Nee, met meer dan alleen nummer 1quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat je laat zien dat je ook met meer blij kan zijn dan nummer 1
Ik bepaal gvd zelf wat ik doe joh!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, met meer dan alleen nummer 1
Verbeterme niet joh11!!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja met zijn 30 koppen per dag en klagen over zijn hoofdpijn zit hij daar prima ja
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zou ook eeuwige koppijn krijgen van stoffige prenten uit de 12de eeuw
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
hallo ettodepettoooooquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flippiedepippieuitmississippi
Meer de meest idiote onzin verkondigen en vervolgens vertikken om bronnen te leveren. En anderen dan voor gek verklaren. Nee, wat betreft BNW-volk is vrijwel elke reactie veroorloofd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
prenten zijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe hersendood moet je dan zijn om dat te lezen
![]()
![]()
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
KIJK UIT STRAKS VLIEG JE IN DE GRIDBAKquote:
Is het Hans? De Pans?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
en mongo die met 2 vuisten op hem inslaat
Laster is ook gewoon strafbaar, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook koppijn krijgen als ik iedere dag maar me genoodzaakt zou voelen om te reageren omdat mensen iets geloven dat ik niet geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |