huh wtf kun je gewoon nieuw account aanmaken onder je verwijderde naamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow jammer, West-Friesland is echt het beste
🤢quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet bijna overal champignons bij
Hey trolliequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die janken over hoe vies champignons zijn, verdienen geen mensenrechten
Oh wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ui in een gerecht vind ik prima hoor. Wel gewoon verfijnt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it lust dus geen champignons en geen uien, mi gado.
Ze hadden er tot diep in de nacht over vergaderd zag ik in de mail, maar toen kwam uiteindelijk het wachtwoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
huh wtf kun je gewoon nieuw account aanmaken onder je verwijderde naam
Oh vooruitoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog net geen West-Friesland hè.
ohjeequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij Flippiee even zeggen hoe jij over Indiaas eten denkt?
wtfequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanrader als je last hebt van verstopping.
eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
quote:
echt raarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it lust dus geen champignons en geen uien, mi gado.
Dan is ui juist op zijn lekkerst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ui in een gerecht vind ik prima hoor. Wel gewoon verfijnt.
Rauw en grof gesneden, nee bedankt
Hij noemt indiase curry diarreequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vooruito
[..]
ohjee
[..]
wtfe
[..]
eens
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.quote:
Wat klopt daar niet aan dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt indiase curry diarree
Om maar even terug te komen op het verfoeien van MIJN smaakpapillen![]()
De structuur van een champignon is echt walgelijk inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.
Ik verfoei ieder zijn pillenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt indiase curry diarree![]()
Om maar even terug te komen op het verfoeien van MIJN smaakpapillen![]()
oh wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt smerig. Smaak niet eens zo zeer maar de structuur,gadverdamme.
Alles. Behalve het uiterlijk misschien met heel erg veel verbeeldingsvermogen, en dan zou ik nog eerder chili noemen daarvoorquote:
ik doe champignons echt bijna overal bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Champignons ook wel eens op mijn tosti gedaan.
Mokerlekker.
Je hebt nog kans in dit levenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik doe champignons echt bijna overal bij
behalve curry @:fok-it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |