Ik zag @Homijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was, maar blijkbaar is er nog iemand terug
Good for youquote:
Schotlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
(lol)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik vind dat je Flippiee moet opvrolijken ipv deprimerenOok jij mag terug naar waar je vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait wutttquote:
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Ga maar weer terug naar waar je vandaan kwam @:HPLC
wtfquote:
Klopt maar toen liep je over naar KLBquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaan
Ik dacht eerst dat het 1 april wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfWat moet die in de Eredivisie
Wel echt een wereldstunt
Eigenlijk andersomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt maar toen liep je over naar KLB
Bizar ja. Al gaat het wel bergafwaarts met hem laatste jaren. Al zal dat alsnog vrij eenvoudig wel een van de sterspelers in de eredivisie zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het 1 april was
wat een warm welkom zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer gecompliceerd, en niet terug te halen.
quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vind het fijn om je weer te zien.
Was beetje verward door een andere username met Rode ier of hoe die ook heet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Je bedoelt @:ierseginger
Dat was mijn bff die mij na wilde doen
Ja wel bijzonder dat ik terug ben en het afvoerputje van fok komt weer tot leven. Dat kan nooit lang goed gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Jeetje, 1 dag en nu alweer 123 posts...
Als je naar het afvoerputje van FOK! wilt moet je DTS bezoeken, niet onsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wel bijzonder dat ik terug ben en het afvoerputje van fok komt weer tot leven. Dat kan nooit lang goed gaan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar het afvoerputje van FOK! wilt moet je DTS bezoeken, niet ons
@aloaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We roddelen nietquote:
Pas nou oohoopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moedig van hemquote:
Ik was daar al een paar keer, maar dat is er niet echt op vooruit gegaan neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He ik zei DTS he, Geen BNWquote:
Haha koekoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar in KSCquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:03 schreef HPLC het volgende:
leeft die mallotige Belg nog met zijn stoffige etsen enzo @:EttovanBelgie
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de 34e hoogste userscore en ben nummer 275 meeste likes![]()
lekker hoor.
Minder bedoel jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1
Nee, met meer dan alleen nummer 1quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1
Ik bepaal gvd zelf wat ik doe joh!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, met meer dan alleen nummer 1
Verbeterme niet joh11!!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja met zijn 30 koppen per dag en klagen over zijn hoofdpijn zit hij daar prima ja
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zou ook eeuwige koppijn krijgen van stoffige prenten uit de 12de eeuw
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
hallo ettodepettoooooquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flippiedepippieuitmississippi
Meer de meest idiote onzin verkondigen en vervolgens vertikken om bronnen te leveren. En anderen dan voor gek verklaren. Nee, wat betreft BNW-volk is vrijwel elke reactie veroorloofd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
prenten zijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezen
![]()
![]()
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
KIJK UIT STRAKS VLIEG JE IN DE GRIDBAKquote:
Is het Hans? De Pans?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaat
Laster is ook gewoon strafbaar, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prenten zijn om naar te kijken![]()
![]()
![]()
Ben toch geen Jos Verstappen vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KIJK UIT STRAKS VLIEG JE IN DE GRIDBAK
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer de meest idiote onzin verkondigen en vervolgens vertikken om bronnen te leveren. En anderen dan voor gek verklaren. Nee, wat betreft BNW-volk is vrijwel elke reactie veroorloofd.
Het woordje dom wordt niet gebruikt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.
Ik kom overduidelijk niet veel op andere (sub)foraquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van de tijd om iedere dag maar te moeten impliceren dat anderen dom zijn (daarnaast heb ik daar al meerdere bans voor gehad, maar klassenjustitie terzijde) zonder iets toe te voegen. Ik snap echt gewoon niet wat iemand daar mee opschiet of plezier uit haalt.
Klopt, ik vroeg aan zo'n man de weg naar huis en toen zei hij dat ik bij elke weg de eerste rechts moest nemen en uiteindelijk zou ik zo thuiskomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was wel een HEUL lange fietstocht, maat
Het gaat niet per se om dom. Het gaat erom dat je geen verwerpelijke shit de wereld in moet gooien en als mensen daar verduidelijk voor vragen klakkeloos kan zeggen: Ja sorry niet mijn probleem dat je de msm alleen volgtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BNW is inderdaad slecht voor de gezondheid. Maar ja, iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom overduidelijk niet veel op andere (sub)fora
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt, ik vroeg aan zo'n man de weg naar huis en toen zei hij dat ik bij elke weg de eerste rechts moest nemen en uiteindelijk zou ik zo thuiskomen.
Dan maar jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BNW is inderdaad slecht voor de gezondheid. Maar ja, iemand moet het doen.
Laat ik voorop stellen dat ik niet al je posts lees of wil lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het woordje dom wordt niet gebruikt.
Eerder gevaarlijk.
Ja... bronnen leuk vinden is kennelijk een uitstervende soort.quote:
ik heb vandaag het woordje cabal geleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet al je posts lees of wil lezen.
Maar hoe vaak heb ik je niet iets zien posten in de trant van: Nou, dat was me weer een dagje strijden tegen het cabal!
Ik snap werkelijk waar niet waarom.
Nee hoor maar ik zoek meestal bronnen over andere onderwerpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja... bronnen leuk vinden is kennelijk een uitstervende soort.
Etto is zn inquisitie begonnen tegen aluhoedjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe vaak heb ik je niet iets zien posten in de trant van: Nou, dat was me weer een dagje strijden tegen het cabal!
Ooooh, de plaatjesplakkers?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jerson Cabal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb vandaag het woordje cabal geleerd
[..]
Nee hoor maar ik zoek meestal bronnen over andere onderwerpen
Hmm, doodsvonnissen willen uitdelen en zo is meer iets voor dat volk... Na eerst bepaalde lieden weggezet te hebben als baby-etende pizzakoeriers, uiteraard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Etto is zn inquisitie begonnen tegen aluhoedjes
In Helmond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar een nieuw huis neergezet, dat was volgens mij sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |