Daar zou ik echt geen problemen mee hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Liever niet maar als het dan toch moet.
[ twitter ]
Ik was haastig aan het refreshenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou dat was schrikken zeg, maar gezien het uitblijven van paniekerige DM's was er toch niemand.
Weer belaagd door de Mexicanenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh heerlijk zou dat zijn![]()
En #SiEraPenal!
Ik was aan het switchen van werk naar privé.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou dat was schrikken zeg, maar gezien het uitblijven van paniekerige DM's was er toch niemand.
Direct message wordt door de mods actief meegelezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:44 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik heb het gevonden. Wat is het verschil tussen een privébericht en een direct message?
Ik dacht even dat je echt next level aan het Fokken was. En liken en een nieuw topic openen tegelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb de OP geliket. Hij heeft goed zijn best gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je echt next level aan het Fokken was. En liken en een nieuw topic openen tegelijk.
Maar liever over 6 maanden weer een beetje terug naar normaal bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen problemen mee hebben eigenlijk
Als ik alleen bij het uit de deur gaan een sneltest moet doen, vind ik het eigenlijk al wel redelijk normaal en kan ik daarmee leven hoor. Dan blijft alleen de vraag: hoe controleer je het dat iedereen zo'n test heeft gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar liever over 6 maanden weer een beetje terug naar normaal bedoel ik eigenlijk.
Bij de ingang van openbare gebouwen steekproefsgewijs testen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik alleen bij het uit de deur gaan een sneltest moet doen, vind ik het eigenlijk al wel redelijk normaal en kan ik daarmee leven hoor. Dan blijft alleen de vraag: hoe controleer je het dat iedereen zo'n test heeft gedaan?
Heerlijk hè, en dit doe ik dus al 18 jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was aan het switchen van werk naar privé.
Dus mijn werklaptop in de tas gooien en een aantal meters van de eettafel naar de bank wandelen, alwaar mijn prive-device op mij lag te wachten.
Dit is zoveel beter dan 40 minuten in de auto
Ja ook hoor, dat doe ik er allemaal naast, en dan DM'en natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je echt next level aan het Fokken was. En liken en een nieuw topic openen tegelijk.
Gefeliciteerdquote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Nu al zin in m'n verjaardag
Oh wat leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb daadwerkelijk een feestje gegeven toen ik 12,5 jaar oud werd. Ik vond het zo stom dat ze wel 12,5 jarige huwelijken vierden en als je 12,5 jaar ergens werkte, maar niet als je echt 12,5 jaar oud werd. Dus we hebben mijn familie uitgenodigd en er een echt feest van gemaakt, met kadootjes en taart en hapjes
Ken ik ook jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
@:Momo @:usagi414
Ik heb gisteren kennis gemaakt met een pareltje! Heb het vermoeden dat jullie deze al kennen. Is een samenwerkingsverband van Steve Wilson en de zanger van Opeth.
Het heet Storm Corrosion. Ik vind het een prachtig stuk muziek. Er zit een soort opbouw in van de 1e naar de 6e nummer. Heel bijzonder. Ik heb het in het donker beluisterd, dat paste heel goed hierbij.
Heb hier de Full Album op YouTube
Dit album ken ik nog niet, even luisterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gisteren kennis gemaakt met een pareltje! Heb het vermoeden dat jullie deze al kennen. Is een samenwerkingsverband van Steve Wilson en de zanger van Opeth.
Het heet Storm Corrosion. Ik vind het een prachtig stuk muziek. Er zit een soort opbouw in van de 1e naar de 6e nummer. Heel bijzonder. Ik heb het in het donker beluisterd, dat paste heel goed hierbij.
die van mij valt iets voor het ESF, wordt mij te druk danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet ik voortaan ook maar mijn halfverjaardag vieren in plaats van mijn echte, want dat is dan tenminste hartje winter
Dat klopt, hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
![]()
Maar 12,5 klinkt ook wel wat toffer dan 29,5
Een klasgenoot op de basisschool heeft het ook wel eens gedaan. Hij was jarig in januari en wilde wel een keer wat zomers doen met z'n verjaardagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb daadwerkelijk een feestje gegeven toen ik 12,5 jaar oud werd. Ik vond het zo stom dat ze wel 12,5 jarige huwelijken vierden en als je 12,5 jaar ergens werkte, maar niet als je echt 12,5 jaar oud werd. Dus we hebben mijn familie uitgenodigd en er een echt feest van gemaakt, met kadootjes en taart en hapjes
Zo, wij schelen echt wel 19 dagen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
![]()
Maar 12,5 klinkt ook wel wat toffer dan 29,5
Misschien komt er een bouwcontainer te staan of moeten ze daar de straat open maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kwam net thuis van m'n werk, benieuwd wat voor parkeerchaos ik nu weer zou aantreffen, hebben ze DIT gedaan. Echt, waarom??
[ afbeelding ]
Party hardquote:
Ik sta het niet toe!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien komt er een bouwcontainer te staan of moeten ze daar de straat open maken.
Die laatste 10 minuten zijn heerlijk als je eerst door al die andere nummers ben gegaanquote:
Jaaaaa, ik had ook een feestje toen ik 12,5 werd! Ik noem het zelf mijn AB-jubileum, omdat ik op een kwart van Abraham wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik denk dat ze een rotonde gaan bouwen op die T-splitsing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kwam net thuis van m'n werk, benieuwd wat voor parkeerchaos ik nu weer zou aantreffen, hebben ze DIT gedaan. Echt, waarom??
[ afbeelding ]
Je geeft ze een ban?quote:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk op een niet doorgaande weg, waarbij één van de wegen ook nog eens doodlopend is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een rotonde gaan bouwen op die T-splitsing.
is die auto aan het in- of uitdraaien, of staat ie gewoon scheef geparkeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Peugeot staat altijd scheef geparkeerd, is van een rolstoelgebruikster. Dit geeft haar meer ruimte om in en uit te stappen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
is die auto aan het in- of uitdraaien, of staat ie gewoon scheef geparkeerd
Bij het nieuwe koffiehuis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een rotonde gaan bouwen op die T-splitsing.
ik wil hem rechtzettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die Peugeot staat altijd scheef geparkeerd, is van een rolstoelgebruikster. Dit geeft haar meer ruimte om in en uit te stappen.
Ik ook, en ik moet nog even. Wat heb je zoal gedaan?quote:
Werk, bijspringen bij een project waar iemand “ineens” een andere baan bleek te hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet nog even. Wat heb je zoal gedaan?
Oh, handig. Fijn ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Werk, bijspringen bij een project waar iemand “ineens” een andere baan bleek te hebben.
Dat opperde ik vorig jaar alquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moet ik voortaan ook maar mijn halfverjaardag vieren in plaats van mijn echte, want dat is dan tenminste hartje winter
Zo waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef Dave het volgende:
How to be a cat, step by step
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier
Vervelende zaken zijn datquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Werk, bijspringen bij een project waar iemand “ineens” een andere baan bleek te hebben.
Het fijne aan zomers jarig zijn, vind ik dat je je gasten vaak buiten kunt ontvangen. Komen ze niet in je heiligdom maar gewoon lekker in de tuinquote:
Voor mij maakt het niet uit wanneer ik jarig ben want ik wil toch geen gastenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het fijne aan zomers jarig zijn, vind ik dat je je gasten vaak buiten kunt ontvangen. Komen ze niet in je heiligdom maar gewoon lekker in de tuin
Hoeft van mij ook niet. Nóg een voordeel van in de zomer jarig zijn, is dat je vaak op vakantie bent op je verjaardagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit wanneer ik jarig ben want ik wil toch geen gasten
Dus wij mogen niet eens langskomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit wanneer ik jarig ben want ik wil toch geen gasten
Nu je het zegt. Hij wil ons niet eens zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus wij mogen niet eens langskomen
En kan je ze ontsmetten door een shot drank te nemen en daarna tien minuten die alcoholwalm in je kapje te ademen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:12 schreef Dave het volgende:
Straks lekker “corona: feiten en fabels” kijken.
Ben benieuwd of je je mondkapjes weer op mag als je hem een paar dagen buiten laat uitwaaien.
Ja. We gaan wel naar een plek waar we wel welkomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij wil ons niet eens zien.
Annuleer onze verrassingstickets maar, Redefine
Mondkapje in de vriezer en gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:12 schreef Dave het volgende:
Straks lekker “corona: feiten en fabels” kijken.
Ben benieuwd of je je mondkapjes weer op mag als je hem een paar dagen buiten laat uitwaaien.
Niks aan de hand mensen. Gewoon doorlopen.quote:
Ik doe zoals de Belgen, ik behandel ze als mijn onderbroeken en ze gaan dan ook samen met het ondergoed op 60 graden in de wasquote:
Zolang je jezelf maar niet vergist bij het aankleden en in in de supermarkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik doe zoals de Belgen, ik behandel ze als mijn onderbroeken en ze gaan dan ook samen met het ondergoed op 60 graden in de was
Ik heb iets van 5 wasbare kapjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
Wat wel irritant is, dat als je boodschappen doet, je daarna je mondkapje in prullenbak kunt gooien. Dus na een kwartiertje gedragen.
Wat lief dat je aan me denkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
Nou vooruit, jullie welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus wij mogen niet eens langskomen
Ja nou hoeft het niet meer he Strani!quote:
Dat klinkt verre van enthousiastquote:
Wij hebben ook wasbare kapjes en voor nood een pakje wegwerpkapjes in de auto liggen, mochten we de wasbare eens vergeten.quote:
De paden op, de lanen in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nou hoeft het niet meer he Strani!
Wij weten wel wanneer we teveel zijn!
![]()
*haakt haar arm in die van @:Redefine en loopt met opgeheven hoofd richting het noorden
Vooruiuit met ferme pas!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws, in Eindhoven hebben ze een potje met goud gevonden bij het Philips stadion?
Altijd goed om naar het noorden te gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nou hoeft het niet meer he Strani!
Wij weten wel wanneer we teveel zijn!
![]()
*haakt haar arm in die van @:Redefine en loopt met opgeheven hoofd richting het noorden
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Nou @:Redefine, ik heb je toch maar mooi in de armen van een mooie blondine gedreven!
Als de Amerikanen hem houden dan.. dan... verdienen ze 'm...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Arme Matt met deze idioot als president
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Nou @:Redefine, ik heb je toch maar mooi in de armen van een mooie blondine gedreven!
quote:
Covid tast de hersenen aan he, alsof die van Trump nog niet genoeg aangetast warenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Arme Matt met deze idioot als president
Heeft Trump hersenen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Covid tast de hersenen aan he, alsof die van Trump nog niet genoeg aangetast waren
Dat oranje perkament moet toch ergens omheen gevouwen zijn?quote:
Denk vooral die medicijnen die hij gekregen. Goede bijwerkingen vooralquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Covid tast de hersenen aan he, alsof die van Trump nog niet genoeg aangetast waren
neinquote:
niet iedereenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de Amerikanen hem houden dan.. dan... verdienen ze 'm...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |