Ik zag @Homijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was, maar blijkbaar is er nog iemand terug
Good for youquote:
Schotlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
(lol)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik vind dat je Flippiee moet opvrolijken ipv deprimerenOok jij mag terug naar waar je vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait wutttquote:
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Ga maar weer terug naar waar je vandaan kwam @:HPLC
wtfquote:
Klopt maar toen liep je over naar KLBquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaan
Ik dacht eerst dat het 1 april wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfWat moet die in de Eredivisie
Wel echt een wereldstunt
Eigenlijk andersomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt maar toen liep je over naar KLB
Bizar ja. Al gaat het wel bergafwaarts met hem laatste jaren. Al zal dat alsnog vrij eenvoudig wel een van de sterspelers in de eredivisie zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het 1 april was
wat een warm welkom zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer gecompliceerd, en niet terug te halen.
quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vind het fijn om je weer te zien.
Was beetje verward door een andere username met Rode ier of hoe die ook heet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Je bedoelt @:ierseginger
Dat was mijn bff die mij na wilde doen
Ja wel bijzonder dat ik terug ben en het afvoerputje van fok komt weer tot leven. Dat kan nooit lang goed gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Jeetje, 1 dag en nu alweer 123 posts...
Als je naar het afvoerputje van FOK! wilt moet je DTS bezoeken, niet onsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wel bijzonder dat ik terug ben en het afvoerputje van fok komt weer tot leven. Dat kan nooit lang goed gaan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar het afvoerputje van FOK! wilt moet je DTS bezoeken, niet ons
@aloaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We roddelen nietquote:
Pas nou oohoopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moedig van hemquote:
Ik was daar al een paar keer, maar dat is er niet echt op vooruit gegaan neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He ik zei DTS he, Geen BNWquote:
Haha koekoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar in KSCquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:03 schreef HPLC het volgende:
leeft die mallotige Belg nog met zijn stoffige etsen enzo @:EttovanBelgie
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de 34e hoogste userscore en ben nummer 275 meeste likes![]()
lekker hoor.
Minder bedoel jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1
Nee, met meer dan alleen nummer 1quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1
Ik bepaal gvd zelf wat ik doe joh!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, met meer dan alleen nummer 1
Verbeterme niet joh11!!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja met zijn 30 koppen per dag en klagen over zijn hoofdpijn zit hij daar prima ja
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zou ook eeuwige koppijn krijgen van stoffige prenten uit de 12de eeuw
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
hallo ettodepettoooooquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flippiedepippieuitmississippi
Meer de meest idiote onzin verkondigen en vervolgens vertikken om bronnen te leveren. En anderen dan voor gek verklaren. Nee, wat betreft BNW-volk is vrijwel elke reactie veroorloofd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
prenten zijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezen
![]()
![]()
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
KIJK UIT STRAKS VLIEG JE IN DE GRIDBAKquote:
Is het Hans? De Pans?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaat
Laster is ook gewoon strafbaar, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prenten zijn om naar te kijken![]()
![]()
![]()
Ben toch geen Jos Verstappen vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KIJK UIT STRAKS VLIEG JE IN DE GRIDBAK
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer de meest idiote onzin verkondigen en vervolgens vertikken om bronnen te leveren. En anderen dan voor gek verklaren. Nee, wat betreft BNW-volk is vrijwel elke reactie veroorloofd.
Het woordje dom wordt niet gebruikt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.
Ik kom overduidelijk niet veel op andere (sub)foraquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.
Klopt, ik vroeg aan zo'n man de weg naar huis en toen zei hij dat ik bij elke weg de eerste rechts moest nemen en uiteindelijk zou ik zo thuiskomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was wel een HEUL lange fietstocht, maat
Het gaat niet per se om dom. Het gaat erom dat je geen verwerpelijke shit de wereld in moet gooien en als mensen daar verduidelijk voor vragen klakkeloos kan zeggen: Ja sorry niet mijn probleem dat je de msm alleen volgtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BNW is inderdaad slecht voor de gezondheid. Maar ja, iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom overduidelijk niet veel op andere (sub)fora
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt, ik vroeg aan zo'n man de weg naar huis en toen zei hij dat ik bij elke weg de eerste rechts moest nemen en uiteindelijk zou ik zo thuiskomen.
Dan maar jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BNW is inderdaad slecht voor de gezondheid. Maar ja, iemand moet het doen.
Laat ik voorop stellen dat ik niet al je posts lees of wil lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het woordje dom wordt niet gebruikt.
Eerder gevaarlijk.
Ja... bronnen leuk vinden is kennelijk een uitstervende soort.quote:
ik heb vandaag het woordje cabal geleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet al je posts lees of wil lezen.
Maar hoe vaak heb ik je niet iets zien posten in de trant van: Nou, dat was me weer een dagje strijden tegen het cabal!
Ik snap werkelijk waar niet waarom.
Nee hoor maar ik zoek meestal bronnen over andere onderwerpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... bronnen leuk vinden is kennelijk een uitstervende soort.
Etto is zn inquisitie begonnen tegen aluhoedjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe vaak heb ik je niet iets zien posten in de trant van: Nou, dat was me weer een dagje strijden tegen het cabal!
Ooooh, de plaatjesplakkers?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jerson Cabal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb vandaag het woordje cabal geleerd
[..]
Nee hoor maar ik zoek meestal bronnen over andere onderwerpen
Hmm, doodsvonnissen willen uitdelen en zo is meer iets voor dat volk... Na eerst bepaalde lieden weggezet te hebben als baby-etende pizzakoeriers, uiteraard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Etto is zn inquisitie begonnen tegen aluhoedjes
In Helmond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar een nieuw huis neergezet, dat was volgens mij sneller
Ja.quote:
Wil je nog andere woorden leren vandaag?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb vandaag het woordje cabal geleerd
[..]
Nee hoor maar ik zoek meestal bronnen over andere onderwerpen
Hm-hm...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb weinig mensen punten zien maken in het subforum verder waar ik wat mee kan.
Zijn zat samenzweringen waar mi een kern van waarheid in lijkt te zitten, maar de mensen die daar hier over hebben gepost doen of een copy paste of ze zijn gek.
Maar wel zodat ik kan slapen okequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je nog andere woorden leren vandaag?
Nee, Jerson Cabral? ex-Feyenoorder?quote:
Verder dan plaatjes plakken en boe roepen tegen een 5G mast komen ze niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm, doodsvonnissen willen uitdelen en zo is meer iets voor dat volk... Na eerst bepaalde lieden weggezet te hebben als baby-etende pizzakoeriers, uiteraard.
oh ja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vrijwillig onder de rivieren wonen
Prima, doe maar zo.quote:
Sorry, ik ben niet zo eloquent. Ik ken alleen vuige woorden.quote:
Kan er niet zo om lachen eerlijk gezegd, die karaktermoord, eerroof en laster.. of het nu Clinton of Rutte betreft. Die totaal onverantwoordelijke bullshit verspreiden 'omdat het kan' leidt onherroepelijk tot een moment dat jij zelf opeens meedoet in die knettergekke polonaise van ze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Verder dan plaatjes plakken en boe roepen tegen een 5G mast komen ze niet.
Beter lach je erom.
zij is alles. De zin van het bestaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je nog met de deerne? en geef je haar nog dagelijks liters parfum en handtasjes enzo?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik neem wikipedia als tijdelijke bron
Kun je haar dan delen? Anders heeft mijn bestaan geen zinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zij is alles. De zin van het bestaan.
Ik heb eindelijk mijn pc fatsoenlijk aan de praat gekregen zo lijkt het.quote:
NEE.. helemaal van mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je haar dan delen? Anders heeft mijn bestaan geen zin
Ik denk dat Bill Gates, de Clintons en Rutte er geen baby minder om eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan er niet zo om lachen eerlijk gezegd, die karaktermoord, eerroof en laster.. of het nu Clinton of Rutte betreft. Die totaal onverantwoordelijke bullshit verspreiden 'omdat het kan' leidt onherroepelijk tot een moment dat jij zelf opeens meedoet in die knettergekke polonaise van ze.
nou ja... de linkjes onderin zijn soms wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik dacht al dat je zo dacht over wikipedia
Niet slecht, niet slechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk mijn pc fatsoenlijk aan de praat gekregen zo lijkt het.
Nieuwe muis, scherm, toetsenbord, boxen. Wifi op die afstand verbeterd.
Denk dat ik van de week weer eens een FM'etje ga spelen.
Ik zal ze echt checkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou ja... de linkjes onderin zijn soms wel goed
Viel me op dat op steam alleen fm20 te koop is. Daar baalde ik wel van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht
Je kan ook wachten tot FM21 he
Dat is waar ja, veel bugs vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viel me op dat op steam alleen fm20 te koop is. Daar baalde ik wel van.
Ben mijn oude wachtwoord van steam kwijt. Dus kan niet bij de vorige versies. Is dus of 20, of 21 over een tijdje.
Maar in het begin is de nieuwe versie vaak onstabiel en de match engine oneerlijk.
Heb je daar grondig onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
pssst...
In profvoetbal wordt er niet met een bal gevoetbald... het is een HOOFD!!!! Het hoofd van Moloch, waardoor spelers duivelse talenten krijgen...
... alleen bij Helmond Sport werkt de vloek niet.
staan ze daarom op plek 18 van de 20?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
pssst...
In profvoetbal wordt er niet met een bal gevoetbald... het is een HOOFD!!!! Het hoofd van Moloch, waardoor spelers duivelse talenten krijgen...
... alleen bij Helmond Sport werkt de vloek niet.
nee, gelezen op een waarheidswebsitequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb je daar grondig onderzoek naar gedaan?
Ik verwacht er een plaatje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gelezen op een waarheidswebsite
Is het? Ik zal eens kijken. Nog even een weekje druk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar ja, veel bugs vaak
Je kan ook zo'n gamekey kopen op andere sites toch
Vaak ook goedkoper dan via Steamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Ik zal eens kijken. Nog even een weekje druk.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
w
[..]
Weet @:Amarantha de pama al dat je terug bent
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoorquote:
ik ben een hoge damequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ojee zelfs etto weer. Ga bijna denken dat de hoge heren de sc willen omvolken
echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoor
Is het echt zo lang geweest? Jeetje, tijd vliegt zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoor
KLB loopt ook weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ojee zelfs etto weer. Ga bijna denken dat de hoge heren de sc willen omvolken
Is dit een hint dat ik weer weg moetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het echt zo lang geweest? Jeetje, tijd vliegt zeg.
Toch juist gezellig met @Paul daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet mocht, maar wist niet dat het zo erg was
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch juist gezellig met @:paul daar
Nee, vind het leuk dat je er weer bent.quote:
Het voelt ergens ook alsof ik gisteren vaarwel zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vind het leuk dat je er weer bent.
Het is alleen dat ik weinig idee had hoeveel tijd er verstreken was. Hopelijk kom je vaker buurten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet mocht, maar wist niet dat het zo erg was
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, zijn er nog steeds maandelijks 5 views op de weblog?
50.000quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, zijn er nog steeds maandelijks 5 views op de weblog?
De wereld is er niet beter op geworden na je vertrek, mss wordt nu alles beter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het voelt ergens ook alsof ik gisteren vaarwel zei
Ik mocht van God weer terugkeren, maar dan moest er wel een bekende gitarist worden geofferd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De wereld is er niet beter op geworden na je vertrek, mss wordt nu alles beter.
Dat is het wel waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mocht van God weer terugkeren, maar dan moest er wel een bekende gitarist worden geofferd.
Beat it-solo genot.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk om een deel te verwijderen. Kun je lachen
is het nog steeds zo triestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
kan beter op een vrijdagavond gebeuren als er ook nog dronken mensen zijn met woedeaanvallen
aloagodquote:
@aloa @mario390quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
kan beter op een vrijdagavond gebeuren als er ook nog dronken mensen zijn met woedeaanvallen
Ons land wordt juist steeds religieuzerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef HPLC het volgende:
als dat al goden zijn dan snap ik wel dat ons land steeds atheïstischer wordt
Dit is geen DTS hequote:
Gemene mensen hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHA TRAPT TIE ER WEER IN
@:Flippiee check deze gast
Geen zin in. Zal wel weer geroddel zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is hier geen dts lees maar paar posts terug
:squote:
staat toch op openbaar forum gvd dus geen geroddelquote:
Weer geen dtsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHA TRAPT TIE ER WEER IN
@:Flippiee check deze gast
door de import van gelukszoekers zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ons land wordt juist steeds religieuzer
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit om 4 uur snachts naar de Braziliaanse Big Brother te kijken
Probeer het, misschien kom je er dan achterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat is nou het leuke aan zoveel mogelijks posts plaatsen zonder inhoud
Wie ben jij trouwens?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef HPLC het volgende:
Haags kon die vraag ook nooit beantwoorden
Maar ik vraag het aan jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
die vraag zou ik aan jou moeten stellen eerder
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
je spreekt met de enige winnaar van de hahaatjesaward, zou genoeg moeten zeggen
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
je spreekt met de enige winnaar van de hahaatjesaward, zou genoeg moeten zeggen
Waarom post jij in BNW?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
in BNW dachten ze dat ik een kloon was van een of andere obscure user
10-jarig account met 200k posts als kloontje![]()
Sorry je hebt gelijk. Ik verwacht om 10 uur morgenochtend een dm met de subfora waar ik in mag posten. Tot dan toe zal ik mij braaf houden tot de ONZ-SCquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom post jij in BNW?
Puur om te trollen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk. Ik verwacht om 10 uur morgenochtend een dm met de subfora waar ik in mag posten. Tot dan toe zal ik mij braaf houden tot de ONZ-SC
Maar hoezo? Ben jij ook een aluhoedje aloa? Vind je de 5g ook beetje eng?quote:
Nee, echt niet. Het enige topic wat ik wel boeiend vond was dat van 9/11.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo? Ben jij ook een aluhoedje aloa? Vind je de 5g ook beetje eng?
Je bedoelt de invasieve exoten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
door de import van gelukszoekers zeker
Aloa we hadden het hier laatst over mooie vrouwen, wat vind jij een mooie vrouw? Ik ben hier erg benieuwd naarquote:
BMIGod naar AZquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloa we hadden het hier laatst over mooie vrouwen, wat vind jij een mooie vrouw? Ik ben hier erg benieuwd naar
Wat een rare laatste transferdag is dit nou weer danquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een rare laatste transferdag is dit nou weer dan![]()
BMIgod
Die zal menig spits weer dreigend gaan aankijkenquote:
rauss!! bist du krank!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zal menig spits weer dreigend gaan aankijken
Dikzakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Flippiee het volgende:
ik heb bestelling gedaan bij thuisbezorgd maar duurt uur? om te bezorgengvd
Wat is dit voor Braddie-actiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Wat heb je besteldquote:
Kijk mij volwassen zijn en koken en 340 verschillende kruiden gebruiken en restjes eten die ver achter in de koelkast nog verborgen staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:14 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk mij volwassen zijn en koken en 340 verschillende kruiden gebruiken en restjes eten die ver achter in de koelkast nog verborgen staan
UHUUU
Ich habe skittaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
halt die schnauze
je moet niet over me hier praten idiot
Eens of in de middagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan had je rond zessen meer moeten eten
Deze post wordt vakkundig genegeerd.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze post wordt vakkundig genegeerd.
Zal wel zo'n vieze vette kapsalon zijn met extra vlees
LEZEN HOMMOquote:
Jij kunt zeker niet lezen (lol)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze post wordt vakkundig genegeerd.
Zal wel zo'n vieze vette kapsalon zijn met extra vlees
Sorryquote:
knoflooksausGENOT!quote:
Dat klopt vriend. Leesvaardigheid was nogal een dingetje bij mijquote:
ohquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SorryHij was verdwenen (serieus)
[..]
knoflooksausGENOT!
Ik eet bijna overal champignons bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Champignons op je pizzaDan heb je het ook niet helemaal begrepen. Net als AZ ben je er niet helemaal blij Flipski
Nederlander graag, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:19 schreef HPLC het volgende:
is hij echt buitenlander? Ze wilden hier toch jaren geleden meer buitenlanders trekken met dat Engelse forum, kwam tong80 met tien topics per dag in het steenkolenengels
Champignons op je pizza is gewoon prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Champignons op je pizzaDan heb je het ook niet helemaal begrepen. Net als AZ ben je er niet helemaal blij Flipski
Mensen die ananas erop pleuren moeten pas echt op de trein gezet wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt JR, dit wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champignons op je pizza is gewoon prima.
Liever ananas dan champignons dan nog wel. Maar eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen die ananas erop pleuren moeten pas echt op de trein gezet worden
Ananas is lekker. Pizza is lekker. Ananas op een pizza moet verboden worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever ananas dan champignons dan nog wel. Maar eens
Maar ananas is lekker.
Champignons is het goorste ooit
Ik zal het onthouden, JR-Style-93 West-Friesland komt vast goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag nu best zo'n pizza hier laten bezorgen als bedankje.
Wij zijn hier met zijn allen bijeengekomen om de smaakpapillen van Fok-it te begraven, wie wil er nog een extra zegje doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever ananas dan champignons dan nog wel. Maar eens
Nog net geen West-Friesland hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, JR-Style-93 West-Friesland komt vast goed
Wil jij Flippiee even zeggen hoe jij over Indiaas eten denkt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij zijn hier met zijn allen bijeengekomen om de smaakpapillen van Fok-it te begraven, wie wil er nog een extra zegje doen?
Aanrader als je last hebt van verstopping.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij Flippiee even zeggen hoe jij over Indiaas eten denkt?
ow jammer, West-Friesland is echt het bestequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog net geen West-Friesland hè.
Het beste waarin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jammer, West-Friesland is echt het beste
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die janken over hoe vies champignons zijn, verdienen geen mensenrechten
huh wtf kun je gewoon nieuw account aanmaken onder je verwijderde naamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jammer, West-Friesland is echt het beste
🤢quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet bijna overal champignons bij
Hey trolliequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
Oh wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ui in een gerecht vind ik prima hoor. Wel gewoon verfijnt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it lust dus geen champignons en geen uien, mi gado.
Ze hadden er tot diep in de nacht over vergaderd zag ik in de mail, maar toen kwam uiteindelijk het wachtwoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
huh wtf kun je gewoon nieuw account aanmaken onder je verwijderde naam
Oh vooruitoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog net geen West-Friesland hè.
ohjeequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij Flippiee even zeggen hoe jij over Indiaas eten denkt?
wtfequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanrader als je last hebt van verstopping.
eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
quote:
echt raarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it lust dus geen champignons en geen uien, mi gado.
Dan is ui juist op zijn lekkerst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ui in een gerecht vind ik prima hoor. Wel gewoon verfijnt.
Rauw en grof gesneden, nee bedankt
Hij noemt indiase curry diarreequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vooruito
[..]
ohjee
[..]
wtfe
[..]
eens
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.quote:
Wat klopt daar niet aan dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt indiase curry diarree
Om maar even terug te komen op het verfoeien van MIJN smaakpapillen![]()
De structuur van een champignon is echt walgelijk inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.
Ik verfoei ieder zijn pillenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt indiase curry diarree![]()
Om maar even terug te komen op het verfoeien van MIJN smaakpapillen![]()
oh wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.
Alles. Behalve het uiterlijk misschien met heel erg veel verbeeldingsvermogen, en dan zou ik nog eerder chili noemen daarvoorquote:
ik doe champignons echt bijna overal bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Champignons ook wel eens op mijn tosti gedaan.
Mokerlekker.
Je hebt nog kans in dit levenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik doe champignons echt bijna overal bij
behalve curry @:fok-it
RESPECT!!quote:
Is gewoon niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles. Behalve het uiterlijk misschien met heel erg veel verbeeldingsvermogen, en dan zou ik nog eerder chili noemen daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |