Zwakke genen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel bizar ja, zijn vrouw was toch een blanke brunette? Icm Pierre's genen dan een blonde jongen, zonder krul krijgen is best apart.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel bizar ja, zijn vrouw was toch een blanke brunette? Icm Pierre's genen dan een blonde jongen, zonder krul krijgen is best apart.
[ afbeelding ]
https://www.google.com/se(...)QLQ&biw=1920&bih=967quote:Ouders: Pierre van Hooijdonk
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
@:JanCees heeft dit wel vaker gezien in de natuur
[ afbeelding ]
Ik kijk wel uit, straks valt er nog een vliegtuig op m'n kop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.
TR meegepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Amsterdam Zuidoost gaan. Heel veel apen daar te zien gratis ook nog.
Woont de familie van Onana daar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijna niemand kon zich laten testen. Testcapaciteit is uitgebreid. Maar laten we die supporters de schuld geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof die supporters die schijt hebben aan de regels zich gaan laten testen
walgelijke supporters inderdaad stelletje randdebielenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof die supporters die schijt hebben aan de regels zich gaan laten testen
heb gisteren airfryer gekochtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dat Trump cojona kreeg is ook de schuld van Willem II allen.
Afwasen?quote:
BrabantGoden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afwasen?
Horecabaas verkrachtte afwashulp tientallen keren: ‘Ziekelijk hoe dit pubermeisje is gehersenspoeld’
https://www.ad.nl/binnenl(...)senspoeld~a3018ed9f/
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Gommers hep Instagram.
https://www.instagram.com/diederikgommers/
Jarenlang in Papendrecht gewoond, de god.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:30 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:erasmus @:wereldgozer
Ik dacht dat Gommers een geboren en getogen Rotterdammer was..
jammer
Omdat hij iets met Famke Louise wil doen ofzo toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat hij iets met Famke Louise wil doen ofzo toch?
Ik neem die man NIET meer serieus. Gelukkig hebben we Jaap nog.
Ah gemist.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Een schitterende voorstelling van Mathieu. @:tjacka
Sushiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
Zometeen lekker Chinees eten. Wat eten jullie?
Of is die vraag al gesteld...
Binckbank ja, toch nog net de eindstrijd gewonnen. En de etappe, solo van zo'n 60km.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah gemist.BinckBank? Wanneer begint de Giro?
Gaat je geen reet aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:58 schreef Charrell het volgende:
Zometeen lekker Chinees eten. Wat eten jullie?
Of is die vraag al gesteld...
Ik ga pizza bestellen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |