Je neemt maar een krantenwijk, gure attensjaak.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Kan dan toch nog wel geld van hem tegoed hebben
Van welk geld? Haags dacht dat laatst ook al. Maar ik heb niet eens een spaarrekening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd maat.
Rentenieren vanaf nu?
En dan om 6 uur opstaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je neemt maar een krantenwijk, gure attensjaak.
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van welk geld? Haags dacht dat laatst ook al. Maar ik heb niet eens een spaarrekening.
Valide vraag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????
Hij heeft wel een vrouw, en in tegenstelling tot jou kost hem dat geen geld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE BETAAL JE JE REKENINGEN DAN????
Geëmancipeerd hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw, en in tegenstelling tot jou kost hem dat geen geld.
https://www.systemrequire(...)rpunk-2077/13169/ampquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speel dat niet maat.
Wat oude games. Maar wil ook wel hedendaagse shooters kunnen spelen.
Dat is nogal een generieke vraag. Iets dat aansluit op de specifieke wensen en behoeften van de gebruiker in kwestie. In jouw geval kom je dan al snel bij zoiets uit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nogal een generieke vraag. Iets dat aansluit op de specifieke wensen en behoeften van de gebruiker in kwestie. In jouw geval kom je dan al snel bij zoiets uit:Dit is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gtx 780?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.systemrequire(...)rpunk-2077/13169/amp
Ga je weer WoW'en?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een hele nieuwe pc. De huidige is 10 jaar oud. Wil er een beetje op kunnen gamen. Wat raad je me aan?
Ging perongeluk bedoel gewoon die websitequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gtx 780?dit slaat nergens op.
Is TBC al announced?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ga vast wel weer spelen in de toekomst.
Nee, niet dat ik weet. Blizzcon was volgens mij ook uitgesteld, denk wel dat het daar gaat gebeuren, die aankondiging.quote:
Als je alles in 1080p op ultra low zet kan dat best kloppen toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gtx 780?dit slaat nergens op.
Laat het me weten als je er iets over hoort. Zou leuk zijn om dan weer te gaan spelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Blizzcon was volgens mij ook uitgesteld, denk wel dat het daar gaat gebeuren, die aankondiging.
Volgens mij ook niet meer. Ik speelde op een gegeven moment alleen nog, tot aan level 59,5. Maar geen idee of zij daarna nog doorgegaan zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat het me weten als je er iets over hoort. Zou leuk zijn om dan weer te gaan spelen
Spelen @:Littlerabbit en @:Insomnia2.0 (rip) nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |