Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.quote:
Dat moet ik ook eens doen, het is een wildgroei hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Strakjes schaamhaar trimmen.
@:Lange_Lans
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
net op tijd verkocht, wel jammer dat het op krediet is voor die Catalaanse armoedzaaiers
Wedstrijden van Barcelona zou je eigenlijk moeten overslaan, om die reden. Komt een vreselijk type volk op af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.
Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.
Check deze grap @:Lenny_Leonard
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.quote:
Stank voor dankquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Like gezet. Bedankje is niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Ik ga snacken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Boerenkool met spekjes en rookworstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.
Kutleef.
Tot 22u 'doorzakken'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Weekendgenot. Vannacht even lekker doorzakken in de kroeg. Oh, wacht.
Rustig maat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.
Kutleef.
Kipshoarma. Genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar wijnproeverij gefixt. 1700 beginnen, 2200 zwalkend naar bed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zit er vrijdags helaas niet in. Zat er voor morgen wel aan te denken ja.
Zelf gemaakte patatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |