Zo is dat, wij zijn ook blanke tokkies dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
In de vbl sc mogen ze ook zo praten dus mogen wij dat ook
Hahahahah jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Ja maar volgens iets andere standaarden dan eldersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:23 schreef Chia het volgende:
Ja nu ineens wel omdat er een vergrootglas op ligt
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Ondanks dat onlogisch er zelf over begon zal ik er persoonlijk iig weer over ophouden.quote:
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:25 schreef HPLC het volgende:
door dat slappe modden in VBL is mijn obese vriend op anoniem gegaan
Ze weten er altijd wel mooi omheen te lullen hequote:
Pleur gewoon op, debiel.*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar. Want daar ging het in de basis namelijk wel over
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.quote:
Ja nu is t wel leuk geweestquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.
Lekker gewerkt pik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Pleur gewoon op, debiel.*
* = referentie aan KLB / [KLB SC] Negersex
Bedankt voor de medewerkingquote:
Ja die gaat weer lekker cirkeltrekken met zijn vriendjes. Wat een verrassing.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Solotovski het volgende:
Onlo heeft eieren voor zijn geld gekozen
Met de staart tussen z'n benen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Solotovski het volgende:
Onlo heeft eieren voor zijn geld gekozen
@Sounddragon ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:34 schreef Chia het volgende:
En denk ook wel dat hij zo lief is om zo dadelijk niet schuimbekkend in mijn DM te verschijnen. Zoals dat figuur in R&P FB deed.
Oké K.inderliefhebberquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kan ik gaande het onderzoek geen uitspraken over doen.
Thanks maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat al mijn TR's goed zijn verwerkt
Pleur gewoon op, debiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat al mijn TR's goed zijn verwerkt
Ja dat snap ik niet helemaal, want van kanker naar pleur is toch wel minstens 1% verschil.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 12-04-2019 19:58:47 ]
Dit kan dus gewoon maar daar hequote:
Ja moet het even voorkauwen voor je hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 78% gewijzigd door Chia op 07-10-2020 11:46 ]
In VBL wordt echt niet anders gemodereerd dan in andere subfora hoor!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit kan dus gewoon maar daar he
Ga maar lekker naar menquote:
In de KLB SCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
het juiste antwoord zou 3 moeten zijn
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een veranderingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de KLB SC
Doen we niet aan tellen
Hebben we het over Braddie
Kotsen we op VBL
Zijn we nooit aardig tegen elkaar
Het kotsen op VBL?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een verandering
Leer mij niet over verandering na de laatste aflevering van The 100. Ik blijf lekker mezelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een verandering
Ik had hem gezien. Was alleen net te laat met liken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
Waar is mijn post heen? Heb ik gewoon gekopieerd hoor. VBL / [VBL SC #7084] Negersex
Ja je moet even het linkje erbij doen, want anders snapt onlogisch het niet en is hij gewoon schaamteloos selectief.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
Waar is mijn post heen? Heb ik gewoon gekopieerd hoor. VBL / [VBL SC #7084] Negersex
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.quote:
Erasmus is ook wel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.
Welke is dat dan? heb afgelopen jaar het meest gepost in die van R&P, maar die is dodelijk saai tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
sorry, ik heb eigenwaardequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.
Nadat we Apex hebben gedaan niet meer hoor, breek ik zo af.quote:
Bestaan er nog meer van die rare sc's zoals vbl?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:02 schreef Chia het volgende:
En ik infiltreer graag SC's die een eng incrowd bolwerk zijn waar ze niet van buitenstaanders houden.
als ik bij mijn eerste potjes van jou win dan ben je ook wel slecht na al die jaren spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nadat we Apex hebben gedaan niet meer hoor, breek ik zo af.
DTS is ook een opmerkelijke reeks met speciale users.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bestaan er nog meer van die rare sc's zoals vbl?
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik een koppel met Erasmus moet worden
Zal eens aan de mods vragen of ze het kunnen veranderen in TBSquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
DTS is ook een opmerkelijke reeks met speciale users.
omdat hij niet blank is zekerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.
Aha, misschien eens even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Touwtrekken topic. Opteltopic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
Kom op HPLC nu niet hele tijd Braddie quotes.
Je bent mijn favoriete negerinquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
Kom op HPLC nu niet hele tijd Braddie quotes.
Heyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Fijn weer eens wat leven in de brouwerij!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja Flippie laat jou al het vuile werk opknappen.quote:
godverdomme manquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat heb je me toch uitstekend geholpen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat heb je me toch uitstekend geholpen
ja met zo'n naam kan ik geen een sneer of belediging meer serieus nemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hermie komt van jou af en dan ga je het een kutnaam noemen
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Fijn weer eens wat leven in de brouwerij!
Afblijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |