Doen ijsberen dat niet vaker?quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik aan aan een koude plek in Siberi.
Yates en G uitgevallen?quote:
Ja OF de bruidegomquote:
Ja ik zoek maar en zoek maar!quote:
Haha, die houdt zich wel heel goed schuil!quote:
Ah, op die fiets!quote:
Ik heb alleen een gecensureerde versie kunnen vinden, daaraan zag ik geloof ik al dat het een monstrosity was.quote:
Alleen gaat die niet zo hard op die fiets.quote:
dm evenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gecensureerde versie kunnen vinden, daaraan zag ik geloof ik al dat het een monstrosity was.
Dat heb ik ook andersom met vrouwen. Als ik die 'bekendheid' niet boeiend noch aantrekkelijk vind, dan interesseren mij die naaktfoto's ook niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb Tyga gegoogled maar zijn hoofd maakt niet dat ik verder wil zoeken naar andere lichaamsdelen van hem
Dat idee heb ik ook ja. Van bijna iedereen al de vraag of ze drie weken goed gaan zijn.quote:
Ja en qua favorieten krijg ik het gevoel dat ik naar een B-race zit te kijken met nog een paar aardige namen ertussen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Van bijna iedereen al de vraag of ze drie weken goed gaan zijn.
En dan ook nog eens nauwelijks plegen die de boel kunnen handhaven. Alleen Astana had dat gekund, maar die zijn er al twee kwijt.
Plus natuurlijk weer een zwaar parcours met mogelijk extreem weer.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Voor mij is het ook ongeveer zo ja. En dat geldt ook voor onaantrekkelijke persoonlijkheden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook andersom met vrouwen. Als ik die 'bekendheid' niet boeiend noch aantrekkelijk vind, dan interesseren mij die naaktfoto's ook niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, vertel!SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow mooi gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het geld klevertje
Ja de meesten reden in de Tour. En nu is de combi al helemaal niet meer te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en qua favorieten krijg ik het gevoel dat ik naar een B-race zit te kijken met nog een paar aardige namen ertussen.
Nee precies. De Vuelta gaat wat dat betreft weer een stuk interessanter worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de meesten reden in de Tour. En nu is de combi al helemaal niet meer te maken.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ooeeh ben benieuwd!SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen trust nobody deze week![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:50 schreef summer52 het volgende:
Gaan ze nu eindelijk eens extra maatregelen nemen maar die dan ook verplichten?
Het zal wel weer bij de regio's en burgemeesters neergelegd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Als dit echt puur voor het afgelopen etmaal is dan is dat wel echt heel veel ja.... Meer dan het Spaanse gemiddelde op dit moment geloof ik. Per zoveel inwoners dan h.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeten die extra maatregelen van vorige week nu al zichtbaar zijn eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het in de eerste golf ook wel eens zo hoog geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jemig...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee. Pas eind van de week.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
moeten die extra maatregelen van vorige week nu al zichtbaar zijn eigenlijk?
Toen werd er bijna niet getest, lijkt me dat het toen nog veel hoger wasquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het in de eerste golf ook wel eens zo hoog geweest?Jemig...
Snap ik. Een week over datum is wel lang zonder opgemerkt te wordenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Grmbl. Kom ik net terug van de supermarkt en blijkt dat ik een pak vla heb meegenomen dat goed is tot 28-9. Het was druk en het andere pak was goed tot 22-10, dus toen ik 28 zag, was keek ik ook niet verder, want anderen wilden erbij.
Het kost maar 1,19, maar ik ben er wel goed chagrijnig van
Ik hoop het niet, want dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op! In het begin veel vertrouwen in de regering, maar nu? Het lijkt wel of ze alleen maar aan het pleasen zijn, verdikkeme sla met die vuist op tafelquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal wel weer bij de regio's en burgemeesters neergelegd worden
Dat is sowieso balen ja. Maar 90% kans dat je het gewoon kan opeten. Gewoon even ruiken en kijken naar de kleur.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Grmbl. Kom ik net terug van de supermarkt en blijkt dat ik een pak vla heb meegenomen dat goed is tot 28-9. Het was druk en het andere pak was goed tot 22-10, dus toen ik 28 zag, was keek ik ook niet verder, want anderen wilden erbij.
Raar dat ze dat dan nog verkopenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Kutjaar blijft het toch ook hquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, dat klopt inderdaad ook. Maar toch wel heftig om ineens zo'n hoog getal te zienquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen werd er bijna niet getest, lijkt me dat het toen nog veel hoger was
Het is nu al lang pappen en nat houden ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op! In het begin veel vertrouwen in de regering, maar nu? Het lijkt wel of ze alleen maar aan het pleasen zijn, verdikkeme sla met die vuist op tafel
quote:
Ja dit is echt van het afgelopen etmaal, en dat voor zo'n klein land als NL!quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dit echt puur voor het afgelopen etmaal is dan is dat wel echt heel veel ja.... Meer dan het Spaanse gemiddelde op dit moment geloof ik. Per zoveel inwoners dan h.
En dan met green screen een of ander tropisch oord erachter, zodat we de illusie hebben in het buitenland te zijnquote:
Hier is het hoogste per etmaal dacht ik rond de 12.000 geweest. En Spanje is ruim 2.5 keer zo groot als Nederland qua inwoners.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dit is echt van het afgelopen etmaal, en dat voor zo'n klein land als NL!
Er waren genoeg loodsen, stadions en zalen leeg deze lentequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan met green screen een of ander tropisch oord erachter, zodat we de illusie hebben in het buitenland te zijn
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ik. Een week over datum is wel lang zonder opgemerkt te worden
Ik zal het uitproberen! Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sowieso balen ja. Maar 90% kans dat je het gewoon kan opeten. Gewoon even ruiken en kijken naar de kleur.
Ja! Nou is een week wel erg lang en durf ik het niet zo snel meer aan, maar ik ga het woensdag proberenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Raar dat ze dat dan nog verkopenGewoon even uitproberen of de smaak nog ok is.
Hahaquote:
Ik weet het niet zeker, maar dacht het toch wel? Maar ja als je dan leest dat er zoveel Staphorsters zo nodig Gods zegen moesten hebben dan hebben adviezen natuurlijk totaal geen zin!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
moeten die extra maatregelen van vorige week nu al zichtbaar zijn eigenlijk?
Zo'n strand als de eerste opdracht van zaterdag zal ook wel makkelijk te regelen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er waren genoeg loodsen, stadions en zalen leeg deze lente![]()
Dan krijgen ze juist Coronaquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:10 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar dacht het toch wel? Maar ja als je dan leest dat er zoveel Staphorsters zo nodig Gods zegen moesten hebben dan hebben adviezen natuurlijk totaal geen zin!
Ja sorry ik ben een beetje sarcastisch maar ik wil die mensen wel met de koppen tegen elkaar aan slaan
Volgens mij niet, maar ja toen werd er nog niet zoveel getest!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het in de eerste golf ook wel eens zo hoog geweest?Jemig...
Wat aanbiedingen betreft vind ik de hand zelf scanner een uitkomst. Vaak genoeg dat de bonus niet goed verwerkt is bij alle verpakkingen. Of dat er speciale regels gelden voor de bonus...quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaEn ik ben al super warrig in de supermarkt de afgelopen week. Ik had vorige week iets gekocht, maar in de winkelwagen laten liggen. In een andere supermarkt was de cervelaat in de reclame, 2x 100 gram voor 2,50. Bleek dat de verpakkingen met 104 en 106 gram er niet voor telden en heb ik de volle prijs betaald. En ik had de verkeerde thee meegenomen. ipv eenkopsthee was het voor meerdere koppen. Ik durf zo niet eens meer naar de supermarkt te gaan.
[..]
Ik zal het uitproberen! Ben benieuwd.
[..]
Ja! Nou is een week wel erg lang en durf ik het niet zo snel meer aan, maar ik ga het woensdag proberen
[..]
HahaKlopt ja.
Ja maar God regeert, niets aan het handjequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:10 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar dacht het toch wel? Maar ja als je dan leest dat er zoveel Staphorsters zo nodig Gods zegen moesten hebben dan hebben adviezen natuurlijk totaal geen zin!
Ja sorry ik ben een beetje sarcastisch maar ik wil die mensen wel met de koppen tegen elkaar aan slaan
WIDM vindt dit jaar plaats in.... loodsquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er waren genoeg loodsen, stadions en zalen leeg deze lente![]()
Scherpquote:
Even rust pakken en alles laten bezinken denk ik...quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
M'n moeder is voor diverse onderzoeken en scan in ziekenhuis geweest vandaag en het plots compleet verloren zicht in haar oog komt niet meer terug helaas.Nu belchelijk hard hopen dat het niet nog eens gebeurt in het andere oog. Is kennelijk wel een hoger risico op. Zelf pakt ze het nogal goed op, al mikte ze de inhoud van de blender volledig naast het glas omdat de afstanden en diepte ineens anders zijn. Hoop zo dat ik dit wat van me af kan zetten qua zorgen en paniek, ben daar z slecht in. Ik weet dat elke vijf minuten hopen dat het niet nog eens gebeurt niet helpt. En wakker liggen helpt ook niet. Maar zeg dat maar eens tegen je hoofd, krijg het nog even niet uitgeschakeld.
Dit lijkt mij veel te genuanceerd. Die man begrijpt ons gewoon nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cee gewoon een reply van Sietse
[ twitter ]
Ja, die gebruik ik ook graag. Alleen was dat nu juist onhandig. De weegschalen waren allebei kapot, dus moest ik alsnog met mijn fruit door de normale kassa en kon ik de handscanner eigenhandig leeg maken, omdat ze die bij AH niet kon scannen bij de kassaquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat aanbiedingen betreft vind ik de hand zelf scanner een uitkomst. Vaak genoeg dat de bonus niet goed verwerkt is bij alle verpakkingen. Of dat er speciale regels gelden voor de bonus...
Dit soort kwalen die zo uit de lucht komen vallen zijn altijd stresserend. Sterkte ermeequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
M'n moeder is voor diverse onderzoeken en scan in ziekenhuis geweest vandaag en het plots compleet verloren zicht in haar oog komt niet meer terug helaas.Nu belchelijk hard hopen dat het niet nog eens gebeurt in het andere oog. Is kennelijk wel een hoger risico op. Zelf pakt ze het nogal goed op, al mikte ze de inhoud van de blender volledig naast het glas omdat de afstanden en diepte ineens anders zijn. Hoop zo dat ik dit wat van me af kan zetten qua zorgen en paniek, ben daar z slecht in. Ik weet dat elke vijf minuten hopen dat het niet nog eens gebeurt niet helpt. En wakker liggen helpt ook niet. Maar zeg dat maar eens tegen je hoofd, krijg het nog even niet uitgeschakeld.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WIDM vindt dit jaar plaats in.... AHOY
Heftig Greys, wat naar dat het blijvend isquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
Wel een matige comeback, want Cee heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Wow wat bizar dat zoiets ineens gebeurtquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
quote:
Wat een slecht nieuws, maar moest wel een beetje grinniken hoe je het gevalletje blender beschrijft, sorry!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
Oh nee, hier begint het weerquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een matige comeback, want Cee heeft gewoon gelijk
Snel het patiet compromis er weer bij pakken!quote:
Heel erg veel sterktequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
De ergste mensen zijn niet de frietzeggers (en die zijn hl erg), maar juist de mensen die beide kanten zeggen te begrijpen. Die vertrouw ik niet!quote:
Aan die afstanden en diepte went ze vast nog wel. Kut dat het blijvend is. Hebben jullie ook te horen gekregen hoe ze de kans kan verkleinen dat dit ook met haar andere oog gebeurt of is het maar gewoon afwachten en hopen dat het niet meer gebeurt?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
Mm balen zeg, sterkte voor jou en je moederquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef Greys het volgende:
Onzin, het is altijd belangrijk de dialoog open te houden, ook al veracht je andermans gedrag.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De ergste mensen zijn niet de frietzeggers (en die zijn hl erg), maar juist de mensen die beide kanten zeggen te begrijpen. Die vertrouw ik niet!
Nee ben ik niet met je eens. Met sommige mensen kn je gewoon geen gesprek voeren. Zoals met terroristen en frietzeggers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, het is altijd belangrijk de dialoog open te houden, ook al veracht je andermans gedrag.
Geef Patat-zeggers een buurthuis.
En gelijk heeft diequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:15 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ja dat denk ik. Het is het dreigende, dat ik alles zou willen doen om te voorkomen dat het niet nog eens gebeurt. En dat dat niet kan. En als ik denk aan wat er gebeurt als het wl nog eens gebeurt. Ze is van kind af zo goed als doof. Als je dan door zoiets bizars je zicht ook nog verliest, ik kan nog niet met dat idee omgaan. Ze is zo actief. Ik wil zekerheid dat het niet gebeurt en dat kan niet. Gekmakend.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Even rust pakken en alles laten bezinken denk ik...
Die onzekerheid is het ergst ja, zeker als je van jezelf de neiging hebt om alles te willen controleren (ik heb hetzelfde). Blijf het hier uiten h als je daar behoefte aan hebt, die zorg!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik. Het is het dreigende, dat ik alles zou willen doen om te voorkomen dat het niet nog eens gebeurt. En dat dat niet kan. En als ik denk aan wat er gebeurt als het wl nog eens gebeurt. Ze is van kind af zo goed als doof. Als je dan door zoiets bizars je zicht ook nog verliest, ik kan nog niet met dat idee omgaan. Ze is zo actief. Ik wil zekerheid dat het niet gebeurt en dat kan niet. Gekmakend.
En dat gepruts in het ziekenhuis. "Uw suiker is veel te hoog". M'n moeder zegt "Huh, hoe dan, ik eet heel gezond, ik sport, alles". Ja nee u krijgt medicijnen ervoor. Heeft ze het uitgeplozen vanmiddag met haar huisarts, blijkt dat in de verwijsbrief van de oogarts naar de neuroloog staat dat je niet nuchter hoefde te zijn met het prikken, dus m'n moeder had een krentenbol gegeten vanmorgen. Ja ze had dus wel nuchter moeten zijn volgens huisarts. Dus morgen opnieuw prikken en dan waarschijnlijk geen medicijnen daarvoor nodig. Hartecho gaan ze nog maken want daar kunnen die bloedpropjes vandaan komen. Ja pas op 16 oktober aan de beurt. Bij zoiets heftigs. Eng hoor.
Vooral doen he daarvoor zijn we hier ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Dank jullie.
En sorry dat ik het er weer zomaar tussendoor dender maar ik kan tegen m'n moeder niet gaan lopen panieken dus het helpt een beetje als ik het hier af en toe even van me af mag schrijven. Scroll er gerust langs.
Doe niet zo gek. Jij ben toch niet iemand die hier elk hoofdpijntje ofzo komt meldenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Dank jullie.
En sorry dat ik het er weer zomaar tussendoor dender maar ik kan tegen m'n moeder niet gaan lopen panieken dus het helpt een beetje als ik het hier af en toe even van me af mag schrijven. Scroll er gerust langs.
Ja ik heb dat ook erg, die controledrang, zeker als het om beschermen van een ander gaat. Of het nou m'n hond of m'n moeder is, als daar iets ergs mee is kan ik er niet mee omgaan om niet te weten hoe het komt en hoe het zal aflopen. Arghhh.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die onzekerheid is het ergst ja, zeker als je van jezelf de neiging hebt om alles te willen controleren (ik heb hetzelfde). Blijf het hier uiten h als je daar behoefte aan hebt, die zorg!
Wat Mowmow zegt!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral doen he daarvoor zijn we hier ook
Neeeheee geen sorry!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Dank jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |