Voor het eerst in weken een rustige vrijdagavond, dus ik denk dat ik die wel mee ga pakken vanavond jaquote:
Heb niet zoveel tegen de stad Amsterdam. De club Ajax daarentegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp heel goed dat in een topic naar je hart je de eerste posts wil maken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
Aantal positieve tests (3.831) groeit weer flink
https://www.nu.nl/coronav(...)oeit-weer-flink.html
Mokerdomquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:jojoortje en @:onlogisch zijn het hier niet mee eens!
No, woman, no cry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb niet zoveel tegen de stad Amsterdam. De club Ajax daarentegen
Ten Hagquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No, woman, no cry.
No, woman, no cry. Eh, yeah!
A little darlin', don't shed no tears.
No, woman, no cry. Eh!
[ afbeelding ]
Dank maatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Gaat steeds beter met je fipo's.
Ik doe ook niet actief mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom men zo actief meedoet aan het dode topic spel.
Kreeziequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No, woman, no cry.
No, woman, no cry. Eh, yeah!
A little darlin', don't shed no tears.
No, woman, no cry. Eh!
[ afbeelding ]
Wij moeten nog steeds een rondje sportenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een plaatje van een vrouw.
@:Rambodirk
Zou toch een zegen voor dat land zijn als hij Biden tijdens het debatje afgelopen week heeft aangestoken en ze samen de pijp uit gaan.quote:
Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.quote:
Dat moet ik ook eens doen, het is een wildgroei hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Strakjes schaamhaar trimmen.
@:Lange_Lans
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
net op tijd verkocht, wel jammer dat het op krediet is voor die Catalaanse armoedzaaiers
Wedstrijden van Barcelona zou je eigenlijk moeten overslaan, om die reden. Komt een vreselijk type volk op af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.
Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.
Check deze grap @:Lenny_Leonard
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.quote:
Stank voor dankquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Like gezet. Bedankje is niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Ik ga snacken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Boerenkool met spekjes en rookworstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.
Kutleef.
Tot 22u 'doorzakken'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Weekendgenot. Vannacht even lekker doorzakken in de kroeg. Oh, wacht.
Rustig maat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kutleef.
Kipshoarma. Genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar wijnproeverij gefixt. 1700 beginnen, 2200 zwalkend naar bed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zit er vrijdags helaas niet in. Zat er voor morgen wel aan te denken ja.
Zelf gemaakte patatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij houdt wel van een flinke worst zie ik.quote:
Probeer de volgende keer eens zelfgemaakte, je zult zien dat je dan ook geen foutmelding krijgt.quote:
Lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kutleef.
Pizza.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gifje doet me altijd denken aan Emile Schelvis.
Dat mag.quote:
Die zal ook nooit gaan vervelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gifje doet me altijd denken aan Emile Schelvis.
Doe maar een link allenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:01 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe SHO note is uit!!! @:de_kraam mention weg.
CourantGod. @:wereldgozer
Post was al weggemod.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe maar een link allen
Ik blijf niet bezig
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Standaard elke maand van dit jaar een paar notes gepakt. @:coco
Je moet vaker die aanhalingstekens gebruiken. Dan snappen zelfs de achterlijke mods hier dat het om een citaat gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik krijg louter notes voor het posten van "zak in elkaar joh kk gek."
Terwijl dat gewoon een citaat is van de grote Raymond van Barneveld.
Glutenvrij he, dus geen bier.quote:
Ohja. Ik gooi hier altijd donker bier door de hachee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glutenvrij he, dus geen bier.
wederom? ze verwachten daar nog een quick fix vaccinetje of iets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:14 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME. James Bond is uitgesteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wederom? ze verwachten daar nog een quick fix vaccinetje of iets?
Aan wiens leuter zit je nu weer te zuigen?quote:
Die van je moeder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aan wiens leuter zit je nu weer te zuigen?
60 jaar oud maar een net worth van 300 miljoen en de achternaam kunnen aannemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Barbara Broccoli, hoe cool is die naam.
Matige films zijn dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:14 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME. James Bond is uitgesteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zienquote:
Zou James Bond voor incest zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zien
Jammer dat het weer verder is uitgesteld.
Nice.quote:
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zien
Jammer dat het weer verder is uitgesteld.
Hij heb coronaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is toptalent Wouter Burger verhuurd? @:scrummie
bedankt Cor en Donquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede golf is waarschijnlijk met name veroorzaakt door jongeren die het virus na hun vakantie in Zuid-Frankrijk of Spanje hebben meegebracht naar Nederland. Dat concludeert het RIVM uit onderzoek, schrijft de NOS.
De jongeren zouden het virus via feesten en studentenhuizen verder hebben verspreid. Hierdoor raakten ook ouderen besmet, die het virus via hun werk en familie weer verder verspreidden. Zo is het virus uiteindelijk ook weer in de verpleeghuizen terechtgekomen, stelt het RIVM.
Misschien was dat op vakantie gaan toch niet zo slim.
Proletenvolk wat niet een jaartje zonder kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede golf is waarschijnlijk met name veroorzaakt door jongeren die het virus na hun vakantie in Zuid-Frankrijk of Spanje hebben meegebracht naar Nederland. Dat concludeert het RIVM uit onderzoek, schrijft de NOS.
De jongeren zouden het virus via feesten en studentenhuizen verder hebben verspreid. Hierdoor raakten ook ouderen besmet, die het virus via hun werk en familie weer verder verspreidden. Zo is het virus uiteindelijk ook weer in de verpleeghuizen terechtgekomen, stelt het RIVM.
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Tyfus jongeren. ANNOUNCE vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Niet akkoord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet akkoord.
#HouVol
#SamenSterk
#AlleenSamenKrijgenWeCoronaOnderControle
Moderator Tjacka doet niet meer mee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.
Nee joh. Wat mij betreft gaan we in lockdown. Prima toch. Beetje thuis zitten en zuipenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator Tjacka doet niet meer mee?
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh. Wat mij betreft gaan we in lockdown. Prima toch. Beetje thuis zitten en zuipen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.
@:charrell @:drizzt_dourden
Je vergeet @Elanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.
@:charrell @:drizzt_dourden
@Danny is echt een GOAT DANNYGOATquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #6 Pimp your keychain!
@:r-woud93 poar neem'n.
Poahquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
Ziet er echt prima uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.quote:
Lekker Leenbakker toch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.
Er zijn genoeg goede stoelen voor minder te vinden, zo lastig is dat niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.
Heb je mijn vraag over Wouter Burger gemist?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Stoelen van 1000 euro.
Hebben die krengen gouden wieltjes ofzo?
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag over Wouter Burger gemist?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er eentje van de IKEA ( @JanCees ) maar loop sinds een maandje voor m'n rug bij de fysio (mietje) en zijn claim is dat zo'n ergonomische toch een groot verschil kan maken. Moet wel zeggen dat we op kantoor ook dure stoelen hebben en nooit klachten gehad. Maar ga sowieso van m'n levensdagen geen 1k betalen voor een stoeltjequote:
Dat geeft het thuiswerken wel meteen een compleet nieuwe dimensie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de arbeidsvreugde.
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat geeft het thuiswerken wel meteen een compleet nieuwe dimensie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.
Doe de groeten aan Anne Frankquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan zei tegen de dokter dat hij een gamer was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
Stoelen zijn sowieso achterlijk duur. Een beetje normaal zittende stoel betaal je toch al snel 200 euro voor. Maar 1000 euro? Mijn hemel.
Vraag ik me af hoor, heb niet het sexappeal van een @Tjacka die met een simpele dildo en een berenpak de toeschouwers op de banken krijg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.
Gewoon declareren die zooiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
Stoelen zijn sowieso achterlijk duur. Een beetje normaal zittende stoel betaal je toch al snel 200 euro voor. Maar 1000 euro? Mijn hemel.
Gekke boomers kopen allemaal Herman Miller.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoor, heb niet het sexappeal van een @:Tjacka die met een simpele dildo en een berenpak de toeschouwers op de banken krijg.
Ik zit nu aan mijn ontbijt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de hele plee volgeschetenHelaas geen pics.
Kan je geen stoel van kantoor krijgen dan? Wij wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er eentje van de IKEA ( @:Jancees ) maar loop sinds een maandje voor m'n rug bij de fysio (mietje) en zijn claim is dat zo'n ergonomische toch een groot verschil kan maken. Moet wel zeggen dat we op kantoor ook dure stoelen hebben en nooit klachten gehad. Maar ga sowieso van m'n levensdagen geen 1k betalen voor een stoeltje
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je geen stoel van kantoor krijgen dan? Wij wel.
Welke?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.
Heb wel 500 euro thuiswerkvergoeding overgemaakt gekregen maar al gespendeerd aan een videokaart (lol) .
3080quote:
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.
Heb wel 500 euro thuiswerkvergoeding overgemaakt gekregen maar al gespendeerd aan een videokaart (lol) .
voor osm heb je niet zoveel nodig hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
Speel dat niet maat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor osm heb je niet zoveel nodig hoor
Ik ook wel. Hopelijk kan ik die kopen van de 2k van Rutte die ik nog krijgquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
Je werkt nu helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hopelijk kan ik die kopen van de 2k van Rutte die ik nog krijg
Wist niet dat je boos werd maat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Kan dan toch nog wel geld van hem tegoed hebben
Je neemt maar een krantenwijk, gure attensjaak.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Kan dan toch nog wel geld van hem tegoed hebben
Van welk geld? Haags dacht dat laatst ook al. Maar ik heb niet eens een spaarrekening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd maat.
Rentenieren vanaf nu?
En dan om 6 uur opstaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je neemt maar een krantenwijk, gure attensjaak.
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van welk geld? Haags dacht dat laatst ook al. Maar ik heb niet eens een spaarrekening.
Valide vraag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????
Hij heeft wel een vrouw, en in tegenstelling tot jou kost hem dat geen geld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????
Geëmancipeerd hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw, en in tegenstelling tot jou kost hem dat geen geld.
https://www.systemrequire(...)rpunk-2077/13169/ampquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speel dat niet maat.
Wat oude games. Maar wil ook wel hedendaagse shooters kunnen spelen.
Dat is nogal een generieke vraag. Iets dat aansluit op de specifieke wensen en behoeften van de gebruiker in kwestie. In jouw geval kom je dan al snel bij zoiets uit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nogal een generieke vraag. Iets dat aansluit op de specifieke wensen en behoeften van de gebruiker in kwestie. In jouw geval kom je dan al snel bij zoiets uit:Dit is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gtx 780?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.systemrequire(...)rpunk-2077/13169/amp
Ga je weer WoW'en?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging perongeluk bedoel gewoon die websitequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gtx 780?dit slaat nergens op.
Is TBC al announced?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ga vast wel weer spelen in de toekomst.
Nee, niet dat ik weet. Blizzcon was volgens mij ook uitgesteld, denk wel dat het daar gaat gebeuren, die aankondiging.quote:
Als je alles in 1080p op ultra low zet kan dat best kloppen toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gtx 780?dit slaat nergens op.
Laat het me weten als je er iets over hoort. Zou leuk zijn om dan weer te gaan spelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Blizzcon was volgens mij ook uitgesteld, denk wel dat het daar gaat gebeuren, die aankondiging.
Volgens mij ook niet meer. Ik speelde op een gegeven moment alleen nog, tot aan level 59,5. Maar geen idee of zij daarna nog doorgegaan zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat het me weten als je er iets over hoort. Zou leuk zijn om dan weer te gaan spelen
Spelen @:Littlerabbit en @:Insomnia2.0 (rip) nog?
Nee joh, dat draait ie nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alles in 1080p op ultra low zet kan dat best kloppen toch?
Zou leuk zijn als we TBC weer oppakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet meer. Ik speelde op een gegeven moment alleen nog, tot aan level 59,5. Maar geen idee of zij daarna nog doorgegaan zijn.
Gaat vast gebeuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we TBC weer oppakken
Ik speel ook weinig shooters meer. Sowieso blijf ik een zwak houden voor CS:Goquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shooters vind ik sowieso niet meer leuk.
Tactical shooters zijn nog wel oke, waar je niet binnen 1 milliseconde hoeft te reageren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shooters vind ik sowieso niet meer leuk.
Verhaal van een pedofiel dus. Had je beter een boek over @GGMM kunnen kopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1_4.5.ProductTitle
Binnenkort in de bus.
@:lenny_leonard
Waarom?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verhaal van een pedofiel dus. Had je beter een boek over @:ggmm kunnen kopen.
@:lambiekje @:izzy73 @:charrell check deze grap
Wat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook een pedofiel. Wel een leuke trouwens
Maar waarom kan ik dan beter een boek van @GGMM kopen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook een pedofiel. Wel een leuke trouwens
LAAT OOK MAARquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik dan beter een boek van @:GGMM kopen?
quote:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Tactical shooters zijn nog wel oke, waar je niet binnen 1 milliseconde hoeft te reageren.
*per ongeluk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ging perongeluk bedoel gewoon die website
Ik vind zelf Rainbow Six Siege een topspel. Oh, en als je van CS:GO houdt, dan zou ik ook zeker kijken naar Valorant. Bijna hetzelfde als CS:GO (qua feeling en looks), maar elk character heeft dan unieke abilities.quote:
Wat een god.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Gommers hep Instagram.
https://www.instagram.com/diederikgommers/
Zwakke genen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel bizar ja, zijn vrouw was toch een blanke brunette? Icm Pierre's genen dan een blonde jongen, zonder krul krijgen is best apart.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel bizar ja, zijn vrouw was toch een blanke brunette? Icm Pierre's genen dan een blonde jongen, zonder krul krijgen is best apart.
[ afbeelding ]
https://www.google.com/se(...)QLQ&biw=1920&bih=967quote:Ouders: Pierre van Hooijdonk
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
@:JanCees heeft dit wel vaker gezien in de natuur
[ afbeelding ]
Ik kijk wel uit, straks valt er nog een vliegtuig op m'n kop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.
TR meegepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.
Woont de familie van Onana daar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijna niemand kon zich laten testen. Testcapaciteit is uitgebreid. Maar laten we die supporters de schuld geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof die supporters die schijt hebben aan de regels zich gaan laten testen
walgelijke supporters inderdaad stelletje randdebielenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof die supporters die schijt hebben aan de regels zich gaan laten testen
heb gisteren airfryer gekochtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dat Trump cojona kreeg is ook de schuld van Willem II allen.
Afwasen?quote:
BrabantGoden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afwasen?
Horecabaas verkrachtte afwashulp tientallen keren: ‘Ziekelijk hoe dit pubermeisje is gehersenspoeld’
https://www.ad.nl/binnenl(...)senspoeld~a3018ed9f/
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Gommers hep Instagram.
https://www.instagram.com/diederikgommers/
Jarenlang in Papendrecht gewoond, de god.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:30 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:erasmus @:wereldgozer
Ik dacht dat Gommers een geboren en getogen Rotterdammer was..
jammer
Omdat hij iets met Famke Louise wil doen ofzo toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat hij iets met Famke Louise wil doen ofzo toch?
Ik neem die man NIET meer serieus. Gelukkig hebben we Jaap nog.
Ah gemist.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Een schitterende voorstelling van Mathieu. @:tjacka
Sushiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
Zometeen lekker Chinees eten. Wat eten jullie?
Of is die vraag al gesteld...
Binckbank ja, toch nog net de eindstrijd gewonnen. En de etappe, solo van zo'n 60km.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah gemist.BinckBank? Wanneer begint de Giro?
Gaat je geen reet aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
Zometeen lekker Chinees eten. Wat eten jullie?
Of is die vraag al gesteld...
Ik ga pizza bestellen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Uiteten. Zal iets met vlees worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |