SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
Overigens is hoeft er maar een van de aanwezigen op zijn feestje doodziek te worden en Trump heeft er een flink probleem bij.![]()
Och, "It is what it is", toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:40 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is hoeft er maar een van de aanwezigen op zijn feestje doodziek te worden en Trump heeft er een flink probleem bij.![]()
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Osteopaat toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En al die mensen op zijn feestje zitten ook allemaal te liegen dat ze ziek zijn?
In Amerika zijn er echt weinig mensen die zich tegen Trump durven te keren. Trump heeft zoveel macht op allerlei posten dat hij in staat is op 1 of andere manier je carrière helemaal kapot te maken.
De enige die enigszins openlijk tegen Trump hebben gekeerd zijn de Hollywood sterren die toch onafhankelijk zijn.
Dus hoeveel mensen zijn er in de VS die het lef hebben om openlijk te zeggen dat Trump liegt en het toneelspel is?
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek.![]()
Wordt geduid als een verspreking, waarschijnlijk bedoelde hij de verslaggeving over de ziekte van Trump, niet de ziekte zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja. Technisch gezien kwakzalverij, maar goed.quote:Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hoogste tijd dat het health-care plan nu eens komt. Als Trump toch de hele dag met beleid bezig is.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat hij ziek is, en zeker dat hij in het ziekenhuis is beland (=zwakte), is niet voordelig voor hem.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.
In Amerika zijn er echt weinig mensen die zich tegen Trump durven te keren. Trump heeft zoveel macht op allerlei posten dat hij in staat is op 1 of andere manier je carrière helemaal kapot te maken.
De enige die enigszins openlijk tegen Trump hebben gekeerd zijn de Hollywood sterren die toch onafhankelijk zijn.
Dus hoeveel mensen zijn er in de VS die het lef hebben om openlijk te zeggen dat Trump liegt en het toneelspel is?
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Niet helemaal eerlijk, hij is ook een trauma expert. En voor het Witte Huis is dat dan geen gekke keuze gegeven het risico wat Presidenten nu eenmaal lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:54 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja. Technisch gezien kwakzalverij, maar goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 21:58:38 ]![]()
Het is gewoon niet heel logisch om dit te fakenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek.
1. Trump wil het helemaal niet over COVID hebben want hij weet ook wel dat de meeste Amerikanen zijn beleid waardeloos vinden
2. Hierdoor moet hij 2 weken in quarantaine en mag hij niet gaan schreeuwen op rallies, iets dat hem juist zoveel energie geeft
3. Als een van de leden van zijn entourage er echt doodziek van zou gaan worden dan krijgt Trump daar de schuld van
4. Heel veel mensen keren zich tegen Trump. Namelijk nagenoeg iedereen van de democratische partij.
5. Een dergelijk toneelstuk zonder fouten regisseren lijkt me schier onmogelijk voor incompetente leden in het Witte Huis die zelf geeneens virusvrij kunnen blijven
Los daarvan zijn er zoveel lui in zijn directe omgeving ziek dat het niet heel onwaarschijnlijk is dat hij het met zijn roekeloze gedrag zeker opgelopen kan hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 04-10-2020 22:13:22 ]![]()
Ik denk dat Trump echt ziek is, maar vind het niet moeilijk om te geloven dat het in scene is gezet. Het leidt af van de schandalen rond zijn belastingen, het dramatische debat, etc. en tegelijkertijd ontwricht het de campagne van de Democraten. Met een beetje mazzel levert het wat sympathie voor Trump op en als hij covid-19 eenvoudig "overwint", kan hij nog opscheppen dat het allemaal niks voorstelt ook. Niet enkel nadelen voor de Trump campagne dus.
Aan de andere kant zijn er nu wel heel veel mensen in de directe omgeving van Trump besmet en dat is wel lastig om allemaal in scene te zetten. Het zou wel een erg grote gok zijn. De kans is dus groter dat hij het echt heeft en de Republikeinen het melken voor alles wat het waard is.![]()
Dat is eigenlijk nog het ergste. Het is helemaal niet erg om hoestbuien uit een speech te knippen. Je kunt er gewoon onder zetten *We edited out some coughs from Trump due to his flu to not distract from his messagequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.
en niemand had het erg gevonden.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Oh ja, morgen moet Eric opdraven om te getuigen.
“Kan het over twee maanden, mijn vader is ziek. Oh nee, hij is aan de beterende hand...neen, hij is nog best ziek.”
En wat ik begrijp van de arts- osteopaat, dat trump vrij rondloopt? hopelijk alleen in zijn suite als covid patiënt . ( dokter zei nl.”hospital”.
En de secret service zit voor zijn deur?
Vanmiddag weer war clips teruggekeken van de West Wing op yt. .
Wat een wereld van verschil. President Bartlet. Next.
Sorkin zou nog een aflevering hebben geschreven voor deze maand...![]()
Nou ja, dat er in een opgenomen toespraak wordt geknipt of dat er meerdere takes worden gedaan is niet zo uitzonderlijk verder. Ik denk eerder als ik bijvoorbeeld weer zo'n hakkelende Willem-Alexander zie: "En dan is dit waarschijnlijk al take 15".quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste. Het is helemaal niet erg om hoestbuien uit een speech te knippen. Je kunt er gewoon onder zetten *We edited out some coughs from Trump due to his flu to not distract from his message
en niemand had het erg gevonden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In het vorige deel werd dit ook al aangestipt.
Ze proberen een paniekerige Trump waarschijnlijk zelf gerust te stellen door positieve berichten te delen met het volk.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
*proest* Het is ook echt een kleuter, he?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:37 schreef Felixa het volgende:
In het vorige deel werd dit ook al aangestipt.
Ze proberen een paniekerige Trump waarschijnlijk zelf gerust te stellen door positieve berichten te delen met het volk.
[ twitter ]![]()
Gelukkig was Dick Cheney toen nog niet bewapend. Of in de buurt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:27 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Geschiedenis, ik vind de anecdote wel leuk.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat dit "afleidt". Als er toch één onderwerp is waar Trump het liever niet over heeft en Biden wel, dan is het gezondheidszorg en specifiek de coronacrisis.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar als ik het goed begrijp had hij dus een longontsteking en gooiden ze er daarna maar alles tegenaan wat ze hebben aan therapeutische middelen?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Aye, dit helpt Trump geen zier, integendeel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:00 schreef Monolith het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat dit "afleidt". Als er toch één onderwerp is waar Trump het liever niet over heeft en Biden wel, dan is het gezondheidszorg en specifiek de coronacrisis.
Na het desastreuze debat dit verhaal? Iemand die achterstaat in de peilingen will volop campagne kunnen voeren en niet in een ziekenhuis liggen.![]()
Beetje verwarrend om de afkorting pt te gebruiken. Als het voor patiënt staat is het inderdaad opmerkelijk, als het voor president staat niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef Kijkertje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp had hij dus een longontsteking en gooiden ze er daarna maar alles tegenaan wat ze hebben aan therapeutische middelen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik las het als patient iigquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje verwarrend om de afkorting pt te gebruiken. Als het voor patiënt staat is het inderdaad opmerkelijk, als het voor president staat niet.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Meer dan 200 namen moeten nagelopen worden na Trumps bezoek donderdag aan New Jersey en zijn golf clubquote:White House gave more than 200 names to officials tracing attendees at Trump golf club event
https://www.washingtonpos(...)A43BEH3I2OXBVGIO3KJ4![]()
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
Meer dan 200 namen moeten nagelopen worden na Trumps bezoek donderdag aan New Jersey en zijn golf club
[..]![]()
Onderschat de trump supporter niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aye, dit helpt Trump geen zier, integendeel.
Na het desastreuze debat dit verhaal? Iemand die achterstaat in de peilingen will volop campagne kunnen voeren en niet in een ziekenhuis liggen.
Nu Trump corona heeft, is het pech, maar geneest hij dan is het de wil van en dankzij God en dus is hij op een missie.
Andersom zou Biden ziek worden dan zouden ze er een straf van God in zien. Geneest biden, dan is het iets menselijks handelen, maar nooit een boodschap van God.
Dus heeft Trump covid-19 wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Geen namen genoemd voor zover ik kan zien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?![]()
Maar de hardcore Trump supporter is niet relevant, er zijn er te weinig voor een overwinning. Hij moet inlopen op Biden om mensen terug te winnen en daar helpt dit geen bal voor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onderschat de trump supporter niet.
Nu Trump corona heeft, is het pech, maar geneest hij dan is het de wil van en dankzij God en dus is hij op een missie.
Andersom zou Biden zoek worden dan zouden ze er een straf van God in zien.
Dus Trump covis wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Trump supporters overtuigen daar heeft Trump niet zoveel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onderschat de trump supporter niet.
Andersom zou Biden ziek worden dan zouden ze er een straf van God in zien. Geneest biden, dan is het iets menselijks handelen, maar nooit een boodschap van God.
Dus heeft Trump covid-19 wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Het is een kort bericht nav deze melding. Geen namen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
"I learned a lot about COVID"?quote:
Dat had hij natuurlijk allemaal al lang kunnen/moeten weten als hij naar de juiste dokters had geluisterd
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat hij nog steeds niet doet. Atlas is nog steeds de adviseur.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
"I learned a lot about COVID"?
Dat had hij natuurlijk allemaal al lang kunnen weten als hij naar de juiste dokters had geluisterd![]()
Ja sws heb ik natuurlijk mijn twijfels of hij uberhaupt in staat is om iets te lerenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hij nog steeds niet doet. Atlas is nog steeds de adviseur.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Uit de WSJ:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik krijg het al benauwd als ik naar hem luister. En hij wauwelt zoals in real life, dus het is ook duidelijk dat ze hem niet meerdere takes konden laten doen.quote:
Maar goed, de Secret Service moet echt thrilled zijn dat ze in de auto geplaatst worden met een hoestend persoon met bewezen Covid, terwijl ze hem rondrijden op zijn nieuwe superspreader tour.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Die hebben vast een rondje rock-paper-scissors gedaan om te bepalen wie er in de auto moest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd als ik naar hem luister. En hij wauwelt zoals in real life, dus het is ook duidelijk dat ze hem niet meerdere takes konden laten doen.
Maar goed, de Secret Service moet echt thrilled zijn dat ze in de auto geplaatst worden met een hoestend persoon met bewezen Covid, terwijl ze hem rondrijden op zijn nieuwer superspreader tour.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
What the flying fuck.
Stel je voor dat je voor de secret service werkt net het jaar dat trump president is én Corona krijgt. Dan moet je met die halve zool in een auto zitten zodat hij naar zn fans kan zwaaien.![]()
Die zijn ook behoorlijk gefrustreerd over Trump idd:quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
What the flying fuck.
Stel je voor dat je voor de secret service werkt net het jaar dat trump president is én Corona krijgt. Dan moet je met die halve zool in een auto zitten zodat hij naar zn fans kan zwaaien.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Volgens artsen op Twitter zien we met de autorit een bijwerking van dexamethasone. Het schijnt dat je er euforisch en hyper van wordt.![]()
Man, denk je dat die waardeloze zak stront de bodem heeft gevonden, slaat ie er op volle kracht doorheen en zinkt ie nog dieper.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Eigenlijk zou die de pausmobiel moeten gebruiken zodat hij nog meer zichtbaar is voor de aanhang die in grote getallen aanwezig is. Mooi gebaar van het Amerikaanse volk!
Tremendous support! Fit genoeg om te zwaaien!
Allemaal blije mensen!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Levensgevaarlijk bedoel je.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:57 schreef epicbeardman het volgende:
Eigenlijk zou die de pausmobiel moeten gebruiken zodat hij nog meer zichtbaar is voor de aanhang die in grote getallen aanwezig is. Mooi gebaar van het Amerikaanse volk!
Tremendous support! Fit genoeg om te zwaaien!zie email 27 oktober![]()
Ben benieuwd of die chauffeurs goede gezondheidszorg krijgen straks.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is zijn keuze niet om te maken, hij kan alleen weigeren, als ik het goed weet, als het leven van de President in gevaar is en zelfs dat is alleen een dringend advies, dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:02 schreef trein2000 het volgende:
Maar ik snap die USSS commandant ook niet. Hier begin je toch niet aan.
USSS is de hulp, he? En zo worden ze ook behandeld door dit Witte Huis.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 00:05:45 ]![]()
“Mister president, we are not doing it”.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zijn keuze niet om te maken, hij kan alleen weigeren, als ik het goed weet, als het leven van de President in gevaar is en zelfs dat is alleen een dringend advies, dacht ik.
Hij gaat maar zelf rijden, je hebt als leidinggevende ook een verantwoordelijkheid voor de gezondheid van je personeel.zie email 27 oktober![]()
Trein, dat gaat in de VS echt niet werken, dan is hij morgen USSS Agent in Charge af. Of het slim is om de mensen die zich tussen jou en kogels werpen zo te behandelen is een ander verhaal.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Mister president, we are not doing it”.
Hij gaat maar zelf rijden, je hebt als leidinggevende ook een verantwoordelijkheid voor de gezondheid van je personeel.![]()
Mocht een van die agenten het loodje leggen dan kan je Trump wel aanklagen voor doodslag lijkt me.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Liever werkeloos (en een boekje schrijven en miljonair worden) dan de dood van mensen op m’n geweten dacht ik zo.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trein, dat gaat in de VS echt niet werken, dan is hij morgen USSS Agent in Charge af. Of het slim is om de mensen die zich tussen jou en kogels werpen zo te behandelen is een ander verhaal.zie email 27 oktober![]()
Waarschijnlijk niet, omdat iedereen die een ander besmet met covid, zou dan ook aangeklaagd kunnen worden. Een pad waar je niet op wil en kan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef Puddington het volgende:
Mocht een van die agenten het loodje leggen dan kan je Trump wel aanklagen voor doodslag lijkt me.![]()
Ieg 14 dagen quarantaine. Voordat ze familie en vrienden aansteken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef Puddington het volgende:
Mocht een van die agenten het loodje leggen dan kan je Trump wel aanklagen voor doodslag lijkt me."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Tja...onze keuzes zijn anders maar onze maatschappij is ook heel anders ingesteld. En ik weet wat het is om mensen onder jouw commando om te zien komen (niet mijn schuld) en dat is wel iets wat je meeneemt, ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Liever werkeloos (en een boekje schrijven en miljonair worden) dan de dood van mensen op m’n geweten dacht ik zo.
Maar ik weet ook iets van in een chain of command opereren en de positie die je dat kan opleveren, het is zeker niet makkelijk.![]()
Klopt. Maar die basis is vast genoeg kan die vastigheid de twijfelaars wel naar zich toe trekken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trump supporters overtuigen daar heeft Trump niet zoveel aan.![]()
Het is iig gelijk al duidelijk dat Trump niks geleerd heeft
Trump is nu toch wel van een 1 naar een -1 gegaan op een schaal t/m 10.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
What the flying fuck.
Stel je voor dat je voor de secret service werkt net het jaar dat trump president is én Corona krijgt. Dan moet je met die halve zool in een auto zitten zodat hij naar zn fans kan zwaaien.
Kelderde al lekker in de polls en met dit gedrag ga je nog minder sympathie winnen.![]()
Dit is een covid-arts van dat ziekenhuis Walter Reeds toch?quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zie een Daily Times artikel dat zegt dat Claudia Conway positief is voor covid. Ik zie geen ander artikel dus ik kan niet checken of het klopt en het artikel blokt mij omdat ik uit de EU kom.
Als dat waar is dan word dat een leuke Thanksgiving in huize Conway![]()
![]()
Dit staat er in zijn bio:quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is een covid-arts van dat ziekenhuis Walter Reeds toch?quote:Chief of Disaster Medicine, GWU Emergency Medicine | Walter Reed Attending | Media contributor | COVID 19 Recovery Consultants, LLC | http://COVID19reopen.com |“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump is overigens niet de eerste president die de secret service grijze haren bezorgt. Bill Clinton ging sporten buiten het witte huis en zorgde ook voor problemen bij de begrafenis van Hassan de Tweede in Marokko.
Maar een president die zelf het gevaar is is nieuw.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
![]()
So true. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat zoveel mensen deze oplichter blijven steunen.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat is dan ook wel heel bijzonder, natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:22 schreef Puddington het volgende:
Trump is overigens niet de eerste president die de secret service grijze haren bezorgt. Bill Clinton ging sporten buiten het witte huis en zorgde ook voor problemen bij de begrafenis van Hassan de Tweede in Marokko.
Maar een president die zelf het gevaar is is nieuw.![]()
George Conway agreesquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:54 schreef Puddington het volgende:
Man, denk je dat die waardeloze zak stront de bodem heeft gevonden, slaat ie er op volle kracht doorheen en zinkt ie nog dieper.
Uit de aanbevelingen van zijn eigen CDC:quote:Recommendations for Healthcare Personnel During the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Pandemic
- Limit transport and movement of the patient outside of the room to medically essential purposes.
--Whenever possible, perform procedures/tests in the patient’s room.
--Consider providing portable x-ray equipment in patient cohort areas to reduce the need for patient transport.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Een "journaliste" van de Daily Caller:
De logica
[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2020 01:32:04 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Je bent de aanhalingstekens vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2020 01:15 schreef Kijkertje het volgende:
Een journaliste van de Daily Caller:
[ twitter ]
De logicazie email 27 oktober![]()
![]()
Dit blijft maar vaag en dat heeft natuurlijk een reden .....“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Fixed!quote:Op maandag 5 oktober 2020 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent de aanhalingstekens vergeten“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2020 01:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dit blijft maar vaag en dat heeft natuurlijk een reden .....
Dat lijkt me heel plausibel. De laksheid sloeg toe, hem testen is niet echt nodig want iedereen om hem heen wordt immers getest? Lijkt me typische Trump & Co-logica.
En McEnany wil dus ook niet zeggen hoeveel WH-mederwerkers geinfecteerd zijn. Hoe het bekend maken van het aantal de 'privacy' schaadt is me een raadsel dus dat zal ook wel een reden hebben ....
[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2020 02:11:52 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
En het is niet alsof hij super spreading events organiseerde zoals rallies, fundraisers of ceremonies in de rose garden, dus waarom zou hij zich laten testen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 01:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat lijkt me heel plausibel. De laksheid sloeg toe, testen is overrated, iedereen om hem heen wordt immers getest?![]()
Een reminder:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik geloof niet dat hun polls erg serieus genomen wordenquote:![]()
Double Check: Why Does Trump Think He’s Ahead in the Polls?
Daaruit:quote:A closer look at the poll results the account leans on to formulate its tweets reveals some significant biases. The Democracy Institute poll, the one which netted PollWatch2020 that precious Trump retweet, was run in conjunction with the UK’s Daily Express, a right wing tabloid. The Democracy Institute itself is run by Patrick Basham, an adjunct scholar at the influential libertarian think tank The Cato Institute. FiveThirtyEight’s influential pollster ratings don’t even list The DI among the nearly five hundred pollsters which it ranks for reliability and methodological soundness. As for the partnership with the Daily Express, although it is common for polling companies to conduct their studies in conjunction with a media outlet, usually resulting in the results being published as a big splash, such polls are, in the best cases, accompanied by a link to the full dataset. The Express article on the DI’s August poll ends with a methodological note, but the full data is not given. The DI’s website does have a starkly partisan commentary from its founder on the poll’s findings, but no further elaboration on methodology; DI is not a recognised polling institution, and does not act like a respectable one.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Na drie dagen ontvangen WH-medewerkers eindelijk een email met aanwijzingen wat te doen bij symptomen.
Erg efficiënt weer
![]()
Kijk bij dit soort foto's kan je er volgens mij gevoeglijk vanuit gaan dat ze uitsluitend bedoeld zijn om de indruk te wekken dat Trump heel hard aan het werk is
Tsja, je kunt zeggen wat je wil, maar hij is hier in ieder geval niet aan het golfen of FoxNews aan het kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Kijk bij dit soort foto's kan je er volgens mij gevoeglijk vanuit gaan dat ze uitsluitend bedoeld zijn om de indruk te wekken dat Trump heel hard aan het werk is![]()
Dat is waar, een photo-op doen is ook werk. Samen met de filmpjes en zijn ereronde langs de fans heeft hij het vandaag eigenlijk heel druk gehadquote:Op maandag 5 oktober 2020 04:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tsja, je kunt zeggen wat je wil, maar hij is hier in ieder geval niet aan het golfen of FoxNews aan het kijken.
Een bewering van één van Trump's lakeien over een medisch team dat gisteren nog de pers van foute informatie voorzag en bovendien dan zou handelen tegen de adviezen van het CDC in.quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:48 schreef Sjemmert het volgende:
Trump zijn ritje was goedgekeurd door het medische team.
[ twitter ]
De triestigheid
Ik ben ook wel benieuwd welke maatregelen er genomen zijn waardoor er goedkeuring aan gegeven werd en waarom die niet genomen kunnen worden voor mensen die op bezoek willen bij hun zieke familielid.
[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2020 05:50:34 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, zeker. Wie was er in die acht uur president, de Speaker of the House? Of hebben ze het maar zo gelaten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:27 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Geschiedenis, ik vind de anecdote wel leuk.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hij stond volgens mij altijd om 05.00 u. op en was vooral aan het werk. Stel nou dat hij echt heel hard werkt, maakt dat het voor jou anders?quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is waar, een photo-op doen is ook werk. Samen met de filmpjes en zijn ereronde langs de fans heeft hij het vandaag eigenlijk heel druk gehad[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
Omdat hij er zelf last van had gaat hij er nu misschien wat aan doen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Tenzij hij een terugval krijgt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
samenvattinkje:
- Chris Wallace vraagt zich af waarom de Trumpfamilie de verplichte en aangeboden mondkapjes weigerde.
- Ja, maar ze waren getest
- Maar waarom iets weigeren dat verplicht is? vraagt Wallace.
- Ja.. maar Chris.. je was een slechte moderator tijdens het debat.
De titanic van Trump is al voor 80% onder water hier en gaat met iedere analyse en interview dieper.
Stel dat het Trump zn team toch nog lukt om via minder legale wegen de verkiezingen te stelen dan worden de aankomende jaren een Monty Python voorstelling.![]()
Denk je? Waarom?quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:33 schreef Evertjan het volgende:
Trump komt hier alleen maar sterker uit.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
De laatste keer dat het je selectief goed uitkwam was RCP waar we naar moesten kijken.quote:
https://www.realclearpoli(...)p_vs_biden-6247.htmlVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus als hij de ziekte overwint, stopt Trump met het houden van bijeenkomsten en rallies waar mensen elkaar snel en eenvoudig kunnen besmetten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Omdat hij er zelf last van had gaat hij er nu misschien wat aan doen.
Of bedoelt hij dat niet?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dat is denk ik ijdele hoop. Hij verwacht dat iedere andere persoon dezelfde behandeling als hem krijgt wat natuurlijk nooit het geval zal zijn. Als hij een gepensioneerde mijnwerker was geweest had hij vanwege de weinige zorg die normale mensen in amerika krijgen gewoon nu dood geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Omdat hij er zelf last van had gaat hij er nu misschien wat aan doen.![]()
Dat niet alleen, grote kans dat die ook nog eens rondloopt met 'black lung disease' en dat helpt ook niet bij een virus dat de luchtwegen aantast.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ijdele hoop. Hij verwacht dat iedere andere persoon dezelfde behandeling als hem krijgt wat natuurlijk nooit het geval zal zijn. Als hij een gepensioneerde mijnwerker was geweest had hij vanwege de weinige zorg die normale mensen in amerika krijgen gewoon nu dood geweest.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De presidentiële limo is hermetisch afgesloten wegens NBC bescherming. Er komt geen frisse lucht in.
De bewaking zal wel blij zijn geweest.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Uh-oh......I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ziet dit eruit als iemand met Corona?
Ziet dit er uit als iemand die diverse zware medicijnen binnen heeft gekregen?
Ziet dit eruit als iemand met ademalingsmoelijkheden?quote:Trump verlaat ziekenhuis voor rondrit langs aanhangers
Ziet dit eruit als een oplichter?![]()
![]()
Dat kun je niet eens ijdele hoop noemen. Er zijn 220.000 Amerikanen overleden waar de nabestaanden na drie weken sterfbed niet eens in het ziekenhuis mochten komen vanwege de quarantaine, en meneer breekt na twee dagen alweer de quarantaine voor een ereronde ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ijdele hoop. Hij verwacht dat iedere andere persoon dezelfde behandeling als hem krijgt wat natuurlijk nooit het geval zal zijn. Als hij een gepensioneerde mijnwerker was geweest had hij vanwege de weinige zorg die normale mensen in amerika krijgen gewoon nu dood geweest.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Een oplichter met een kans op psychoses. De perfecte president lijkt mij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
Ziet dit eruit als iemand met ademalingsmoelijkheden?
[..]
Ja, dit ziet er best uit als iemand met corona.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een oplichter?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Trump heeft zich laten muilkorven in een autobunker. #sad
Anyway, de pivot naar een sympathieke en verantwoordelijke leider zit er niet in. Het blijft het gebruikelijke ego-strelen. Trump is zo bang zwakte uit te stralen dat hij nooit sympathie kan opwekken.Géén kloon van tvlxd!![]()
Natuurlijk denkt hij dat niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ijdele hoop. Hij verwacht dat iedere andere persoon dezelfde behandeling als hem krijgt wat natuurlijk nooit het geval zal zijn. Als hij een gepensioneerde mijnwerker was geweest had hij vanwege de weinige zorg die normale mensen in amerika krijgen gewoon nu dood geweest.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het achterlijke deel van de States vindt deze zwendel allemaal prachtig. Brood en spelen en zo. Terwijl Rome brandt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:54 schreef Puddington het volgende:
Man, denk je dat die waardeloze zak stront de bodem heeft gevonden, slaat ie er op volle kracht doorheen en zinkt ie nog dieper.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoe ziet iemand met corona er volgens jou uit?quote:Hij had wat ik ervan begreep geen last van bijwerkingen.quote:Ziet dit er uit als iemand die diverse zware medicijnen binnen heeft gekregen?Nee, maar die heeft hij ook niet meer.quote:Ziet dit eruit als iemand met ademalingsmoelijkheden?Ja, zou kunnen dat een oplichter er zo uitziet.quote:[..]
Ziet dit eruit als een oplichter?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nou wat denkt hij dan? Laat de rest van mijn natie maar lekker verder verpauperen na mij de zondvloed.quote:![]()
![]()
Je zou hem eigenlijk uit dat ziekenhuis moeten slepen en midden in zijn supportersgroep moeten gooien.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Trump heeft wel vaker een verkeerd beeld van de beslommeringen van de doorsnee burger. Zo denkt de president dat je een ID moet hebben om boodschappen te doen.quote:
Maar goed, de grote vraag is of Trump het virus straks eindelijk serieus neemt en stopt met het houden van grote bijeenkomsten waar geen coronaregels gelden.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe ziet iemand met corona er volgens jou uit?
[..]![]()
![]()
Hij denkt uiteraard niet dat iedereen in de VS zo'n goede behandeling krijgt als hij. Dat is toch logisch. Hij hef teen heel team van artsen. Dat doen ze alleen bij een president.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou wat denkt hij dan? Laat de rest van mijn natie maar lekker verder verpauperen na mij de zondvloed.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je weet dat veel mensen met corona niet eens symptomen hebben?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
We hebben nog geen steen op het graf van onze schoonmoeder gezet, omdat we op een lange wachtlijst staan maar ik kan hier wel een vers gedolven graf laten zien.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Bijwerkingen zijn manische periodes. Ik las net een stuk van iemand die uit bed wilde springen om een marathon te gaan rennen terwijl de hechtingen van haar hersenoperatie nog in haar hoofd zaten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:48 schreef Federer-fan het volgende:
Hij had wat ik ervan begreep geen last van bijwerkingen.
Trump is ziek, hij moet zijn bed in, hij moet zijn werk maar aan de VP overdragen tot hij beter is.
Hij heeft de codes. Wil je die bij iemand met waandenkbeelden houden?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja maar die worden niet met een helikopter naar een militair hospitaal met 20 artsen gevlogen....quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat veel mensen met corona niet eens symptomen hebben?![]()
Hij ziet eruit als een oplichter die corona te pakken heeftquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Misschien zouden andere mensen dan de president met Trumps huidige klachten ook niet in het ziekenhuis liggen. En zeker niet op de IC, waar jij een plaatje van deelt. De meesten in het ziekenhuis liggen gewoon op een verpleegafdeling boekjes te lezen, tv te kijken e.d.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ja maar die worden niet met een helikopter naar een militair hospitaal met 20 artsen gevlogen....Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Dit is Trump de narcist ten voeten uit. Pas als hij zélf corona heeft ervaren toont hij interesse.quote:Zelf zegt de president in een video op Twitter veel geleerd te hebben over covid."Dit is de echte school.Ik snap het,het is iets heel interessants."Diep triest.
En dan ook nog een ereronde maken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Mary Trump Says Trump Family Saw Illness As 'Unforgivable Weakness'
Attitude about illness is looming large over the president's coronavirus treatment. White House physician Sean Connelly said on Sunday that he didn't initially disclose that the president was given oxygen on Friday, despite multiple questions about it from reporters, because he was trying to "reflect the upbeat attitude" of the president.
Trump's estranged niece, Mary Trump, says members of the Trump family have viewed illness as "a display of unforgivable weakness."
https://www.npr.org/secti(...)ationship-to-illnessThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik heb echt het idee dat die beste man totaal de connectie met de realiteit kwijt is dus ik ga er echt niet meer vanuit dat hij zoiets niet denkt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij denkt uiteraard niet dat iedereen in de VS zo'n goede behandeling krijgt als hij. Dat is toch logisch. Hij hef teen heel team van artsen. Dat doen ze alleen bij een president.![]()
![]()
Nee, mee eens.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft de codes. Wil je die bij iemand met waandenkbeelden houden?Als ze Donald Trump heten mogelijk wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ja maar die worden niet met een helikopter naar een militair hospitaal met 20 artsen gevlogen....[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
ik denk dat hij 10 kilo aankomtquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo's Trump afvalt door zn ziekte
![]()
Ik vraag me af of Trump wel nadenkt over hoe anderen behandeld worden. Ik denk dat het hem weinig kan schelen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat die beste man totaal de connectie met de realiteit kwijt is dus ik ga er echt niet meer vanuit dat hij zoiets niet denkt.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ik denk niet dat je daar zin in hebt als ziekequote:![]()
Het zou echt te bizar zijn als er mensen ziek worden die bij Trump in de auto zaten. Ik ging ervan uit dat hij in zijn eentje achterin zat met een scherm tussen hem en de bestuurder.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Sowieso, er hoeft er maar een in zijn entourage doodziek te worden en Trump krijgt de schuldquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou echt te bizar zijn als er mensen ziek worden die bij Trump in de auto zaten. Ik ging ervan uit dat hij in zijn eentje achterin zat met een scherm tussen hem en de bestuurder.![]()
Die pilletjes die hij nu krijgt geven hem blijkbaar een onoverwinnelijk en opgejaagd gevoel. Gecombineerd met zijn natuurlijke karaktertrekken kan dat tot rare acties leiden. Ik denk dat de journalisten zijn arts vandaag aan de tand moeten voelen hierover. Want het lijkt mij dat Pence nu eigenlijk zou moeten inspringen als vervanger.![]()
Dat lijkt me ook wel logisch zijnde de Corona patient in de autoquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, er hoeft er maar een in zijn entourage doodziek te worden en Trump krijgt de schuld
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
![]()
Dat zou wel wat verklaren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hexagon heeft het over zijn entourage, niet alleen over de mensen in die in dezelfde auto zaten als hij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch zijnde de Corona patient in de auto[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Er zit aardig wat rancune in dat boek volgens mij. En ik neem zomaar aan dat er niets positiefs over hem in staat.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
En dus?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zit aardig wat rancune in dat boek volgens mij. En ik neem zomaar aan dat er niets positiefs over hem in staat.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Neem ik het altijd met een korreltje zout. Ik wantrouw iedereen die niet probeert om een genuanceerd beeld van een ander te schetsen. Zelfs biografen van Hitler schrijven nog weleens iets positiefs over de man.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je hoeft ook helemaal geen boek te lezen om tot de conclusie te komen dat iemand als Trump is als de dood is "zwak" over te komen. Of het nou ziek zijn of je ongelijk toegeven is, het zijn tekenen van zwakte waar Trump niets van moet hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem ik het altijd met een korreltje zout. Ik wantrouw iedereen die niet probeert om een genuanceerd beeld van een ander te schetsen. Zelfs biografen van Hitler schrijven nog weleens iets positiefs over de man.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
het verschil tussen biografen en familieleden die een boek over een persoon neerpennen is dat die het beste inzicht hebben in de psyche van het hoofdonderwerp. Ik ga er van uit dat het boek zo pijnlijk is voor sommige lezers omdat dit een cultverheerlijking onderuit haalt. Voor hetzelfde zou Jezus Christus een ongelofelijke lul zijn geweest, omdat het allemaal van horen zeggen en geruchten uit gaat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem ik het altijd met een korreltje zout. Ik wantrouw iedereen die niet probeert om een genuanceerd beeld van een ander te schetsen. Zelfs biografen van Hitler schrijven nog weleens iets positiefs over de man.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nee, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal geen boek te lezen om tot de conclusie te komen dat iemand als Trump is als de dood is "zwak" over te komen. Of het nou ziek zijn of je ongelijk toegeven is, het zijn tekenen van zwakte waar Trump niets van moet hebben.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Heeft Trump überhaupt ooit toegegeven dat hij iets verkeerd heeft gedaan of dat hij het handiger had kunnen aanpakken? Ik kan het mij niet herinneren.
Verder heb ik het boek van Mary Trump niet gelezen, dus ik kan er niet over oordelen.![]()
Maar het is dan toch totaal ongenuanceerd? Een vroegere vriend van mij zei na zijn scheiding hoe vreselijk zijn vrouw was. Daar had hij vast ook een boek over kunnen schrijven/ Hem tof geen blaam. alles lag aan zijn vrouw. Zo krijg je toch geen betrouwbaar beeld van iemand?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
het verschil tussen biografen en familieleden die een boek over een persoon neerpennen is dat die het beste inzicht hebben in de psyche van het hoofdonderwerp. Ik ga er van uit dat het boek zo pijnlijk is voor sommige lezers omdat dit een cultverheerlijking onderuit haalt. Voor hetzelfde zou Jezus Christus een ongelofelijke lul zijn geweest, omdat het allemaal van horen zeggen en geruchten uit gaat.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar familieleden zijn per definitie nooit objectief. Of ze houden van hem, of je hebt er iets tegen. Dat is wel het grote gevaar bij familieleden die een boek over iemand schrijven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
het verschil tussen biografen en familieleden die een boek over een persoon neerpennen is dat die het beste inzicht hebben in de psyche van het hoofdonderwerp. Ik ga er van uit dat het boek zo pijnlijk is voor sommige lezers omdat dit een cultverheerlijking onderuit haalt.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Inderdaad, dat is een goed voorbeeld. De verhalen van iemand die gescheiden is zijn meestal puur negatief over de ex-partner. En dan ook zo dat je je af vraagt hoe je dan ooit met die persoon getrouwd bent. Nuance en objectiviteit moet je bij mensen die er zo dicht op staan niet zoeken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het is dan toch totaal ongenuanceerd? Een vroegere vriend van mij zei na zijn scheiding hoe vreselijk zijn vrouw was. Daar had hij vast ook een boek over kunnen schrijven/ Hem tof geen blaam. alles lag aan zijn vrouw. Zo krijg je toch geen betrouwbaar beeld van iemand?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Je weet dat Mary Trump psychologe is? Hoe objectief wil je het hebben?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar familieleden zijn per definitie nooit objectief. Of ze houden van hem, of je hebt er iets tegen. Dat is wel het grote gevaar bij familieleden die een boek over iemand schrijven.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je weet dat psychologen familieleden niet mogen diagnosticeren/behandelen vanwege belangenverstrengeling? Niet om af te doen aan haar credits maar haar blik kan gigantisch vertekend zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Je weet dat Mary Trump psychologe is? Hoe objectief wil je het hebben?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ook een psycholoog is niet objectief over familie. Zelfs een arts schijnt vaak ziektes van familieleden verkeerd in te schatten. Objectief en familie gaat gewoon niet samen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Je weet dat Mary Trump psychologe is? Hoe objectief wil je het hebben?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Als een gek een hele schare volgelingen achter zich schaart is het een collectief van gekken, maar het maakt de gek niet minder gestoord.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ook een psycholoog is niet objectief over familie. Zelfs een arts schijnt vaak ziektes van familieleden verkeerd in te schatten. Objectief en familie gaat gewoon niet samen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Objectief en genuanceerd naar trump kijken zal nooit meer mogelijk zijn vanwege de bewezen leugens van hem en als je daarna refereert ben je voor trump en de cult een paria, als je het vergeet ben je voor de oplettende meute een paria.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ook een psycholoog is niet objectief over familie. Zelfs een arts schijnt vaak ziektes van familieleden verkeerd in te schatten. Objectief en familie gaat gewoon niet samen.![]()
![]()
Kijk ik kan je dit zeggen; belangenverstrengelingen en de Trump familie gaan vrij goed samen hem ik vernomen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:35 schreef Puddington het volgende:
[..]
Je weet dat psychologen familieleden niet mogen diagnosticeren/behandelen vanwege belangenverstrengeling? Niet om af te doen aan haar credits maar haar blik kan gigantisch vertekend zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat is prima maar dan nog mag je kritisch zijn op Mary Trump. Ze is familielid van Donald en omdat ze psychologe is maakt dat haar niet per definitie objectiever. Als andere psychologen haar oordeel onderschrijven dan kan je zeggen dat ze het bij juiste einde heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als een gek een hele schare volgelingen achter zich schaart is het een collectief van gekken, maar het maakt de gek niet minder gestoord.![]()
Ja, Trump is idioot. Dat ben ik met je eens. Maar Mary Trump is geen objectieve bron, dat is gewoon een feit. Ik heb haar of haar boek ook niet nodig om te zien dat Trump een idioot is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als een gek een hele schare volgelingen achter zich schaart is het een collectief van gekken, maar het maakt de gek niet minder gestoord.
Ik zie dat boek trouwens ook als niks anders dan een handige manier om dik aan het presidentschap van Donald Trump te verdienen. Het is geen objectief politiek boek. Het voegt heel weinig toe. Maar Mary Trump zag haar manier om geld te verdienen en waarom zou ze ook niet? En iedereen mag boeken over (beroemde) familieleden schrijven, heb ik geen probleem mee.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Dan nog, onafhankelijkheid is heilig voor psychologen. Het feit dat Mary Trump zich beroept op haar beroep als psycholoog om haar argumenten kracht bij te zetten vind ik ook behoorlijk kwalijk. Dat Trump een zak is staat buiten kijf en haar analyses zijn van grote waarde als familielid, maar niet als psycholoog.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Kijk ik kan je dit zeggen; belangenverstrengelingen en de Trump familie gaan vrij goed samen hem ik vernomen.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Natuurlijk is Mary Trump niet objectief. Ze laat al zijn goede kanten onbelicht, zoals ehm, eh, hij houdt erg van knuffelen met zijn dochter. Dat betekent nog niet dat de vuile was die ze buitenhangt niet waar is.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ook dat is weer speculatie. Misschien is het ook wel haar diepgewortelde afkeer van haar oom of het gevaar dat hij vormt voor de VS in haar ogen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, Trump is idioot. Dat ben ik met je eens. Maar Mary Trump is geen objectieve bron, dat is gewoon een feit. Ik heb haar of haar boek ook niet nodig om te zien dat Trump een idioot is.
Ik zie dat boek trouwens ook als niks anders dan een handige manier om dik aan het presidentschap van Donald Trump te verdienen. Het is geen objectief politiek boek. Het voegt heel weinig toe. Maar Mary Trump zag haar manier om geld te verdienen en waarom zou ze ook niet? En iedereen mag boeken over (beroemde) familieleden schrijven, heb ik geen probleem mee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, afkeer zou ook kunnen (en wel moeten, anders schrijf je niet zo'n boek). Dat maakt haar nog zekerder niet objectief.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dat is weer speculatie. Misschien is het ook wel haar diepgewortelde afkeer van haar oom of het gevaar dat hij vormt voor de VS in haar ogen.
Ik zeg ook niet dat ze niet eerlijk is geweest in het boek, maar objectief was ze zeker niet.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
In dit licht gezien, als de objectiviteit van de psycholoog Mary Trump hier in twijfel wordt getrokken, hoe verhoudt dit zich dit tot de artsen die hem nu behandelen, of zijn politieke medestanders?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoe kan jij dit weten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, afkeer zou ook kunnen (en wel moeten, anders schrijf je niet zo'n boek). Dat maakt haar nog zekerder niet objectief.
Ik zeg ook niet dat ze niet eerlijk is geweest in het boek, maar objectief was ze zeker niet.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Gaan we echt discussiëren over hoe gek Trump is?
Dat weet iedereen toch?
De man is kneitergekZuiger van het FOK!-OMT![]()
Kijk een behandelend arts zal op basis van medische expertise diagnoses stellen en behandelingen voorstellen. Als je vraag is of ze in de media ook een volledig en accuraat beeld schetsen, dan is het antwoord natuurlijk dat daar wel wat op valt af te dingen omdat daar ook andere belangen spelen. Zijn politieke medestanders zijn sowieso niet objectief. Iemands medische achtergrond zegt verder echt helemaal geen zak over objectief zijn of niet. Zeker niet wanneer zo iemand ook nog eens familie is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef klappernootopreis het volgende:
In dit licht gezien, als de objectiviteit van de psycholoog Mary Trump hier in twijfel wordt getrokken, hoe verhoudt dit zich dit tot de artsen die hem nu behandelen, of zijn politieke medestanders?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar hebben ze een woord voor bedacht: "Sociopaat".quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef Hexagon het volgende:
Gek vind ik wat overdreven. Eerder ethisch gehandicapt.
Daarnaast heeft Trump nog 3 andere persoonlijkheidsstoornissen. Check de docu Unfit. Daar wordt het haarfijn uitgelegd. Een echte aanrader.![]()
Mary Trump is gewoon feitelijk. Ze geeft vooral de vader van Trump de schuld van de dysfunctionele familie. Donald is ook maar een product van zijn opvoeding. Zijn karaktertrekken zijn verklaarbaar vanuit deze opvoeding (en het narcisme van zijn vader)quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem ik het altijd met een korreltje zout. Ik wantrouw iedereen die niet probeert om een genuanceerd beeld van een ander te schetsen. Zelfs biografen van Hitler schrijven nog weleens iets positiefs over de man.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Psychologie is veel complexer dan dat. Het kan ook je genetische aanleg en je persoonlijkheid zijn, plus de ervaringen die je meemaakt in een later leven. Het is een deel van de verklaring, maar niet de hele. Mary heeft Donald tijdens een deel van z'n leven meegemaakt, maar niet z'n totale levensloop. Daardoor is haar verklaring wel eerlijk, maar niet per se feitelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mary Trump is gewoon feitelijk. Ze geeft vooral de vader van Trump de schuld van de dysfunctionele familie. Donald is ook maar een product van zijn opvoeding. Zijn karaktertrekken zijn verklaarbaar vanuit deze opvoeding (en het narcisme van zijn vader)Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Waarom gaat de discussie ineens over Mary Trump? Het is niet zo dat de uitspraken in haar boek de enige aanwijzingen zijn voor dat Trump ziekte ziet als zwakte."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het maakt allemaal weinig uit wie wel of niet objectief is, iedereen die hem gisteren zag in een auto rondtoerend, het leven andere mensen in gevaar brengend omdat hij toegejuict wil worden moet toch genoeg weten wie of wat Trump is.![]()
Ja, ik heb geen verklaringen van familieleden nodig om te zien dat het een zak isquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
Het maakt allemaal weinig uit wie wel of niet objectief is, iedereen die hem gisteren zag in een auto rondtoerend, het leven andere mensen in gevaar brengend omdat hij toegejuict wil worden moet toch genoeg weten wie of wat Trump is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Een zak is nog heel, heel zacht uitgedrukt. Mijn voornaamste emotie is verachting voor die man.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:29 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen verklaringen van familieleden nodig om te zien dat het een zak is![]()
Heeft TS toch gelijk: POL / Is Nederland Een Té Politiek Correct Land?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een zak is nog heel, heel zacht uitgedrukt. Mijn voornaamste emotie is verachting voor die man.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:31 schreef Puddington het volgende:
[..]
Heeft TS toch gelijk: POL / Is Nederland Een Té Politiek Correct Land?![]()
![]()
Hoe heet die familie?quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het frappante is wel dat iedereen die in Trump's invloedsfeer zit vaak heel positief en lyrisch doet tot het moment dat ze opzij worden geschoven. Dan komen de met elkaar collaborerende negatieve verhalen pas los: de waarheid zogezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is prima maar dan nog mag je kritisch zijn op Mary Trump. Ze is familielid van Donald en omdat ze psychologe is maakt dat haar niet per definitie objectiever. Als andere psychologen haar oordeel onderschrijven dan kan je zeggen dat ze het bij juiste einde heeft.
Sterker nog, vooraf zie je mensen ook de waarheid spreken over Trump. Tot ze afhankelijk van hem worden; dan slaan ze als een blad om. Kijk naar de republikeinse senatoren ten tijde van de preliminaries en er na. En dáár weer na.
Het is allemaal tot één karakterschets te herleiden: Dat van een narcistische sociopaat die voldoet aan alle symptomen van deze ziekte. Er is niets dat Trump doet dat a-symptomatisch is voor deze stoornis.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dat is niet frappant, als je in Trumps administratie wil blijven dan speel je het spel van "Praise the Great Leader" mee of je kan een werkeloosheids uitkering aan gaan vragen. Kritiek word gewoon niet geaccepteerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het frappante is wel dat iedereen die in Trump's invloedsfeer zit vaak heel positief en lyrisch doet tot het moment dat ze opzij worden geschoven. Dan komen de met elkaar collaborerende negatieve verhalen pas los: de waarheid zogezegd.
Sterker nog, vooraf zie je mensen ook de waarheid spreken over Trump. Tot ze afhankelijk van hem worden; dan slaan ze als een blad om. Kijk naar de republikeinse senatoren ten tijde van de preliminaries en er na. En dáár weer na.
Het is allemaal tot één karakterschets te herleiden: Dat van een narcistische sociopaat die voldoet aan alle symptomen van deze ziekte. Er is niets dat Trump doet dat a-symptomatisch is voor deze stoornis.
Iemand als Fauci die zoveel respect heeft en feitelijk onmisbaar is kan het wel doen maar dat is een van de weinigen.![]()
Wat Knipoogje zegt ...
Vele maanden geleden heeft Conway hierover al getweet!
En toen dachten “we” nog dat het wel zou meevallen.
Het waren keiharde opmerkingen en waarschuwingen hoe veel erger het zou worden in gedragingen.![]()
Dat bedoel ik dus: 9 van de 10 personen die met hem te maken hebben gehad en geen belang meer hebben om een wit voetje te halen zijn uitermate negatief over hem. Dan kun je gerust zeggen dat hij gewoon een heel naar persoon is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet frappant, als je in Trumps administratie wil blijven dan speel je het spel van "Praise the Great Leader" mee of je kan een werkeloosheids uitkering aan gaan vragen. Kritiek word gewoon niet geaccepteerd.
Iemand als Fauci die zoveel respect heeft en feitelijk onmisbaar is kan het wel doen maar dat is een van de weinigen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Een interessante petitie van Evangicale leiders in de VS die openlijk Biden steunen: https://www.christianpost(...)icals-for-biden.html
Hier een ander artikel: https://www.washingtonpos(...)aders-support-biden/
De stemming bij een deel van de evangelicals lijkt echt om te slaan.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Hm, dit zijn zeker wel de moderates maar er zitten opvallend veel Republikeinen in die groep. Het verbaast mij eigenlijk niet zo zeer, wat eerder verbazend is dat ze een Katholiek steunenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Hanca het volgende:
Een interessante petitie van Evangicale leiders in de VS die openlijk Biden steunen: https://www.christianpost(...)icals-for-biden.html
Hier een ander artikel: https://www.washingtonpos(...)aders-support-biden/
De stemming bij een deel van de evangelicals lijkt echt om te slaan.![]()
![]()
Maar fijn dat Trump beter lijkt te worden. Dan kan NYT mooi weer wat schrijven over zijn schulden en diefstal van het volk.![]()
Je denkt dat dat objectief is omdat ze psychologe is? Zit je nou te trollen of ben je serieus?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Je weet dat Mary Trump psychologe is? Hoe objectief wil je het hebben?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:47 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk is Mary Trump niet objectief. Ze laat al zijn goede kanten onbelicht, zoals ehm, eh, hij houdt erg van knuffelen met zijn dochter. Dat betekent nog niet dat de vuile was die ze buitenhangt niet waar is.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar de positieve feiten blijven onbenoemd neem ik aan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mary Trump is gewoon feitelijk. Ze geeft vooral de vader van Trump de schuld van de dysfunctionele familie. Donald is ook maar een product van zijn opvoeding. Zijn karaktertrekken zijn verklaarbaar vanuit deze opvoeding (en het narcisme van zijn vader)
Dit is ook feitelijk:
Maar je zult met me eens zijn dat het nogal selectief is hoewel et feitelijk is.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Zo opvallend is het niet dat er veel republikeinen in zitten. Als je hier een keuze had tussen een combi SGP/FvD (of vroeger meer SGP/VVD) en D66, zou je ook veel christenen op de eerste groep zien stemmen. Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik, hoewel ik zeker geen SGP aanhanger ben, ook zeker niet op Clinton had gestemd. Weet niet of het wel Trump was geworden, misschien wel een derde kandidaat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, dit zijn zeker wel de moderates maar er zitten opvallend veel Republikeinen in die groep. Het verbaast mij eigenlijk niet zo zeer, wat eerder verbazend is dat ze een Katholiek steunen
Nu zou ik wel Biden stemmen. Maar ik ben toch blij dat ik die keuze niet hoef te maken.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Hij is positief voor COVIDquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump?![]()
Als hij goede eigenschappen heeft weet hij ze bijzonder goed te verbergen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
In plaats van dat hele vermoeiende gezeur naar anderen, kun je ook gewoon zelf eens aangeven wat er allemaal wel goed is aan Trump volgens jou.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Barbusse verwoord het goed imho, als hij goede eigenschappen heeft dan zijn die iig niet zichtbaar voor ons. Maar je mag ze ook zelf benoemen, natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?![]()
![]()
Maar dat is dus whataboutism, je geeft geen positieve kanten van Trump maar roept "Kijk eens, Biden!" terwijl bij Biden je kan wijzen op een lange staat van dienst en een verkiezingsprogramma wat vrij goed onderbouwt is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar de positieve feiten blijven onbenoemd neem ik aan?
Dit is ook feitelijk:
Maar je zult met me eens zijn dat het nogal selectief is hoewel et feitelijk is.
Bij Trump ontbreekt dat, sterker nog, zijn staat van dienst is gebaseerd op een scripted reality show die bepaald de werkelijkheid van "succesvol zakenman" niet weergeeft. En zijn ambtstermijn is nu ook niet echt een glorieuze te noemen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 12:40:56 ]![]()
Ik heb goede eigenschappen nog niet kunnen ontdekken. Maar laat me graag verrassen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?![]()
Ik bedoel qua karaktereigenschappen.quote:Ja, vervelend hè, dat niet iedereen het hetzelfde ziet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
In plaats van dat hele vermoeiende gezeur naar anderen,Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Blijf ik niet doen. Het is ook een vrij zinloze bezigheid volgens mij. Ik kan schrijven wat ik wil, of het nu gaat om het feit dat hij afstand heeft gedaan van zijn salaris, over de deregulering die hij heeft bewerkstelligd of voor de diplomatieke succes dat hij zelfs volgens de NOS heeft gerealiseerd - alles wordt weersproken. Het mág gewoon niet zo zijn dat hij iets goed doet. Zo komt het op mij over.quote:kun je ook gewoon zelf eens aangeven wat er allemaal wel goed is aan Trump volgens jou.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Er is niets positiefs aan Trump nee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zelfvertrouwen heeft, dat hij optimistisch is, dat hij moedig is (door zichzelf zonder salaris zo door het slijk te laten halen, terwijl hij gewoon had kunnen rentenieren) en dat hij humor heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Barbusse verwoord het goed imho, als hij goede eigenschappen heeft dan zijn die iig niet zichtbaar voor ons. Maar je mag ze ook zelf benoemen, natuurlijk[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Heb je dat bij meer mensen? Als je helemaal niets positiefs aan iemand kunt ontdekken (ik heb dat bij de Duivel) dan vind ik dat wel bijzonder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb goede eigenschappen nog niet kunnen ontdekken. Maar laat me graag verrassen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dan zit je goed in dit topic.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Uh nee. Hij kan niet rentenieren. Dat is nu juist wat de NY Times onthullingen duidelijk maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zelfvertrouwen heeft, dat hij optimistisch is, dat hij moedig is (door zichzelf zonder salaris zo door het slijk te laten halen, terwijl hij gewoon had kunnen rentenieren) en dat hij humor heeft.
Humor? Andere mensen beledigen, afzeiken en voor lul zetten is humor? Ok, smaken verschillen.![]()
Dat salaris is gewoon een imago maatregel en wordt ruimschoots gecompenseerd door alle federale dollars die richting zijn bedrijven vloeien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel qua karaktereigenschappen.
[..]
Ja, vervelend hè, dat niet iedereen het hetzelfde ziet.
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Blijf ik niet doen. Het is ook een vrij zinloze bezigheid volgens mij. Ik kan schrijven wat ik wil, of het nu gaat om het feit dat hij afstand heeft gedaan van zijn salaris, over de deregulering die hij heeft bewerkstelligd of voor de diplomatieke succes dat hij zelfs volgens de NOS heeft gerealiseerd - alles wordt weersproken. Het mág gewoon niet zo zijn dat hij iets goed doet. Zo komt het op mij over.
"De deregulering die is bewerkstelligd" vind ik nogal vaag. Doel je op zaken als je afschaffen van net neutrality?
Veel noemenswaardig diplomatiek succes zie ik ook verder niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zei toch dat hij van zijn dochter hield, als ze korte rokjes draagt. Okay hij heeft ooit eens bij zijn scheiding gebluft dat hij wel voogdij van een zou willen en toen Ivana 'okay' zei heeft hij ze snel allemaal de deur uit geduwd, maar toch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?Nieuws niet gevolgd?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
terwijl hij gewoon had kunnen rentenierenThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nee, vooral bij Trump. Maar nogmaals, ik laat me graag verrassen, heb nog steeds niets gezien dat ook maar enigszins hout snijdt en aantoont dat er toch positieve kanten aan Trump zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dat bij meer mensen? Als je helemaal niets positiefs aan iemand kunt ontdekken (ik heb dat bij de Duivel) dan vind ik dat wel bijzonder.![]()
Je kunt het ook positief bekijken: dat salaris krijgt hij in elk geval niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat salaris is gewoon een imago maatregel en wordt ruimschoots gecompenseerd door alle federale dollars die richting zijn bedrijven vloeien.Ik doel op het afschaffen van red tape. Dacht dat dat algemeen bekend was. Zal negatieve kanten hebben maar ik mag toch aannnemen ook positieve.quote:"De deregulering die is bewerkstelligd" vind ik nogal vaag. Doel je op zaken als je afschaffen van net neutrality?Ik doel bijvoorbeeld hierop. De NOS schrijft daar:quote:Veel noemenswaardig diplomatiek succes zie ik ook verder niet.quote:Het akkoord betekent dat Trump twee maanden voor de presidentsverkiezingen een nieuw diplomatiek succes in het Midden-Oosten heeft geboekt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hij komt over als een kille ongeïnteresseerde boerenlul. Altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat er werkelijk niets positief ais aan Trump? Dat hij niet zoals elk mens goed en slechte eigenschappen heeft maar alleen slechte?
Nou kan dat een act zijn, maar dat lijkt me niet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
O, sorry, ik dacht dat dat sarcastisch bedoeld was.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij van zijn dochter hield, als ze korte rokjes draagt.Ivanka en Eric zijn neem ik aan positief over hem. Als zij een boek over hem schrijven zal het denk ik volledig positief zijn (ook erg onrealistisch natuurlijk).quote:Okay hij heeft ooit eens bij zijn scheiding gebluft dat hij wel voogdij van een zou willen en toen Ivana 'okay' zei heeft hij ze snel allemaal de deur uit geduwd, maar toch.Hij betaalt zo weinig belasting dat ik dacht dat hij wel wat zou overhouden. Hij heeft toch bedrijven die hij kan liquideren en dan blijft er nog wel wat over toch?quote:[..]
Nieuws niet gevolgd?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Daarnaast is hij zo onzeker als de pest. Waarom anders continue anderen naar beneden halen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh nee. Hij kan niet rentenieren. Dat is nu juist wat de NY Times onthullingen duidelijk maken.
Humor? Andere mensen beledigen, afzeiken en voor lul zetten is humor? Ok, smaken verschillen.
Deregulering treft voornamelijk het milieu vooralsnog, niks positiefs aan de planeet minder leefbaar te maken.
Diplomatie is de man vreemd. Tenzij je bondgenoten beledigen, chanteren en bedreigen, en eenzijidg verdragen opzeggen als diplomatie bedrijven ziet.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik vind het vooral een loze symboolmaatregel die meer gericht is op het in stand houden van z'n imago als succesvolle zakenman, die ondertussen de belastingbetaler ook nog eens z'n bedrijven flink laat spekken. Dat er mensen zijn die daar met open ogen intrappen kan ik verder ook niet helpen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief bekijken: dat salaris krijgt hij in elk geval niet.Dat is hetzelfde, maar dan de Engelse term hè?quote:[..]
Ik doel op het afschaffen van red tape. Dacht dat dat algemeen bekend was. Zal negatieve kanten hebben maar ik mag toch aannnemen ook positieve.
Ik vraag je om concrete voorbeelden. Ik haal er één aan, maar jij komt niet verder dan: 'ja het gebeurt, dus dan zal er wel wat goeds tussen zitten, ofzo'. Dat is niet hoe we discussies voeren natuurlijk.Ach, ik zie het niet als heel relevant dat zo'n golfstaatje een dealtje met Israël sluit. Van de relevante diplomatieke kwesties wordt een aardig potje gemaakt.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarnaast is hij zo onzeker als de pest. Waarom anders continue anderen naar beneden halen.Ik heb het idee dat dat een beetje ongenuanceerd is. Zie bijvoorbeeld dit.quote:Deregulering treft voornamelijk het milieu vooralsnog, niks positiefs aan de planeet minder leefbaar te maken.Maar wat de NOS een diplomatiek succes vindt, vind jij het niet?quote:Diplomatie is de man vreemd. Tenzij je bondgenoten beledigen, chanteren en bedreigen, en eenzijidg verdragen opzeggen als diplomatie bedrijven ziet.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
De man heeft zijn 'fortuin' geërfd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hij betaalt zo weinig belasting dat ik dacht dat hij wel wat zou overhouden. Hij heeft toch bedrijven die hij kan liquideren en dan blijft er nog wel wat over toch?
De man blinkt uit in verliesmakende bedrijven, golfcourses, casinos.
Heeft schimmige slechte deals gemaakt.
Echt, zelfs als zakenman faalt hij ontzettend hard.
Al met al is het gewoon een blaaskaak en een faalhaas.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Een paar dagen terug heb hier ik een linkje gepost waarin een schatting staat van zijn vastgoed. Dat werd daar geschat op $2.5 miljard. Trek daar $1 miljard schuld vanaf en de familie zou in principe tot het einde der tijden kunnen rentenieren mits ze geen domme dingen doen (big if) en die schatting klopt en ze hun vastgoed ook (op tijd) kunnen verkopen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij betaalt zo weinig belasting dat ik dacht dat hij wel wat zou overhouden. Hij heeft toch bedrijven die hij kan liquideren en dan blijft er nog wel wat over toch?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, maar jij ziet alles als negatief wat hij doet. Je kunt het toch ook positief bekijken?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een loze symboolmaatregel die meer gericht is op het in stand houden van z'n imago als succesvolle zakenman, die ondertussen de belastingbetaler ook nog eens z'n bedrijven flink laat spekken. Dat er mensen zijn die daar met open ogen intrappen kan ik verder ook niet helpen.Nee hoor. Veel regulering is gewoon nodig. Red tape is: "excessive bureaucracy or adherence to official rules and formalities." Het gaat erom dat het excessief is.quote:[..]
Dat is hetzelfde, maar dan de Engelse term hè?Ken dit deze site? Er staat aardig wat in, dus dat het eigenlijk alleen om milieumaatregelen gaat, zoals hier wel wordt geopperd, lijkt me erg kort door de bocht.quote:Ik vraag je om concrete voorbeelden. Ik haal er één aan, maar jij komt niet verder dan: 'ja het gebeurt, dus dan zal er wel wat goeds tussen zitten, ofzo'. Dat is niet hoe we discussies voeren natuurlijk.Oké...quote:[..]
Ach, ik zie het niet als heel relevant dat zo'n golfstaatje een dealtje met Israël sluit. [..][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Zelfs als ze het maar voor 1,5 miljard kunnen verkopen hou je natuurlijk gewoon veel over. Trump is echt wat dat betreft nog lang niet persoonlijk failliet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een paar dagen terug heb hier ik een linkje gepost waarin een schatting staat van zijn vastgoed. Dat werd daar geschat op $2.5 miljard. Trek daar $1 miljard schuld vanaf en de familie zou in principe tot het einde der tijden kunnen rentenieren mits ze geen domme dingen doen (big if) en die schatting klopt en ze hun vastgoed ook (op tijd) kunnen verkopen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Om nog meer belangenverstrengeling te maken en van alles bij zijn eigen ondernemingen te organiseren. Wat positief nog eens het nepotisme wat hij nastreeft benadrukken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief bekijken: dat salaris krijgt hij in elk geval niet.
[..]![]()
![]()
De waarderingen van dat vastgoed hangen mede vast aan de naam. Trump claimt namelijk dat zijn naam toevoegen aan vastgoed de waarde daarvan significant verhoogd, wat de werkelijke waarde is van die bezittingen is mogelijk een heel ander verhaal. Verder is het nogal onduidelijk hoeveel schuld er nu daadwerkelijk is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zelfs als ze het maar voor 1,5 miljard kunnen verkopen hou je natuurlijk gewoon veel over. Trump is echt wat dat betreft nog lang niet persoonlijk failliet.
Maar goed, dat allemaal terzijde.
Als je het op zijn positiefst wil zien kun je zeggen dat Trump een groep Amerikanen veel rijker heeft gemaakt. Dat is wel ten koste gegaan van de economie en de toekomst.![]()
Ik zie alles als een "what's in it for me?" bij Trump ja. Dat is namelijk hoe hij opereert.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet alles als negatief wat hij doet. Je kunt het toch ook positief bekijken?En deregulering betekent volgens jou in het Nederlands ook dat noodzakelijke regulering wordt teruggedraaid?quote:Nee hoor. Veel regulering is gewoon nodig. Red tape is: "excessive bureaucracy or adherence to official rules and formalities." Het gaat erom dat het excessief is.Kleine greep:quote:[..]
Ken dit deze site? Er staat aardig wat in, dus dat het eigenlijk alleen om milieumaatregelen gaat, zoals hier wel wordt geopperd, lijkt me erg kort door de bocht.Ik weet niet hoor, ik vind het niet direct allemaal 'loze red tape'.quote:Reversal of a ban on a widely-used pesticide, Chlorpyrifos, which may pose health risks.
A rule requiring communities to analyze racial residential segregation and submit plans to reverse it as a condition of receiving federal housing aid.
On May 5 2020, the Federal Aviation Administration (FAA) and Department of Transportation (DOT) issued a Special Federal Aviation Regulation (SFAR) in response to the COVID-19 outbreak. The final rule provides regulatory relief to persons who have been unable to comply with certain training, recent experience, testing, and checking requirements due to COVID-19.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou die zie ik niet. De man handelt enkel uit eigen belang en liegt voortdurend. Geef geen ene flikker om Amerikaanse burgers en heeft lak aan iedere vorm van integriteit. Daarbij is alles waarmee hij zich bemoeit een puinhoop of dat nou politiek is of zijn zakelijke imperium dat een financieel zwart gat blijkt te zijn. Tel daar nu bij op dat hij mensen om zich heen bewust ziek maakt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel qua karaktereigenschappen.
De enige positieve dingen die zijn regering voortbrengen zijn ook enkel uit opportunisme omdat hem het zakelijk of electoraal uitkomt.![]()
Dat neem jij voor het gemak maar even aan? Mag ik jou erop wijzen dat doorgeschoten deregulering een van de oorzaken was van de kredietcrisis in 2008?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik doel op het afschaffen van red tape. Dacht dat dat algemeen bekend was. Zal negatieve kanten hebben maar ik mag toch aannnemen ook positieve.
Maar goed, dat dereguleren waar deze regering prat op gaat, is voor een groot deel gericht op het afbreken van milieuwetgeving. Ik weet niet of je daar nou vrolijk van moet worden als doorsnee burger.
The Trump Administration Is Reversing 100 Environmental Rules. Here’s the Full ListOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Hoezo? Hij was persoonlijk garant. Het lijkt me niet dat hij zomaar geld uit zijn bv's mag trekken als hij bij moet lappen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zelfs als ze het maar voor 1,5 miljard kunnen verkopen hou je natuurlijk gewoon veel over. Trump is echt wat dat betreft nog lang niet persoonlijk failliet.
En als hij bezit moet verkopen doet hij dat uit een positie van zwakheid. Zo'n goede prijs gaat hij dan natuurlijk niet krijgen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hoe zou je het anders willen noemen? Deregulering is toch een neutrale term?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
En deregulering betekent volgens jou in het Nederlands ook dat noodzakelijke regulering wordt teruggedraaid?Zie je er überhaupt één voorbeeld tussen zitten van red tape?quote:[..]
Kleine greep:
[..]
Ik weet niet hoor, ik vind het niet direct allemaal 'loze red tape'.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Natuurlijk wel. Dat zijn toch allemaal linkse hobbies?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat neem jij voor het gemak maar even aan? Mag ik jou erop wijzen dat doorgeschoten deregulering een van de oorzaken was van de kredietcrisis in 2008?
Maar goed, dat dereguleren waar deze regering prat op gaat, is voor een groot deel gericht op het afbreken van milieuwetgeving. Ik weet niet of je daar nou vrolijk van moet worden als doorsnee burger.
The Trump Administration Is Reversing 100 Environmental Rules. Here’s the Full ListDe pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....![]()
Trump heeft zijn telefoon weer terug. Hij is lekker in all-caps bezig op twitter.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik persoonlijk zie niks positiefs aan die dereguleringsmaatregelen van hem, nee. Tis meer rijke vriendje nog rijker maken om hun loyaliteit te kunnen kopen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.
[..]
Ik heb het idee dat dat een beetje ongenuanceerd is. Zie bijvoorbeeld dit.
[..]Ik heb niks met de nos te maken. Ik zie geen enkel diplomatiek succes. Zelfs dat verdrag tussen SA en Israel is een aanfluiting. Een direct betrokken partij als de Palestijnen niet eens mee laten onderhandelen, wtfquote:Maar wat de NOS een diplomatiek succes vindt, vind jij het niet?
Aut viam inveniam, aut faciam
Ja daar ga je weer. Jij doet generieke claims en weer mogen ander het werk voor je doen. Daar pas ik echt voor. Jij roept wat, jij komt maar met concrete voorbeelden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders willen noemen? Deregulering is toch een neutrale term?
[..]
Zie je er überhaupt één voorbeeld tussen zitten van red tape?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft zijn telefoon weer terug. Hij is lekker in all-caps bezig op twitter.
KOEKOEK
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het verrassende is wel dat 'ie nu wel ineens wil dat mensen gaan stemmen. Niet gek voor een Republikein.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ja, en dan noem ik een voorbeeld en dan zeg jij 'Ja, maar dat is niet goed want [reden]'. Vind ik ook geen heel zinvolle bezigheid.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja daar ga je weer. Jij doet generieke claims en weer mogen ander het werk voor je doen. Daar pas ik echt voor. Jij roept wat, jij komt maar met concrete voorbeelden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hij zit aan hoge dosis steroïden dus ja.. verklaart een hoopquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Jojoke het volgende:
Hij heeft weer een euforie pilletje gehadZuiger van het FOK!-OMT![]()
Oh, maar ik heb het idee dat plusminus 100% van de posts over Trump gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de Amerikaanse politiek, niet over Trump.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wacht even, je wilt vaag generiek beweren dat "Trump goede dingen doet", maar vervolgens wil je niet concreet worden, omdat je dan het risico loopt dat er discussie ontstaat en je bewering met argumenten wordt ontkracht? Tja, dan moet je misschien niet op een discussieforum posten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dan noem ik een voorbeeld en dan zeg jij 'Ja, maar dat is niet goed want [reden]'. Vind ik ook geen heel zinvolle bezigheid.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb je ergens een koppeling gezien? Dat mensen oproepen tot het organiseren van evenementen omdat ze pro-life zijn? Ik niet, namelijk. Ja, er zijn veel pro-lifers ook pro-Trump, al zijn dat er steeds minder, zie mijn eerdere post vandaag. En ja, veel Trumpaanhangers zijn gek met hun evenementen in deze tijd. Maar dat maakt nog niet dat mensen omdat ze pro-life zijn ook voor die evenementen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:17 schreef Kansenjongere het volgende:
Hoe is het organiseren van super spreading events pro-life?
Is dat om een herd mentality te creëren?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
We projecteren kracht door onze soldaten terug te halen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Nog net geen Kraft durch Freude.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nee, dat is het niet. Want dan zou ik er vast van alles van leren. Maar in de weken dat ik in dit topic post heb ik nog niets positiefs over Trump gezien en de stelling dat hij niets goed doet, lijkt een beetje met hand en tand verdedigd te worden. Het voelt gewoon niet erg als waarheidsvinding wat hier gebeurt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacht even, je wilt vaag generiek beweren dat "Trump goede dingen doet", maar vervolgens wil je niet concreet worden, omdat je dan het risico loopt dat er discussie ontstaat en je bewering met argumenten wordt ontkracht? Tja, dan moet je misschien niet op een discussieforum posten.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Daar ga jij niet over natuurlijk. Kijk je komt zelf niet verder dan 'iedereen is negatief over Trump!!!'. Maar een inhoudelijke beleidsdiscussie wens je niet te voeren, want 'mensen zijn negatief over Trump'. Nogmaals, dan moet je niet posten op een discussieforum.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Want dan zou ik er vast van alles van leren. Maar in de weken dat ik in dit topic post heb ik nog niets positiefs over Trump gezien en de stelling dat hij niets goed doet, lijkt een beetje met hand en tand verdedigd te worden. Het voelt gewoon niet erg als waarheidsvinding wat hier gebeurt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar ga ik niet over?quote:Het gaat me meer over dat "voor 100% negatief over Trump".quote:Kijk je komt zelf niet verder dan 'iedereen is negatief over Trump!!!'.Ik heb toch meerdere voorbeelden genoemd van dingen die ik goed vind? Die vinden jullie niet goed, prima.quote:Maar een inhoudelijke beleidsdiscussie wens je niet te voeren, want 'mensen zijn negatief over Trump'. Nogmaals, dan moet je niet posten op een discussieforum.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Toch fijn dat Trump de Dr. Mengele op zichzelf speelt
https://www.telegraaf.nl/(...)roefkonijn-behandeld![]()
Aardig stuk over het VIP-syndrome
https://www.bloomberg.com(...)-more-harm-than-good
Ze scheppen nu een zwik experimentele medicijnen door elkaar bij hem naar binnen. Het kan goed gaan, maar ook foutI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zojuist werd een verklaring voorgelezen van Melania, dat zij onder geen beding het wh zal verlaten en anderen in gevaar wil brengen.
CNN presentator zei vervolgens: ‘good morning, first lady’.![]()
Wat vindt fox&friends eigenlijk van die “zwaai dear leader actie”?![]()
Kom dan eens met voorbeelden van deregulering die jij goed vindt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb toch meerdere voorbeelden genoemd van dingen die ik goed vind? Die vinden jullie niet goed, prima.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
![]()
Wel gemeen van Biden. Valsspelen door je aan de maatregelen te houden. Wat een rotstreek.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik doelde op de tweet van Trump die vlak daarboven werd geciteerd "PRO LIFE! VOTE!"quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heb je ergens een koppeling gezien? Dat mensen oproepen tot het organiseren van evenementen omdat ze pro-life zijn? Ik niet, namelijk. Ja, er zijn veel pro-lifers ook pro-Trump, al zijn dat er steeds minder, zie mijn eerdere post vandaag. En ja, veel Trumpaanhangers zijn gek met hun evenementen in deze tijd. Maar dat maakt nog niet dat mensen omdat ze pro-life zijn ook voor die evenementen zijn.
Hoe kan iemand die willens en wetens de levens van anderen op het spel zet om zichzelf te promoten zich pro-life noemen?![]()
Gast, hou maar op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar ga ik niet over?
[..]
Het gaat me meer over dat "voor 100% negatief over Trump".
[..]
Ik heb toch meerdere voorbeelden genoemd van dingen die ik goed vind? Die vinden jullie niet goed, prima.
Het feit dat we hier aan het zoeken zijn naar één goed dingetje, dat Trump niet 100% fout bezig is, en dat je daar al moeite mee hebt geeft toch wel aan dat die daar weg moet?
Het is de president van de VS, daar mogen we toch wel iets meer van verwachten? Zelfs als jij gelijk hebt en misschien zelfs wel 5% van zijn beleid houd snijdt.![]()
Tja, Trump zie ik zelf ook niet als echt Pro-life (niet voor niets dat hij Pence als VP heeft, dat was echt een verzekering voor de pro-lifers).quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik doelde op de tweet van Trump die vlak daarboven werd geciteerd "PRO LIFE! VOTE!"
Hoe kan iemand die willens en wetens de levens van anderen op het spel zet om zichzelf te promoten zich pro-life noemen?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
![]()
Hij verveelt zich en er is niks op TV.
Ik dacht dat hij keihard aan het werk was. Documenten ondertekenen en zo.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het lijkt erop dat hij zelfs de kansen die zijn ziekte hem campagnetechnisch bieden te grabbel gooit![]()
De Toddler-In-Chief.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:59 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Hij verveelt zich en er is niks op TV.
Ik dacht dat hij keihard aan het werk was. Documenten ondertekenen en zo.![]()
Een dikke spuit ttjokvol hardcore steroïden was kort ervoor in het lillende vet van de president's zitvlak gespoten.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wel fijn dat ie ook campagne voert voor de Democraten.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Biden kan de negatieve spotjes weer starten.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nou ja, Mark Meadows is ook niet bepaald de meest betrouwbare bron van informatie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Full working schedule voor Trump is dus voor de TV hangen, Twitteren en slapen, begrijp ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:25 schreef Monolith het volgende:
Nou ja, Mark Meadows is ook niet bepaald de meest betrouwbare bron van informatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 14:27:51 ]![]()
Dat was laatst een zeer onthullend stuk over de moraal van Meadows, die hier werd gepost. Bad. Very bad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:25 schreef Monolith het volgende:
Nou ja, Mark Meadows is ook niet bepaald de meest betrouwbare bron van informatie.![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd wat de artsen zeggen. Trump kan zich wel lekker voelen, maar hij blijft natuurlijk wel besmettelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:25 schreef Monolith het volgende:
Nou ja, Mark Meadows is ook niet bepaald de meest betrouwbare bron van informatie.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Dat is ook een smerig spelletje.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Eric gaat getuigen. Of niet. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:32 schreef Jojoke het volgende:
Het zal mij benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat lijkt mij een probleem wat naar het SC zal gaan gegeven de recente uitspraak over de reservaten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat is ook een smerig spelletje.![]()
Dat wordt dan weer een tranendal gezien de Manifest Destiny en American Exeptionalism adepten die nu de meerderheid gaan vormen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een probleem wat naar het SC zal gaan gegeven de recente uitspraak over de reservaten.
Althans, ik ken de opvattingen van de conservatieve rechters hierin niet. Maar op de een of andere manier gaan zulke dingen vaak hand in hand, zoals Baudet hier bijvoorbeeld klimaatscepticus is omdat dat nu eenmaal het totaalpakket is.What Would Goku Do![]()
Gorsuch ging met de liberalen mee in de recente uitspraak over Oklahoma met name omdat het Congress nooit zijn wettelijke afspraken met de indianen ongedaan heeft gemaakt of teruggedraait.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:59 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer een tranendal gezien de Manifest Destiny en American Exeptionalism adepten die nu de meerderheid gaan vormen.
Althans, ik ken de opvattingen van de conservatieve rechters hierin niet. Maar op de een of andere manier gaan zulke dingen vaak hand in hand, zoals Baudet hier bijvoorbeeld klimaatscepticus is omdat dat nu eenmaal het totaalpakket is.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 15:00:40 ]![]()
Ze hebben net half Oklahoma tot reservaat gemaakt. Of het mogelijk is hun souvereiniteit te schenden mef toestemming van het SC weet ik niet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nee, nee, dat is nu net de crux, het Congress heeft, in perpetuity (eeuwig dus), dat land aan de Indianen gegeven en alle wetgeving sindsdien ten spijt heeft het Congress dat nooit gewijzigd of teruggedraait dus dan zeggen figuren als Gorsuch die wetgeving letterlijk nemen "Dan geld dat vandaag ook nog, als het Congress zijn werk niet doet dan ga ik het niet voor ze doen, wetgeving is wetgeving"quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:00 schreef Ulx het volgende:
Ze hebben net half Oklahoma tot reservaat gemaakt. Of het mogelijk is hun souvereiniteit te schenden mef toestemming van het SC weet ik niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 15:06:12 ]![]()
Geweldig. En dat allemaal op grond van een verdrag uit 1833.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is nu net de crux, het Congress heeft, in perpetuity (eeuwig dus), dat land aan de Indianen gegeven en alle wetgeving sindsdien ten spijt heeft het Congress dat nooit gewijzigd of teruggedraait dus dan zeggen figuren als Gorsuch die wetgeving letterlijk nemen "Dan geld dat vandaag ook nog, als het Congress zijn werk niet doet dan ga ik het niet voor ze doen, wetgeving is wetgeving"
https://www.supremecourt.gov/opinions/19pdf/18-9526_9okb.pdf![]()
Volgens mij is ook de verkeerde kandidaat uitgedaagd om een drugstest af te leggen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:56 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Ik las al een comment "Trump on steroids looks like... Trump on steroids",
Het gekke vind ik dan dat de andere "textualists"/"originalists" niet met hem mee zijn gegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is nu net de crux, het Congress heeft, in perpetuity (eeuwig dus), dat land aan de Indianen gegeven en alle wetgeving sindsdien ten spijt heeft het Congress dat nooit gewijzigd of teruggedraait dus dan zeggen figuren als Gorsuch die wetgeving letterlijk nemen "Dan geld dat vandaag ook nog, als het Congress zijn werk niet doet dan ga ik het niet voor ze doen, wetgeving is wetgeving"“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, dat was wel een hele verassendequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:58 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Geweldig. En dat allemaal op grond van een verdrag uit 1833.
https://www.supremecourt.gov/opinions/19pdf/18-9526_9okb.pdf![]()
Ik verwachtte idd van alle conservatieve rechters een strikte 'naar letter van de wet' - houding tenzij het ze niet uitkomt. Dat die Kavanaugh principes heeft is dan ook een verrassing.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het gekke vind ik dan dat de andere "textualists"/"originalists" niet met hem mee zijn gegaan.What Would Goku Do![]()
Je hoeft het niet met ze eens te zijn maar Gorsuch and de nu genomineerde Comey-Barnett lijken echt geen opportunisten en misschien meer consequent in het volgen van hun juridische principes dan Scalia was. Kavanaugh heb ik iets minder vertrouwen in. Gorsuch en Comey-Barnett lijken mij allebei rechter die capabel en integer zijn. Je kunt het natuurlijk wel met hun uitgangspunten oneens zijn,quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het gekke vind ik dan dat de andere "textualists"/"originalists" niet met hem mee zijn gegaan.![]()
Ik zit eens naar de voorpagina van de Volkskrant te kijken. Weet iemand waarom er een elftal dokters nodig is voor één persconferentie waar er maar één praat en waarom de rest van de dokters erbij staat als het muurtje bij een vrije schop?![]()
Ah kijk vandaar die 'goedkeuring' van het medische teamquote:
Ze hadden allemaal een prijsvraag gewonnen en mochten voor hun 15 seconds of fame erbij staan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zit eens naar de voorpagina van de Volkskrant te kijken. Weet iemand waarom er een elftal dokters nodig is voor één persconferentie waar er maar één praat en waarom de rest van de dokters erbij staat als het muurtje bij een vrije schop?![]()
![]()
Don Jr heeft geen vertrouwen in de mentale stabiliteit van zijn pa. Het lijkt er dus op dat de tweets en de autorit inderdaad het gevolg zijn van de medicijnen. Dan kan je je ook afvragen of het handig is dat hij momenteel een kernwapenarsenaal ter beschikking heeft.![]()
https://www.vanityfair.co(...)e-has-family-divided![]()
De meeste nukes zullen nog wel op Rusland zijn gericht. Lullig als hij zijn baas opblaast, maar niet mijn probleem.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Laat Pence aub snel die brief aan Pelosi schrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:14 schreef Jojoke het volgende:
Don Jr heeft geen vertrouwen in de mentale stabiliteit van zijn pa. Het lijkt er dus op dat de tweets en de autorit inderdaad het gevolg zijn van de medicijnen. Dan kan je je ook afvragen of het handig is dat hij momenteel een kernwapenarsenaal ter beschikking heeft.![]()
https://www.vanityfair.co(...)e-has-family-divided![]()
Volgens de correspondent van Bloomberg is het niet Trump zelf die manisch van de roids is, maar is Scavino bij hem:
De dokters zouden vandaag een overleg hebben of hij terug naar het WH kon, maar het kon misschien morgen worden. Lees: Die willen echt niet dat ie weggaat, maar weten ook dat ze de president niet in de hand hebben.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Misschien al gepost. Maar de campagne van Biden zwemt in het geld. Dat vertaalt zich in zichtbaarheid in alle mogelijk competitieve staten.![]()
Ik denk niet dat ie zomaar weggaat. Die middelen die ze hebben gegeven lijken ook deels voor symptoombestrijding, maar dat zegt niet zoveel over hoe het het virus zelf vergaat in het lichaam van Trump. Dat geeft uiteindelijk de doorslag voor of hij al weg mag of niet, lijkt me.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:20 schreef speknek het volgende:
De dokters zouden vandaag een overleg hebben of hij terug naar het WH kon, maar het kon misschien morgen worden. Lees: Die willen echt niet dat ie weggaat, maar weten ook dat ze de president niet in de hand hebben.![]()
Allicht, maar dit kun je misschien ook wijten aan de Lincoln champagnes, die zijn dodelijker dan welke democratische ad die ze maar kunnen bedenken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:23 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Misschien al gepost. Maar de campagne van Biden zwemt in het geld. Dat vertaalt zich in zichtbaarheid in alle mogelijk competitieve staten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ze kunnen natuurlijk altijd even Melania bellen om hem streng toe te sprekenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:20 schreef speknek het volgende:
De dokters zouden vandaag een overleg hebben of hij terug naar het WH kon, maar het kon misschien morgen worden. Lees: Die willen echt niet dat ie weggaat, maar weten ook dat ze de president niet in de hand hebben.![]()
Kayleigh McEnemy is ook positief getest op CoVID:
--> https://twitter.com/lookner/status/1313138663979659266"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"![]()
Zit een beetje ingebakken in de media cultuur in de VS.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zit eens naar de voorpagina van de Volkskrant te kijken. Weet iemand waarom er een elftal dokters nodig is voor één persconferentie waar er maar één praat en waarom de rest van de dokters erbij staat als het muurtje bij een vrije schop?
Als je een persco ziet van een plaatselijke sheriff of andere law enforcement agency dan zie je er ook steevast een batterij medewerkers omheen staan die niks zeggen, maar wel aanwezig zijn.
Waarschijnlijk om een bepaalde gravitas uit te stralen?
Hier in Europa kennen we dat niet zo. Het voegt inhoudelijk ook totaal niks toe natuurlijk, is puur voor het plaatje.The Rose Garden Massacre eist een nieuw slachtoffer.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:33 schreef brammus het volgende:
Kayleigh McEnemy is ook positief getest op CoVID:
--> https://twitter.com/lookner/status/1313138663979659266![]()
![]()
Het is natuurlijk ook een beetje riskant om iemand als Trump een middel te geven dat euforie, gejaagdheid en een on the top of the world gevoel opwekt. Dat zullen de artsen zelf ook wel hebben bedacht, maar blijkbaar was het nodig.![]()
Vooral in Nederland niet. Hier wordt al lacherig gedaan over de aanwezigheid van een Nederlandse vlag in het nationale parlement.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit een beetje ingebakken in de media cultuur in de VS.
Als je een persco ziet van een plaatselijke sheriff of andere law enforcement agency dan zie je er ook steevast een batterij medewerkers omheen staan die niks zeggen, maar wel aanwezig zijn.
Waarschijnlijk om een bepaalde gravitas uit te stralen?
Hier in Europa kennen we dat niet zo. Het voegt inhoudelijk ook totaal niks toe natuurlijk, is puur voor het plaatje.![]()
Ik denk dat je het effect van de Project Lincoln ads op de gemiddelde swing voter overschat. Ze zijn voor een belangrijk deel gericht op het overtuigen van de hardcore anti-Trump-groep om meer geld aan ze te doneren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:32 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Allicht, maar dit kun je misschien ook wijten aan de Lincoln champagnes, die zijn dodelijker dan welke democratische ad die ze maar kunnen bedenken.![]()
Ik zie het verband compleet niet, maar goed.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Vooral in Nederland niet. Hier wordt al lacherig gedaan over de aanwezigheid van een Nederlandse vlag in het nationale parlement.
En het is absoluut niet alleen Nederland het geval, wanneer Scotland Yard bijvoorbeeld een belangrijke persco geeft staat er ook gewoon 1 persoon. Datzelfde zie je ook in Duitsland en de Scandinavische landen.
Als er meerdere personen aanwezig zijn zie je in Europa vaak een soort van sit-down forum setting waarbij iedere aanwezige zijn eigen microfoon heeft.![]()
Het verband is de gravitas-symboliek waar jij op wijst, nl. het door middel van uiterlijke aankleding duidelijk maken dat er gewichtige zaken worden besproken, en die vooral in Nederland nooit echt indruk lijkt te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zie het verband compleet niet, maar goed.![]()
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"![]()
Essential workerquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:50 schreef brammus het volgende:
Verklaring/smoes van McOnany:
--> https://pbs.twimg.com/media/Ejk0QjRWsAE1z79?format=png![]()
![]()
Intussen is Trump begonnen met triage; uitgaven in staten die, als ze daadwerkelijk competitief blijken te zijn betekenen dat Trump sowieso al verloren heeft, zoals Ohio en Iowa, worden teruggeschroefd. Op zich geen verkeerde strategie maar het duidt wel op het feit dat zijn achterstand in de fondsenwerving betekent dat hij nu keuzes moet gaan maken.![]()
Gaat ze nu thuis persconferenties geven? Het is ironisch dat Trump en een groot deel van zijn kernteam 1 maand vóór de verkiezingen thuis moeten zitten vanwege een virus wat ze het hele jaar onder de mat hebben geprobeerd te schuiven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:50 schreef brammus het volgende:
Verklaring/smoes van McOnany:
--> https://pbs.twimg.com/media/Ejk0QjRWsAE1z79?format=png![]()
Heerlijk toch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gaat ze nu thuis persconferenties geven? Het is ironisch dat Trump en een groot deel van zijn kernteam 1 maand vóór de verkiezingen thuis moeten zitten vanwege een virus wat ze het hele jaar onder de mat hebben geprobeerd te schuiven.
Iets met Karma..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Een bron en context zijn wel gewenst bij dit soort uitspraken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:10 schreef AnneX het volgende:
Tis toch wat.
Oa. dat zelfs Junior zegt dat zijn vader van het padje is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij 1Vandaag slaan ze nu weer door naar de andere kant. Er wordt eindeloos benadrukt dat de kans nog altijd groot is dat Trump wint en dat het enthousiasme voor hem enorm is.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja ik zit ook weer met ergernis te luisteren. Het gaat al mis bij het benadrukken dat "Biden 14 procentpunt voorstaat in de peilingen". Dat is natuurlijk gelul, er is slechts één peiling met Biden op +14. Vervolgens roept het mannetje met de microfoon dat Clinton vorig jaar op dit punt ook 14 procentpunt voorstond. Ook gelul.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
Bij 1Vandaag slaan ze nu weer door naar de andere kant. Er wordt eindeloos benadrukt dat de kans nog altijd groot is dat Trump wint en dat het enthousiasme voor hem enorm is.
Vervolgens gaan we maar wat mensen interviewen, want dat geeft zo'n lekker beeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |