SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Sneu, in quarantine moeten blijven vanwege een hoax, die bovendien allang onder controle was.Ik doe het ff rustig aan.![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
"He's even wearing a mask when he's 200 yards away!"
Zoiets riep The Donald dinsdagnacht nog honend over 'sleepy' Joe Biden.
Sukkel.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Bij welke groep zal Trump gaan horen? Ik gok dat er gerede kans is dat hij bij de 209.000 groep waar mijn schoonmoeder gaat horen. Stand by and lay down.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hopelijk niet, hij moet natuurlijk wel gewoon op de normale manier verslagen worden in november. Wat er daarna met hem gebeurt zal me worst wezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:37 schreef klappernootopreis het volgende:
Bij welke groep zal Trump gaan horen? Ik gok dat er gerede kans is dat hij bij de 209.000 groep waar mijn schoonmoeder gaat horen. Stand by and lay down.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Weten we zeker dat het waar is, of is het een feniks-strategie van zijn leugenachtige campagneteam?He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Scherp.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef Ringo het volgende:
Weten we zeker dat het waar is, of is het een feniks-strategie van zijn leugenachtige campagneteam?
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dit vraag je jezelf natuurlijk af, maar welk voordeel kan hij hierbij hebben?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef Ringo het volgende:
Weten we zeker dat het waar is, of is het een feniks-strategie van zijn leugenachtige campagneteam?
- snel weer aan het werk zonder klachten, laten zien dat je een sterke leider bent.
- alle aandacht op jou ipv op je opponent, maar dat had hij eigenlijk altijd al.
- mensen die hem meer humaan gaan zien en compassie voor hem krijgen?
allemaal lijkt het me niet heel erg sterk, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
En misschien heeft ie gewoon echt Covid natuurlijk.![]()
Ja terechte vraag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef Ringo het volgende:
Weten we zeker dat het waar is, of is het een feniks-strategie van zijn leugenachtige campagneteam?![]()
Ik weet niet, in combinatie met het nieuwsbericht dat hij de grootste misinformatiebrenger in de Engelse taal is, zou vlak voor de verkiezingen doodgaan, waarna mensen massaal thuisblijven en downticket de Republikeinen weggevaagd worden, laten zien dat 2020 toch een geweldig gevoel van ironie heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk niet, hij moet natuurlijk wel gewoon op de normale manier verslagen worden in november. Wat er daarna met hem gebeurt zal me worst wezen.
Maar het is 2020, dus hij zal wel drie dagen ee mild kuchje hebben en daarna verklaren dat Covid 19 inderdaad een hoax is die alleen losers aanpakt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nah denk wel dat het waar is. Er zijn ook berichten dat Hope Hicks al dagen geleden symptomen had met de vraag waarom Trump niet eerder getest is.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Hij wordt toch dageliks getest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:45 schreef Kijkertje het volgende:
Nah denk wel dat het waar is. Er zijn ook berichten dat Hope Hicks al dagen geleden symptomen had met de vraag waarom Trump niet eerder getest is.![]()
Brian Williams van msnbc net: our prayers and thought go for all the "Humans" in the white house...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dacht het niet hoor. Het staat me bij dat dat 1 keer in de week was of zo tenzij er een aanleiding voor is. Maar berichten daarover hebben we al lang niet meer gehad.quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
De beurs plofte na het nieuws 500 punten onderuit. Die zijn er niet gerust op.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Met dat geschreeuw tijdens dat debat zal Biden het ook wel hebben.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Hij is voor het debat getest zegt iequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor. Het staat me bij dat dat 1 keer in de week was of zo tenzij er een aanleiding voor is. Maar berichten daarover hebben we al lang niet meer gehad.
This aged well trouwensLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In Juli was het nog 'meerdere keren per dag'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor. Het staat me bij dat dat 1 keer in de week was of zo tenzij er een aanleiding voor is. Maar berichten daarover hebben we al lang niet meer gehad.
Bron: https://www.politico.com/(...)ple-times-day-375957![]()
Ah thanks! Die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:56 schreef Libris het volgende:
[..]
In Juli was het nog 'meerdere keren per dag'
Bron: https://www.politico.com/(...)ple-times-day-375957“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:53 schreef klappernootopreis het volgende:
De beurs plofte na het nieuws 500 punten onderuit. Die zijn er niet gerust op.
Zonder Trump kan de VS eindelijk een doordachte coronastrategie uitrollen en is de kans ook groter dat een deal wordt gesloten over het steunpakket.
De beurzen zouden juist op moeten veren.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
De mensen die met hem in aanraking komen worden volgens mij dagelijks getest. Hij zelf niet.quote:
Maar dan zou Hope Hicks ook dagelijks getest zijn.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Maar in hetzelfde artikel wordt Trump geciteerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah thanks! Die heb ik gemist dan.quote:Speaking during a White House news briefing later Tuesday, Trump himself said he is tested on average once every two or three days. He denied ever having been tested multiple times in a single day but said, “I could see that happening.”![]()
Na de T-shirts met het het proud boy logo komen er nu uv schemerlampen met de afbeelding van Trump op de markt..Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
pfff onduidelijk dus maar er is neem ik aan ook een periode (dagen?) tussen besmetting en een test die positief aangeeft?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:01 schreef Libris het volgende:
[..]
Maar in hetzelfde artikel wordt Trump geciteerd
[..]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik vraag me af of Trump Hicks heeft besmet of andersom..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De mensen die met hem in aanraking komen worden volgens mij dagelijks getest. Hij zelf niet.
Maar dan zou Hope Hicks ook dagelijks getest zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nu is het de tijd dat Trump Vladimir Putin op ziekenbezoek moet vragen..
Als je melkkoe niks meer produceert?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom?
Zonder Trump kan de VS eindelijk een doordachte coronastrategie uitrollen en is de kans ook groter dat een deal wordt gesloten over het steunpakket.
De beurzen zouden juist op moeten veren.
Had ie dat maar eerder gedaan. Putin heeft vast nog wel een dosis Sputnik V liggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:07 schreef klappernootopreis het volgende:
Nu is het de tijd dat Trump Vladimir Putin op ziekenbezoek moet vragen..
Kan er eigenlijk nog een andere president naar voren geschoven worden voor de verkiezingen? Je zult maar hebben dat Trump onder narcose aan de beademing ligt tijdens de verkiezingen. Als ie dan wakker wordt en hoort dat ie verloren heeft gaat ie alsnog de hoek om vrees ik
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Je mag het eigenlijk niet zeggen maar hst is net als bij Bolsonaro heerlijk dat iemand die zo laatdunkend is het zelf oplooptquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is voor het debat getest zegt ie
[ twitter ]
This aged well trouwensOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die gare familie van hem zat zonder maskers bij het debat. Geloof dat alleen Melania een masker droeg.
[ Bericht 15% gewijzigd door capricia op 02-10-2020 09:34:54 ]![]()
Het zou hem goed uitkomen..quote:
- Geen debat
- Covid lijkt niet ernstig
- Hij is sterk
- Focus op Trump
- Meer menselijk![]()
Ik geloof dat ik kan vliegen door hard met mijn armen te wapperenquote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoewel te funny if true, hou ik bij deze leugenkampioen nog even een slag om de arm.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
die heeft al het vaccin gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:07 schreef klappernootopreis het volgende:
Nu is het de tijd dat Trump Vladimir Putin op ziekenbezoek moet vragen..![]()
Blijkbaar is Nancy Pelosi in staat van paraatheid gebracht. Dan kan het best een realiteit zijn dat Pence ook besmet kan zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Lijkt me gewoon een voorzorgsmaatregel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:26 schreef klappernootopreis het volgende:
Blijkbaar is Nancy Pelosi in staat van paraatheid gebracht. Dan kan het best een realiteit zijn dat Pence ook besmet kan zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad. Maar toch..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een voorzorgsmaatregel.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.![]()
Dit faken is te gevaarlijk. Stel ze hebben het niet en lopen het later alsnog op. 1 keer vals positief testen is tot daar aan toe maar nu hebben ze het beiden. Geloofwaardigheid is al niet zijn sterkste punt maar hierover liegen vernietigt het laatste restje geloofwaardigheid.![]()
Wel gek dat hij zich laat testen eigenlijk. Volgens Trump's logica zou je toch nergens last van hebben als je niet getest word?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Blijft een vreselijke walgelijke man.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Leg uit....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mogelijk is.
HIj kan het ook express opgelopen hebben....![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
Wel gek dat hij zich laat testen eigenlijk. Volgens Trump's logica zou je toch nergens last van hebben als je niet getest word?![]()
Hoe moet Biden reageren:
1 hij legt zijn campagne neer en heeft medelijden met de president.
2 hij moet gaan voor de genadeslag om zo hem van de troon te duwen.
ik vraag me ook af hoe Trump zou reageren als Biden degene was die corona had, zou Trump hem dan sparen en de campagne neerleggen.![]()
Nu is de vraag of Hope Hicks terug gekomen is als moderne Mata Hari.Ik heb er ook niet zo heel veel fiducie in, de timing is te opvallend. Dit zou zo maar eens een hail mary kunnen zijn om weer sympathie voor zijn covid beleid op te wekken.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dan heeft ie wel heel veel vertrouwen in z'n oude te vette lijf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Leg uit....
HIj kan het ook express opgelopen hebben....
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
De kans dat dit waar is lijkt me wel vele malen groter dan dat dit een wilde gok is om de verkiezing te beļnvloeden.![]()
Dan is die herkozen of niet en maakt het niks meer uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:33 schreef Ericr het volgende:
Dit faken is te gevaarlijk. Stel ze hebben het niet en lopen het later alsnog op. 1 keer vals positief testen is tot daar aan toe maar nu hebben ze het beiden. Geloofwaardigheid is al niet zijn sterkste punt maar hierover liegen vernietigt het laatste restje geloofwaardigheid.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Verkiezingen kan je misschien uitstellen, maar dan is Trump na 1 januari alsnog geen president meer, maar dan heeft dacht ik Pelosi de leiding tot aan de verkiezingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Leg uit....
HIj kan het ook express opgelopen hebben....Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Recent zei ik nog dat rondom Corona je wel redelijk kon voorspellen hoe het zou lopen tot de verkiezingen, maar daar moet ik toch op terugkomen![]()
![]()
![]()
'And you get corona and you get corona, everyone gets corona!'.
Superspread event op Harrisburg airport.![]()
Volgens mij kun je een verkiezing niet vertragen, ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
Blijft een vreselijke walgelijke man.![]()
Gewoon door gaan zoals Biden het al deed, met duidelijke coronamaatregelen. Als Trump op sterven lag is het wat anders, maar voorlopig kan hij in quarantaine nog altijd via beeld veel doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:39 schreef MakkieR het volgende:
Hoe moet Biden reageren:
ik vraag me ook af hoe Trump zou reageren als Biden degene was die corona had, zou Trump hem dan sparen en de campagne neerleggen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Verkiezingen kan je misschien uitstellen, maar dan is Trump na 1 januari alsnog geen president meer, maar dan heeft dacht ik Pelosi de leiding tot aan de verkiezingen.Wat ik vermoed is dat Donald Trump geen gezichtsverlies wil leiden om de verkiezingen te verliezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een verkiezing niet vertragen, ik kan het mis hebben.
Ik denk dat hij het scenario heeft bedacht om niet aan de verkiezingen mee te doen. En dus kan hij in ieder geval niet verliezen.![]()
Misschien heeft hij als testpersoon gediend voor het coronavirus wonder vaccin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel heel veel vertrouwen in z'n oude te vette lijf.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik denk niet dat hij zo gek is als risicogeval de dood te riskerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef Barlexus het volgende:
HIj kan het ook express opgelopen hebben....
Sowieso, hij kan de verkiezingen uitstellen wat ie wil. In januari is zijn termijn hoe dan ook afgelopen![]()
Hij heeft het niet expres opgelopen. Waarom het expres oplopen, terwijl je er ook over zou kunnen liegen zonder het risico van ziek worden?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik vraag me af waar de Trump fans nu rondhangen, meestal lossen ze elkaar af.
... en als hij claimt dat hij complicaties heeft opgelopen kan hij met een cpap op en rollator zielig naar de rechtbank schuifelen, waarna strafvervolging wordt afgeblazen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:44 schreef Barlexus het volgende:
[..]
[..]
Wat ik vermoed is dat Donald Trump geen gezichtsverlies wil leiden om de verkiezingen te verliezen.
Ik denk dat hij het scenario heeft bedacht om niet aan de verkiezingen mee te doen. En dus kan hij in ieder geval niet verliezen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Al die mensen die in de buurt van Trump kwamen worden toch met regelmaat getest ?
Beetje vreemd dat er nu ineens mensen er doorheen glippen....![]()
Je kunt al besmettelijk zijn voor je positief test.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:49 schreef Barlexus het volgende:
Al die mensen die in de buurt van Trump kwamen worden toch met regelmaat getest ?
Beetje vreemd dat er nu ineens mensen er doorheen glippen....Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Dat zie je wereldwijd, er is gewenning en dit lijdt tot roekeloosheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:49 schreef Barlexus het volgende:
Beetje vreemd dat er nu ineens mensen er doorheen glippen....Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Inderdaad, het zou heel lastig vol te houden zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De kans dat dit waar is lijkt me wel vele malen groter dan dat dit een wilde gok is om de verkiezing te beļnvloeden.![]()
Is er al nieuws of Pence getest is?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Bovendien is er kans dat het virus via aanrakingen wordt verspreid. In dit licht gezien vraag ik me af wie er allemaal aan Hope Hicks mag grabbelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt al besmettelijk zijn voor je positief test.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Biden gaat gewoon op normale voet verder. Dat lijkt me het beste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:39 schreef MakkieR het volgende:
Hoe moet Biden reageren:
ik vraag me ook af hoe Trump zou reageren als Biden degene was die corona had, zou Trump hem dan sparen en de campagne neerleggen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik denk dat hij getest is, maar de uitslag, daar moeten we even op wachten.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
3. Persco en "thoughts and prayers" uitsprekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:39 schreef MakkieR het volgende:
Hoe moet Biden reageren:
ik vraag me ook af hoe Trump zou reageren als Biden degene was die corona had, zou Trump hem dan sparen en de campagne neerleggen.![]()
Pence lijkt me een krasse knar maar voor Trump gaat het wel spannend worden of hij dit gaat overleven. Oud en veel te zwaar.![]()
Dan hoeftie niet het gevang in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:37 schreef klappernootopreis het volgende:
Bij welke groep zal Trump gaan horen? Ik gok dat er gerede kans is dat hij bij de 209.000 groep waar mijn schoonmoeder gaat horen. Stand by and lay down.![]()
![]()
Was ook mijn eerste reactie toen ik het hoorde...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef Ringo het volgende:
Weten we zeker dat het waar is, of is het een feniks-strategie van zijn leugenachtige campagneteam?![]()
Ok, Trump is een structurele leugenaar, maar dit nieuws is absoluut niet verzonnen. Dit is een deuk voor zijn ego en komt hem op hoongelach te staan.
Waarom zijn zoveel mensen toch gevoelig voor false flag complotten?Géén kloon van tvlxd!![]()
betekent deze ziekte nu ook dat de volgende debatten niet doorgaan?waarschijnlijk omdat Trump nog nooit ergens de waarheid over heeft verteld dus waarom nu wel?quote:Waarom zijn zoveel mensen toch gevoelig voor false flag complotten?Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Als ik ergens jeuk van krijg zijn het Amerikanen met hun prayers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:01 schreef Blik het volgende:
[..]
3. Persco en "thoughts and prayers" uitspreken
Ook eens meegemaakt dat er iets was en iemand anders opmerkte "I'll add her to my prayers".
Top.![]()
Trump zit in een risicogroep. Dan heb je twee opties na besmetting, je bent a symptomatisch of je bent dit niet.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Eerste debat met Trump is op 15 October, dus nog wel wat tijd. Eerst de VPs volgende week.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
betekent deze ziekte nu ook dat de volgende debatten niet doorgaan?
[..]
waarschijnlijk omdat Trump nog nooit ergens de waarheid over heeft verteld dus waarom nu wel?![]()
Je moet je wel afvragen of die mensen die 'm uitlachen niet dezelfde mensen zijn die 'm altijd al uitlachen. Het is niet dat ineens het al overgebleven groepje die hards hem nu gaat uitlachen en laat vallen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef Montov het volgende:
Ok, Trump is een structurele leugenaar, maar dit nieuws is absoluut niet verzonnen. Dit is een deuk voor zijn ego en komt hem op hoongelach te staan.
Waarom zijn zoveel mensen toch gevoelig voor false flag complotten?![]()
Ik vraag me af of Kamala Harris bereid is om zich in een besmetting haard te willen storten nuquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:07 schreef Libris het volgende:
[..]
Eerste debat met Trump is op 15 October, dus nog wel wat tijd. Eerst de VPs volgende week.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als dit verzonnen is dan valt hij dezelfde dag nog door de mand, Journalisten gaan nu natuurlijk op zoek naar de artsen die hem hebben getest. Die zoeken dit tot de bodem uit en er hoeft maar een touwtje los te zitten en het kaartenhuis valt in een.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef Montov het volgende:
Pence is blijkbaar thuis, dat zal aardig wat speculaties losmaken..Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als pence positief is getest, moet hij voorlopig in quarantaine en kan niet performen. Hence: geen debat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kamala Harris bereid is om zich in een besmetting haard te willen storten nu
Wat een adrenaline komt er vrij nu bij de campaign teams.![]()
Ze kan een andere ruimte eisen dan Pencequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kamala Harris bereid is om zich in een besmetting haard te willen storten nu![]()
Dat kun je in Amerika het beste doen, ze zijn daar allemaal nogal gelovig. Verder moet Biden gewoon de genadeslag geven en hem op alle kanten aan pakken waar de man gefaald heeft. Geen medelijden hebben omdat hij corona heeft. Trump zou dit ook nooit doen als Biden Corona heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als ik ergens jeuk van krijg zijn het Amerikanen met hun prayers.
Ook eens meegemaakt dat er iets was en iemand anders opmerkte "I'll add her to my prayers".
Top.![]()
Los daarvan moet Trump de regie geheel uit handen geven zolang hij "ziek" is. Dat zal hij ook niet willen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als dit verzonnen is dan valt hij dezelfde dag nog door de mand, Journalisten gaan nu natuurlijk op zoek naar de artsen die hem hebben getest. Die zoeken dit tot de bodem uit en er hoeft maar een touwtje los te zitten en het kaartenhuis valt in een.![]()
VP debate gaat nu ook geweldig worden, Als Corona nu niet centraal staat, weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:07 schreef Libris het volgende:
[..]
Eerste debat met Trump is op 15 October, dus nog wel wat tijd. Eerst de VPs volgende week.![]()
quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Wel de vraag waarom ze het dan niet geheimhouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef Montov het volgende:
Wel als hij in de gaten heeft dat hij de verkiezingen gewoon gaat verliezen. Ik denk dat Trump al door heeft dat hij deze verkiezingen gaat verliezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Los daarvan moet Trump de regie geheel uit handen geven zolang hij "ziek" is. Dat zal hij ook niet willen.
We gaan wachten totdat Trump gaat roepen dat de verkiezingen uitgesteld moeten worden...dan wordt het verdacht.![]()
Had ik sowieso gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze kan een andere ruimte eisen dan PenceMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hij kan roepen wat hij wilt, maar de verkiezingsdatum staat volgens mij in de grondwet vast gespijkerd. Die kun je niet zomaar vertragen of uitstellen. Zelfs in Rusland kan dat niet. Anders zou een president de verkiezingen altijd kunnen uitstellen, zodat hij altijd aan de macht blijft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:16 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Wel als hij in de gaten heeft dat hij de verkiezingen gewoon gaat verliezen. Ik denk dat Trump al door heeft dat hij deze verkiezingen gaat verliezen.
We gaan wachten totdat Trump gaat roepen dat de verkiezingen uitgesteld moeten worden...dan wordt het verdacht.![]()
Denk niet dat Biden voor die tactiek kiest. Hetzelfde als dat hij zou zeggen "I would never lie to the people".quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat kun je in Amerika het beste doen, ze zijn daar allemaal nogal gelovig. Verder moet Biden gewoon de genadeslag geven en hem op alle kanten aan pakken waar de man gefaald heeft. Geen medelijden hebben omdat hij corona heeft. Trump zou dit ook nooit doen als Biden Corona heeft.
Trump kan voor hem een passant zijn en democraten zijn nogal gevoelig voor details. Als de beste man hetzelfde zou doen als Trump zou dat alleen maar een bevestiging naar de eigen aanhang zijn en een olie op t vuur bij de Trump extremisten. Daarnaast wordt ieder woord in de toekomst na zo'n quote afgewogen en zou zelfs 'hairsplitting' worden gekeken naar t feit dat Biden eens op een onderwerp draait. Bepaalde dingen zijn leugens en met andere dingen is het bijsturen met de tijd.![]()
Spit battle tussen Biden en West?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kan Biden nog altijd in debat met de third party candidatesVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mammoud Abbas is daar de koning inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij kan roepen wat hij wilt, maar de verkiezingsdatum staat volgens mij in de grondwet vast gespijkerd. Die kun je niet zomaar vertragen of uitstellen. Zelfs in Rusland kan dat niet. Anders zou een president de verkiezingen altijd kunnen uitstellen, zodat hij altijd aan de macht blijft.![]()
![]()
Het feestje van de proud boys is geėindigd met een kater van jewelste..
Waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Amy Barrett het ook heeftMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik heb het nog even nagezocht, volgens de Volkskrant is dit in Amerika "formeel" niet mogelijk. al sinds 1845 is om de 4 jaar een vaste datum ingesteld waarbij de geldigheidsduur van een zittende president precies 4 jaar duurt. Na die datum ben je gewoon geen president meer. Dit kun je ook niet zomaar veranderen, omdat de datum in de grondwet staat en dan heb je de Democraten nodig om deze wet aan te passen. Met andere woorden dit is vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij kan roepen wat hij wilt, maar de verkiezingsdatum staat volgens mij in de grondwet vast gespijkerd. Die kun je niet zomaar vertragen of uitstellen. Zelfs in Rusland kan dat niet. Anders zou een president de verkiezingen altijd kunnen uitstellen, zodat hij altijd aan de macht blijft.
https://www.volkskrant.nl(...)oor-elkaar~b836acaa/![]()
De kans is natuurlijk het grootst dat Trump hier relatief goed doorheen komt. Veel Covid patienten hebben milde klachten, en het is niet zo dat iedereen boven de 70 omvalt van deze ziekte.
En laten we dat ook gewoon hopen.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Een goede reden om de debatten te annuleren. Daar heeft hij geluk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat is mogelijk, mijn schoonmoeder was 89 maar diegene die haar had besmet was 93. En was a symptomatisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De kans is natuurlijk het grootst dat Trump hier relatief goed doorheen komt. Veel Covid patienten hebben milde klachten, en het is niet zo dat iedereen boven de 70 omvalt van deze ziekte.
En laten we dat ook gewoon hopen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Omdat ik liever heb dat hij gewoon verliest.quote:
Anders krijgt hij helemaal een soort martelaarschap.
[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 02-10-2020 10:32:43 ]Galantly he chickened out...
En een voorspoedige campagne..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:38 schreef Bocaj het volgende:
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Met op zijn grafsteen de text: killed by fake newsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Omdat ik liever heb dat hij gewoon verliest.
Anders krijgt hij helemaal een soort martelaarschap.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De pandemie is Trump's zwakke punt. Nu is hij zelf exhibit A van zijn eigen falen. En hij kan voorlopig geen campagne meer voeren terwijl hij enorm achter staat. Politiek gezien is dit dus vreselijk nieuws voor hem. Hoop wel dat hij er snel weer bovenop komt.![]()
Ik heb liever dat hij met schande het witte huis uit wordt gejaagd en hij 209.000 processen aan zijn broek krijgt. Hij verdient geen makkelijke dood.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door capricia op 02-10-2020 09:51:38 ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Daar gaat de senaat over denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mogelijk loopt dan haar benoeming in de soepMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
AL heeft hij nu wel weer het voordeel dat hij het nieuws nu compleet domineert en daarme Biden dus mogelijk de wind uit de zeilen neemt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef westwoodblvd het volgende:
De pandemie is Trump's zwakke punt. Nu is hij zelf exhibit A van zijn eigen falen. En hij kan voorlopig geen campagne meer voeren terwijl hij enorm achter staat. Politiek gezien is dit dus vreselijk nieuws voor hem. Hoop wel dat hij er snel weer bovenop komt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ja maar hearings met iemand die COVID heeft....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Daar gaat de senaat over denk ik.![]()
Daar heb je ook een punt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij met schande het witte huis uit wordt gejaagd en hij 209.000 processen aan zijn broek krijgt. Hij verdient geen makkelijke dood.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Zet dit plaatje van The Lincoln project ook in weer een ander daglicht..
Denk dat Biden zich ook meteen heeft laten testen.
Zou wat zijn zeg.Galantly he chickened out...
Och Biden wat wind uit de zeilen is minder ingrijpend dan een virus die je de lucht uit de longen neemt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
AL heeft hij nu wel weer het voordeel dat hij het nieuws nu compleet domineert en daarme Biden dus mogelijk de wind uit de zeilen neemt.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hij heeft een tijd terug al een kuur gevolgd omdat het ook een preventieve werking zou hebben. Womp, womp.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:41 schreef BufferOverflow het volgende:
Mooi moment om te laten zien dat hydroxychloroquine werkt
Trump kan ook een banaan in zijn oor stoppen om te laten zien dat dat ook werkt. Want de kans is groot dat hij net als 50% van alle besmette mensen niets merkt en vanzelf weer virusvrij wordt.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ach daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Omdat ik liever heb dat hij gewoon verliest.
Anders krijgt hij helemaal een soort martelaarschap.
Daarbij lijkt me dit gewoon een strategie van hem. Over een paar dagen is hij weer beter en dan zijn al zijn volgers weer goed geprimed. Als uitkomt dat dit een leugen was maakt dat niemand wat uit. Zijn fans zullen het als 3D schaak wegzetten en zijn tegenstanders weten dat hij toch over alles liegt.
Martelaarsschap, nouja het is niet alsof hij zich opoffert voor iets. Misschien is het een tragedie voor de proud boys.![]()
Ja Biden zou covid niet overleven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]
Zet dit plaatje van The Lincoln project ook in weer een ander daglicht..
Denk dat Biden zich ook meteen heeft laten testen.
Zou wat zijn zeg.![]()
Gewoon omdat je van niemand hoopt dat hij dood gaat, als je enigszins fatsoenlijk bent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat hopen? Ik hoop dat hij erin blijft. Wat een waardeloos stuk vreten.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ah, we hebben een dokter in tha house!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:50 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Ja Biden zou covid niet overleven.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Hij domineert al de hele campagne het nieuws. Alleen op een slechte manier. De verkiezingen zijn een referendum over hem. Biden staat voor en is alleen maar blij als er drie weken lang 24/7 gepraat wordt over Trump die corona heeft gekregen omdat het een sukkel is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
AL heeft hij nu wel weer het voordeel dat hij het nieuws nu compleet domineert en daarme Biden dus mogelijk de wind uit de zeilen neemt.![]()
Wat is het voordeel voor Trump als de verkiezingen worden uitgesteld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
doodsverwensingen en ander grof taalgebruik hoeft niet"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Trump kampt met overgewicht, vindt sporten grote onzin en leeft op een dieet van fastfood.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gewoon omdat je van niemand hoopt dat hij dood gaat, als je enigszins fatsoenlijk bent.
De man is geen baken van gezondheid.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
TRump denkt vast dat als er een vaccin op de markt komt hij dan nog kan winnen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor Trump als de verkiezingen worden uitgesteld?![]()
Ik hoop wel dat hij zijn eigen advies opvolgt en zich laat injecteren met schoonmaakmiddel...![]()
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....![]()
"He is in several high-risk groups — elderly, obese, low-income".quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump kampt met overgewicht, vindt sporten grote onzin en leeft op een dieet van fastfood.
De man is geen baken van gezondheid.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Wat is er mis met je als je van niemand hoopt dat hij dood gaat? Dan heb je duidelijk geen fatsoen... Er zijn genoeg mensen waarbij als ze doodgaan de wereld een betere plek wordt, Trump is daar zeker een van. Maar jij hoopt dus liever dat mensen zoals Trump de wereld voor bijvoorbeeld toekomstige generaties verder verpesten om jezelf moreel te verheffen boven anderenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gewoon omdat je van niemand hoopt dat hij dood gaat, als je enigszins fatsoenlijk bent.![]()
![]()
Dat klopt, er is dus wel een risico. Maar ik hoop gewoon dat hij het overleeft. Sterker: ik hoop gewoon dat hij geen of slechts milde klachten heeft. Zoals ik van letterlijk iedereen op de wereld dat zou hopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump kampt met overgewicht, vindt sporten grote onzin en leeft op een dieet van fastfood.
De man is geen baken van gezondheid.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Hij heeft de beste doktoren ter wereld. Denk dat dat wel goed komt. Maar politiek gezien is het veel erger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat klopt, er is dus wel een risico. Maar ik hoop gewoon dat hij het overleeft. Sterker: ik hoop gewoon dat hij geen of slechts milde klachten heeft. Zoals ik van letterlijk iedereen op de wereld dat zou hopen.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef Montov het volgende:
[..]
"He is in several high-risk groups — elderly, obese, low-income".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hoezo? Twitteren en kinderachtige namen voor je politieke tegenstanders verzinnen kan thuis prima, ook op een ziektebed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Los daarvan moet Trump de regie geheel uit handen geven zolang hij "ziek" is. Dat zal hij ook niet willen.![]()
Het betekent toch, dat iedere ambtenaar in wh in quarantaine hoort te gaan!
Het werkt daar fake veilig op elkaars lip in kleine kamers, heeft overleg etc.
Meadow, continu rond trump, was de afgelopen 24 uur veelvuldig met Barret op stap naar the Hill voor kennismaking.![]()
Als hij het echt heeft, dan krijgt hij natuurlijk wel de best mogelijke zorg. Zou hij Neanderthaler-DNA hebben?
Verder is het even afwachten wie het nog meer hebben opgelopen in het Witte Huis. Het zou een beetje verdacht zijn als alleen Trump en Melanie het hebben opgelopen. Ik neem aan dat Hope Hicks ook contacten heeft gehad met veel andere medewerkers.![]()
Een president doet nog wel meer dan dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:01 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hoezo? Twitteren en kinderachtige namen voor je politieke tegenstanders verzinnen kan thuis prima, ook op een ziektebed.![]()
TV kijken en golfen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een president doet nog wel meer dan dat.Galantly he chickened out...
Bij RCP zijn Georgia en Iowa net geswitcht van Trump naar Biden.
No Toss-up staat het daar nu 375-163. Halverwege juni was het nog 318-220 met de kanttekening dat een half jaar voor de verkiezingen er in veel staten minder gepolld werd, waardoor het wellicht allemaal wat statischer was.![]()
Wat kan hij niet meer doen dan als hij zegt COVID te hebben? Ik kan me letterlijk niks bedenken dat er onmogelijk door wordt gemaakt. Plus bij alles wat hij doet kan hij laten zien hoe geweldig toegewijd hij wel niet is, die frame heeft hij natuurlijk al vaak gebruikt. Denk bijvoorbeeld hoe zijn fans het geweldig vinden dat hij zijn salaris afstaat. Zo zullen zijn fans het ook geweldig vinden dat hij zich door COVID niet eens af laat remmen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een president doet nog wel meer dan dat.![]()
Een echte president wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een president doet nog wel meer dan dat.![]()
![]()
Als hij het echt heeft, dan verwacht ik de eerste dagen alleen berichten dat het goed gaat. Bij de meeste mensen lijkt vooral de tweede week spannend, dan gaat het de goede of slechte kant op.![]()
Toen BoJo in het ziekenhuis lag, leverde dat veel patriottisme op."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik roep zelf altijd heel hard '1 poll is geen poll', maar de eerste poll die volleidg post-debate lijkt heeft Biden +13 voor de GE. Dat is er eentje van CNBC en aan de historie te zien zat die voorheen zo op Biden +6-+9.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef VoMy het volgende:
Bij RCP zijn Georgia en Iowa net geswitcht van Trump naar Biden.
No Toss-up staat het daar nu 375-163. Halverwege juni was het nog 318-220 met de kanttekening dat een half jaar voor de verkiezingen er in veel staten minder gepolld werd, waardoor het wellicht allemaal wat statischer was.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nouja zo'n president zit een groot deel van zijn tijd te vergaderen met allerlei ambtenaren. Bijvoorbeeld over de veiligheidstoestand rondom de VS of over handelsbetrekkingen met China of wat dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat kan hij niet meer doen dan als hij zegt COVID te hebben? Ik kan me letterlijk niks bedenken dat er onmogelijk door wordt gemaakt. Plus bij alles wat hij doet kan hij laten zien hoe geweldig toegewijd hij wel niet is, die frame heeft hij natuurlijk al vaak gebruikt. Denk bijvoorbeeld hoe zijn fans het geweldig vinden dat hij zijn salaris afstaat. Zo zullen zijn fans het ook geweldig vinden dat hij zich door COVID niet eens af laat remmen.
Natuurlijk kan hij dat ook wel via een schermpje doen. Maar als hij besmet is zal hij al snel het advies krijgen rust te nemen om de kans op ernstiger te verkleinen.![]()
Maar Trump heeft dus zelf bekend gemaakt COVID te hebben. Zijn arts zegt:https://nos.nl/artikel/23(...)positief-getest.htmlquote:Het gaat naar omstandigheden goed met Trump en zijn vrouw, zegt de arts van de president. Hij verwacht dat Trump gewoon vanuit huis aan het werk kan en al zijn taken kan vervullen.
Verbaast mij dan wel dat er mensen zijn hier die denken dat hij het echt heeft of dat dit een nadeel voor hem kan zijn.
Okay natuurlijk als hij een verhaal had gepost waar de Dr. tegen hem zei Sir you have COVID weet je zeker dat het nep is maar nu heeft het daar toch ook alle tekenen van.![]()
Alsof Trump dat ene reet boeit...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja zo'n president zit een groot deel van zijn tijd te vergaderen met allerlei ambtenaren. Bijvoorbeeld over de veiligheidstoestand rondom de VS of over handelsbetrekkingen met China of wat dan ook.![]()
![]()
Ik hoop ook dat hij het overleeft, al is het alleen maar omdat er anders een mythe rondom wordt gecreėerd door zijn aanhangers. Dat is niet in het belang van de VS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat klopt, er is dus wel een risico. Maar ik hoop gewoon dat hij het overleeft. Sterker: ik hoop gewoon dat hij geen of slechts milde klachten heeft. Zoals ik van letterlijk iedereen op de wereld dat zou hopen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Anekdotisch heb ik veel verhalen gelezen dat zijn onwil om white supremacists te veroordelen veel "degelijke Republikeinen" heeft afgeschrokken. Trumpborden die de volgende ochtend uit tuinen waren weggehaald, mensen die er echt klaar mee waren nadat ze na Charlottesville voorzichtig bleven hangen. Hij heeft nu twee dagen later echter wel specifiek de proud boys afgezworen, dus deze "degelijke Republikeinen" zullen wel weer hard terughollen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik roep zelf altijd heel hard '1 poll is geen poll', maar de eerste poll die volleidg post-debate lijkt heeft Biden +13 voor de GE. Dat is er eentje van CNBC en aan de historie te zien zat die voorheen zo op Biden +6-+9.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Trump is dusdanig polariserend geweest dat ik me niet kan voorstellen dat hij op basis van sympathie of patriotisme ook maar één procentpunt zal stijgen in de peiling.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef capricia het volgende:
Toen BoJo in het ziekenhuis lag, leverde dat veel patriottisme op.
In de VK is er volgens mij een veel groter gebied dat tussen Tory en Labour zweeft.My friends all drive horses![]()
Wat voor mythe? Hoe zou die mythe uberhaupt invloed hebben op de VS?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij het overleeft, al is het alleen maar omdat er anders een mythe rondom wordt gecreėerd door zijn aanhangers. Dat is niet in het belang van de VS.![]()
Mee eens, Trump is niet het probleem, het zit allemaal wat dieper dan dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er mis met je als je van niemand hoopt dat hij dood gaat? Dan heb je duidelijk geen fatsoen... Er zijn genoeg mensen waarbij als ze doodgaan de wereld een betere plek wordt, Trump is daar zeker een van. Maar jij hoopt dus liever dat mensen zoals Trump de wereld voor bijvoorbeeld toekomstige generaties verder verpesten om jezelf moreel te verheffen boven anderenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Stom dat ze hem hebben getest, anders had hij het niet gehad.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Proud Boys zijn geen white supremacists.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Anekdotisch heb ik veel verhalen gelezen dat zijn onwil om white supremacists te veroordelen veel "degelijke Republikeinen" heeft afgeschrokken. Trumpborden die de volgende ochtend uit tuinen waren weggehaald, mensen die er echt klaar mee waren nadat ze na Charlottesville voorzichtig bleven hangen. Hij heeft nu twee dagen later echter wel specifiek de proud boys afgezworen, dus deze "degelijke Republikeinen" zullen wel weer hard terughollen.
De leider is tevens een zwarte Cubaan;
Die CNN reporter probeert het ook vergeefs, het is lachwekkend,You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Eens hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Trump is dusdanig polariserend geweest dat ik me niet kan voorstellen dat hij op basis van sympathie of patriotisme ook maar één procentpunt zal stijgen in de peiling.
In de VK is er volgens mij een veel groter gebied dat tussen Tory en Labour zweeft.
Maar ik dacht tevens aan zijn bewapende aanhang. Mensen kunnen uit 'vaderlandsliefde' gekke dingen gaan doen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat was Thomas Edison ook, die leefde op een dieet van Appeltaart en sterke koffie en rookte massa's sigaren. Maar bereikte wel een respectabele leeftijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man is geen baken van gezondheid.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dubieus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:20 schreef Selqae het volgende:
Proud Boys zijn geen white supremacists.Dat maakt niet zoveel uit. Al heeft ie het inderdaad een beetje weggestuurd van Gavin McInnes zijn ideeen.quote:De leider is tevens een zwarte Cubaan;They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk ook zeker dat we een stijging gaan zien in vuurwapengeweld als de Democraten winnen. Maar dat staat los van of Trump wel of geen Corona heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens hoor.
Maar ik dacht tevens aan zijn bewapende aanhang. Mensen kunnen uit 'vaderlandsliefde' gekke dingen gaan doen.My friends all drive horses![]()
Hangt er van af hoe ziek je bent. We probeerden contact te leggen met mijn schoonmoeder, maar dat was niet meer mogelijk. By the way, die had geen onderliggende kwalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:01 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hoezo? Twitteren en kinderachtige namen voor je politieke tegenstanders verzinnen kan thuis prima, ook op een ziektebed.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als Trump voor de verkiezingen overlijdt, is hij nooit echt verslagen. In dat geval wordt er een mythe gecreėerd rond zijn persoon: conservatieven zullen volhouden dat we nooit zullen weten of hij Biden had verslagen en wat voor prachtige dingen hij had laten zien gedurende z'n tweede termijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat voor mythe? Hoe zou die mythe uberhaupt invloed hebben op de VS?
Trump verdient zelfs dat kleine stukje onzekerheid niet.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
'De peilingen zaten er immers in 2016 ook naast!'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Trump voor de verkiezingen overlijdt, is hij nooit echt verslagen. In dat geval wordt er een mythe gecreėerd rond zijn persoon: conservatieven zullen volhouden dat we nooit zullen weten of hij Biden had verslagen en wat voor prachtige dingen hij had laten zien gedurende z'n tweede termijn.
Trump verdient zelfs dat kleine stukje onzekerheid niet.![]()
Wel grappig dat al die extreem-rechtsen precies hetzelfde script volgen. Sjemmert zei ook al, Proud Boys geen White Supremacists. Kijk hun uithangbord is niet wit. Zo'n Latino als president is gewoon een taktische keuze je moet wel heel naief zijn om daar in te trappen maar blijkbaar werkt dat.![]()
Verbazingwekkend hoe je ook hier ziet hoe men eigen theorieėn begint te spuien op basis van eigen aannames. Zo ontstaan dus conspiracy theories wanneer er meer mensen zich aansluiten bij zo'n theory.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:04 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen toch gevoelig voor false flag complotten?Weisst![]()
Willen de republikeinen een zieke oude man in het WH? Dat is een goede vraag. En gaat hij zich in de kelder van het WH afzonderen, wat geeft dat dan voor een signaal?quote:NYT: "Even if Mr. Trump, 74, remains asymptomatic, he will have to withdraw from the campaign trail and stay isolated in the White House for an unknown period of time. If he becomes sick, it could raise questions about whether he should remain on the ballot at all."I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Laat maar zien dan dat ze white supremacists zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel grappig dat al die extreem-rechtsen precies hetzelfde script volgen. Sjemmert zei ook al, Proud Boys geen White Supremacists. Kijk hun uithangbord is niet wit. Zo'n Latino als president is gewoon een taktische keuze je moet wel heel naief zijn om daar in te trappen maar blijkbaar werkt dat.You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Hoe lang heeft Boris Johnson eigenlijk last gehad van de ziekte?
Niet langer dan een maand toch?Galantly he chickened out...
Oh zo, ik dacht dat je meer concreet bedoelde dat die mythe iets zou doen. Bijvoorbeeld dat zijn kinderen er meer kans door zouden hebben mochten ze meedoen in een presidentsrace in de toekomst. Of dat misschien een bepaald soort politiek erdoor succesvoller is dan als Trump verslagen wordt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Trump voor de verkiezingen overlijdt, is hij nooit echt verslagen. In dat geval wordt er een mythe gecreėerd rond zijn persoon: conservatieven zullen volhouden dat we nooit zullen weten of hij Biden had verslagen en wat voor prachtige dingen hij had laten zien gedurende z'n tweede termijn.
Trump verdient zelfs dat kleine stukje onzekerheid niet.
Trump gaat die onzekerheid nu sowieso hebben, als hij verliest zal het voor zijn fans nu altijd door COVID en dat soort redenen zijn. Zelfs als Trump 40% van de stemmen scoort Biden 60 zullen zijn fans nooit toegeven fout te hebben gezeten. Het lijkt me ook een zekerheid dat Republikeinen bij de volgende democratische president gaan claimen dat Trump het beter had gedaan ik geloof niet dat er gebeurtenissen zijn die dat soort zaken veranderen.Lmgtfy: Proud Boys.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:31 schreef Selqae het volgende:
[..]
Laat maar zien dan dat ze white supremacists zijn.
![]()
![]()
Elke extreem rechtse groep heeft een soort van uncle Tom nodig voor de pr.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel grappig dat al die extreem-rechtsen precies hetzelfde script volgen. Sjemmert zei ook al, Proud Boys geen White Supremacists. Kijk hun uithangbord is niet wit. Zo'n Latino als president is gewoon een taktische keuze je moet wel heel naief zijn om daar in te trappen maar blijkbaar werkt dat.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat is niet echt overtuigend.quote:You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Trump zegt in een interview met Hannity dat hij de Proud Boys veroordeeld net als de KKK en alle white supremacists. Hij weet bijna niets van de Proud Boys, maar hij veroordeeld het.Géén kloon van tvlxd!![]()
Nee ik snap dat feiten je niet boeien, daarom ga ik er ook geen moeite in steken. Als je klaar bent om de werkelijkheid onder ogen te zien zal google je vriend zijn.quote:Ach dat soort dingen geldt opzich ook voor elke beweging. Bijvoorbeeld als je demonstreert laat je vrouwen voorop lopen. In politiek is beeldvorming erg belangrijk en er is best wat kennis over hoe je voor positieve beeldvorming kan zorgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Elke extreem rechtse groep heeft een soort van uncle Tom nodig voor de pr.![]()
Trump heeft covid? Hoe kan dat nou?
Hij was altijd zo voorzichtig.... En nam de coronacrisis hoogst serieus..
![]()
* nu kan hij roepen dat de verkiezingen moet worden uitgesteld
* of herstellen en zeggen dat het allemaal niks voorstelt
ps... en mijn vertrouwen in de helft van de Amerikaanse kiezers is flink geschaad in 2016
Hij kan opnieuw gekozen worden![]()
Het feit is nu dat er letterlijk een oude ziek e president in het witte huis zit. Misschien moeten we de klacht van Trump maar honoreren om dit ongedaan te maken en een sterke president te kiezen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die townhall kan ook worden gedaan met Trump die vanuit zijn bedje via Teams of zo meedoet.
Kan men ook op mute drukken als hij gaat rellen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Kan je ook normaal een gesprek aangaan of discussier je altijd zo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee ik snap dat feiten je niet boeien, daarom ga ik er ook geen moeite in steken. Als je klaar bent om de werkelijkheid onder ogen te zien zal google je vriend zijn.
[..]
Ach dat soort dingen geldt opzich ook voor elke beweging. Bijvoorbeeld als je demonstreert laat je vrouwen voorop lopen. In politiek is beeldvorming erg belangrijk en er is best wat kennis over hoe je voor positieve beeldvorming kan zorgen.
Ik vraag je letterlijk om feiten en het enige wat je kan is kinderachtig op de man spelen en met niets komen.You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Maar de fitste president ooit natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:50 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Ja Biden zou covid niet overleven.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Een deel zal dat vast wel doen, maar een deel ook mogelijk niet. Het kan zomaar dat een deel het zat is dat hij over zoiets belangrijks zit te schutteren. Het is nou niet bepaald een moeilijke kwestie waar je echt over zou hoeven wikken en wegen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Anekdotisch heb ik veel verhalen gelezen dat zijn onwil om white supremacists te veroordelen veel "degelijke Republikeinen" heeft afgeschrokken. Trumpborden die de volgende ochtend uit tuinen waren weggehaald, mensen die er echt klaar mee waren nadat ze na Charlottesville voorzichtig bleven hangen. Hij heeft nu twee dagen later echter wel specifiek de proud boys afgezworen, dus deze "degelijke Republikeinen" zullen wel weer hard terughollen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik heb het toch al voor je gegoogled.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef Selqae het volgende:
[..]
Kan je ook normaal een gesprek aangaan of discussier je altijd zo?
Ik vraag je letterlijk om feiten en het enige wat je kan is kinderachtig op de man spelen en met niets komen.
Proud Boys is een extreemrechtse neofascistische organisatie die politiek geweld gebruikt en promoot en enkel mannen als leden toelaat.
Ga jij maar bewijzen dat ze het niet zijn. Ik heb wel wat beters te doen dan je baitpoging te belonen.![]()
Los van zijn besmetting is het natuurlijk ook vooral interessant welke risico's hij zijn omgeving heeft laten lopen... Als hij donderdagochtend al wist van de besmetting van Hope Hicks met wie hij in direct contact is geweest, is het natuurlijk op zijn zachtst gezegd niet helemaal fris om donderdagmiddag naar een bijeenkomst te gaan in New Jersey.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het nieuws dat Melania onderdeel is van de “war on Christmas” raakt wel wat ondergesneeuwd zo.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik heb die verklaring van die leider al gepost hier, daar legt hij het uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb het toch al voor je gegoogled.
Proud Boys is een extreemrechtse neofascistische organisatie die politiek geweld gebruikt en promoot en enkel mannen als leden toelaat.
Ga jij maar bewijzen dat ze het niet zijn. Ik heb wel wat beters te doen dan je baitpoging te belonen.
Maar goed, het is zonde om mijn tijd hieraan te verspillen. Als jij graag wilt geloven dat het white supremacists zijn moet je dat vooral blijven doen.You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Trump gaat vrijwillig in isolatie om het Amerikaanse volk niet te besmetten?
Dat had hij 20 jaar geleden al moeten doen.
![]()
![]()
De Proud Boys noemen zichzelf niet openlijk white supremacist, maar western supremacist. Of er veel verschil tussen zit wanneer je extreem-rechts en fascistisch in een wit hegemonisch land bent, is puur theoretisch. De inlichtingendiensten lijken ze in ieder geval white supremacist te noemen, en veel leden ervan hebben nauwe banden met andere nazistische groepen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik heb die verklaring van die leider al gepost hier, daar legt hij het uit.
Maar goed, het is zonde om mijn tijd hieraan te verspillen. Als jij graag wilt geloven dat het white supremacists zijn moet je dat vooral blijven doen.
Maar het is vooral een onzinnige afleiding van je. Wallace noemde het als voorbeeld van white supremacy en Trump "Never heard of the guys" ging ze vervolgens niet afzweren. Of ze het daadwerkelijk wel of niet zijn is hier niet relevant, tenzij je heel graag een lans wil breken voor een gewelddadige fascistische groepering.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Proud boys. Ik kende ze niet . Maar wat ik van hen hoor en las deze week. Is het wel extreemrechts tuig met mogelijk gewelddadige neigingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef Selqae het volgende:
Als jij graag wilt geloven dat het white supremacists zijn moet je dat vooral blijven doen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Proud_Boysquote:The Proud Boys are a far-right,[1][2] neo-fascist,[3][4][5][6] male-only[7][8] organization with ties to white supremacists[9] that promotes and engages in political violence![]()
Een verklaring van de leider is volgens jou bewijs voor iets? Bijzonder. Dus als Kim Yong Un iets zegt over best Korea is dat volgens jou altijd correct?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik heb die verklaring van die leider al gepost hier, daar legt hij het uit.
Maar goed, het is zonde om mijn tijd hieraan te verspillen. Als jij graag wilt geloven dat het white supremacists zijn moet je dat vooral blijven doen.
Ik wil niet graag geloven, ik ken de feiten in deze. Als jij graag wil geloven dat ze het niet zijn en feiten zeggen je niks moet je dat zelf weten. Zoals ik al zei ik ga daar geen tijd in steken als je vrijwillig blind bent.![]()
Ze zullen ongetwijfeld extreemrechts tuig zijn, maar het zijn geen whute supremacists. Er zitten ook veel latino's bij Proud Boys.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Proud boys. Ik kende ze niet . Maar wat ik van hen hoor en las deze week. Is het wel extreemrechts tuig met mogelijk gewelddadige neigingen
https://en.wikipedia.org/wiki/Proud_Boys
[..]You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
![]()
Ze zijn wel erg vergeetachtig in Gopland.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat laatste ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet, in combinatie met het nieuwsbericht dat hij de grootste misinformatiebrenger in de Engelse taal is, zou vlak voor de verkiezingen doodgaan, waarna mensen massaal thuisblijven en downticket de Republikeinen weggevaagd worden, laten zien dat 2020 toch een geweldig gevoel van ironie heeft.
Maar het is 2020, dus hij zal wel drie dagen ee mild kuchje hebben en daarna verklaren dat Covid 19 inderdaad een hoax is die alleen losers aanpakt.
Het zou me niets verbazen als hij helemaal niet besmet is en dit (net als Bolsonaro) over 2 weken kan afdoen als een onzin griepje waarvoor hij altijd de juiste landelijke koers heeft gevaren. Of als hij wel besmet is heeft hij het met een beetje geluk (voor hem) nog kunnen overdragen aan Biden die waarschijnlijk slechter gaat op het virus dan hij zelf.![]()
U bent dokter?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook bang voor.
Het zou me niets verbazen als hij helemaal niet besmet is en dit (net als Bolsonaro) over 2 weken kan afdoen als een onzin griepje waarvoor hij altijd de juiste landelijke koers heeft gevaren. Of als hij wel besmet is heeft hij het met een beetje geluk (voor hem) nog kunnen overdragen aan Biden die waarschijnlijk slechter gaat op het virus dan hij zelf.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
"quote:De groepering Proud Boys werd al in 2016 opgericht door Gavin McIness, een rechtse activist. Enkel mannen kunnen er lid van worden. Wie zich aansluit moet zweren dat hij een "westerse chauvinist is die weigert zich te verontschuldigen voor het creėren van de moderne wereld.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/01/nieuw-logo-proud-boys/![]()
Ik denk dan weer dat als hij echt covid heeft en Biden het ook krijgt, dat zijn onverantwoordelijkheid andermaal electoraal zeer slecht zou uitpakken. Harris is ook electoraal een goede vervanger, in tegenstelling tot Pence. (die waarschijnlijk eind oktober belachelijk gemaakt gaat worden door Sacha Baron Cohen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij helemaal niet besmet is en dit (net als Bolsonaro) over 2 weken kan afdoen als een onzin griepje waarvoor hij altijd de juiste landelijke koers heeft gevaren. Of als hij wel besmet is heeft hij het met een beetje geluk (voor hem) nog kunnen overdragen aan Biden die waarschijnlijk slechter gaat op het virus dan hij zelf.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Bolsonaro is wel bijna tien jaar jonger en lijkt er een gezondere levensstijl op na te houden dan Trump. Anderzijds had de 56-jarige Johnson met overgewicht het heel zwaar te pakken. Uiteindelijk is het gewoon koffiedik kijken. Het is wel ironisch dat uitgerekend die drie het virus te pakken hebben gekregen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij helemaal niet besmet is en dit (net als Bolsonaro) over 2 weken kan afdoen als een onzin griepje waarvoor hij altijd de juiste landelijke koers heeft gevaren. Of als hij wel besmet is heeft hij het met een beetje geluk (voor hem) nog kunnen overdragen aan Biden die waarschijnlijk slechter gaat op het virus dan hij zelf.![]()
Opzet? Ze zien natuurlijk wel meer mensen dan wij op een dag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bolsonaro is wel bijna tien jaar jonger en lijkt er een gezondere levensstijl op na te houden dan Trump. Anderzijds had de 56-jarige Johnson met overgewicht het heel zwaar te pakken. Uiteindelijk is het gewoon koffiedik kijken. Het is wel ironisch dat uitgerekend die drie het virus te pakken hebben gekregen.
Het lijkt mij geen reclame voor het virus als trump het gewoon overleeft.Handgemaakt | Doggerland-overlever![]()
De October Surprise is dan ook dat de GOP Trump bewust het virus heeft laten oplopen zodat Pence de verkiezingen alsnog wintquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat Pence meer kans maakt tegen Biden.bij de komende verkiezingen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien is het juist wel niet toevallig dat de drie wereldleiders die aanvankelijk het virus onderschatten (Johnson is nu gedraaid) de deksel op de neus krijgen. Ze zullen ook in hun persoonlijke gedrag minder voorzichtig zijn dan anderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bolsonaro is wel bijna tien jaar jonger en lijkt er een gezondere levensstijl op na te houden dan Trump. Anderzijds had de 56-jarige Johnson met overgewicht het heel zwaar te pakken. Uiteindelijk is het gewoon koffiedik kijken. Het is wel ironisch dat uitgerekend die drie het virus te pakken hebben gekregen.![]()
Ik moet zeggen dat ik het wel raar vind trouwens dat de media er grotendeels vanuit gaan dat Trump de waarheid spreekt in deze. Vanwaar dat vertrouwen in zijn woorden? Het zou toch veel beter zijn om een slag om de arm te houden en te plaatsen Trump claimt COVID te hebben.![]()
Ik moest onbedaarlijk lachen toen in het nieuws hoorde dat Trump covid had. Verspreid door zijn inner circle van loyale incompetenten. Hoe prozaischer kan het zijn. Na maanden van bagatelliseren, rapporten vervalsen en fake medicatie aanprijzen is hij het bokje.
Ik neem aan de Superspreader events in Wisconsin nu afgelast zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 11:30:51 ]![]()
Dat denk ik niet. Pence heeft 0,0 charisma en uitstraling en is veel te christelijk om gematigde kiezers te overtuigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat Pence meer kans maakt tegen Biden.bij de komende verkiezingen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee het is een bevestiging dat opvattingen en gedrag samenhangen, en dat gedrag en kans op het oplopen van Corona samenhangt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:26 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel niet toevallig dat de drie wereldleiders die aanvankelijk het virus onderschatten (Johnson is nu gedraaid) de deksel op de neus krijgen. Ze zullen ook in hun persoonlijke gedrag minder voorzichtig zijn dan anderen.
Wat natuurlijk allang bekend was, maar deze gevallen maken dat heel zichtbaar.![]()
Pence heeft zo mogelijk nog minder charismaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat Pence meer kans maakt tegen Biden.bij de komende verkiezingen.![]()
Lijkt me sterk dat het WH daarover zou liegen. Dat komt sowieso uit, en zou politieke zelfmoord zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel raar vind trouwens dat de media er grotendeels vanuit gaan dat Trump de waarheid spreekt in deze. Vanwaar dat vertrouwen in zijn woorden? Het zou toch veel beter zijn om een slag om de arm te houden en te plaatsen Trump claimt COVID te hebben.are we infinite or am I alone![]()
Er is niet echt een goede reden te bedenken waarom dit een leugen is. Het zou een complete gok zijn, en extreem lastig uit te voeren + vol te houden. En er was al een aanloop he, met de adviseur die besmet was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel raar vind trouwens dat de media er grotendeels vanuit gaan dat Trump de waarheid spreekt in deze. Vanwaar dat vertrouwen in zijn woorden? Het zou toch veel beter zijn om een slag om de arm te houden en te plaatsen Trump claimt COVID te hebben.
Het zou uiteraard allemaal kunnen, net zoals veel complotten waar zouden kunnen zijn.![]()
Niet goed opgelet de laatste paar jaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het WH daarover zou liegen. Dat komt sowieso uit, en zou politieke zelfmoord zijn.Цой жив![]()
Het lijkt me ook sterk, maar als ik dan mijn BNW-pet even op zet zou het in principe het wel kunnen dat het een gecalculeerde zet is om niet meer hoeven te debatteren, want dat was toch wel een aardig fiasco plus dat de uitspraken van Melania over de kerstversiering van het Witte Huis zo ook geen aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het WH daarover zou liegen. Dat komt sowieso uit, en zou politieke zelfmoord zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het zal in een vroeg stadium ontdekt zijn en de methodes het te behandelen en vooral in de vroege fases te onderdrukken zijn in de 11 maanden dat virus nu bekend en onderzocht is enorm verbetert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:25 schreef BertV het volgende:
[..]
Opzet? Ze zien natuurlijk wel meer mensen dan wij op een dag.
Het lijkt mij geen reclame voor het virus als trump het gewoon overleeft.
Nu ziek worden is juist ook als risicogroep veel minder gevaarlijk dan in bv mei..
Dat was ook het hele idee achter 'flatten-the-curve'... Het scheppen van tijd voor de ontwikkeling van behandelmethodes en verlichten van de last op het gezondheidswezen"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25![]()
Stijl van zijn leugens is normaliter heel anders dan deze zogenaamde leugen. En bij andere leugens snap je meteen waarom hij die leugen brengt, bij deze moet je dan al wat hersengymnastiek uitoefenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niet goed opgelet de laatste paar jaar?![]()
Trump denkt echt wel dat hij dat debat glansrijk gewonnen heeft hoor. En dat hij in volgende debatten nog meer de vloer gaat aanvegen met Biden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk, maar als ik dan mijn BNW-pet even op zet zou het in principe het wel kunnen dat het een gecalculeerde zet is om niet meer hoeven te debatteren, want dat was toch wel een aardig fiasco plus dat de uitspraken van Melania over de kerstversiering van het Witte Huis zo ook geen aandacht krijgt.![]()
Hm ja, dat durf ik niet uit te sluiten op zich. Echter zullen ze ook polls hebben en die zijn normaal gesproken een stuk beter ontwikkeld dan de dagelijks snapshots die wij als publiek te zien krijgen. Moeilijk wegduiken van dat (als het echt een verandering laat zien).quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Trump denkt echt wel dat hij dat debat glansrijk gewonnen heeft hoor. En dat hij in volgende debatten nog meer de vloer gaat aanvegen met Biden.
Zie bv. interne polling van Obama vs Gallup in 2008:
Steeds marginale veranderingen en dan plots een schok als iets gebeurde wat wel een echte rol speelde in tegenstelling tot hoe wij dat dan zien.
[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 02-10-2020 11:47:53 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump is een ontzettende germaphobe. Als het waar is dan kon het ook letterlijk alleen via Hope Hicks (en Ivanka), de enige die hij lekker genoeg vindt om dichtbij te laten komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:26 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel niet toevallig dat de drie wereldleiders die aanvankelijk het virus onderschatten (Johnson is nu gedraaid) de deksel op de neus krijgen. Ze zullen ook in hun persoonlijke gedrag minder voorzichtig zijn dan anderen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Melania blijkt kerst te haten. Waarom zit er iemand in het WH die getrouwd is met iemand die een war on christmas voert?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Er is een goede reden. De debatten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een goede reden te bedenken waarom dit een leugen is. Het zou een complete gok zijn, en extreem lastig uit te voeren + vol te houden. En er was al een aanloop he, met de adviseur die besmet was.
Het zou uiteraard allemaal kunnen, net zoals veel complotten waar zouden kunnen zijn.
Ik acht het onwaarschijnlijk dat het fake is, overigens, maar dat zou de enige reden zijn. Tegelijkertijd is dat compleet uit karakter voor Trump, hij denkt dat hij het fantastisch doet in debatten.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 11:47:45 ]![]()
Ik weet niet of Trump informatie die in zijn nadeel spreekt gelooft. Maar stel dat het waar is, en Trump gelooft inderdaad dat hij het debat in de ogen van de kiezers verloren heeft, dan nog zal hij denken dat hij het volgende debat gaat winnen. 100%.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hm ja, dat durf ik niet uit te sluiten op zich. Echter zullen ze ook polls hebben en die zijn normaal gesproken een stuk beter ontwikkeld dan de dagelijks snapshots die wij als publiek te zien krijgen. Moeilijk wegduiken van dat (als het echt een verandering laat zien).
Zie bv. de interne polling van Obama vs Gallup in 2008: [ afbeelding ]
Steeds marginale veranderingen en dan plots een schok als iets gebeurde wat wel een echte rol speelde in tegenstelling tot hoe wij dat dan zien.![]()
Ik zou het heel zwak vinden als Trump afzegt met zo'n lullig griepje.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Beide kanten roepen dat de ander onder het debat uit probeert te komen. Interessant vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is een goede reden. De debatten.
Ik acht het onwaarschijnlijk dat het fake is, overigens, maar dat zou de enige reden zijn. Tegelijkertijd is dat compleet uit karakter voor Trump, hij denkt dat hij het fantastisch doet in debatten.![]()
Nou...niet helemaal, de Trump supporters beweerden vooral vooraf dat Biden niet op zou komen dagen of door het ijs zou zakken, sinds het eerste debat is die discusse wel veranderd omdat Trump er nogal slecht uitkwam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beide kanten roepen dat de ander onder het debat uit probeert te komen. Interessant vind ik dat.![]()
Trump rookt niet en drinkt niet. Hij eet wel ongezond natuurlijk en is te dik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bolsonaro is wel bijna tien jaar jonger en lijkt er een gezondere levensstijl op na te houden dan Trump. Anderzijds had de 56-jarige Johnson met overgewicht het heel zwaar te pakken. Uiteindelijk is het gewoon koffiedik kijken. Het is wel ironisch dat uitgerekend die drie het virus te pakken hebben gekregen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Hij gelooft 100% zeker dat hij het eerste debat won, als men tegen hem zegt dat het niet zo is dan is het een leugen, een deep state samenzwering of weten mensen niet waar ze over praten, zijn inner circle zal zoiets ook nooit tegen hem zeggen want dat is gebrek aan loyaliteit en dat word niet getolereerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of Trump informatie die in zijn nadeel spreekt gelooft. Maar stel dat het waar is, en Trump gelooft inderdaad dat hij het debat in de ogen van de kiezers verloren heeft, dan nog zal hij denken dat hij het volgende debat gaat winnen. 100%.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 11:55:35 ]![]()
De bron is toch Trump? Als het uitkomt waarom zou deze leugen dan wel wat uitmaken? Op hoeveel staat de teller nu 10.000 ofzo maar 10.001 is de druppel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het WH daarover zou liegen. Dat komt sowieso uit, en zou politieke zelfmoord zijn.Eindelijk een complottheorie waar ik achter kan staanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een goede reden te bedenken waarom dit een leugen is. Het zou een complete gok zijn, en extreem lastig uit te voeren + vol te houden. En er was al een aanloop he, met de adviseur die besmet was.
Het zou uiteraard allemaal kunnen, net zoals veel complotten waar zouden kunnen zijn.![]()
Bron Donald Trump lijkt me een goede reden om te denken dat het een leugen is. Lastig uit te voeren lijkt me niet, paar dagen rustig houden en dan victorie kraaien. De dokter zegt ook al dat hij niks hoeft te laten. De aanloop nouja dat is toch een mooi excuus.
Maargoed ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat het een hoax is. Ik vraag me alleen af waarom media niet wat voorzichtiger reageren. Ik bedoel er zijn zoveel verhalen waarvan je zou denken daarover lieg je niet als president maar hij het toch doet. Die aanloop okay, een adviseur die het heeft zegt toch ook vrijwel niks. Het hebben van een persoon met COVID in je omgeving verhoogt je kans op COVID waarschijnlijk drastisch maar uiteindelijk zegt het natuurlijk weinig tot niks over of je het dan zelf hebt.![]()
Natuurlijk haat ze kerst niet. Ze haat de onzinnige onbelangrijke werkzaamheden die ze er voor moest doen terwijl ze liever iets belangrijkers deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef Ulx het volgende:
Melania blijkt kerst te haten. Waarom zit er iemand in het WH die getrouwd is met iemand die een war on christmas voert?
[ twitter ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Trump zei zelf nog dat Biden onder de debatten uit probeert te komen, en als Trump iets zegt, dan volgen veel mensen: https://globalnews.ca/news/7370673/trump-debate-rally-biden/quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...niet helemaal, de Trump supporters beweerden vooral vooraf dat Biden niet op zou komen dagen of door het ijs zou zakken, sinds het eerste debat is die discusse wel veranderd omdat Trump er nogal slecht uitkwam.![]()
Uh ja, Trump zie ook dat je bleek in je lichaam moet stoppen. Trump liegtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Trump zei zelf nog dat Biden onder de debatten uit probeert te komen, en als Trump iets zegt, dan volgen veel mensen: https://globalnews.ca/news/7370673/trump-debate-rally-biden/
Trump claimde ook het debat gewonnen te hebben zoals ik al aangaf
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 12:03:06 ]![]()
Dat is duidelijk, maar het punt was dat beide kanten roepen dat de ander onder het debat uit wil komen. Dat vind ik intrigerend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh ja, Trump zie ook dat je bleek in je lichaam moet stoppen. Trump liegt
Zelf denk ik dat het voor beiden totaal geen optie is om vrijwillig onder het debat uit te komen.Ik ookquote:Trump claimde ook het debat gewonnen te hebben zoals ik al aangaf![]()
![]()
Hoe dat zo? In elk land raken toch mensen besmet? Dan kan ook de leider zijn van een land dat het verder goed doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:44 schreef westwoodblvd het volgende:
De pandemie is Trump's zwakke punt. Nu is hij zelf exhibit A van zijn eigen falen. [...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hm, ja, maar er is wel iets interessants gaande, kijk maar eens welke regeringsleiders covid hebben gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? In elk land raken toch mensen besmet? Dan kan ook de leider zijn van een land dat het verder goed doet.
Johnson, Bolsonaro, Trump.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 12:06:48 ]![]()
Dat doe je toch zelf ook? Ik heb in elk geval de indruk dat je je moreel verheven voelt boven Trump en alles wat hem aanhangt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er mis met je als je van niemand hoopt dat hij dood gaat? Dan heb je duidelijk geen fatsoen... Er zijn genoeg mensen waarbij als ze doodgaan de wereld een betere plek wordt, Trump is daar zeker een van. Maar jij hoopt dus liever dat mensen zoals Trump de wereld voor bijvoorbeeld toekomstige generaties verder verpesten om jezelf moreel te verheffen boven anderen[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik van iedereen behalve verkrachter, child molesters etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat klopt, er is dus wel een risico. Maar ik hoop gewoon dat hij het overleeft. Sterker: ik hoop gewoon dat hij geen of slechts milde klachten heeft. Zoals ik van letterlijk iedereen op de wereld dat zou hopen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Stél...dat Nancy Pelosi gaat waarnemen, omdat pence en don uitvallen...dan is dat toch alleen om het ‘fort’ te bewaken én de nuclear codes.
Verder kan zij toch geen wetten en zaken bepalen!?
En eensch over Melania en XM haat uitspraak.
Voor een gelovige vrouw, zij gaat naar de kerk. En dan dit zeggen.
A scandal a day...or two or three.![]()
Stel dat dat zo is, is het dan zijn schuld als het slecht gaat in de VS?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Ah, ze hebben weer een caravaan gevonden hoor! Net op tijd. Zo toevallig.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Jawel. En de President bepaalt geen wetten, natuurlijk, alleen Executive Orders maar de Acting President mag naar mijn weten wetten ondertekenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:09 schreef AnneX het volgende:
Stél...dat Nancy Pelosi gaat waarnemen, omdat pence en don uitvallen...dan is dat toch alleen om het ‘fort’ te bewaken én de nuclear codes.
Verder kan zij toch geen wetten en zaken bepalen!?![]()
Nouja, dat Johnson, Bolsonaro en Trump, drie leiders met een wat populistische insteek, allemaal het virus bagatelliseren en vervolgens het virus oplopen, roept natuurlijk wel een bepaald beeld op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? In elk land raken toch mensen besmet? Dan kan ook de leider zijn van een land dat het verder goed doet.
Of het toeval is dat leiders met hun stijl het oplopen, en leiders als Merkel niet, dat kan natuurlijk. Valt per definitie niet uit te sluiten.![]()
Hm, interessant wel, ik las gisteren nog dat migranten als een haas de VS verlaten momenteel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Ah, ze hebben weer een caravaan gevonden hoor! Net op tijd. Zo toevallig.![]()
Soms is google handig: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_Statesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel. En de President bepaalt geen wetten, natuurlijk, alleen Executive Orders maar de Acting President mag naar mijn weten wetten ondertekenen.
Quote:” At the time of taking office, one must be a natural-born citizen of the United States, at least thirty-five years old, and a resident of the United States for at least fourteen years.[1]”
Je hebt gelijk.![]()
Dat laatste is altijd een goed uitgangspuntquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms is google handig: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_States
Je hebt gelijk.
(grapje!)![]()
Maar de debatten zijn toch juist voor hem nodig om zijn achterstand goed te maken. Nu mist hij die twee kansen om Biden op een of andere manier kapot te krijgen - niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is een goede reden. De debatten.
Ik acht het onwaarschijnlijk dat het fake is, overigens, maar dat zou de enige reden zijn. Tegelijkertijd is dat compleet uit karakter voor Trump, hij denkt dat hij het fantastisch doet in debatten.
Zonder debatten is Trump overgeleverd aan wat er buiten hem om gebeurd, wat hij absoluut niet kan hebben. Zijn hoop zou dan een buitengewone gebeurtenis zijn - vaccin ineens beschikbaar voor de verkiezingsdatum, bedreiging van VS (aanslag, oorlog). Of alle peilingen moeten totaal fout zitten en hij staat eigenlijk al voor."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja, maar het probleem is natuurlijk dat Trump, ontkenning zijnerzijds ten spijt, het vreselijk slecht heeft gedaan in het eerste debat en bij zijn laatste town hall er ook nogal slecht uitkwam. Als je een complottheorie op zou willen zetten dan zou je kunnen redeneren dat zijn staf hem een false positive test heeft gegeven waardoor hij thuis moet blijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar de debatten zijn toch juist voor hem nodig om zijn achterstand goed te maken. Nu mist hij die twee kansen om Biden op een of andere manier kapot te krijgen - niet geschoten is altijd mis.
Zonder debatten is Trump overgeleverd aan wat er buiten hem om gebeurd, wat hij absoluut niet kan hebben. Zijn hoop zou dan een buitengewone gebeurtenis zijn - vaccin ineens beschikbaar voor de verkiezingsdatum, bedreiging van VS (aanslag, oorlog). Of alle peilingen moeten totaal fout zitten en hij staat eigenlijk al voor.
Maar je redenering is wat mij betreft solide, Trump denkt dat hij het eerste debat won omdat Trump nooit kan en zal accepteren dat hij verliest.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 12:20:45 ]![]()
Hernandez (Honduras)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, maar er is wel iets interessants gaande, kijk maar eens welke regeringsleiders covid hebben gehad.
Johnson, Bolsonaro, Trump.
Lukashenko
Giammattei (Guatemala)
Anez (Bolivia)
Abinader (Dom. Rep)
Vice president Naidu (India)
VP Machar (Z Soedan)
PM Mishustin (Rusland)
PM Pashinyan (Armeniė)are we infinite or am I alone![]()
En dit kwam ik tegen: “ We have absolutely no idea just how many comorbidities (other than age and weight) he has or how severe they may be.”
En Melania is toch nierpatiėnt?![]()
Het recht op abortus staat niet in de Constitution volgens mij. Goed dat er debat is over onderwerpen als abortus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn wel erg vergeetachtig in Gopland.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Misschien heeft ze alleen een hekel aan de schoonfamilie en stiefkinderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef Ulx het volgende:
Melania blijkt kerst te haten. Waarom zit er iemand in het WH die getrouwd is met iemand die een war on christmas voert?
[ twitter ]Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Ja, klopt. Maar is jouw idee dat dat komt doordat zij het virus niet serieus namen en daarom de maatregelen niet in acht namen en het daardoor kregen? Kan heel goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, maar er is wel iets interessants gaande, kijk maar eens welke regeringsleiders covid hebben gehad.
Johnson, Bolsonaro, Trump.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ze kan natuurlijk nog even een Supreme Court kandidaat terugtrekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel. En de President bepaalt geen wetten, natuurlijk, alleen Executive Orders maar de Acting President mag naar mijn weten wetten ondertekenen.![]()
I put a mask on, you know, when I think I need it.
Die uitspraak tijdens het debat is nu wel extra pijnlijk."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Oh, dat is wel een hele mooie, ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:31 schreef SamCooke het volgende:
I put a mask on, you know, when I think I need it.
Die uitspraak tijdens het debat is nu wel extra pijnlijk.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef speknek het volgende:
[..]
De Proud Boys noemen zichzelf niet openlijk white supremacist, maar western supremacist. Of er veel verschil tussen zit wanneer je extreem-rechts en fascistisch in een wit hegemonisch land bent, is puur theoretisch. De inlichtingendiensten lijken ze in ieder geval white supremacist te noemen, en veel leden ervan hebben nauwe banden met andere nazistische groepen.
Maar het is vooral een onzinnige afleiding van je. Wallace noemde het als voorbeeld van white supremacy en Trump "Never heard of the guys" ging ze vervolgens niet afzweren.
Ze noemen zichzelf geen western supremacists maar western chauvinists, daarnaast zijn er complete afdelingen door het hele land waar geen blanke te bekennen is en bijvoorbeeld bestaan voor 100%uit latino's zoals in Miami.
Huidskleur speelt totaal geen rol bij die groep.You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers![]()
Z'n meeste leugens betreffen gekende feiten en hebben geen rechtstreeks effect, zijn enkel bedoeld voor z'n achterban. Die kan de GOP negeren, afdoen als retoriek. Maar hier is Trump zelf de bron, en dit heeft wel reėle consequenties. Het zou vergelijkbaar zijn met iemand die beweert kanker te hebben en donaties vraagt om z'n dure chemotherapie te betalen. Dat kunnen zelfs z'n trouwste fans in Congress niet verdedigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De bron is toch Trump? Als het uitkomt waarom zou deze leugen dan wel wat uitmaken? Op hoeveel staat de teller nu 10.000 ofzo maar 10.001 is de druppel.
[..]are we infinite or am I alone![]()
"The Latino demographic in the US has long been seen as a fixture of the Democratic party, especially in light of the immigration controversy on the Southern border. However, in the coastal city of Miami, Cuban exiles and their descendants - and more recently, Venezuelan refugees - are defying this trend. Many embrace Trump for his denouncement of Socialism & his tough stance on immigration, despite its profound impact on fellow Hispanics. "quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf geen western supremacists maar western chauvinists, daarnaast zijn er complete afdelingen door het hele land waar geen blanke te bekennen is en bijvoorbeeld bestaan voor 100%uit latino's zoals in Miami.
Huidskleur speelt totaal geen rol bij die groep.
Dit zijn dus niet gemiddelde latino's. Deze lui zijn meer gevallen voor het fake conflict van links vs. rechts. Een verdeel-en-heers leugen die ook een groot deel van de retoriek uitmaakt. Marxisme dat je huis komt annexeren enzo.![]()
Nee, alleen maar de helft van je inkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:46 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
"The Latino demographic in the US has long been seen as a fixture of the Democratic party, especially in light of the immigration controversy on the Southern border. However, in the coastal city of Miami, Cuban exiles and their descendants - and more recently, Venezuelan refugees - are defying this trend. Many embrace Trump for his denouncement of Socialism & his tough stance on immigration, despite its profound impact on fellow Hispanics. "
Dit zijn dus niet gemiddelde latino's. Deze lui zijn meer gevallen voor het fake conflict van links vs. rechts. Een verdeel-en-heers leugen die ook een groot deel van de retoriek uitmaakt. Marxisme dat je huis komt annexeren enzo.
Wat ik niet begrijp: Trump heeft niks gezegd over de Proud Boys. Maar Biden heeft ook niets afkeurends gezegd over Antifa of BLM. En of Antifa een organisatie is of niet: mensen identificeren zich er wel mee en zijn aan het rellen. Maar ik heb het Biden niet horen veroordelen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Vertel eens, waar zijn al die marxisten in Amerikaanse machtsposities die dat soort ideetjes door kunnen voeren? Het is de meest doorzichtige zombie van McCarthyisme ooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen maar de helft van je inkomen.![]()
Dat weet ik niet. Ik zeg alleen dat mensen zich redelijk gedwee de helft van hun inkomen laten afnemen. Als ik denk aan de tegenstand ooit in Nederland tegen de tiende penning is dat tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:52 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Vertel eens, waar zijn al die marxisten in Amerikaanse machtsposities die dat soort ideetjes door kunnen voeren? Het is de meest doorzichtige zombie van McCarthyisme ooit.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het zou ook wel heel raar zijn als hij gevraagd wordt anti-fascisme en black lives matter af te keuren. Die kun je niet vergelijken met white supremacy.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen maar de helft van je inkomen.
Wat ik niet begrijp: Trump heeft niks gezegd over de Proud Boys. Maar Biden heeft ook niets afkeurends gezegd over Antifa of BLM. En of Antifa een organisatie is of niet: mensen identificeren zich er wel mee en zijn aan het rellen. Maar ik heb het Biden niet horen veroordelen.
Hij heeft de rellen wel veroordeeld.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Belasting is hoe je beschaving koopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zeg alleen dat mensen zich redelijk gedwee de helft van hun inkomen laten afnemen. Als ik denk aan de tegenstand ooit in Nederland tegen de tiende penning is dat tegenwoordig ver te zoeken.
En als je Biden nog het geweld van plunderaars wilt zien afkeuren, bij deze.
“I want to make it absolutely clear, so I’m going to be very clear about all of this, “Biden said. “Rioting is not protesting. Looting is not protesting. Setting fires is not protesting. None of this is protesting. It’s lawlessness, plain and simple. And those who do it should be prosecuted.”
Check het filmpje vanaf 2:30 voor de quote.
https://www.c-span.org/vi(...)fety-law-enforcement
Hij hoeft niet het magische Antifa woordje in de mond te nemen om het af te keuren natuurlijk.![]()
Tuurlijk wel, volgens Trump mag een president alles, dus dan kan Nancy moeilijk achterblijven uiteraard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:09 schreef AnneX het volgende:
Verder kan zij toch geen wetten en zaken bepalen!?![]()
Waarom niet? Ik heb BLM aardig wat anti-blankedingen horen zeggen. Die zijn vaak redelijk racistisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel raar zijn als hij gevraagd wordt anti-fascisme en black lives matter af te keuren. Die kun je niet vergelijken met white supremacy.Maar niet Antifa en BLM toch als het hem was gevraagd, had hij waarschijnlijk gezegd dat het alleen Trump-aanhangers/white supremacists waren die aan het plunderen en rellen waren.quote:Hij heeft de rellen wel veroordeeld.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar waarom moet Trump dan de Proud Boys veroordelen? Trump werd voor het blok gezet, Biden niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:00 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
En als je Biden nog het geweld van plunderaars wilt zien afkeuren, bij deze.
“I want to make it absolutely clear, so I’m going to be very clear about all of this, “Biden said. “Rioting is not protesting. Looting is not protesting. Setting fires is not protesting. None of this is protesting. It’s lawlessness, plain and simple. And those who do it should be prosecuted.”
Check het filmpje vanaf 2:30 voor de quote.
https://www.c-span.org/vi(...)fety-law-enforcement
Hij hoeft niet het magische Antifa woordje in de mond te nemen om het af te keuren natuurlijk.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Goed punt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij hoeft het niet te doen, maar als hij het niet doet laat hij merken dat hij het wel prima vindt dat geweldverheelijkende neo-fascisten hem steunen. Lijkt me dat een positie als dat hem niet zo populair maakt bij mensen die niet in zijn vaste kern zitten. Driekwart van het electoraat dus. Niet zo handig voor iemand die een heel volk pretendeert te vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom moet Trump dan de Proud Boys veroordelen? Trump werd voor het blok gezet, Biden niet.![]()
Wat ik bedoel is: waarom wordt Trump wel gevraagd de Proud Boys te veroordelen maar wordt Biden niet gevraagd om BLM of Antifa te veroordelen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te doen, maar als hij het niet doet laat hij merken dat hij het wel prima vindt dat geweldverheelijkende neo-fascisten hem steunen. Lijkt me dat een positie als dat hem niet zo populair maakt bij mensen die niet in zijn vaste kern zitten. Driekwart van het electoraat dus. Niet zo handig voor iemand die een heel volk pretendeert te vertegenwoordigen.
Ik vind het heel goed als kandidaten heel kritisch worden bevraagd, maar graag wel beiden even kritisch.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Omdat die niet op gelijke voet staan. En daarnaast, Antifa en BLM zijn überhaupt niet georganiseerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: waarom wordt Trump wel gevraagd de Proud Boys te veroordelen maar wordt Biden niet gevraagd om BLM of Antifa te veroordelen?
Ik vind het heel goed als kandidaten heel kritisch worden bevraagd, maar graag wel beiden even kritisch.![]()
Maar er zijn toch mensen die zich vereenzelvigen met Antifa of BLM? Die kun je toch gewoon oproepen om te stoppen met plunderen en rellen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat die niet op gelijke voet staan. En daarnaast, Antifa en BLM zijn überhaupt niet georganiseerd.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Trump vroeg zelf om een naam he, hij had gewoon heel simpel in duidelijke termen kunnen zeggen dat hij geweld van alle kanten afzwoor. Easy as pie.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ze heeft wel een punt. Dat arm vrouwtje moet al die kerstversiering plannen en zo en dan beginnen mensen te zeuren over kinderen die onterecht opgesloten zitten. Weet je wel hoeveel ballen ze heeft moeten ophangen terwijl alle aandacht gaat naar kinderen die niks zitten te doen in een kooitje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]![]()
Mischien vinden de meeste Nederlanders wel dat ze waar voor hun geld krijgen. Niet dat de meeste Nederlands 50% betalen, ons huishouden wel en ik weet ook van Amerikaanse vrienden hoe het is om veel minder te betalen en dan tonnen moeten sparen om kinderen naar uni's te sturen of om medische kosten op te vangen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zeg alleen dat mensen zich redelijk gedwee de helft van hun inkomen laten afnemen. Als ik denk aan de tegenstand ooit in Nederland tegen de tiende penning is dat tegenwoordig ver te zoeken.
Simplistische stellingen zijn leuk maar niet erg realistisch.![]()
Terecht, Kerst is totaal overschat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]![]()
Ja, mee eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trump vroeg zelf om een naam he, hij had gewoon heel simpel kunnen zeggen dat hij geweld van alle kanten afzwoor. Easy as pie.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nee, maar het blijft niet echt een vrijwillige bijdrage. Ik ben het niet eens met het systeem, maar goed. Dat is lastig in deze wereld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien vinden de meeste Nederlanders wel dat ze waar voor hun geld krijgen. Niet dat de meeste Nederlands 50% betalen, ons huishouden wel en ik weet ook van Amerikaanse vrienden hoe het is om veel minder te betalen en dan tonnen moeten sparen om kinderen naar uni's te sturen of om medische kosten op te vangen.
Simplistische stellingen zijn leuk maar niet erg realistisch.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Omdat de Proud Boys een echte organisatie is die zich heeft uitgesproken en inzet voor Trump en die andere twee dingen geen organisatie zijn maar hoogstens een groep mensen met een t-shirt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: waarom wordt Trump wel gevraagd de Proud Boys te veroordelen maar wordt Biden niet gevraagd om BLM of Antifa te veroordelen?
Ik vind het heel goed als kandidaten heel kritisch worden bevraagd, maar graag wel beiden even kritisch.![]()
Zoveel minder betaal je in de VS niet. Ja, als je heel rijk of heel arm bent maar de middenklasse betaald wel, het is niet alleen Federaal maar ook Staat en lokale belastingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft niet echt een vrijwillige bijdrage. Ik ben het niet eens met het systeem, maar goed. Dat is lastig in deze wereld.![]()
![]()
BoJo steeg blijkbaar in populariteit nadat hij Corona opliep. Moeilijk voor te stellen, maar de reactie in de publieke opinie op dit nieuws kan dus alle kanten op.![]()
Wat hij ook zei is dat hij het vooral ziet van antifa enzo. En, ik geloof dat eerlijk gezegd ook, omdat hij meer informatie op lijkt te doen vanuit de Fox News bubble dan zijn eigen inlichtingendiensten onder hem. Als hij naar de FBI had geluisterd, dan had hij geweten dat rechts-extremisme in de VS een aanzienlijk groter probleem betreft kijkend naar het aantal doden. Het is zo te zien voor hem net als andere lui in die bubble - neem maar eens een kijkje in het BLM topic in NWS - echt moeilijk te geloven dat dit zo is, want dat strookt niet met de beelden die ze over zich uitgestort krijgen.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Maar die vereenzelvigen zich toch met Antifa en BLM en plegen rellen en plunderingen. Dan kun je die mensen gewoon vriendelijk vragen om dat niet meer te doen. Of het nou een organisatie is of niet, het geweld wordt er niet denkbeeldig door. En bovendien lijkt het me dat ze op de een of andere manier wel informatie geven over waar er iets plaatsvindt. Het lijkt me anders gek als ze zich toevallig allemaal met hun T-shirts op dezelfde plaats verzamelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat de Proud Boys een echte organisatie is die zich heeft uitgesproken en inzet voor Trump en die andere twee dingen geen organisatie zijn maar hoogstens een groep mensen met een t-shirt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik heb ook niet het idee dat je in de VS zo veel minder betaalt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoveel minder betaal je in de VS niet. Ja, als je heel rijk of heel arm bent maar de middenklasse betaald wel, het is niet alleen Federaal maar ook Staat en lokale belastingen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat is nogal een aanname wat je daar doet. Vooral gezien het feit dat de FBI geen enkel bewijs zegt te hebben dat Antifa ook maar iets organiseert of directe betrokkenheid heeft bij rellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar die vereenzelvigen zich toch met Antifa en BLM en plegen rellen en plunderingen. Dan kun je die mensen gewoon vriendelijk vragen om dat niet meer te doen. Of het nou een organisatie is of niet, het geweld wordt er niet denkbeeldig door. En bovendien lijkt het me dat ze op de een of andere manier wel informatie geven over waar er iets plaatsvindt. Het lijkt me anders gek als ze zich toevallig allemaal met hun T-shirts op dezelfde plaats verzamelen.![]()
Ik heb het idee dat vrijwel al het nieuws gekleurd is. En dat mensen toch zoeken naar nieuws dat weerspiegelt wat ze al geloven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat hij ook zei is dat hij het vooral ziet van antifa enzo. En, ik geloof dat eerlijk gezegd ook, omdat hij meer informatie op lijkt te doen vanuit de Fox News bubble dan zijn eigen inlichtingendiensten onder hem. Als hij naar de FBI had geluisterd, dan had hij geweten dat rechts-extremisme in de VS een aanzienlijk groter probleem betreft kijkend naar het aantal doden. Het is zo te zien voor hem net als andere lui in die bubble - neem maar eens een kijkje in het BLM topic in NWS - echt moeilijk te geloven dat dit zo is, want dat strookt niet met de beelden die ze over zich uitgestort krijgen.
Ik heb aardig wat plunderingen voorbij zien komen die me geen plunderingen van white supremacists leken. Maar goed, ik denk dat ze het beiden doen, BLM- en Antifa-aanhagners wel meer. Maar dat wordt beļnvloed door mijn Facebook-bronnen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hangt best af van de staat waarin je woont. Er zijn er zonder inkomstenbelasting, en ook met een aardig percentage. Op federaal niveau zijn dit de schijven, waar nog aftrekposten vanaf kunnen, zoals HRA.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat je in de VS zo veel minder betaalt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wie plegen volgens jou die rellen en plunderingen - vooral white supremacists? Ik hou me erg aanbevolen voor objectieve cijfers. Zelf heb ik ze niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname wat je daar doet. Vooral gezien het feit dat de FBI geen enkel bewijs zegt te hebben dat Antifa ook maar iets organiseert of directe betrokkenheid heeft bij rellen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat heeft Biden vaak gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar er zijn toch mensen die zich vereenzelvigen met Antifa of BLM? Die kun je toch gewoon oproepen om te stoppen met plunderen en rellen?
Wat is je punt?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat gebeurt ook gewoon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar die vereenzelvigen zich toch met Antifa en BLM en plegen rellen en plunderingen. Dan kun je die mensen gewoon vriendelijk vragen om dat niet meer te doen.
Je lijkt het verschil niet te willen zien tussen een random verzameling mensen die naar een plein gaan en morgen daar weer weg zijn, en een groep waar je lid van wordt, met huisregels, een KvK-nummer, etcetera, speciaal zodat je kunt zeggen dat het allemaal oneerlijk is voor Trump.![]()
waar haal je het idee vandaan dat Biden nooit ernaar gervaagd is of dat hij weigert geweld door _te veroordelen, als dat gaat om linkse groepen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed als kandidaten heel kritisch worden bevraagd, maar graag wel beiden even kritisch.quote:Q: Do you condemn Antifa?
BIDEN: Yes, I do -- violence, no matter who it is."Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25![]()
Voor het blok gezet? Dat was een softball question voor de Amerikanen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom moet Trump dan de Proud Boys veroordelen? Trump werd voor het blok gezet, Biden niet."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik volg Biden niet. In het debat heb ik het hem niet zien zeggen. Daar gaat het me om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat heeft Biden vaak gedaan.
Wat is je punt?Nee, het is gewoon dat ik het zo zwart-wit vind hier, maar dat heb ik al vaker gezegd. Trump lijkt gewoon niets goed te kunnen doen. En sommige mensen hier lijken oprecht te genieten van zijn fouten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook gewoon.
Je lijkt het verschil niet te willen zien tussen een random verzameling mensen die naar een plein gaan en morgen daar weer weg zijn, en een groep waar je lid van wordt, met huisregels, een KvK-nummer, etcetera, speciaal zodat je kunt zeggen dat het allemaal oneerlijk is voor Trump.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat idee heb ik niet. Het gaat me o het debat van afgelopen dinsdag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waar haal je het idee vandaan dat Biden nooit ernaar gervaagd is of dat hij weigert geweld door _te veroordelen, als dat gaat om linkse groepen?
[..][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik vraag me af of Pence in de afgelopen dagen contact heeft gehad met Trump. Zo ja, dan moet hij ook in quarantaine. Dat betekent dat het VP-debat niet kan doorgaan.![]()
Ik beschuldig niemand bij naam, jij wel, dan is het aan jou om dat aan te tonen, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie plegen volgens jou die rellen en plunderingen - vooral white supremacists? Ik hou me erg aanbevolen voor objectieve cijfers. Zelf heb ik ze niet.
Ik denk dat het opportunisme is, misdadig opportunisme, en geen ideologische achtergrond heeft als het om plundering en diefstal gaat. En dat het weinig tot niets met BLM of "Antifa" te maken heeft. Vernielingen zijn heel goed mogelijk wel afkomstig van mensen die BLM steunen of gewoon protesteren tegen racisme of politie geweld maar het is makkelijk dat te veroordelene als je het zelf nooit hebt meegemaakt.
Dat gezegd hebbende, ik keur alle geweld af. Van welke kant dan ook.
PS: Het is wel gedocumenteerd dat rechtse activisten vernielingen aanrichten, met name in Minneapolis in een poging om BLM te framen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 13:42:48 ]![]()
Het is eigenlijk heel simpel: het is gebruikelijk in debatten dat elke kandidaat soms vragen krijgt die alleen voor hem een issue zijn. Zo werd Biden gevraagd over court packing, Trump niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet. Het gaat me o het debat van afgelopen dinsdag.
Het standpunt van Biden met betrekking tot het geweld is helder en niet controversieel, daarom was het overbodig om hem hierover te ondervragen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |