Ja, je hebt het OMT en het Red Team en het RIVM en de hoofden van de Veiligheidsregio's en dan nog random Maurice de Honten en Mark en Hugo en de ene dag roepen ze mondkapjes zijn onzin en de volgende dag: draag ALSJEBLIEFT mondkapjes maar het hoeft niet pers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou het is op bij het nieuws, online, etc. volgens mij werd er van de week ook ergens gezegd dat ze daar ook op moeten letten, aangezien het daardoor juist weer verwarrend wordt.
Goed bezig daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
In mijn regio een afname van ziekenhuisopnames en IC, maar we zijn dan ook de beste regio van Spanje momenteel. In mijn gemeente van 20k inwoners waren er 4 nieuwe gevallen in de afgelopen twee weken (gisteren waren dat er nog 15 maar die andere 11 waren vandaag dan dus meer dan twee weken geleden).
En jullie mogen wel gewoon naar mijn regio en hier vrij rondbewegen, maar als jullie dan teruggaan naar Nederland moeten jullie 10 dagen binnen blijven. Tja.
Goed bezig daar! Hier in Twente is zo ongeveer iedereen en zijn moeder besmet aan het raken als je de cijfers mag gelovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
In mijn regio een afname van ziekenhuisopnames en IC, maar we zijn dan ook de beste regio van Spanje momenteel. In mijn gemeente van 20k inwoners waren er 4 nieuwe gevallen in de afgelopen twee weken (gisteren waren dat er nog 15 maar die andere 11 waren vandaag dan dus meer dan twee weken geleden).
En jullie mogen wel gewoon naar mijn regio en hier vrij rondbewegen, maar als jullie dan teruggaan naar Nederland moeten jullie 10 dagen binnen blijven. Tja.
Ja in andere delen van het land nog niet zo maar hier gaat het momenteel redelijk goed. Maar omdat we alsnog code oranje staan in Nederland (en vast ook in andere landen) gaan bedrijven alsnog over de kop helaas.quote:
Da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig daar! Hier in Twente is zo ongeveer iedereen en zijn moeder besmet aan het raken als je de cijfers mag geloven
Bedankt voor deze update, Donald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
we zijn dan ook de beste regio van Spanje
MINSTENS!!11!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel van Europa en de hele wereld!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig daar! Hier in Twente is zo ongeveer iedereen en zijn moeder besmet aan het raken als je de cijfers mag geloven
JA H?quote:
Alicantequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
M'n eigen dorp begint wel met een 'a'.
Sowieso juli want ato stierf eind juni en nummer 1000 was voor hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef molloot200 het volgende:
Topic 1200Hoe snel gaan we wel niet. Dat topic 1000 kan niet eerder dan juni, misschien zelfs juli zijn geweest toch.
Jullie hebben een schoonmaakster thuis, lekker hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier in de buurt is het ook weer menens. In drie dagen gehoord dat de zoon van onze schoonmaakster Corona heeft, vriend van een collega van mam ook, n de vader van de beste middelbare schoolvriend van mijn broertje. Komt allemaal zo dichtbij plotseling.
Wij zelf zijn tot nu toe klachtenvrij gelukkig.
Hahaha samequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JA H?
Ik ben helemaal niet zo van de series, maar deze![]()
Je wil mij dan niet zien, zit bijna een uur lang met open mond en verhoogde hartslag te kijken
H Georgiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JA H?
Je wil mij dan niet zien, zit bijna een uur lang met open mond en verhoogde hartslag te kijken
Ik moest de eerste aflevering gisteren nog snel terugkijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha sameIk heb die van gisteren nog niet gezien, maar was ook echt boos op Marius vorige week
![]()
12 rozen voor Atoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Sowieso juli want ato stierf eind juni en nummer 1000 was voor hem![]()
Komt niet van mijn geld hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jullie hebben een schoonmaakster thuis, lekker hoor!
Ja, ik hoor nu ook meer verhalen via via.
Thanksquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:25 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 had je al een stage? Zag deze langskomen: https://www.mediastages.n(...)actie-bij-evajineknl
Haha nou echt hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik moest de eerste aflevering gisteren nog snel terugkijken.
Je weet gewoon dat het allemaal weer fout gaatheerlak!
d'r is ook een continue spanning, geen moment rust.
Die Jacob Derwig speelt dat ookdat accentje
Preciesquote:
Ik weet je dorp, zelfs je stamcafquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna, maar da's dan weer wel m'n provincie
Sorry (sorry, mag nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
H Georgieik had al gereageerd op jouw KPN debacle, is het nog goed gekomen?
Okay.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo!Eerst even nog wat meer opstijven in de koelkast
Et Deev.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo!Eerst even nog wat meer opstijven in de koelkast
oehquote:
Hij speelt die rol ook met verve, zo'n heerlijk stijve kantoorpikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou echt hoorEn Hugo haalt zich ook weer vanalles op de hals
Ah, top!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net een verantwoorde lunch met een goede vriendin van me in hartje Assen, prachtig weer, zonnetje.
Weinig mondkapjes nog op straat, maar wel veel in winkels. Personeel in alle winkels waar we zijn geweest sowieso netjes met mondkapje. De lunchzaak waar we aten had ook veel maatregelen getroffen, dus dat was positief!
Bakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okay.
Ik heb ook weer heel veel zin om iets te bakken eigenlijk maar ik heb geen tijd dit weekend
Jij krijgt straks het eerste stukjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
oeh![]()
Ben zo gefrustreerd, kan wel een hele op
Je brengt dat alsof het iets is wat heel gevaarlijk isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dan zit je in de inner circle hoor.
Et Deeeev.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij speelt die rol ook met verve, zo'n heerlijk stijve kantoorpik![]()
Excusez le mot
Je bent aardig op dravequote:
Zo'n positie komt inderdaad met de nodige gevaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je brengt dat alsof het iets is wat heel gevaarlijk is
Alenciaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Andorraquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
1200 rozen voor atoquote:
Maar jij bent toch niet eng? Of bedoel je al die Benidormgangers en dronken Britten die daar los lopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n positie komt inderdaad met de nodige gevaren.
Je weet hoe dat gaat he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn, Jobi heeft weer lopen lullen zie ik!
Ja, jij had het over gevaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn, Jobi heeft weer lopen lullen zie ik!
zon?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net een verantwoorde lunch met een goede vriendin van me in hartje Assen, prachtig weer, zonnetje.
Weinig mondkapjes nog op straat, maar wel veel in winkels. Personeel in alle winkels waar we zijn geweest sowieso netjes met mondkapje. De lunchzaak waar we aten had ook veel maatregelen getroffen, dus dat was positief!
Hahaha ja echt zo'n grijze muisquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij speelt die rol ook met verve, zo'n heerlijk stijve kantoorpik![]()
Excusez le mot
quote:
met z'n stomme blauwe jas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JA H?
Je mist hem zo snel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die periode dat @:Dave zo lang offline wasElke keer zo bitterzoet om hem te mentionen
Aaaawquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij krijgt straks het eerste stukje
Appelscha ligt heul niet in Spanje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Jaloers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stralend weer hier, we hebben op het terras gezeten.
Voor m'n gevoel is het hier al dagen grauw. of m'n winterblues speelt vroeg op dit jaar.quote:
JAquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JA![]()
Volgens mij gooien ze er bij zijn scenes ook even een lekker grijsblauwe filter over
Heeft Strani twee huizen??quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Appelscha ligt heul niet in Spanje.
Googelt Alenciaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 't haar inderdaad nooit verteld
Had haar nooit zo hoog zitten, maar vindt dat Georgina Verbaan het ook echt goed doet.quote:
quote:
Echt hequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Had haar nooit zo hoog zitten, maar vindt dat Georgina Verbaan het ook echt goed doet.
Lijkt me wel een goede username voor Henk Krolquote:
Jaaaaaaaa je stelt niet teleurquote:
quote:Zeven keer. Zo vaak hebben Rhys James (23), Quinn Paczesny (20) en Will Castle (22) per persoon positief getest op het coronavirus.
Alles klopt gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Kijk Spanje die tweede curve eens flattenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zo zie je wel die stijgende lijn tot verhouding van andere landen
Je weet nog niet wat er onder de mondkapjes zit hequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
[ facebook ]
Als ze beter zijn mogen ze alle 3 langskomen.
Aldus Peter Kuipers, de man die destijds baas van de TROS was, en onder meer Anouk met Birds aan een voorronde wilde laten meedoen. Hij is nu chef bij KRO-NCRV, en een buitengewoon vernieuwende zet is dat ze The Passion hebben overgenomen van de EO.quote:,,Als directeur van de toenmalige Tros heb ik ooit het Songfestival overgenomen. Toen koos ik voor Nederlandse muziek en stuurde ik Sieneke en Vader Abraham. Ik dacht al meteen: ik krijg de hele grachtengordel over me heen. Maar niemand die nog twijfelde van welke omroep het evenement was. Je moet ergens voor staan, vind ik. Als je dat niet doet, wat ben je dan?”
'Langs' heb je niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
[ facebook ]
Als ze beter zijn mogen ze alle 3 langskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |