Voor het eerst in weken een rustige vrijdagavond, dus ik denk dat ik die wel mee ga pakken vanavond jaquote:
Heb niet zoveel tegen de stad Amsterdam. De club Ajax daarentegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp heel goed dat in een topic naar je hart je de eerste posts wil maken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
Aantal positieve tests (3.831) groeit weer flink
https://www.nu.nl/coronav(...)oeit-weer-flink.html
Mokerdomquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:jojoortje en @:onlogisch zijn het hier niet mee eens!
No, woman, no cry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb niet zoveel tegen de stad Amsterdam. De club Ajax daarentegen
Ten Hagquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No, woman, no cry.
No, woman, no cry. Eh, yeah!
A little darlin', don't shed no tears.
No, woman, no cry. Eh!
[ afbeelding ]
Dank maatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Gaat steeds beter met je fipo's.
Ik doe ook niet actief mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom men zo actief meedoet aan het dode topic spel.
Kreeziequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No, woman, no cry.
No, woman, no cry. Eh, yeah!
A little darlin', don't shed no tears.
No, woman, no cry. Eh!
[ afbeelding ]
Wij moeten nog steeds een rondje sportenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een plaatje van een vrouw.
@:Rambodirk
Zou toch een zegen voor dat land zijn als hij Biden tijdens het debatje afgelopen week heeft aangestoken en ze samen de pijp uit gaan.quote:
Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.quote:
Dat moet ik ook eens doen, het is een wildgroei hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Strakjes schaamhaar trimmen.
@:Lange_Lans
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
net op tijd verkocht, wel jammer dat het op krediet is voor die Catalaanse armoedzaaiers
Wedstrijden van Barcelona zou je eigenlijk moeten overslaan, om die reden. Komt een vreselijk type volk op af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee zeges op rij en de goednieuwsshow draait alweer op volle toeren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |