SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Doel je hier op het publiek? Voor de mensen in Congress denk ik dat ook wel, maar ik denk tegelijk dat Pence meer moeite heeft om het publiek aan te spreken die voor Trump gingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:26 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem een gat in de lucht zouden springen als ze het met Pence mogen doen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als ik toch religieus was en weigerde afstand te nemen en maskers te dragen omdat het nou eenmaal Gods wil is, dan zou dit toch een behoorlijk teken moeten zijn. God wil kennelijk niet dat Amy Barrett lid wordt van de SC en dat Trump nog een keer wordt herkozen.
Nou ja, gelukkig denk ik niet zo, maar veel van de Republikeinse kiezers wel. Maar waarschijnlijk zullen zij er wel weer een draai aan geven. Dat het een ultieme test is van God of zo.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik zei dat inderdaad ambigu, delen van de Republikeinse partij zullen ongetwijfeld blij zijn als ze eindelijk verlost van hun gijzelnemer zijn (andere delen zitten dan weer zo ver in de Cult dat ze subiet hun machtsbasis kwijtraken).
Het Republikeinse publiek, wat vooral op de Trump persoonlijkheidscultus stemt, zal toch even moeten slikken of ze uit postume sympathie voor een Gristelijke engnek stemmen die het hoofd van de corona respons team was, waar Trump dan uiteindelijk aan dood gegaan zou zijn.
Overigens zit Trump aan de remdesivir. Een redelijk goed werkend medicijn die normaal wel alleen aan de zware gevallen gegeven wordt, en hier nergens verkrijgbaar is. Ik denk wel dat hij het overleeft.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk ook dat hij het overleeft, maar het zal toch een enorme aanslag zijn op zijn weerstand. Heeft hij dan wel de energie om nog 4 jaar president te zijn (zelfs op de manier waarop hij het ambt invult)? Hij zal er vast niet ongeschonden uit komen op zijn leeftijd, vermoed ik. Niet dat het hem waarschijnlijk kan schelen. Zolang hij maar de macht houdt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef speknek het volgende:
Ik zei dat inderdaad ambigu, delen van de Republikeinse partij zullen ongetwijfeld blij zijn als ze eindelijk verlost van hun gijzelnemer zijn (andere delen zitten dan weer zo ver in de Cult dat ze subiet hun machtsbasis kwijtraken).
Het Republikeinse publiek, wat vooral op de Trump persoonlijkheidscultus stemt, zal toch even moeten slikken of ze uit postume sympathie voor een Gristelijke engnek stemmen die het hoofd van de corona respons team was, waar Trump dan uiteindelijk aan dood gegaan zou zijn.
Overigens zit Trump aan de remdesivir. Een redelijk goed werkend medicijn die normaal wel alleen aan de zware gevallen gegeven wordt, en hier nergens verkrijgbaar is. Ik denk wel dat hij het overleeft.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Daar maak je een sterk punt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef speknek het volgende:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Campagnemanager van Trump zijn is een beetje de gevaarlijkste job ter wereld. Het duurt niet lang, gevangenisstraf is praktisch gegarandeerd en Corona is ook bijna een zekerheidje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:34 schreef klappernootopreis het volgende:
Trump's campaign manager is ook besmet.
Gaat lekker daar.My friends all drive horses![]()
![]()
O jeeI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Boomers hebben Kennedy vermoord zien worden.
The Greatest Generation had Roosevelt die stierf in office.
Wat krijgen wij? Fucking Trump die croaked aan een hoax. Het leven is oneerlijk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Y'all got any more of them updates?
Verslavend wil dit soort nieuws momentenZit elk uur te checken of er niet wat meer bekend is over zijn gezondheid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het is nog nacht / vroege ochtend in de VS. Bovendien gaan er wel een paar dagen overheen voordat duidelijk is hoe het ziektebeeld van Trump zich ontwikkeld waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verslavend wil dit soort nieuws momentenZit elk uur te checken of er niet wat meer bekend is over zijn gezondheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zag een goede post van Michael Moore langskomenquote:So Now Trump Has Earned Your Trust? A Note of Covid Caution from Michael Moore....
There is one absolute truth about Trump: He is a consistent, absolute, unrelenting, fearless, and professional liar. A serial liar. A factually proven liar. How many lies now has the Washington Post proven in these four years? 25,000? A lie at least twice during every waking hour? Think of all the bad people you’ve known in your life. Even the worst ones you couldn’t say that about.
So why on earth would we believe him today? Has he earned your trust now? No. Yet, we’re decent enough to not want him to be sick, to wish him well, and maybe just this once give him the benefit of the doubt because why would he lie about this?
That’s not the question. The question we — and yes, I mean you, too, the media — the only question we really need to be asking is this: Why would Trump all of a sudden just start telling the truth?
All of you, my friends, have been saying for four years, “Trump’s a liar! Trump is a liar!” Why would you believe him now? He very well may have COVID-19. In fact, let’s assume he does. Of course he has it! Does that make him not Trump? I’m certain Mussolini came down with the flu one time. Pinochet and Franco would catch a cold every now and then. Margaret Thatcher must have had a migraine or two. None of them suddenly became nice or did good things - or started telling the truth - because they got sick. Jesse Helms with a runny nose was still Jesse Helms.
But Trump has a history of lying about his health. His longtime New York doctor, Dr. Bornstein, admitted a few years ago that Trump dictated his perfect “doctor’s letter” during the 2016 campaign. Then there was the White House doctor who said Trump could live “200 years!” What about his lying about that emergency trip to Walter Reed “to complete his physical?” Trump also has a history of lying about his opponents’ health (like when Hillary fell ill at the 9/11 remembrance ceremony, or what he’s now been saying about Biden’s health).
So we must be skeptical. We must always remain skeptical when it comes to Trump. He may have it. But it’s also possible he’s lying. That’s just a fact.
But why would he lie about this? What would he have to gain? I mean, it looks bad that he’s called it a hoax for seven months, and he totally mismanaged the government response — and now he has it? Doesn’t it look terrible that he’s spent months downplaying wearing masks, dismissing social distancing, holding large rallies filled with elderly, at-risk supporters and even killing his own supporters like Herman Cain? And doesn’t this go against his brand of always projecting (and exaggerating) his own strength, his health, his genetics, his virility? Yes. This is all true. He would not want to admit he‘s come down with a hoax.
But — he’s losing the election. And he knows it. It’s not 2016. He was hated in 2016, but he’s hated even more now. Millions of Americans are ON FIRE and on the verge of serving him up a major league ass-whooping and a record landslide defeat.
So he needs - badly - to totally change the conversation about this campaign.
And he just has.
Democrats, liberals, the media and others have always been wrong to simply treat him as a buffoon and a dummy and a jackass. Yes, he is all those things. But he’s also canny. He’s clever. He outfoxed Comey. He outfoxed Mueller. He outfoxed 20 Republicans in the GOP primary and then did the same to the Democrats, winning the White House despite receiving fewer votes than his opponent. He’s an evil genius and I raise the possibility of him lying about having COVID-19 to prepare us and counteract his game. He knows being sick tends to gain one sympathy. He’s not above weaponizing this.
He’s been lying about how soon a vaccine will be ready. What better way to hammer home that lie then by directing a saga in the final weeks before the election that culminates in the release of this “vaccine.”
The NY Times tax story was horrible for him. As was The Atlantic story about him calling American troops losers and suckers. There are a dozen more of these stories coming in October. Just last night, The New Yorker detailed how his campaign finance director (and Don Jr’s girlfriend) was fired from Fox News for....well...behaving like a typical Fox News host by sexually harassing her assistant and forcing Fox to pay a $4 million settlement to that assistant due to her behavior. And also, last night, there was CNN playing an audio recording of Melania talking shit about children separated from their parents at the border — AND talking shit about Christmas. Christmas!
These stories are about to be a daily occurrence. However, they may get less airtime and be less damaging since Trump and FLOTUS are now “sick” and supposed to be in our thoughts and prayers.
But most dangerously, HE MAY USE THIS TO PUSH FOR DELAYING/POSTPONING THE ELECTION. The constitution does not allow for this, but he doesn’t give a f*ck about the constitution. He and his thug Attorney General Barr have no shame and will stop at nothing to stay in power. He may even use this as an excuse for losing.
Then there’s this:
He may use his Covid as a pretext to drop out of the race and move Pence to the top of the ticket. Pence would temporarily become President, and then Pence could pre-emptively pardon Trump for all of his crimes.
Again, though, he may have COVID. He probably does. But never, ever, ever take him at his word and never, ever, ever underestimate his survival skills or the depths of his deception or his evil.![]()
Uiteraard. Kan zo een week of langer duren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nog nacht / vroege ochtend in de VS. Bovendien gaan er wel een paar dagen overheen voordat duidelijk is hoe het ziektebeeld van Trump zich ontwikkeld waarschijnlijk.
Maar er is zijn natuurlijk meer ontwikkelingen zoals de mensen om hem heen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Deze column was geschreven voor de laatste ontwikkelingen; niettemin (volgens mij) toch lezenswaardig.
https://www.theguardian.c(...)diagnosis-maga-virus
[...] The very last thing Trump would wish to imply is that his life is worth any more than the lives of all those people who were dying when he was joking about masks, joking about Joe Biden and masks, joking about Biden being practically dead ... to say nothing of all those times past when he joked about Hillary Clinton’s pneumonia, or had his proxies joke speculatively that she had suffered a stroke, or was afflicted by dysphasia, or had secretly suffered a serious brain trauma … I’m sorry, I’m running very low on space here. The point is, this is what he’d WANT – because he loves the lulz. Please honour him thusly.
Anyway, as Trump pointed out last week, the virus “affects virtually nobody”, and has currently only affected 200,000 American nobodies to death. [...]
Een interessante vraag is natuurlijk: wil je net zo diep zakken als Trump zelf?
Of, als je nu eenmaal een empathische persoonlijkheid hebt, wens je hem toch beterschap?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dit is zo'n beetje de afgelopen 4 jaar, maar dan niet alleen over zijn gezondheid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Eindelijk gelegenheid om een interview met de Mooch te zien.
Een link van tig topics geleden.
Mn, iedere zin uit zijn mond is een soundbite. Nog geen 160. 000 views.
![]()
![]()
Oh boy, straks blijkt nog dat zijn leven werd gered door goddeloos stamcelonderzoek, gedaan op geaborteerde foetussen die uit vrouwen zijn gehaald die dachten goede winst te kunnen maken door het ongeboren leven te verkopen aan big pharma.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Biden is voor jan lul gestopt met negatieve spotjes.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat Trump vertelt kan langs die lat worden gehouden, maar wat anderen berichten ligt vaak wat dichter bij de waarheid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zag een goede post van Michael Moore langskomen
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop wel dat hij het overleeft, ik wil hem achter de tralies zien. En ik voel me puur slecht dat ik iemand zoiets toewens, maar ik zou Barr ook graag ziek willen zien. Hij zat toch ook in het rijtje waarvan er nu al heel veel positief getest zijn?![]()
Het lijkt me eerlijk gezegd simpelweg niet waar dat je afzakt naar het niveau van Trump wanneer je hem geen beterschap wenst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:43 schreef Toby56 het volgende:
Deze column was geschreven voor de laatste ontwikkelingen; niettemin (volgens mij) toch lezenswaardig.
https://www.theguardian.c(...)diagnosis-maga-virus
[...] The very last thing Trump would wish to imply is that his life is worth any more than the lives of all those people who were dying when he was joking about masks, joking about Joe Biden and masks, joking about Biden being practically dead ... to say nothing of all those times past when he joked about Hillary Clinton’s pneumonia, or had his proxies joke speculatively that she had suffered a stroke, or was afflicted by dysphasia, or had secretly suffered a serious brain trauma … I’m sorry, I’m running very low on space here. The point is, this is what he’d WANT – because he loves the lulz. Please honour him thusly.
Anyway, as Trump pointed out last week, the virus “affects virtually nobody”, and has currently only affected 200,000 American nobodies to death. [...]
Een interessante vraag is natuurlijk: wil je net zo diep zakken als Trump zelf?
Of, als je nu eenmaal een empathische persoonlijkheid hebt, wens je hem toch beterschap?
Was het maar zo dat zijn dieptepunt bestaat uit het geen beterschap wensen aan zieke politieke tegenstanders.
We hebben het hier wel over de eindverantwoordelijke voor het scheiden van migrantenouders en kinderen, waarbij die kinderen vervolgens in kampen terechtkomen waar weer een deel vervolgens seksueel misbruikt wordt.
Om maar eens n dieptepunt te noemen.And it's only the giving
That makes you
What you are![]()
![]()
Dit zijn wel de plaatjes. Ik zou ook niet weten waar dat slangetje anders voor dient. Of dit betekent dat Trump binnenkort wegens zuurstofgebrek er bij gaat lopen als die reporter valt natuurlijk te bezien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
wat een horrorshow was dat daar:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)kwam-ook-binnen.htmlquote:NOS Nieuws • Buitenland • Vandaag, 09:01 • Aangepast Vandaag, 10:57
Republikeinen besmet die samen waren in tuin Witte Huis, senator kwam ook binnen
Meerdere mensen rond president Trump zijn inmiddels ook positief getest op het coronavirus. Ze waren afgelopen zaterdag allemaal in de Rozentuin van het Witte Huis, toen Trump Amy Coney Barrett voordroeg als nieuwe rechter bij het Hooggerechtshof.![]()
Is wel precies hoe conspiracy theory werkt natuurlijk. Maar, het valt zeker niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de plaatjes. Ik zou ook niet weten waar dat slangetje anders voor dient. Of dit betekent dat Trump binnenkort wegens zuurstofgebrek er bij gaat lopen als die reporter valt natuurlijk te bezien.![]()
In dat filmpje, ongeveer na een halve minuut zie je Kelly Ann heel close met Barr... is Barr nou al getest?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wat een horrorshow was dat daar:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)kwam-ook-binnen.html![]()
Wat is er conspiracy aan? Het kan wat anders zijn, maar wat dan? Een earpiece?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is wel precies hoe conspiracy theory werkt natuurlijk. Maar, het valt zeker niet uit te sluiten.
Het lijkt me niet echt onwaarschijnlijk dat hij extra zuurstof nodig heeft.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Wisten jullie er altijd een tweet te v- ach laat ook maar.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En het is ook wel een oude dikzak natuurlijk. Dat is wel echt risicogroep nr1...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik zou het niet weten, maar toen mijn schoonmoeder het virus opliep was ze aan de telefoon met ons om te vertellen dat ze niet lekker was. Een halve dag later lag ze aan het zuurstof. Ze rookte niet en had geen onderliggende kwalen afgezien van jicht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is er conspiracy aan? Het kan wat anders zijn, maar wat dan? Een earpiece?
Het lijkt me niet echt onwaarschijnlijk dat hij extra zuurstof nodig heeft.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die foto h, onderweg naar Marine 1.
Never nooit heeft trump het jasje dichtgeknoopt!
Hij rukt altijd aan de revers van het jasje of coat. Never closed.![]()
Denk een zakje cocaine, zodat ie telkens een snuif kan nemen onder dat masker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is er conspiracy aan? Het kan wat anders zijn, maar wat dan? Een earpiece?
Het lijkt me niet echt onwaarschijnlijk dat hij extra zuurstof nodig heeft.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het zou een behoorlijke schok zijn bij zijn achterban wanneer blijkt dat cocane een middel is voor covid-19quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk een zakje cocaine, zodat ie telkens een snuif kan nemen onder dat masker.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
![]()
Trump in een weekje met z'n grote groepen en geknuffel rondom.
"We will crush the virus"
..riep hij in deze nog. Gebasseerd op niets. Er is geen beleid, er is geen medicijn, er zijn geen maatregelen.
En uiteindelijk lijkt het virus hem toch meer te crushen dan hij ooit andersom zal presteren.![]()
Zou wel goed zijn voor Trump Jr., want die zal dan wel immuun zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het zou een behoorlijke schok zijn bij zijn achterban wanneer blijkt dat cocane een middel is voor covid-19The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Denk je? Ik heb het idee dat die zich daar helemaal niet druk om zouden maken bij Trump. Bij Obama uiteraard wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het zou een behoorlijke schok zijn bij zijn achterban wanneer blijkt dat cocane een middel is voor covid-19![]()
Overigens: als men cht had nagedacht over de mogelijke zuurstof slang en cilinder...had men dat aan de linkerkant van het lichaam moeten bevestigen!![]()
Pers en camera’s staan altijd rechts van hem.
#Harvard # Yale # Smart![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:![]()
Dat is de derde RNC Senator dus. Hoeveel waren er aanwezig die dag in de Rose Garden, eigenlijk?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 15:19:32 ]![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor Trump Jr., want die zal dan wel immuun zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je mag er eigenlijk niet om lachen, maar die man kwam net uit een quarantaine van twee weken:quote:
https://www.reuters.com/a(...)ohnson-idUSKBN26838G“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ondertussen vreet McConnell van pure ellende zijn maga petje op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je mag er eigenlijk niet om lachen, maar die man kwam net uit een quarantaine van twee weken:
https://www.reuters.com/a(...)ohnson-idUSKBN26838GMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
What were they thinking ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In dat filmpje, ongeveer na een halve minuut zie je Kelly Ann heel close met Barr... is Barr nou al getest?![]()
In het geval Conway zou ik zeggen: bzzt***piep! In het geval Barr denk ik: nog een maand heb ik de kans om mijn zakken te vullen en met de Noorderzon te vertrekkenquote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Om 5 uur (NL tijd) een update van de doktoren!Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Duidelijk niet, het was een feestje, he? RBG is dood en wij hebben een aarts-conservatieve vervanger die we er snel doorheen gaan jassen.quote:![]()
Nog een zootje zieke Republikeinse senatoren zou wel erg grappig zijn. Karma is a bitchquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duidelijk niet, het was een feestje, he? RBG is dood en wij hebben een aarts-conservatieve vervanger die we er snel doorheen gaan jassen.![]()
#RoseGardenMassacre is trending op Amerikaanse Twitter.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Three down, a few more to goquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nog een zootje zieke Republikeinse senatoren zou wel erg grappig zijn. Karma is a bitch![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:37 schreef capricia het volgende:
#RoseGardenMassacre is trending op Amerikaanse Twitter.![]()
Alleen Trump krijgt het voor elkaar een superspreader event te organiseren IN het Witte Huis om te vieren dat ze een nieuwe SC benoeming hebben en tegelijk degenen van wie de nominatie afhangt ziek te maken.![]()
Daarom ga ik maar in het midden zitten: ik wens hem beterschap; en ik hoop dat-ie daarna voor al zijn misdaden & leugens jegens zijn eigen bevolking & aanhangers + alle financile malversaties + aanrandingen en wat niet al veroordeeld wordt en de bak indraait.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd simpelweg niet waar dat je afzakt naar het niveau van Trump wanneer je hem geen beterschap wenst.
Was het maar zo dat zijn dieptepunt bestaat uit het geen beterschap wensen aan zieke politieke tegenstanders.
We hebben het hier wel over de eindverantwoordelijke voor het scheiden van migrantenouders en kinderen, waarbij die kinderen vervolgens in kampen terechtkomen waar weer een deel vervolgens seksueel misbruikt wordt.
Om maar eens n dieptepunt te noemen.
Maar ik vrees dat het laatste nooit zal gebeuren. Misschien is hij straks, na herstel, een wat moeizame sneue oude meneer geworden, die uit medeleven gepardonneerd wordt door zijn opvolger, ongeacht van welke partij die opvolger dan ook zal zijn.Ik doe het ff rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:37 schreef capricia het volgende:
#RoseGardenMassacre is trending op Amerikaanse Twitter.I´m back.![]()
Nog eentje
Correctie
[ Bericht 30% gewijzigd door Jojoke op 03-10-2020 17:03:19 (correctie) ]![]()
Update over trump incoming:
We are told by an official that Dr Sean Conley will be out in a few more minutes to update us on the president’s health.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Deze was volgens mij nog niet voorbij gekomen? Hij heeft nu ook Remdesevir toegediend gekregen. Ze stoppen hem gewoon helemaal vol met alles wat er is aan therapeutische middelen volgens mij
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik wens niemand Covid toe, ook m'n eventuele vijanden niet. Maar als je deze hele periode in een land zit waar het niet al te best gaat en je gaat gewoon allerlei bijeenkomsten zonder afstand en mondkapjes bijwonen omdat het kan en mede om de democraten een dikke vinger te geven met hun "covid gezwam", dan mag je het van mij wel krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nog een zootje zieke Republikeinse senatoren zou wel erg grappig zijn. Karma is a bitch
Dit is net zoiets als pers zonder parachute willen springen. Preventie biedt nooit 100% zekerheid maar het kan wel wat meer voorkomen.![]()
Dat is toch die dokter die geen echte arts/MD is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Update over trump incoming:
We are told by an official that Dr Sean Conley will be out in a few more minutes to update us on the president’s health.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sean_Conley
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Osteopathic_MedicineHow do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
klopt maar neem aan dat ie gewoon de stand van zaken doorgeeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is toch die dokter die geen echte arts is?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
En mocht dat niet helpen dan doen ze gewoon een dubbele longtransplantatie wrs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:11 schreef Kijkertje het volgende:
Deze was volgens mij nog niet voorbij gekomen? Hij heeft nu ook Remdesevir toegediend gekregen. Ze stoppen hem gewoon helemaal vol met alles wat er is aan therapeutische middelen volgens mij![]()
[ twitter ]I´m back.![]()
Ik verwacht het volgende: Trump moet in quarantaine in het Witte Huis tot aan Januari 2025.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NOS is live:
https://nos.nl/livestream(...)dheid-president.htmlIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Duurt lang. Moeten ze Pence nog instructies geven nu hij president is?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Het is toch ook te genant voor woorden:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik verwacht het volgende: Trump moet in quarantaine in het Witte Huis tot aan Januari 2025.![]()
Waarom laat die dokter zo lang op zich wachten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Het zou zomaar kunnen dat n van deze foto's in de geschiedenisboeken belandt als ht beeld van de volkomen arrogantie aan de begin van de 21ste eeuw.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef Kijkertje het volgende:
Het is toch ook te genant voor woorden:
[ twitter ]![]()
Daar komt de dokter. Het zijn er in elk geval genoeg.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Bingo-kaart termen: "Good spirits", "Continues leading the government", "Positive response to the treatment", "Eager to get back to the White House", "Thoughts and Prayers", "Precaution".quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NOS is live:
https://nos.nl/livestream(...)dheid-president.html![]()
"State of the art monitoring".quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bingo-kaart termen: "Good spirits", "Continues leading the government", "Positive response to the treatment", "Eager to get back to the White House", "Thoughts and Prayers", "Precaution".[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Oh dear, das een grotere obees dan Trump...quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Wat een stelletje idioten zijn die Republikeinen toch ook.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Positief getest dus en tch op pad gegaan?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
De dokter wil niet zeggen wanneer Trump voor het laatste getest was. Wekt de indruk dat Trump tijdens het debat al besmet was.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Lijkt het wel op. Anders is hij wel erg snel symptomatisch geworden na zijn besmetting.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef nostra het volgende:
Positief getest dus en tch op pad gegaan?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik zou dan woest zijn als ik Biden was. De klootzak was een gevaar voor iedereen tijdens het debat.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ze vallen bij bosjesquote:Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het zou wel een schande zijn als hij positief getest was en toch naar het debat met Biden ging. Hij zat ook flink te schreeuwen, dus het is niet uit te sluiten dat Biden over een paar dagen ook positief getest wordt.![]()
Die 72 uur kan ook een verspreking zijn.
Ik snap niet waarom die dokter de vragen zo ontwijkt als Trump inderdaad niet aan de zuurstof ligt.![]()
Ja, mee eens. Kan ook zijn kansen op een herverkiezing in gevaar brengen, en terecht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef Jojoke het volgende:
Het zou wel een schande zijn als hij positief getest was en toch naar het debat met Biden ging. Hij zat ook flink te schreeuwen, dus het is niet uit te sluiten dat Biden over een paar dagen ook positief getest wordt.
Dubieus dat die dokter niet zei wanneer de laatste negatieve test was.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nee, zeker omdat ze zeiden dat hij niet op donderdag, niet op vrijdag en niet op zaterdag aan de zuurstof had gelegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Die 72 uur kan ook een verspreking zijn.
Ik snap niet waarom die dokter de vragen zo ontwijkt als Trump inderdaad niet aan de zuurstof ligt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Zeg dat wel ja. Het zei alleen maar positieve dingen en de vragen die hij niet wilde beantwoorden, hadden denk ik ongunstige antwoorden opgeleverd als hij ze had beantwoord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Deze dokter heeft meer vragen opgeworpen dan beantwoord met deze persconferentie.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wat een clown die ‘dokter’. Ronnie Jackson revisited.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
Voorlopig geen Senaat.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Meer een spindoctor dan een dokter.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, jij zit er wel vaker flink naast deze weekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik verwacht het volgende: Trump moet in quarantaine in het Witte Huis tot aan Januari 2025.
Maarreh, denk je dat Trump gewoon simuleert nu om niet met Biden in debat te hoeven?![]()
![]()
Het zou beter zijn als Trump zelf in beeld zou komen.
Dit roept zoveel vragen op."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hoe bedoel je dit?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het Trump team deed de inspectie van de lokatie zonder maskers tegen de afspraken in en de familie leden van Trump weigerden, ondanks dat het verplicht was, tijdens het debat een masker te dragen terwijl die wel aangeboden werden en uiteraard verplicht waren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef Puddington het volgende:
Ik zou dan woest zijn als ik Biden was. De klootzak was een gevaar voor iedereen tijdens het debat.
Het zou leuk zijn als de dames en heren daarvoor wat consequenties zouden ondervinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 18:06:24 ]![]()
Slecht voor zijn imago in verkiezingstijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Hij ligt dus slecht. Duidelijk.
Waarom niet gewoon open en eerlijk zijn?![]()
Die zijn toch 15 oktober? denk dat die wel gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, jij zit er wel vaker flink naast deze week
Maarreh, denk je dat Trump gewoon simuleert nu om niet met Biden in debat te hoeven?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Voorlopig geen Senaat.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Maar, oh, het karma nivo hiervan is wel zo fantastisch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.
Trouwens, ook een interessante vraag, Coney Barrett heeft blijkbaar covid gehad, het zou wel relevant zijn om te weten hoe dat gebeurt is want als een kandidaat voor opperrechter de regels al niet volgt dan is die persoon niet erg geschikt voor de baan.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 18:08:52 ]![]()
Deze clownsact is toch nog slechter zou je denken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Slecht voor zijn imago in verkiezingstijd.zie email 27 oktober![]()
Slecht van de organisatie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het Trump team deed de inspectie van de lokatie zonder maskers tegen de afspraken in en de familie leden van Trump weigerden, ondanks dat het verplicht was, tijdens het debat een masker te dragen terwijl die wel aangeboden werden en uiteraard verplicht waren.
Het zou leuk zijn als de dames en heren daarvoor wat consequenties zouden ondervinden.zie email 27 oktober![]()
Trump en co hebben dus voor het debat geen test hebben gehad zoals de bedoeling was. Was dat bewust omdat ze dat al wisten, of waren ze echt gewoon te laat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef Puddington het volgende:
Ik zou dan woest zijn als ik Biden was. De klootzak was een gevaar voor iedereen tijdens het debat.Gn kloon van tvlxd!![]()
Die 72 uur, dat is toch wel een big deal! Dat schuiven ze niet zomaar onder het tapijt. Ik zat CNN te kijken en net toen ze het over die timeline hadden schakelden ze opeens naar een sport-uitzending
Was vast toevallig hoor, maar ik was benieuwd hoe het nou zit! Die arts versprak zich natuurlijk, of het nou waar is of niet, het stond ongetwijfeld in zn briefing bij het rijtje nt zeggen.![]()
Dat hij fysiek slecht ligt dus? Ja,inderdaad. Maar het gekke is, aan het eind zei die dokter dat Trump niet op zaterdag, niet op vrijdag en niet op donderdag aan de zuurstof had gelegen. Waarom dan niet zeggen dat hij helemaal niet aan de zuurstof had gelegen, want hij ligt pas net in het ziekenhuis.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Lijkt me geweldig, maar McConnell zal er alles aan doen om het er zsm doorheen gejaagd te krijgen. Of twee weken vertraging voldoende is vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.![]()
Dat lijkt me wat te kort door de bocht. Het is nog een lange tijd tot januari. Maar ja, ergens wel heerlijk ironisch, dat uitgerekend het feestje voor de nominatie + de houding dat voorzorg Democratische policor onzin zou zijn hiertoe leidt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat lijkt me dan toch wel bewust. Anders had hij dat debat niet mogen doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump en co hebben dus voor het debat geen test hebben gehad zoals de bedoeling was. Was dat bewust omdat ze dat al wisten, of waren ze echt gewoon te laat?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Jawel, en raad eens wie daar bij waren? Het was een korte voorbereiding, overigens. Chris Christie en Kellly Conway.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump en co hebben dus voor het debat geen test hebben gehad zoals de bedoeling was. Was dat bewust omdat ze dat al wisten, of waren ze echt gewoon te laat?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 18:10:50 ]![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ah voor wat betreft de nominatie gaan er wel wat online verhoren plaatsvinden:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Er komen ongetwijfeld meer berichten over besmettingen. Zeker rond maandag/dinsdag, want dan is het 5 6 dagen na de eerste golf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het Trump team deed de inspectie van de lokatie zonder maskers tegen de afspraken in en de familie leden van Trump weigerden, ondanks dat het verplicht was, tijdens het debat een masker te dragen terwijl die wel aangeboden werden en uiteraard verplicht waren.
Het zou leuk zijn als de dames en heren daarvoor wat consequenties zouden ondervinden.![]()
Wellicht dat de stemming wel over de verkiezingen heen getild moet worden richting de lame-duck period. Dat maakt de boel nog wat oneervoller dan het al was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat te kort door de bocht. Het is nog een lange tijd tot januari. Maar ja, ergens wel heerlijk ironisch, dat uitgerekend het feestje voor de nominatie + de houding dat voorzorg Democratische policor onzin zou zijn hiertoe leidt.zie email 27 oktober![]()
Ik zag het ook, dat komt omdat CNN International (wat wij ontvangen in NL) bij Breaking News events inschakelt op de US-feed van CNN.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef cemeteryslut het volgende:
Die 72 uur, dat is toch wel een big deal! Dat schuiven ze niet zomaar onder het tapijt. Ik zat CNN te kijken en net toen ze het over die timeline hadden schakelden ze opeens naar een sport-uitzending
Was vast toevallig hoor, maar ik was benieuwd hoe het nou zit! Die arts versprak zich natuurlijk, of het nou waar is of niet, het stond ongetwijfeld in zn briefing bij het rijtje nt zeggen.
De cut naar World Sports komt omdat er dan abrupt weer naar de International feed geschakeld wordt.![]()
Het kan zomaar eens in de komende dagen wel zo gaan zijn, misschien is tot nog toe het zuurstofgehalte wel lager maar niet zo laag dat hij aan de zuurstof moet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hij fysiek slecht ligt dus? Ja,inderdaad. Maar het gekke is, aan het eind zei die dokter dat Trump niet op zaterdag, niet op vrijdag en niet op donderdag aan de zuurstof had gelegen. Waarom dan niet zeggen dat hij helemaal niet aan de zuurstof had gelegen, want hij ligt pas net in het ziekenhuis.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Tussen 19 oktober en 3 januari waarop de nieuwe Senaat genstalleerd wordt zit een hoop tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.![]()
Hm ja, in die situatie zou het theoretisch wel uit kunnen maken aangezien de speciale verkiezingen in Arizona en Georgia al direct daarna bedigd worden en niet pas in januari - wat het theoretisch in de Senaat 51 R - 49 D kan maken; hoewel die in Georgia waarschijnlijk gaat leiden tot een run-off en dus nog even duurt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wellicht dat de stemming wel over de verkiezingen heen getild moet worden richting de lame-duck period. Dat maakt de boel nog wat oneervoller dan het al was.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Ik wil gewoon de man zelf zien."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gaat nooit gebeuren, althans niet als het Witte Huis dat kan helpen. Dat is de doodsteek voor zijn campagne, Trump ziek in een bed? Nixon zweette te veel op TV en verloor daardoor. Ford struikelde op een vliegtuigtrap en was gezien. Bush Sr die overgaf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:24 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ik wil gewoon de man zelf zien.
Nee, je gaat echt geen zieke Trump zien.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 18:27:47 ]![]()
Vroeger zou je zo'n dokter gewoon meteen geloven, maar nu....Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Ik geloof de dokter wel maar het is ook duidelijk dat hij geen volledige openheid betracht. Hij belicht alleen het positieve verhaal en laat alles achterwege wat negatief is voor Trump.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger zou je zo'n dokter gewoon meteen geloven, maar nu....![]()
Nee dat zei die nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hij fysiek slecht ligt dus? Ja,inderdaad. Maar het gekke is, aan het eind zei die dokter dat Trump niet op zaterdag, niet op vrijdag en niet op donderdag aan de zuurstof had gelegen. Waarom dan niet zeggen dat hij helemaal niet aan de zuurstof had gelegen, want hij ligt pas net in het ziekenhuis.hij zei “toen was vandaag met het hele team bij elkaar waren kreeg hij geen extra zuurstof toegediend” dus, het kan best dat dat eerder op zaterdag (of later) wel zo was. Dat liet hij nadrukkelijk in het midden.
![]()
De dokter heeft dus gezegd dat het al 3 dagen bekend is, wat zou betekenen dat Trump nog na een positieve test naar 2 rally's/fundraisers is geweest (president zijn is blijkbaar maandenlang campagnevoeren ipv werken). Wat denken we, verspreking van de dokter, dat ze dachten dat hij 3 dagen geleden besmet is geraakt, of hebben ze echt zulke idiote dingen gedaan?![]()
Duidelijk Thanks!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zag het ook, dat komt omdat CNN International (wat wij ontvangen in NL) bij Breaking News events inschakelt op de US-feed van CNN.
De cut naar World Sports komt omdat er dan abrupt weer naar de International feed geschakeld wordt.![]()
Wellicht zelfs een positieve test voorafgaand aan het debat met Biden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
De dokter heeft dus gezegd dat het al 3 dagen bekend is, wat zou betekenen dat Trump nog na een positieve test naar 2 rally's/fundraisers is geweest (president zijn is blijkbaar maandenlang campagnevoeren ipv werken). Wat denken we, verspreking van de dokter, dat ze dachten dat hij 3 dagen geleden besmet is geraakt, of hebben ze echt zulke idiote dingen gedaan?![]()
Het erge is dat je het bij deze president gewoon niet weet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
De dokter heeft dus gezegd dat het al 3 dagen bekend is, wat zou betekenen dat Trump nog na een positieve test naar 2 rally's/fundraisers is geweest (president zijn is blijkbaar maandenlang campagnevoeren ipv werken). Wat denken we, verspreking van de dokter, dat ze dachten dat hij 3 dagen geleden besmet is geraakt, of hebben ze echt zulke idiote dingen gedaan?zie email 27 oktober![]()
Ja, precies, dus niet voordat ze hem vandaag spraken (ook niet op donderdag of vrijdag) maar mogelijk wel later vandaag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Nee dat zei die niethij zei “toen was vandaag met het hele team bij elkaar waren kreeg hij geen extra zuurstof toegediend” dus, het kan best dat dat eerder op zaterdag (of later) wel zo was. Dat liet hij nadrukkelijk in het midden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar zou er dan niemand zijn die stiekem met een telefoon beelden maakt? Die gaan dan meteen viraal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, althans niet als het Witte Huis dat kan helpen. Dat is de doodsteek voor zijn campagne, Trump ziek in een bed? Nixon zweette te veel op TV en verloor daardoor. Ford struikelde op een vliegtuigtrap en was gezien. Bush Sr die overgaf.
Nee, je gaat echt geen zieke Trump zien.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Laten we hopen dat de dokter zich versprak.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
De dokter heeft dus gezegd dat het al 3 dagen bekend is, wat zou betekenen dat Trump nog na een positieve test naar 2 rally's/fundraisers is geweest (president zijn is blijkbaar maandenlang campagnevoeren ipv werken). Wat denken we, verspreking van de dokter, dat ze dachten dat hij 3 dagen geleden besmet is geraakt, of hebben ze echt zulke idiote dingen gedaan?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, dat zei hij wel. Ik heb het ook gehoordquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Nee dat zei die niethij zei “toen was vandaag met het hele team bij elkaar waren kreeg hij geen extra zuurstof toegediend” dus, het kan best dat dat eerder op zaterdag (of later) wel zo was. Dat liet hij nadrukkelijk in het midden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat zou kunnen ja maar of dat je baan, een court martial en gevangenisstraf waard is, weet ik niet. Walter Reed is miltair, he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zou er dan niemand zijn die stiekem met een telefoon beelden maakt? Die gaan dan meteen viraal.![]()
Laten we hopen dat de doctor weer een beetje de swamp die trump gecreerd heeft bloot legt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de dokter zich versprak.![]()
![]()
Ik denk dat God zelf hier een hand in heeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Amy kan die zetel dus vaarwel zeggen. Ik moet toegeven, de republikeinen die geblokt worden voor een Supreme Court nominatie door een massale covid uitbraak waarbij ook de president slachtoffer is had ik niet op mijn bingolijst staan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Het ziekteverloop is uiterst vreemd, want de meeste gevallen belanden niet al 1 dag na de eerste symptomen in het ziekenhuis. Dat vergroot misschien de kans dat Trump begin deze week al de eerste symptomen had, maar dat hij door is blijven lopen en coronatesten heeft vermeden.![]()
De tijdlijn klopt gewoon niet, nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef Jojoke het volgende:
Het ziekteverloop is uiterst vreemd, want de meeste gevallen belanden niet al 1 dag na de eerste symptomen in het ziekenhuis. Dat vergroot misschien de kans dat Trump begin deze week al de eerste symptomen had, maar dat hij door is blijven lopen en coronatesten heeft vermeden.![]()
Wat een zootje is het toch...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Tja, zeg maar wie je moet geloven..
I´m back.![]()
Shithole White House maakt er dus weer eens een shitshow van, wie had dat nou zien aankomen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Sowieso slecht voor het imago als presidentquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Slecht voor zijn imago in verkiezingstijd.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Piers had altijd wel korte lijntjes met Trump en co.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Tja, zeg maar wie je moet geloven.![]()
Kunnen ze dan op afstand die nominatie erdoor duwen dat is de grote vraag zou wel de ultieme plottwist zijn dat het nu niet lukt door een covidbesmetting.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Voorlopig geen Senaat.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Nee, stemmen op afstand mag niet volgens de regels en die regels zijn hierover ook niet zo aangepast.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Kunnen ze dan op afstand die nominatie erdoor duwen dat is de grote vraag zou wel de ultieme plottwist zijn dat het nu niet lukt door een covidbesmetting.
Wat ze wel gaan doen zijn online hoorzittingen voor de Senatoren die in quarantaine zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik verwacht, wanneer Trump dit overleeft dat ze Trump gaan aanklagen omdat hij moedwillig mensen in gevaar heeft gebracht in de rose garden. En dan heb ik het nog niet eens over Joe the plumber die een familielid heeft verloren aan covid.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hmm wat nu als er 3 senatoren doodgaan, zelfs bij HoC hadden ze dit niet kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, stemmen op afstand mag niet volgens de regels en die regels zijn hierover ook niet zo aangepast.
Wat ze wel gaan doen zijn online hoorzittingen voor de Senatoren die in quarantaine zijn.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bron lijkt Mark Meadows te zijn...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Tja, zeg maar wie je moet geloven.
Wat een clusterfuckzie email 27 oktober![]()
Klopt de senaat heeft een fysieke meldingsplicht. Dus McConnell moet ze uit hun huis slepen om te stemmen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, stemmen op afstand mag niet volgens de regels en die regels zijn hierover ook niet zo aangepast.
Wat ze wel gaan doen zijn online hoorzittingen voor de Senatoren die in quarantaine zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Inderdaad opvallend dat Trump niet twittert. En hij zou gewoon aan het werk zijn. Vind het heel twijfelachtig allemaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bron lijkt Mark Meadows te zijn...
Wat een clusterfuck[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op ABC vertelt momenteel een dokter dat ze Trump gewoon volgooien met allerlei medicijnen omdat hij nou eenmaal geen 'gewone' patint is. Alle rotzooi die voorhanden is en niet levensbedreigend, gooien ze er gewoon in. De man is president van de USA, en dus doen ze er van alles aan om hem z.s.m. zo gezond mogelijk en z.s.m. weer op de been te kunnen krijgen. Een soort van klasse-medicatie, zou je kunnen zeggen.
Nu beginnen ze op ABC inderdaad ook over de berichten van de 'source' vanuit het Witte Huis, en dat het inderdaad minder gunstig zou lijken dan het volgens Trumps arts zou zijn.
4 jaar lang een 'bloody mess' van elkaar tegensprekende berichten.
En al die republikeinen die elkaar geknuffeld hebben op recente bijeenkomsten, lachend om social distancing, mondmaskers en allerlei andere 'hoax' berichten van Fauci of welke medicus of viroloog dan ook.
Feitelijk bekeken is het pure hufterij, die hele GOP-Trump-kliek. Walgelijk.Ik doe het ff rustig aan.![]()
"He's walking around and signing some documents" heeft zijn eigen arts zojuist gezegd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend dat Trump niet twittert. En hij zou gewoon aan het werk zijn. Vind het heel twijfelachtig allemaal.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dat sis toch logisch? Dat een president zijn werk kan doen, lijkt me essentiler dan dat iemand die bij een McDrive werkt weer aan het werk kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Toby56 het volgende:
Op ABC vertelt momenteel een dokter dat ze Trump gewoon volgooien met allerlei medicijnen omdat hij nou eenmaal geen 'gewone' patint is. Alle rotzooi die voorhanden is en niet levensbedreigend, gooien ze er gewoon in. De man is president van de USA, en dus doen ze er van alles aan om hem z.s.m. zo gezond mogelijk en z.s.m. weer op de been te kunnen krijgen. Een soort van klasse-medicatie, zou je kunnen zeggen.
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, klopt, alleen ik vind het twijfelachtig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"He's walking around and signing some documents" heeft zijn eigen arts zojuist gezegd.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Die gaf de arts na afloop nog een schouderklopje, nee niet op 1,5 meter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bron lijkt Mark Meadows te zijn...
Wat een clusterfuck
Zou Meadows de bron zijn van de lekken over de slechtere situatie van donald dan de dokter euh euh euh vertelt.
En er zijn er toch meer die twitteren op zijn account?!
( hij ‘werkt’ ademloos aan de tel. vermoed ik, met wie? en medisch bezoek zu volledig beschermd de kamer binnengaan.
En de militair met de koffer met nuclear codes zit dan naast het bed?).
En lekker werken met bloeddrukmeter om, ecg aangesloten en infuusje hier en daar.
En men zegt dat ie “vermoeid” is. Come on.
Zootje![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik nergens beweerd dat het onlogisch is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat sis toch logisch? Dat een president zijn werk kan doen, lijkt me essentiler dan dat iemand die bij een McDrive werkt weer aan het werk kan.
Over de waarde van een mensenleven, ongeacht wat voor functie die mens bekleedt, laat ik mij liever niet uit.
Die dokter op ABC vertelde dat overigens om mogelijke geruchten, dat het heel slecht met Trump zou gaan omdat hij al die medicijnen krijgt, de kop in te drukken.
Daarna kwam dus weer dat bericht over andere 'sources', die negatiever zouden zijn.
Puinzooi.Ik doe het ff rustig aan.![]()
BNOquote:NEW: Trump was administered supplemental oxygen at the White House on Friday before going to hospital, according to AP, citing a source
Waarom zo geheimzinnig doen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Op CNN zeggen ze nu dat hij woensdagmorgen al positief testte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De tijdlijn klopt gewoon niet, nee.![]()
Dat van het schouderklopje viel mij ook meteen op. Wtf, denk ik dan meteen. En geen arts die er woest om wordt. Schiet mij maar lek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die gaf de arts na afloop nog een schouderklopje, nee niet op 1,5 meter.
Zou Meadows de bron zijn van de lekken over de slechtere situatie van donald dan de dokter euh euh euh vertelt.
En er zijn er toch meer die twitteren op zijn account?!
( hij ‘werkt’ ademloos aan de tel. vermoed ik, met wie? en medisch bezoek zu volledig beschermd de kamer binnengaan.
En de militair met de koffer met nuclear codes zit dan naast het bed?).
En lekker werken met bloeddrukmeter om, ecg aangesloten en infuusje hier en daar.
En men zegt dat ie “vermoeid” is. Come on.
Zootje![]()
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Lol, dit is in dezelfde categorie als Biden's earplugs 😂😂quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de plaatjes. Ik zou ook niet weten waar dat slangetje anders voor dient. Of dit betekent dat Trump binnenkort wegens zuurstofgebrek er bij gaat lopen als die reporter valt natuurlijk te bezien.
Godsamme, doe een alu hoedje op.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ja, die dokter op ABC zei ook al: zelfs al krijgt hij in het begin zuurstof, dan is dat niets bijzonders, dat is zelfs volkomen normaal.quote:
Daarom snap ik dat gehakkel van Trumps arts ook totaal niet. Hij had gewoon hetzelfde kunnen zeggen... als dat de waarheid is tenminste.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Wellicht heeft ie daar geen toestemming voor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die dokter op ABC zei ook al: zelfs al krijgt hij in het begin zuurstof, dan is dat niets bijzonders, dat is zelfs volkomen normaal.
Daarom snap ik dat gehakkel van Trumps arts ook totaal niet. Hij had gewoon hetzelfde kunnen zeggen... als dat de waarheid is tenminste.zie email 27 oktober![]()
Het ziet er naar uit dat Trump wat lapmiddelen heeft gekregen om de schijn op te houden dat hij milde symptomen heeft. Maar dit houdt dat virus niet tegen. De clou is te voorkomen dat je corona krijgt. Niet genezen van een besmetting. Mijn schoonmoeder kreeg niet dezelfde voorkeursbehandeling die de president krijgt, maar ik ben er zeker van dat die dokters hun opperste best deden. Ze heeft het niet overleeftMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De arme ziel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie daar geen toestemming voor?
Maar met dit gehakkel en gedraai maken ze het alleen maar erger. Niettemin heb je vermoedelijk een punt: iemand als Trump zal NOOIT willen toegeven dat hij extra zuurstof nodig heeft gehad.
En mocht hij dit redelijk snel en goed overleven, dan zal hij, zoals hier al eerder gemeld, misschien gewoon weer zeggen: stelt niks voor, dat Chinese virus. Gewoon een griepje.Ik doe het ff rustig aan.![]()
En nu komen we op dat punt waarop je dit soort geruchten krijgt omdat Trump z'n hele termijn lang heeft lopen liegen dat-ie barst. Als Obama tijdens zijn termijn corona had gehad en ze hadden gezegd "de president maakt het goed", dan had je weinig reden om dat niet te geloven. Maar omdat Trump alles bij elkaar liegt en z'n dokter incompetent is krijg je berichten dat het veel slechter met hem gaat, zelfs als dat niet waar is.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Mooi verhaal wel maar hoe ga je aan boord van AF1 in quarantaine vraag ik mij dan af. Lijkt mij redelijk onmogelijk, het is een groot toestel maar zo groot nou ook weer niet.quote:![]()
Kantoor van Trump? Vergaderzaal?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi verhaal wel maar hoe ga je aan boord van AF1 in quarantaine vraag ik mij dan af. Lijkt mij redelijk onmogelijk, het is een groot toestel maar zo groot nou ook weer niet.zie email 27 oktober![]()
Ja, demense zagen dat al een beetje als een bewijs dat het niet zo goed zou gaan, 12 uur lang geen tweetjes, dus hup tweetje geplaatst.quote:I´m back.![]()
Hmm...het komt allemaal een beetje amateuristisch over. Waarom Hicks niet gewoon met een auto terugbrengen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kantoor van Trump? Vergaderzaal?![]()
Well done, Scavinoquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, demense zagen dat al een beetje als een bewijs dat het niet zo goed zou gaan, 12 uur lang geen tweetjes, dus hup tweetje geplaatst.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ah, een tweet. "Je moet iets doen met caps en uitroeptekens".When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Geen random aanhalingstekens. Kan niet echt zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:23 schreef nostra het volgende:
Ah, een tweet. "Je moet iets doen met caps en uitroeptekens".
Nou weer een arts (Brownstein?) op ABC die zegt dat Pence, Biden (en anderen) en hun omgeving er beter aan doen 14 dagen in quarantaine te gaan, ondanks de negatieve testresultaten tot nu toe. Ze zijn dichtbij Trump en zijn kliek geweest in de afgelopen week, en er is een incubatietijd van 2 weken.
Het lijkt me sowieso zinvol om van oktober een 'dodelijk' saaie maand te maken. Geen debatten en bijeenkomsten meer. Gewoon stemmen tot en met 3 november en dan tellen.
Wat een rust.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja... ikzelf ben namelijk geneigd om de 'geruststellende' berichten tot nu toe te geloven. Maar it's a thin line between truth and lies these days.... a VERY thin line.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:20 schreef Puddington het volgende:
En nu komen we op dat punt waarop je dit soort geruchten krijgt omdat Trump z'n hele termijn lang heeft lopen liegen dat-ie barst. Als Obama tijdens zijn termijn corona had gehad en ze hadden gezegd "de president maakt het goed", dan had je weinig reden om dat niet te geloven. Maar omdat Trump alles bij elkaar liegt en z'n dokter incompetent is krijg je berichten dat het veel slechter met hem gaat, zelfs als dat niet waar is.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Nou ja, misdadig. Zijn er wetten tegen? Moreel laakbaar sowieso natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Woensdag positief getest? Is dat zeker? Dan zijn de acties daarna toch sowieso misdadig?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Doet me denken aan een episode uit Asterix en de Helvetirs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze vliegen dus allerhande dokters in. Zal wel protocol zijn?
"Zijn pols is onregelmatig!"
"Dat meent u niet, ik zou zeggen: ongeregeld!"
"Bij Jupiter, je moet wel goed ziek zijn om een dokter als u te willen raadplegen!"
(Of zoiets.)Ik doe het ff rustig aan.![]()
Fauci zal er wel niet bij zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze vliegen dus allerhande dokters in. Zal wel protocol zijn?![]()
![]()
Klopt. Die doctoren zijn nog niet zo gendoctrineerd als de Trump staff. Ze hebben nog een status van eerlijkheid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja... ikzelf ben namelijk geneigd om de 'geruststellende' berichten tot nu toe te geloven. Maar it's a thin line between truth and lies these days.... a VERY thin line.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het is moeilijk vast te leggen in de wet. Dus wettelijk is het dan misdadig, maar je brengt feitelijk wel bewust heel veel mensen in levensgevaar. Moreel misdadigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, misdadig. Zijn er wetten tegen? Moreel laakbaar sowieso natuurlijk.![]()
![]()
Alleen maar positieve teksten. Geen uithaal naar "Sleepy" Joe Biden of de democraten. Vorige tweet schreef hij ook al "LOVE!!!".quote:
Dit moet iemand anders zijn, of hij wordt zachtaardiger wanneer hij ziek is![]()
![]()
Maar artsen mogen maar heel weinig zeggen zonder toestemming van een patient.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. Die doctoren zijn nog niet zo gendoctrineerd als de Trump staff. Ze hebben nog een status van eerlijkheid.![]()
Me dunkt, een rechtzaak waardig in een land waar je een proces aan je broek kan krijgen omdat je je stoep niet ijsvrij hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, misdadig. Zijn er wetten tegen? Moreel laakbaar sowieso natuurlijk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
In 36 uur van testen, positieve uitslag, milde klachten, ziekenhuis, koorts, nachtje slapen, koortsvrij naar "het gaat heel goed met de president".:')Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Hoe dan ook twee weken uit de roulatie in verkiezing tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef Arcee het volgende:
In 36 uur van testen, positieve uitslag, milde klachten, ziekenhuis, koorts, nachtje slapen, koortsvrij naar "het gaat heel goed met de president".:')Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nee. Niets is zeker. De dokter kan zich ook versproken hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Woensdag positief getest? Is dat zeker? Dan zijn de acties daarna toch sowieso misdadig?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar de President kan niet vervolgd worden, weet je nog? Barr?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Me dunkt, een rechtzaak waardig in een land waar je een proces aan je broek kan krijgen omdat je je stoep niet ijsvrij hebt gemaakt.![]()
Nee dat is geen interessante vraag. Je kunt de kans op covid verminderen, niet vermijden. Denk toch na 😂quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
Trouwens, ook een interessante vraag, Coney Barrett heeft blijkbaar covid gehad, het zou wel relevant zijn om te weten hoe dat gebeurt is want als een kandidaat voor opperrechter de regels al niet volgt dan is die persoon niet erg geschikt voor de baan.
Ze heeft fucking 8 kids ofzobeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dan is hij niet geschikt voor zijn vakquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niets is zeker. De dokter kan zich ook versproken hebben.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
![]()
Wel opmerkelijk zo'n grote opkomst in Washington D.C, betreft een rally waar de "silent majority" "unsilent" probeert te worden.
Wel leuke show!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Niet in civiele processen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de President kan niet vervolgd worden, weet je nog? Barr?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Prima als ze het via de kids heeft gehad. Maar het is een ander verhaal als ze heeft opgelopen omdat ze de adviezen of regels negeerde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee dat is geen interessante vraag. Je kunt de kans op covid verminderen, niet vermijden. Denk toch na 😂
Ze heeft fucking 8 kids ofzo![]()
Senator Tillis draagt als een van de weinige een masker toch op de foto en die heeft het ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:26 schreef Toby56 het volgende:
Nou weer een arts (Brownstein?) op ABC die zegt dat Pence, Biden (en anderen) en hun omgeving er beter aan doen 14 dagen in quarantaine te gaan, ondanks de negatieve testresultaten tot nu toe. Ze zijn dichtbij Trump en zijn kliek geweest in de afgelopen week, en er is een incubatietijd van 2 weken.
Het lijkt me sowieso zinvol om van oktober een 'dodelijk' saaie maand te maken. Geen debatten en bijeenkomsten meer. Gewoon stemmen tot en met 3 november en dan tellen.
Wat een rust.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wait wut? Dus hij wist dat hij covid had maar hield nog 2 fundraisers? Wtaf?quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zn vak is niet persco's geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dan is hij niet geschikt voor zijn vak![]()
Die simpele zielen de tijdens de laatste rally een MAGA petje hebben opgevangen die Trump in het publiek heeft gegooid liggen nu in een wastobbe met chloor te weken....Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een episode uit Asterix en de Helvetirs.
"Zijn pols is onregelmatig!"
"Dat meent u niet, ik zou zeggen: ongeregeld!"
"Bij Jupiter, je moet wel goed ziek zijn om een dokter als u te willen raadplegen!"
(Of zoiets.)
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Stel, ik ga naar een dokter en die zegt dat ik kerngezond ben terwijl ik een kwaal heb zou ik hem niet vertrouwen.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Daar ziet het naar uit ja, maar is nog niet zeker. Zou wel verklaren hoe het zo snel kon gaan gister.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait wut? Dus hij wist dat hij covid had maar hield nog 2 fundraisers? Wtaf?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Van dat de golfbaan een dagje of wat niet wordt gebruikt, ligt niemand wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat sis toch logisch? Dat een president zijn werk kan doen, lijkt me essentiler dan dat iemand die bij een McDrive werkt weer aan het werk kan.![]()
Dus die slechte beslissingen neemt hij allemaal niet zelf? Da's positief.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Van dat de golfbaan een dagje of wat niet wordt gebruikt, ligt niemand wakker.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
HeheGalantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
![]()
Twitter is "hij" weer actief!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Lastig wel als je net een zwikje Senatoren hoogstpersoonlijk uitgeschakeld hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Twitter is "hij" weer actief!![]()
![]()
Zijn wegen blijven ondoorgrondelijk.quote:
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ah de stimulus. Die ene van triljoenen naar grote bedrijven en kruimels voor normale burgers. Als het aan Mitch McConnell ligt dan, elk ander voorstel doen de Republikeinen niks mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Twitter is "hij" weer actief!What Would Goku Do![]()
Zijn vroegere lijfarts las een door Trump gedicteerde verklaring op. Het is zeer aannemelijk dat het in deze niet heel anders is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:20 schreef Puddington het volgende:
En nu komen we op dat punt waarop je dit soort geruchten krijgt omdat Trump z'n hele termijn lang heeft lopen liegen dat-ie barst. Als Obama tijdens zijn termijn corona had gehad en ze hadden gezegd "de president maakt het goed", dan had je weinig reden om dat niet te geloven. Maar omdat Trump alles bij elkaar liegt en z'n dokter incompetent is krijg je berichten dat het veel slechter met hem gaat, zelfs als dat niet waar is.![]()
quote:
Beetje zielig wel voor die arts, hij had zo'n mooie carriere voordat hij in het Witte Huis terecht kwam.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 20:26:34 ]![]()
Geen medelijden hebben met dat soort eikels. Ze hebben alle kans om niet mee te gaan in de waanzin van Trump of op de stappen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje zielig wel voor die arts, hij had zo'n mooie carriere voordat hij in het Witte Huis terecht kwam.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het medicijn is fout gespeld. Deze dokter sprak niet over 48 uur, dat was een ander. Het is geen polyclonal antibody treatment.quote:
Puik statement, zo met 3 fouten in 2 zinnen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij is militair, he? Hij is daar gedetacheerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen medelijden hebben met dat soort eikels. Ze hebben alle kans om niet mee te gaan in de waanzin van Trump of op de stappen.![]()
Dan hoef je nog niet mee te gaan in Trumps fantasiewereldquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij is militair, he? Hij is daar gedetacheerd.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet veel keuze. Ten eerste is hij gebonden aan zijn eed als arts en ten tweede is hij militair en Trump de C-in-C en je hebt gezien wat er gebeurt met militairen die tegen Trump ingaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet mee te gaan in Trumps fantasiewereld![]()
Behalve dat het een andere arts was die over die 48 uur sprak.quote:![]()
Conley sprak over 72 uur.
Garibaldi over 48.
Conley sprak nooit over 48 uur."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Mah poor head, its going to explode!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Behalve dat het een andere arts was die over die 48 uur sprak.![]()
Conley sprak over 72 uur.
Garibaldi over 48.
Conley sprak nooit over 48 uur.![]()
![]()
![]()
Positief/ negatief. Wat een intellect.
Edit: comments zijn ook weer veelzeggend.
Kan die mannen niet meer uit elkaar houden...
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 03-10-2020 20:44:30 ]![]()
Wel bijzonder hoe het medische team van Trump in ongeveer 24 uur hun geloofwaardigheid compleet verspeeld heeft.![]()
![]()
Past wel weer perfect bij de Trump administratie. Waar je mee om gaat enzo...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:49 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel bijzonder hoe het medische team van Trump in ongeveer 24 uur hun geloofwaardigheid compleet verspeeld heeft.![]()
![]()
Was is dat voor geneuzel met die anti-lichamen? Werkt dat echt? Of is ie gewoon op eigen kracht aan de beterende hand?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
![]()
Maandagmorgen zijn er blijkbaar een paar lege desks?..
Nou zou ik ook niet graag werken in die benauwde kamertjes en gangen in het witte huis.
( mijn indruk van televisiedecors).
Oh ja, er waren ook chte ratten.![]()
Het is experimenteel dus het antwoord is, who knowsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Was is dat voor geneuzel met die anti-lichamen? Werkt dat echt? Of is ie gewoon op eigen kracht aan de beterende hand?![]()
![]()
Een medicijn met anti-lichamen werkt, Sanquin is daar ook mee bezig: https://www.rtvoost.nl/ni(...)ing-coronapatienten/quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Was is dat voor geneuzel met die anti-lichamen? Werkt dat echt? Of is ie gewoon op eigen kracht aan de beterende hand?
Je hebt alleen verschrikkelijk veel plasma nodig voor een beetje medicijn en het geneest niet zozeer (dat moet je lichaam nog steeds zelf doen), maar biedt verlichting en helpt het lichaam een beetje, dat is wat ik er op de radio van begreep.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Neem aan dat er toch iets van evidence in zit, bedoel anders dien je dit niet de potus toe. Anderzijds lijkt Donald hier zelf om verzocht te hebben.,.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is experimenteel dus het antwoord is, who knowsKlopt, en dit zal naast de gebruikelijke medicijnen zijn zoals dexamethason en hydroxyglorocine.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een medicijn met anti-lichamen werkt, Sanquin is daar ook mee bezig: https://www.rtvoost.nl/ni(...)ing-coronapatienten/
Je hebt alleen verschrikkelijk veel plasma nodig voor een beetje medicijn en het geneest niet zozeer (dat moet je lichaam nog steeds zelf doen), maar biedt verlichting en helpt het lichaam een beetje, dat is wat ik er op de radio van begreep."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
![]()
De tweet correspondeert toch niet met het schouderklopje van Meadows / arts.?
Hadden we al over “het zooitje” gesproken?
Filmpjes in de tweet.![]()
![]()
Het is in Phase 2, alleen getest op een groep van rond de 100 patienten met een gemiddelde leeftijd van 44 jaar waarvan 60% obees was en bij 6% waren er signficante bijwerkingen. In die groep claimt de fabrikant dat het de virusbesmetting iets kan verlagen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem aan dat er toch iets van evidence in zit, bedoel anders dien je dit niet de potus toe. Anderzijds lijkt Donald hier zelf om verzocht te hebben.,.
[..]
Klopt, en dit zal naast de gebruikelijke medicijnen zijn zoals dexamethason en hydroxyglorocine.
Als ze mij dat hadden willen geven had ik ze hard uitgelachen, om eerlijk te zijn.![]()
Niet erg spectaculairquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is in Phase 2, alleen getest op een groep van rond de 100 patienten met een gemiddelde leeftijd van 44 jaar waarvan 60% obees was en bij 6% waren er signficante bijwerkingen. In die groep claimt de fabrikant dat het de virusbesmetting iets kan verlagen.
Als ze mij dat hadden willen geven had ik ze hard uitgelachen, om eerlijk te zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat dacht ik ook en dat is de data uit de prospectus van de maker, voor investeerders dus, ik vermoed dat die toch wat positiever de zaak belicht dan de eigenlijke data maar goed.quote:![]()
Wel alvast een beetje de protocollen voor een staatsbegrafenis afstoffen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ligt er beetje aan wat die significante bijwerkingen zijn, maar bij gebrek aan duidelijkheid zou ik er ook niet voor kiezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is in Phase 2, alleen getest op een groep van rond de 100 patienten met een gemiddelde leeftijd van 44 jaar waarvan 60% obees was en bij 6% waren er signficante bijwerkingen. In die groep claimt de fabrikant dat het de virusbesmetting iets kan verlagen.
Als ze mij dat hadden willen geven had ik ze hard uitgelachen, om eerlijk te zijn.
Maar dat heb ik bij elk medicijn/vaccin dat nog niet vele jaren zich bewezen heeft."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:38 schreef Perrin het volgende:
Wel alvast een beetje de protocollen voor een staatsbegrafenis afstoffen.
Laatste berichten zijn dat de koorts afneemt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Iemand zegt "It is what it is" en ze laten de kist zakken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:38 schreef Perrin het volgende:
Wel alvast een beetje de protocollen voor een staatsbegrafenis afstoffen.![]()
![]()
Wat die ernstige bijwerkingen waren word overigens niet vermeld in de beschikbare informatie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wat die significante bijwerkingen zijn, maar bij gebrek aan duidelijkheid zou ik er ook niet voor kiezen
Maar dat heb ik bij elk medicijn/vaccin dat nog niet vele jaren zich bewezen heeft.![]()
Uiteindelijk neemt van iedere Coronapatint de koorts af natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Laatste berichten zijn dat de koorts afneemt.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat is niet wat zijn Chief of Staff zegt:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Laatste berichten zijn dat de koorts afneemt.quote:Live updates: WH chief of staff says Trump’s vitals over past 24 hours are ‘very concerning’
https://www.washingtonpos(...)-covid-live-updates/![]()
Sanquin gaat het hier testen. Als die dat doen heb ik daar wel vertrouwen in, dus ik ben benieuwd wat daar uit komt. Blijft het feit dat je verschrikkelijk veel donoren nodig hebt die een week of 2 nadat ze beter zijn bloed willen doneren, het zal dus nooit grootschalig worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze mij dat hadden willen geven had ik ze hard uitgelachen, om eerlijk te zijn.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ik lees het nu ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet wat zijn Chief of Staff zegt:
[..]![]()
Enkele uren geleden had ik via https://www.telegraaf.nl/(...)eidstoestand-blijven gelezen dat de koorts afnam. Maar nu nuanceren ze dat."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dat is bloed plasma van patienten, dat is NIET wat Trump gekregen heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sanquin gaat het hier testen. Als die dat doen heb ik daar wel vertrouwen in, dus ik ben benieuwd wat daar uit komt. Blijft het feit dat je verschrikkelijk veel donoren nodig hebt die een week of 2 nadat ze beter zijn bloed willen doneren, het zal dus nooit grootschalig worden.![]()
De informatie voorziening is wat...uh...laten we het chaotisch noemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook![]()
Enkele uren geleden had ik via https://www.telegraaf.nl/(...)eidstoestand-blijven gelezen dat de koorts afnam. Maar nu nuanceren ze dat.![]()
![]()
Ja dat blijktquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De informatie voorziening is wat...uh...laten we het chaotisch noemen![]()
Maar blijkbaar heeft ie vrijdag zuurstof gekregen, dat impliceert dat hij dat op dit moment niet meer krijgt. Dus het lijkt dat het dieptepunt gezet is.."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dat met de Chief of Staff is wel een mooi voorbeeld van het gebruik van anonieme bronnen. In het begin dat het gerapporteerd werd dat een anonieme bron dat gezegd had, zag je Trumpaanhangers (elders) weer bleren dat het niet te vertrouwen is, want anonieme bron ... blijkt het uit het Witte Huis te komen door zijn Chief of Staff waar een andere verslaggever video van had.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ah, ik heb de persconferentie niet gezien, het ging hier over antilichamen en dat is ook wat sanquin hier uit het bloed haalt en ik weet dat ze in andere landen daar al verder mee zijn (omdat ze zieken bloed af nemen, dat mag in Nederland niet ivm de gezondheid van patinten). Maar Trump krijgt dus wat anders?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is bloed plasma van patienten, dat is NIET wat Trump gekregen heeft.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ja kan. In de persco daarnet werd gezegd dat het met deze ziekte met name gaat om dagen 7 tot 10 voor het verdere verloop, dus dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat blijkt![]()
Maar blijkbaar heeft ie vrijdag zuurstof gekregen, dat impliceert dat hij dat op dit moment niet meer krijgt. Dus het lijkt dat het dieptepunt gezet is..“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Voor de bingokaarten:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ja je hebt gelijk hoor, de vader is de wens van de gedachtequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja kan. In de persco daarnet werd gezegd dat het met deze ziekte met name gaat om dagen 7 tot 10 voor het verdere verloop, dus dat duurt nog even.![]()
Go Donald
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is bloed plasma van patienten, dat is NIET wat Trump gekregen heeft.
Trump kreeg antilichamen van muizen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, ik heb de persconferentie niet gezien, het ging hier over antilichamen en dat is ook wat sanquin hier uit het bloed haalt en ik weet dat ze in andere landen daar al verder mee zijn (omdat ze zieken bloed af nemen, dat mag in Nederland niet ivm de gezondheid van patinten). Maar Trump krijgt dus wat anders?
Hier staat de pdf van wat Trump kreeg:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #835 COVID Superspreader of the year"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als dat zou werken zou het wel beter zijn. Nou ben ik niet zo voor dierproeven, maar bij medicijnen is het toch wat anders. En muizen kun je infecteren, mensen niet. Maar goed, voorlopig lijkt me dat inderdaad nog experimenteel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trump kreeg antilichamen van muizen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Holy hell, wat een chaos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:55 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dus gecorrigeerd: nu on the record.![]()
Het is in Phase 2, dus wel toegelaten om te testen op mensen maar nog niet voor grootschalige tests.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als dat zou werken zou het wel beter zijn. Nou ben ik niet zo voor dierproeven, maar bij medicijnen is het toch wat anders. En muizen kun je infecteren, mensen niet. Maar goed, voorlopig lijkt me dat inderdaad nog experimenteel.![]()
Biggest attendance ever!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand zegt "It is what it is" en ze laten de kist zakken?Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Experimentele medicijnen toedienen..het gaf mij de indruk dat het niet goed gaat met hem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als dat zou werken zou het wel beter zijn. Nou ben ik niet zo voor dierproeven, maar bij medicijnen is het toch wat anders. En muizen kun je infecteren, mensen niet. Maar goed, voorlopig lijkt me dat inderdaad nog experimenteel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het zal niet zo zijn dat ze gaan experimenteren als alles prima lijkt te verlopen inderdaad. Aan de andere kant zullen ze er wel vroeg bij zijn en dan is het toedienen van medicijnen om verwoekering van het virus te voorkomen het meest kansrijk natuurlijk, dus als je het wil doen, dan in de beginfase. Denk ik. Geen arts. Ik zeg maar wat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Experimentele medicijnen toedienen..het gaf mij de indruk dat het niet goed gaat met hem.![]()
Nu blijkt dat hij rond die tijd dus ook zuurstof toegediend kreeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zal niet zo zijn dat ze gaan experimenteren als alles prima lijkt te verlopen inderdaad. Aan de andere kant zullen ze er wel vroeg bij zijn en dan is het toedienen van medicijnen om verwoekering van het virus te voorkomen het meest kansrijk natuurlijk, dus als je het wil doen, dan in de beginfase. Denk ik. Geen arts. Ik zeg maar wat."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Trump is fucked. De man is een ongezonde, bejaarde papzak. Dat is vragen om problemen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Het gaf mij de indruk dat ik die dokter op geen voorwaarde aan mijn bed wil hebben als ik covid zou hebben. Schei uit, zeg, hoe kan je nou je patient verantwoord voorlichten als je het over een middel hebt wat zo beperkt getest is. Want Trump moet wel toestemming geven voor toediening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Experimentele medicijnen toedienen..het gaf mij de indruk dat het niet goed gaat met hem.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 22:08:49 ]![]()
De berichtgeving is wel echt enorm vaag en verwarrend hoor...Aut viam inveniam, aut faciam
Chaos in het Witte Huis? Never happens...only the best people!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:08 schreef Barbusse het volgende:
De berichtgeving is wel echt enorm vaag en verwarrend hoor...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 22:09:26 ]![]()
“ I think Mark Meadows would rather have attention on 45s health than the upcoming testimony from Eric Trump; or Melania’s private war on Christmas; or 45s taxes.quote:
And it’s working. All the substantive stories are ignored over this kerfuffle”...
/ergens op twitter.
"Create chaos and walk through it."![]()
Nou ben ik behoorlijk cynisch maar dat gaat mij toch wat te ver, dit geeft ook geen enkele verlichting, natuurlijk, Trump ziet er nu toch behoorlijk stupide uit met zijn gedrag en uitspraken over covid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
“ I think Mark Meadows would rather have attention on 45s health than the upcoming testimony from Eric Trump; or Melania’s private war on Christmas; or 45s taxes.
And it’s working. All the substantive stories are ignored over this kerfuffle”...
/ergens op twitter.![]()
Het is Fucking idioot dat een overheid de status van de gezondheid van hun president verzwijgt/verdoezeld om de verkiezingen te winnen. Zelfs bij Boris johnson was de nieuwsvoorziening veel beter.
De wildste verhalen gaan rond en dat is toch ook niet in hun voordeel. Denk ik.![]()
Hopen ze zo snel mogelijk op een ziekenhuisbed in de kamer naast hem te liggen? Ik tel hooguit 1,5 mondkapje en schreeuwen was toch ook geen goed idee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:09 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Well, you can't fix stupid...![]()
Johnson werd zogenaamd voor tests opgenomen en er werd dagenlang bericht dat het allemaal prima ging tot hij naar de IC moest dus dat was ook totaal niet transparant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:14 schreef cemeteryslut het volgende:
Het is Fucking idioot dat een overheid de status van de gezondheid van hun president verzwijgt/verdoezeld om de verkiezingen te winnen. Zelfs bij Boris johnson was de nieuwsvoorziening veel beter.
De wildste verhalen gaan rond en dat is toch ook niet in hun voordeel. Denk ik.![]()
Zelfs toen Johnson naar de IC verplaatst werd was de berichtgeving dat dit uit voorzorg was. Downplayen is een beproefde tactiek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Johnson werd zogenaamd voor tests opgenomen en er werd dagenlang bericht dat het allemaal prima ging tot hij naar de IC moest dus dat was ook totaal niet transparant.
Dit was tien dagen na de eerste positieve COVID19 test van Johnson btw.![]()
Zou me niks verbazen als ie voor het debat op dinsdag al positief is getest. Hij was te laat bij het debat om nog de verplichte test te ondergaan; dan zou hij natuurlijk door de mand vallen.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Ja dat Bedoel ik, maar zelfs bij Johnson werd er meer informatie gedeeld, ook foto’s of een video her en Der. Trump is ook al (veel) langer besmet, want zo snel treden hevige symptomen niet op. Ze hebben het pas bekend gemaakt toen het erop leek dat die naar het ziekenhuis moest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Johnson werd zogenaamd voor tests opgenomen en er werd dagenlang bericht dat het allemaal prima ging tot hij naar de IC moest dus dat was ook totaal niet transparant.![]()
Dat idee krijgen nu veel mensen vooral nadat de lijfarts nogal een puinhoop maakte van de persco.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ja dat Bedoel ik, maar zelfs bij Johnson werd er meer informatie gedeeld, ook foto’s of een video her en Der. Trump is ook al (veel) langer besmet, want zo snel treden hevige symptomen niet op. Ze hebben het pas bekend gemaakt toen het erop leek dat die naar het ziekenhuis moest.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja kan. In de persco daarnet werd gezegd dat het met deze ziekte met name gaat om dagen 7 tot 10 voor het verdere verloop, dus dat duurt nog even.Vrijdag ging het dus beroerd met hem en de komende 48 uur zijn cruciaal. Wat als Trump op vrijdag al op dag 7 zat? En de komende 48 uur is t/m dag 10?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:55 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dus gecorrigeerd: nu on the record.![]()
Allemaal goede vragen waar niemand buiten het Witte Huis het antwoord op weet en die binnen het Witte Huis zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag ging het dus beroerd met hem en de komende 48 uur zijn cruciaal. Wat als Trump op vrijdag al op dag 7 zat? En de komende 48 uur is t/m dag 10?![]()
![]()
McConnell heeft een "great call" gehad met Donald Trump.
Alles is exceptionally en great vandaag!![]()
![]()
Overduidelijk onzin wat ie zegt. Sounds well is veel te magertjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
McConnell heeft een "great call" gehad met Donald Trump.
Alles is exceptionally en great vandaag!![]()
De journalisten zullen nu wel aan het graven zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemaal goede vragen waar niemand buiten het Witte Huis het antwoord op weet en die binnen het Witte Huis zijn niet te vertrouwen.![]()
Dus zijn toestand is heel zorgelijk en hij klinkt goed en zegt dat hij zich lekker voelt. The fuck is happening.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
4 jaar Trump in het Witte Huis in een nutshellquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:08 schreef Barbusse het volgende:
De berichtgeving is wel echt enorm vaag en verwarrend hoor...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Alsof McConell over de telefoon kan beoordelen hoe Trump klinkt. Overduidelijk loze woorden van hem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:54 schreef speknek het volgende:
Dus zijn toestand is heel zorgelijk en hij klinkt goed en zegt dat hij zich lekker voelt. The fuck is happening.![]()
Alsof hij ook tig beleidszaken bespreekt over de telefoon met hem - laat staan op zijn ziektebed. Het vergt wel een bijzondere naviteit om dat serieus te nemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Alsof McConell over de telefoon kan beoordelen hoe Trump klinkt. Overduidelijk loze woorden van hem.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alsof hij ook tig beleidszaken bespreekt over de telefoon met hem. Het vergt wel een bijzondere naviteit om dat serieus te nemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
![]()
Hoppa.
Meadows is zelfs al een paar x op bezoek geweest ( bij een covid patint .!, )
En trump leest zijn papieren....en het gaat goed. trump leest niet en niets.
Als trump nou fox kijkt en op zijn iphone twittert, dan gaat ie goed.![]()
What the fuck.
Communiceer dan niks. Ik heb ooit eens een cursusje crisismanagement gevolgd, maar een van de basisprincipes is toch wel “ga niet liegen”...
zie email 27 oktober![]()
Zou het eigenlijk nu bekend zijn gemaakt als Pence acting president is geworden? Het is niet alsof dingen ondertekend moeten worden enzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:45 schreef Hexagon het volgende:
Ook leuk dat de VS nu eigenlijk stuurloos is zolang Pence niet op de stoel gaat zitten“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De VS is al vier jaar stuurloosquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:45 schreef Hexagon het volgende:
Ook leuk dat de VS nu eigenlijk stuurloos is zolang Pence niet op de stoel gaat zittenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik neem aan dat Pelosi dat onmiddellijk meldt? Die ontvangt dan immers een briefje (net als Grassely).quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk nu bekend zijn gemaakt als Pence acting president is geworden? Het is niet alsof dingen ondertekend moeten worden enzo.zie email 27 oktober![]()
Ik heb geen flauw idee of Pelosi en Grassley daar bericht van ontvangen. Hoe kom je aan deze kennis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pelosi dat onmiddellijk meldt? Die ontvangt dan immers een briefje (net als Grassely).“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: