Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheekquote:[..]
[..]
Ik weet niet hoe dat op andere scholen ging maar bij ons waren ze niet zo heel streng. Het "gouden ei" van Tim Krabbe mocht gewoon. Je was niet verplicht om iets van Vestdijk, Hermans of Reve op je lijst te hebben.
@:Meke gaf laatst een hele leuke boekentip ("De Stille Patiënt" van Alex Michaelides) en dat soort boeken lees ik nog steeds met plezier.
Rustaaaag!1!1quote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.
@:Koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
Ik vond het gisteravond al, toen wist jij het nog nietquote:Op maandag 28 september 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
Nou, @:koffieleuk en ik vonden ZmL ook leuk (alleen weet zij dat nog niet).
Carnavalstukje was inderdaad erg grappig en het stuk over lezen ook interessant.
Het gouden ei mocht ook, dat stond ook op de lijst, dat was ook het goed dat iedereen wel ging lezen, omdat het lekker dun was. Maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Het was sowieso geen boek in het genre waar ik van houd.quote:Op maandag 28 september 2020 10:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe dat op andere scholen ging maar bij ons waren ze niet zo heel streng. Het "gouden ei" van Tim Krabbe mocht gewoon. Je was niet verplicht om iets van Vestdijk, Hermans of Reve op je lijst te hebben.
@:Meke gaf laatst een hele leuke boekentip ("De Stille Patiënt" van Alex Michaelides) en dat soort boeken lees ik nog steeds met plezier.
Van dat boek heb ik nachtmerries gekregenquote:Op maandag 28 september 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheek
Heb je uiteindelijk de hele uitzending gisterenavond al gezien danquote:Op maandag 28 september 2020 10:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Rustaaaag!1!1
[..]
Ik vond het gisteravond al, toen wist jij het nog niet
Trouwens allemaal nog goeiemorgen![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gouden ei mocht ook, dat stond ook op de lijst, dat was ook het goed dat iedereen wel ging lezen, omdat het lekker dun was. Maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Het was sowieso geen boek in het genre waar ik van houd.
De openingsscene van de verfilming zag er toen wel eng uit. Het zal nu wel heel knullig zijn als ik het weer zou zien.quote:Op maandag 28 september 2020 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van dat boek heb ik nachtmerries gekregen
Het Gouden Ei mocht bij ons ook wel, net als De Renner, en diverse boekjes van Kees van Kooten die lekker vlot weglazen. Al was het toch ook wel de bedoeling dat de leeslijst enig niveau had, dus Mulisch of Hermans moest er ook wel bij.quote:Op maandag 28 september 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheek
Die verfilming, duurde die ook 20 minuten?quote:Op maandag 28 september 2020 10:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De openingsscene van de verfilming zag er toen wel eng uit. Het zal nu wel heel knullig zijn als ik het weer zou zien.
Het is gewoon steeds gemakkelijker te vervalsen. Zeker tegenwoordig met internetwebsites als scholieren.com waar voor elk boek al een samenvatting te vinden is.quote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Em31 het volgende:
Bij de mondeling over de boeken kreeg bij ons een jongen die niets gelezen had het hoogste cijfer, hij kon erg goed praten en die docent had blijkbaar dus niets door. Toen kon ik het allemaal ook niet meer serieus nemen.
Ja alleen als je echt zo’n boek hebt gelezen zie je wel dat je dat nooit uit zo’n samenvatting kan halen.. dat een docent daar niet doorheen kan prikken vind ik dan wel slecht.quote:Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is gewoon steeds gemakkelijker te vervalsen. Zeker tegenwoordig met internetwebsites als scholieren.com waar voor elk boek al een samenvatting te vinden is.
Dat is bij de vreemde talen nog erger. Een goede spreekvaardigheid is 90% van je literatuurcijfer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Em31 het volgende:
Bij de mondeling over de boeken kreeg bij ons een jongen die niets gelezen had het hoogste cijfer, hij kon erg goed praten en die docent had blijkbaar dus niets door. Toen kon ik het allemaal ook niet meer serieus nemen.
Is zeker waarquote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen als je echt zo’n boek hebt gelezen zie je wel dat je dat nooit uit zo’n samenvatting kan halen.. dat een docent daar niet doorheen kan prikken vind ik dan wel slecht.
107 minuten en de Amerikaanse remake 2 minuten langerquote:Op maandag 28 september 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die verfilming, duurde die ook 20 minuten?
Het gaat te goed met de kijkcijfers, steeds maar weer die nieuwe afleveringen aankondigen. Seizoen 1 was het beste en het wordt echt steeds slechter, dat merk jequote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef Dave het volgende:
Vanavond al nieuwe persconferentie, het is ze menens.
Oh het heet niet eens Het Gouden Ei meerquote:Op maandag 28 september 2020 11:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
107 minuten en de Amerikaanse remake 2 minuten langer![]()
Spoorloos (1988) - IMDb
The Vanishing (1993) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |