Ik had al zo'n vermoedenquote:
Ahh wat lief, thanksssquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn verschillende teams die tegen elkaar (st)rijden. Maar die hebben allemaal een motorleverancier nodig. Zonder motor rijdt hun auto niet.
Er zijn veel minder motorleveranciers dan teams. De motorleverancier van Red Bull (Max) stopt ermee. Dus moeten ze nieuwe vroem voor in hun auto. Maar de keuze is niet echt reuze. Sommige leveranciers voorzien al meerdere teams van motors. Eentje zou het nog wel erbij kunnen hebben (Honda) maar waarschijnlijk wil Honda niks leveren aan Red Bull en Red Bull wil Honda niet, wegens slechte ervaringen met elkaar, eerder. Toen gingen de motoren steeds stuk dus Red Bull boos.
Kennelijk kan een leverancier gedwongen worden aan een team te leveren onder bepaalde omstandigheden, maar de vraag is of we dat motte willen.
Psst. Waar je nu een paar keer Honda zegt moet het Renault zijn. Verderquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn verschillende teams die tegen elkaar (st)rijden. Maar die hebben allemaal een motorleverancier nodig. Zonder motor rijdt hun auto niet.
Er zijn veel minder motorleveranciers dan teams. De motorleverancier van Red Bull (Max) stopt ermee. Dus moeten ze nieuwe vroem voor in hun auto. Maar de keuze is niet echt reuze. Sommige leveranciers voorzien al meerdere teams van motors. Eentje zou het nog wel erbij kunnen hebben (Honda) maar waarschijnlijk wil Honda niks leveren aan Red Bull en Red Bull wil Honda niet, wegens slechte ervaringen met elkaar, eerder. Toen gingen de motoren steeds stuk dus Red Bull boos.
Kennelijk kan een leverancier gedwongen worden aan een team te leveren onder bepaalde omstandigheden, maar de vraag is of we dat motte willen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Eenmaal bij mij thuis deed ik ook niet veel. Ik was vooral aan het kijken hoe @:Em31 met de portofoon bezig was en vooral @:Strani mijn baggage bij het grofvuil gooide
Oh godverdekut jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Psst. Waar je nu een paar keer Honda zegt moet het Renault zijn. Verder
uitstekende uitleg
Een paar jaar terug was Red Bull aan het stampvoeten en schreeuwen dat Renault allemaal Franse rommel leverde, dat ze er helemaal genoeg van hadden en dat ze het volgende jaar wel met een andere motorleverancier in zee zouden gaan. Vervolgens wilde geen enkele andere motorleverancier aan Red Bull leveren en konden ze met hangende pootjes terug naar Renault of ze alsjeblieft toch nog een jaartje hun motoren konden gebruiken. Dat duurde een paar weken al met al, dus soap klopt welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh wat lief, thanksssDit klinkt wel als de ingrediënten voor een goede soap
Nouja, we hebben onlangs uitgevonden dat dat lekke zwembadje eigenlijk ook jouw werk was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]Want zulke dingen doe ik nou eenmaal
"Ik overleef al drie en zeuventeg jaar zonder mondkappie hoor wat een onzin dat het dan nou ineens wel zou moeten!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef Em31 het volgende:
Ik was net in de supermarkt en vooral ouderen hadden geen mondkapje opben wel benieuwd of het volgende week al meer wordt.
Goed puntquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, we hebben onlangs uitgevonden dat dat lekke zwembadje eigenlijk ook jouw werk was.
Je was wel echt eager aan het weggooien, jij lijertquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]Want zulke dingen doe ik nou eenmaal
Dus in principe maak ik jou het leven zuur omdat dat voor de SC als geheel leuker is, en zelf vind je het dan ook wel goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je was wel echt eager aan het weggooien, jij lijertAan de andere kant greep ik ook niet in. Want meer spullen van mij weg, betekende meer geld voor de pot mijn portemonnee
Ik wilde net het droomwoordenboek erbij pakken, maar ik zie dit ook wel als een treffende uitlegquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus in principe maak ik jou het leven zuur omdat dat voor de SC als geheel leuker is, en zelf vind je het dan ook wel goed
Tof tof tof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:25 schreef Greys het volgende:
Diederik Gommers heeft in een uur weer tienduizend volgers erbij op insta.![]()
En hij volgt zelf alleen RIVM, de NOS, Erasmus MC én Famke Louise.
Hij heeft een scriptie die jouw posts automagisch liked.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani ik blijf me erover verbazen hoe snel jij kan liken, had net pas op verzenden gedrukt
Ik vond dat ik meer dan genoeg tijd had om de post te lezen, te besluiten of ik het leuk vond en hem vervolgens te likenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani ik blijf me erover verbazen hoe snel jij kan liken, had net pas op verzenden gedrukt
Valt we dan wel tegen dat deze nog geen like heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
En deze welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Valt we dan wel tegen dat deze nog geen like heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |