Is dit een hint dat ik weer weg moetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het echt zo lang geweest? Jeetje, tijd vliegt zeg.
Toch juist gezellig met @Paul daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet mocht, maar wist niet dat het zo erg was
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch juist gezellig met @:paul daar
Nee, vind het leuk dat je er weer bent.quote:
Het voelt ergens ook alsof ik gisteren vaarwel zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vind het leuk dat je er weer bent.
Het is alleen dat ik weinig idee had hoeveel tijd er verstreken was. Hopelijk kom je vaker buurten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet mocht, maar wist niet dat het zo erg was
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, zijn er nog steeds maandelijks 5 views op de weblog?
50.000quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, zijn er nog steeds maandelijks 5 views op de weblog?
De wereld is er niet beter op geworden na je vertrek, mss wordt nu alles beter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het voelt ergens ook alsof ik gisteren vaarwel zei
Ik mocht van God weer terugkeren, maar dan moest er wel een bekende gitarist worden geofferd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De wereld is er niet beter op geworden na je vertrek, mss wordt nu alles beter.
Dat is het wel waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mocht van God weer terugkeren, maar dan moest er wel een bekende gitarist worden geofferd.
Beat it-solo genot.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk om een deel te verwijderen. Kun je lachen
is het nog steeds zo triestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
kan beter op een vrijdagavond gebeuren als er ook nog dronken mensen zijn met woedeaanvallen
aloagodquote:
@aloa @mario390quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
kan beter op een vrijdagavond gebeuren als er ook nog dronken mensen zijn met woedeaanvallen
Ons land wordt juist steeds religieuzerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef HPLC het volgende:
als dat al goden zijn dan snap ik wel dat ons land steeds atheïstischer wordt
Dit is geen DTS hequote:
Gemene mensen hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHA TRAPT TIE ER WEER IN
@:Flippiee check deze gast
Geen zin in. Zal wel weer geroddel zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is hier geen dts lees maar paar posts terug
:squote:
staat toch op openbaar forum gvd dus geen geroddelquote:
Weer geen dtsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHA TRAPT TIE ER WEER IN
@:Flippiee check deze gast
door de import van gelukszoekers zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ons land wordt juist steeds religieuzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |