Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
hey wat een leuke users, zullen we een kliek vormen
Dat kan hier: VBL / [VBL SC #7728] Je moederquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
hey wat een leuke users, zullen we een kliek vormen
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kan hier: VBL / [VBL SC #7728] Je moeder
Echt hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rare zin. Leest niet lekker weg.
Mooi volk daar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weer
Misschien krijg je dan een NSBeer onder de kerstboomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weer
Dat mag alleen maar daar @yvonnequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Hij kon er nooit al zo goed tegen om in mijn schaduw te staanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef HermieHermann het volgende:
volgens mij mag scrupuleus je nu al niet meer na 1 dag
Wat houdt dit in?quote:Je hebt xx notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Alleen haags lukt datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij kon er nooit al zo goed tegen om in mijn schaduw te staan
geen idee, heb nog nooit in mijn leven een note gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
ik ben xx keer terecht gewezen op afwijkend gedrag?
@Justin_Case jij weet dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Ben +-250 dagen lid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Bij een bepaald aantal kom je voor het vuurpeloton.
0quote:
Make that the cat wise.quote:
ik ken Catkiller pas net maar tot nu toe lijkt hij een prima jongenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Make that the cat wise.
Jij hebt er alleen vandaag al 24 binnen geharkt![]()
Dat gaan we over een week zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Make that the cat wise.
Jij hebt er alleen vandaag al 24 binnen geharkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |