Viel me op dat op steam alleen fm20 te koop is. Daar baalde ik wel van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht
Je kan ook wachten tot FM21 he
Dat is waar ja, veel bugs vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viel me op dat op steam alleen fm20 te koop is. Daar baalde ik wel van.
Ben mijn oude wachtwoord van steam kwijt. Dus kan niet bij de vorige versies. Is dus of 20, of 21 over een tijdje.
Maar in het begin is de nieuwe versie vaak onstabiel en de match engine oneerlijk.
Heb je daar grondig onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
pssst...
In profvoetbal wordt er niet met een bal gevoetbald... het is een HOOFD!!!! Het hoofd van Moloch, waardoor spelers duivelse talenten krijgen...
... alleen bij Helmond Sport werkt de vloek niet.
staan ze daarom op plek 18 van de 20?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
pssst...
In profvoetbal wordt er niet met een bal gevoetbald... het is een HOOFD!!!! Het hoofd van Moloch, waardoor spelers duivelse talenten krijgen...
... alleen bij Helmond Sport werkt de vloek niet.
nee, gelezen op een waarheidswebsitequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb je daar grondig onderzoek naar gedaan?
Ik verwacht er een plaatje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gelezen op een waarheidswebsite
Is het? Ik zal eens kijken. Nog even een weekje druk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar ja, veel bugs vaak
Je kan ook zo'n gamekey kopen op andere sites toch
Vaak ook goedkoper dan via Steamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Ik zal eens kijken. Nog even een weekje druk.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
w
[..]
Weet @:Amarantha de pama al dat je terug bent
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoorquote:
ik ben een hoge damequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ojee zelfs etto weer. Ga bijna denken dat de hoge heren de sc willen omvolken
echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoor
Is het echt zo lang geweest? Jeetje, tijd vliegt zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja vind het ook een beetje raar. Ik ben maar 17 maanden weg en dan gaat ze er met rozevla vandoor
KLB loopt ook weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ojee zelfs etto weer. Ga bijna denken dat de hoge heren de sc willen omvolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |