SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
Overigens is hoeft er maar een van de aanwezigen op zijn feestje doodziek te worden en Trump heeft er een flink probleem bij.![]()
Och, "It is what it is", toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:40 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is hoeft er maar een van de aanwezigen op zijn feestje doodziek te worden en Trump heeft er een flink probleem bij.![]()
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Osteopaat toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En al die mensen op zijn feestje zitten ook allemaal te liegen dat ze ziek zijn?
In Amerika zijn er echt weinig mensen die zich tegen Trump durven te keren. Trump heeft zoveel macht op allerlei posten dat hij in staat is op 1 of andere manier je carrière helemaal kapot te maken.
De enige die enigszins openlijk tegen Trump hebben gekeerd zijn de Hollywood sterren die toch onafhankelijk zijn.
Dus hoeveel mensen zijn er in de VS die het lef hebben om openlijk te zeggen dat Trump liegt en het toneelspel is?
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek.![]()
Wordt geduid als een verspreking, waarschijnlijk bedoelde hij de verslaggeving over de ziekte van Trump, niet de ziekte zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom Trump's doctor tijdens die update zei dat hij "geen informatie wilde geven die het virus een andere kant op zou sturen". Denkt-ie dat het het virus oren heeft ofzo? Holisme is een geaccepteerde stroming maar dat is wel te veel van het goede."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja. Technisch gezien kwakzalverij, maar goed.quote:Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hoogste tijd dat het health-care plan nu eens komt. Als Trump toch de hele dag met beleid bezig is.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat hij ziek is, en zeker dat hij in het ziekenhuis is beland (=zwakte), is niet voordelig voor hem.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.
In Amerika zijn er echt weinig mensen die zich tegen Trump durven te keren. Trump heeft zoveel macht op allerlei posten dat hij in staat is op 1 of andere manier je carrière helemaal kapot te maken.
De enige die enigszins openlijk tegen Trump hebben gekeerd zijn de Hollywood sterren die toch onafhankelijk zijn.
Dus hoeveel mensen zijn er in de VS die het lef hebben om openlijk te zeggen dat Trump liegt en het toneelspel is?
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Niet helemaal eerlijk, hij is ook een trauma expert. En voor het Witte Huis is dat dan geen gekke keuze gegeven het risico wat Presidenten nu eenmaal lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:54 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja. Technisch gezien kwakzalverij, maar goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 21:58:38 ]![]()
Het is gewoon niet heel logisch om dit te fakenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Misschien zijn die echt ziek en grijpt Trump de kans aan om dan maar ook ziek te zijn.
Trump heeft al zoveel mensen om niets ontslagen de afgelopen 4 jaar dat is gewoon niet normaal.Deze man is knettergek.
1. Trump wil het helemaal niet over COVID hebben want hij weet ook wel dat de meeste Amerikanen zijn beleid waardeloos vinden
2. Hierdoor moet hij 2 weken in quarantaine en mag hij niet gaan schreeuwen op rallies, iets dat hem juist zoveel energie geeft
3. Als een van de leden van zijn entourage er echt doodziek van zou gaan worden dan krijgt Trump daar de schuld van
4. Heel veel mensen keren zich tegen Trump. Namelijk nagenoeg iedereen van de democratische partij.
5. Een dergelijk toneelstuk zonder fouten regisseren lijkt me schier onmogelijk voor incompetente leden in het Witte Huis die zelf geeneens virusvrij kunnen blijven
Los daarvan zijn er zoveel lui in zijn directe omgeving ziek dat het niet heel onwaarschijnlijk is dat hij het met zijn roekeloze gedrag zeker opgelopen kan hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 04-10-2020 22:13:22 ]![]()
Ik denk dat Trump echt ziek is, maar vind het niet moeilijk om te geloven dat het in scene is gezet. Het leidt af van de schandalen rond zijn belastingen, het dramatische debat, etc. en tegelijkertijd ontwricht het de campagne van de Democraten. Met een beetje mazzel levert het wat sympathie voor Trump op en als hij covid-19 eenvoudig "overwint", kan hij nog opscheppen dat het allemaal niks voorstelt ook. Niet enkel nadelen voor de Trump campagne dus.
Aan de andere kant zijn er nu wel heel veel mensen in de directe omgeving van Trump besmet en dat is wel lastig om allemaal in scene te zetten. Het zou wel een erg grote gok zijn. De kans is dus groter dat hij het echt heeft en de Republikeinen het melken voor alles wat het waard is.![]()
Dat is eigenlijk nog het ergste. Het is helemaal niet erg om hoestbuien uit een speech te knippen. Je kunt er gewoon onder zetten *We edited out some coughs from Trump due to his flu to not distract from his messagequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.
en niemand had het erg gevonden.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Oh ja, morgen moet Eric opdraven om te getuigen.
“Kan het over twee maanden, mijn vader is ziek. Oh nee, hij is aan de beterende hand...neen, hij is nog best ziek.”
En wat ik begrijp van de arts- osteopaat, dat trump vrij rondloopt? hopelijk alleen in zijn suite als covid patiënt . ( dokter zei nl.”hospital”.
En de secret service zit voor zijn deur?
Vanmiddag weer war clips teruggekeken van de West Wing op yt. .
Wat een wereld van verschil. President Bartlet. Next.
Sorkin zou nog een aflevering hebben geschreven voor deze maand...![]()
Nou ja, dat er in een opgenomen toespraak wordt geknipt of dat er meerdere takes worden gedaan is niet zo uitzonderlijk verder. Ik denk eerder als ik bijvoorbeeld weer zo'n hakkelende Willem-Alexander zie: "En dan is dit waarschijnlijk al take 15".quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste. Het is helemaal niet erg om hoestbuien uit een speech te knippen. Je kunt er gewoon onder zetten *We edited out some coughs from Trump due to his flu to not distract from his message
en niemand had het erg gevonden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In het vorige deel werd dit ook al aangestipt.
Ze proberen een paniekerige Trump waarschijnlijk zelf gerust te stellen door positieve berichten te delen met het volk.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
*proest* Het is ook echt een kleuter, he?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:37 schreef Felixa het volgende:
In het vorige deel werd dit ook al aangestipt.
Ze proberen een paniekerige Trump waarschijnlijk zelf gerust te stellen door positieve berichten te delen met het volk.
[ twitter ]![]()
Gelukkig was Dick Cheney toen nog niet bewapend. Of in de buurt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:27 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Geschiedenis, ik vind de anecdote wel leuk.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat dit "afleidt". Als er toch één onderwerp is waar Trump het liever niet over heeft en Biden wel, dan is het gezondheidszorg en specifiek de coronacrisis.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar als ik het goed begrijp had hij dus een longontsteking en gooiden ze er daarna maar alles tegenaan wat ze hebben aan therapeutische middelen?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Aye, dit helpt Trump geen zier, integendeel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:00 schreef Monolith het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat dit "afleidt". Als er toch één onderwerp is waar Trump het liever niet over heeft en Biden wel, dan is het gezondheidszorg en specifiek de coronacrisis.
Na het desastreuze debat dit verhaal? Iemand die achterstaat in de peilingen will volop campagne kunnen voeren en niet in een ziekenhuis liggen.![]()
Beetje verwarrend om de afkorting pt te gebruiken. Als het voor patiënt staat is het inderdaad opmerkelijk, als het voor president staat niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef Kijkertje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp had hij dus een longontsteking en gooiden ze er daarna maar alles tegenaan wat ze hebben aan therapeutische middelen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik las het als patient iigquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje verwarrend om de afkorting pt te gebruiken. Als het voor patiënt staat is het inderdaad opmerkelijk, als het voor president staat niet.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Meer dan 200 namen moeten nagelopen worden na Trumps bezoek donderdag aan New Jersey en zijn golf clubquote:White House gave more than 200 names to officials tracing attendees at Trump golf club event
https://www.washingtonpos(...)A43BEH3I2OXBVGIO3KJ4![]()
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
Meer dan 200 namen moeten nagelopen worden na Trumps bezoek donderdag aan New Jersey en zijn golf club
[..]![]()
Onderschat de trump supporter niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aye, dit helpt Trump geen zier, integendeel.
Na het desastreuze debat dit verhaal? Iemand die achterstaat in de peilingen will volop campagne kunnen voeren en niet in een ziekenhuis liggen.
Nu Trump corona heeft, is het pech, maar geneest hij dan is het de wil van en dankzij God en dus is hij op een missie.
Andersom zou Biden ziek worden dan zouden ze er een straf van God in zien. Geneest biden, dan is het iets menselijks handelen, maar nooit een boodschap van God.
Dus heeft Trump covid-19 wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Geen namen genoemd voor zover ik kan zien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?![]()
Maar de hardcore Trump supporter is niet relevant, er zijn er te weinig voor een overwinning. Hij moet inlopen op Biden om mensen terug te winnen en daar helpt dit geen bal voor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onderschat de trump supporter niet.
Nu Trump corona heeft, is het pech, maar geneest hij dan is het de wil van en dankzij God en dus is hij op een missie.
Andersom zou Biden zoek worden dan zouden ze er een straf van God in zien.
Dus Trump covis wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Trump supporters overtuigen daar heeft Trump niet zoveel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onderschat de trump supporter niet.
Andersom zou Biden ziek worden dan zouden ze er een straf van God in zien. Geneest biden, dan is het iets menselijks handelen, maar nooit een boodschap van God.
Dus heeft Trump covid-19 wel of niet maakt echt niet veel uit voor hun.zr zien hem als verlosser van de groot kwaad complot genaamd links, die hun cultuur willen vernietigen.![]()
Het is een kort bericht nav deze melding. Geen namen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Paywall, welke bekende namen zitten erbij?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
"I learned a lot about COVID"?quote:
Dat had hij natuurlijk allemaal al lang kunnen/moeten weten als hij naar de juiste dokters had geluisterd
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat hij nog steeds niet doet. Atlas is nog steeds de adviseur.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
"I learned a lot about COVID"?
Dat had hij natuurlijk allemaal al lang kunnen weten als hij naar de juiste dokters had geluisterd![]()
Ja sws heb ik natuurlijk mijn twijfels of hij uberhaupt in staat is om iets te lerenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hij nog steeds niet doet. Atlas is nog steeds de adviseur.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Uit de WSJ:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik krijg het al benauwd als ik naar hem luister. En hij wauwelt zoals in real life, dus het is ook duidelijk dat ze hem niet meerdere takes konden laten doen.quote:
Maar goed, de Secret Service moet echt thrilled zijn dat ze in de auto geplaatst worden met een hoestend persoon met bewezen Covid, terwijl ze hem rondrijden op zijn nieuwe superspreader tour.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Die hebben vast een rondje rock-paper-scissors gedaan om te bepalen wie er in de auto moest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd als ik naar hem luister. En hij wauwelt zoals in real life, dus het is ook duidelijk dat ze hem niet meerdere takes konden laten doen.
Maar goed, de Secret Service moet echt thrilled zijn dat ze in de auto geplaatst worden met een hoestend persoon met bewezen Covid, terwijl ze hem rondrijden op zijn nieuwer superspreader tour.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
What the flying fuck.
Stel je voor dat je voor de secret service werkt net het jaar dat trump president is én Corona krijgt. Dan moet je met die halve zool in een auto zitten zodat hij naar zn fans kan zwaaien.![]()
Die zijn ook behoorlijk gefrustreerd over Trump idd:quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
What the flying fuck.
Stel je voor dat je voor de secret service werkt net het jaar dat trump president is én Corona krijgt. Dan moet je met die halve zool in een auto zitten zodat hij naar zn fans kan zwaaien.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Volgens artsen op Twitter zien we met de autorit een bijwerking van dexamethasone. Het schijnt dat je er euforisch en hyper van wordt.![]()
Man, denk je dat die waardeloze zak stront de bodem heeft gevonden, slaat ie er op volle kracht doorheen en zinkt ie nog dieper.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Eigenlijk zou die de pausmobiel moeten gebruiken zodat hij nog meer zichtbaar is voor de aanhang die in grote getallen aanwezig is. Mooi gebaar van het Amerikaanse volk!
Tremendous support! Fit genoeg om te zwaaien!
Allemaal blije mensen!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |