Doe de groeten aan Anne Frankquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.
Elan zei tegen de dokter dat hij een gamer was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
Stoelen zijn sowieso achterlijk duur. Een beetje normaal zittende stoel betaal je toch al snel 200 euro voor. Maar 1000 euro? Mijn hemel.
Vraag ik me af hoor, heb niet het sexappeal van een @Tjacka die met een simpele dildo en een berenpak de toeschouwers op de banken krijg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.
Gewoon declareren die zooiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
Stoelen zijn sowieso achterlijk duur. Een beetje normaal zittende stoel betaal je toch al snel 200 euro voor. Maar 1000 euro? Mijn hemel.
Gekke boomers kopen allemaal Herman Miller.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoor, heb niet het sexappeal van een @:Tjacka die met een simpele dildo en een berenpak de toeschouwers op de banken krijg.
Ik zit nu aan mijn ontbijt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de hele plee volgeschetenHelaas geen pics.
Kan je geen stoel van kantoor krijgen dan? Wij wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er eentje van de IKEA ( @:Jancees ) maar loop sinds een maandje voor m'n rug bij de fysio (mietje) en zijn claim is dat zo'n ergonomische toch een groot verschil kan maken. Moet wel zeggen dat we op kantoor ook dure stoelen hebben en nooit klachten gehad. Maar ga sowieso van m'n levensdagen geen 1k betalen voor een stoeltje
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je geen stoel van kantoor krijgen dan? Wij wel.
Welke?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.
Heb wel 500 euro thuiswerkvergoeding overgemaakt gekregen maar al gespendeerd aan een videokaart (lol) .
3080quote:
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was heel nadrukkelijk niet de bedoeling hier.
Heb wel 500 euro thuiswerkvergoeding overgemaakt gekregen maar al gespendeerd aan een videokaart (lol) .
voor osm heb je niet zoveel nodig hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
Speel dat niet maat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor osm heb je niet zoveel nodig hoor
Ik ook wel. Hopelijk kan ik die kopen van de 2k van Rutte die ik nog krijgquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
Je werkt nu helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hopelijk kan ik die kopen van de 2k van Rutte die ik nog krijg
Wist niet dat je boos werd maat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Kan dan toch nog wel geld van hem tegoed hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |