Nee joh. Wat mij betreft gaan we in lockdown. Prima toch. Beetje thuis zitten en zuipenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator Tjacka doet niet meer mee?
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh. Wat mij betreft gaan we in lockdown. Prima toch. Beetje thuis zitten en zuipen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.
@:charrell @:drizzt_dourden
Je vergeet @Elanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Zo ziet ons leven er sowieso al uit.
@:charrell @:drizzt_dourden
@Danny is echt een GOAT DANNYGOATquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #6 Pimp your keychain!
@:r-woud93 poar neem'n.
Poahquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
Ziet er echt prima uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Zipportal het volgende:
Dark mode allen.
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.quote:
Lekker Leenbakker toch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.
Er zijn genoeg goede stoelen voor minder te vinden, zo lastig is dat niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag mijn 'kantoor' afmaken (lees:het zijkamertje). Moet alleen nog een fatsoenlijke bureaustoel fiksen, suggesties die ik krijg zijn allemaal boven de 1000 euro dus dat gaat nog een behoorlijke zoektocht worden.
Heb je mijn vraag over Wouter Burger gemist?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Stoelen van 1000 euro.
Hebben die krengen gouden wieltjes ofzo?
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag over Wouter Burger gemist?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er eentje van de IKEA ( @JanCees ) maar loop sinds een maandje voor m'n rug bij de fysio (mietje) en zijn claim is dat zo'n ergonomische toch een groot verschil kan maken. Moet wel zeggen dat we op kantoor ook dure stoelen hebben en nooit klachten gehad. Maar ga sowieso van m'n levensdagen geen 1k betalen voor een stoeltjequote:
Dat geeft het thuiswerken wel meteen een compleet nieuwe dimensie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de arbeidsvreugde.
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat geeft het thuiswerken wel meteen een compleet nieuwe dimensie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou het grote voordeel hierbij is, dat als je een webcammetje erbij aan zet, je nog geld gaat verdienen ook. Er zijn genoeg ranzige types die grof geld betalen om jou te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |