Buikdansen met een zwaardquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het buikdansen is al een goed wapen...dan is de rest niet eens meer nodig
Schenk eens in dan!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet lullen, zuipen kreng!
quote:
Heb je last van een kwade afdronkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die MCH moet gewoon zijn muil houden vooral tegen mij
Goffer.... dat past er niet meer bij hoor.. je slikt het maar ff zoquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GOA weet hoe het werkt.
Wel met cola graag
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:55 schreef Gooddeal het volgende:
@:prisha. Het beschrijft het gewoon. De wanhoop, de hoop, het uitzichtloze.
Met ijs erbij moet dat lukken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer.... dat past er niet meer bij hoor.. je slikt het maar ff zo
die rum van hem moet je geen cola bij willen, zou het alleen onrecht aandoen, serieusquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GOA weet hoe het werkt.
Wel met cola graag
Nee maar je loopt alles wat ik post af te zeiken en dat is niet nodigquote:
Is zonde hè, maar dan wel met een paar ijsklontjes, ben sowieso niet dol op cola, want bubbels, dus burp.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
die rum van hem moet je geen cola bij willen, zou het alleen onrecht aandoen, serieus
quote:
wahhhhquote:
Laat hem lekker gaan. Iedereen wordt volgens mij vrolijk van jouw posten, dus lekker doorgaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee maar je loopt alles wat ik post af te zeiken en dat is niet nodig
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zet er nog een glas bij
En zo hoort het !quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
Ik doe gewoon mijn eigen ding, valt nergens mee te vergelijken
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
Maaruh..quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
Hij is al 50 jaar dood las ik.quote:
Dat willen we dan wel zien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
ohhh shit wat heb je nu weer gevondenquote:
Arme jongen, alles komt goedquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee maar je loopt alles wat ik post af te zeiken en dat is niet nodig
Gaat me beter af dan zingen denk ikquote:
50 jaar al? Ik ben verbaasdquote:
Iedereen kan zingenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat me beter af dan zingen denk ik
18 september 1970quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
50 jaar al? Ik ben verbaasd![]()
Tijd vliegt als het gezellig. is.
@tonja zou me nog meenemen op karaoke tour ergens in Amsterdam...is maar goed dat dat nu even on hold staatquote:
Ik negeer vanaf nu alles gewon je lokt gewoon uit waarom weet ik niet maar stik er maar inquote:
Hier BDS, neem ij deze fles maar!quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik negeer vanaf nu alles gewon je lokt gewoon uit waarom weet ik niet maar stik er maar in
Wat gaaf! Maar dat gaat hem nu inderdaad even niet worden, maar uitstel is nog geen afstel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:tonja zou me nog meenemen op karaoke tour ergens in Amsterdam...is maar goed dat dat nu even on hold staat
Onzin...quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche doe ik het al niet ... zegt genoeg lijkt me
Lefgozerquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een mp3tje
Ik douche in bad kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin...
Eenden douchen helemaal niet.. die gaan in bad
Ik ookquote:
Natuurlijk wel, of het klinkt is een tweede.quote:
nooit gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf! Maar dat gaat hem nu inderdaad even niet worden, maar uitstel is nog geen afstel natuurlijk.
Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj zwamt dan weer lekker
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een mp3tje
yesquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb wel zin in een meet ooit eigenlijk.
Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche doe ik het al niet ... zegt genoeg lijkt me
Paul heequote:
omg in de auto echt welquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegen
Fok haalt de kerst niet, hoe houden we dan contactquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
40+-muziekmeetquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ja doe ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegen
Ik denk dat jij er buiten valt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Fok haalt de kerst niet, hoe houden we dan contact
Heerlijk! Heb ik weleens verteld dat ik al zingend een parkeergarage inreed en er geen erg in had dat het raampje nog naar beneden was nadat ik een kaartje had gepakt?quote:
Gezien je naam heb je iets met zwammenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.
Waar buitenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er buiten valt.
Suske en Wiske titels !quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.
Natuurlijk was die voor mijquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was voor jou! Om je keel te smeren
Jij slaat ze kapot tegen paaltjesquote:
ik drumquote:
Dat was een van mijn grooste zondes ooitquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij slaat ze kapot tegen paaltjes
Die van tonja is ook kapotquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij slaat ze kapot tegen paaltjes
wehehehe dat echoot ook nog eens zo lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Heb ik weleens verteld dat ik al zingend een parkeergarage inreed en er geen erg in had dat het raampje nog naar beneden was nadat ik een kaartje had gepakt?
Is ook wel best ergquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was een van mijn grooste zondes ooit
en je speelt de synthquote:
Mjaquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
wehehehe dat echoot ook nog eens zo lekker
Was je boos?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gibson gitaar van 600 euro ofzo
Arme Gibsonquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gibson gitaar van 600 euro ofzo
Rare titel voor een Suske en Wiske.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suske en Wiske titels !![]()
" De Preutse Princes"
Whut.. ik zie die net, die had je nog niet in mijn tijd
Hij staat er echt tussenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Rare titel voor een Suske en Wiske.
met coca-colaquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog een rumliedje in de aanbieding. Even zoeken.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we dan toch allemaal mogen:quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
heerlijk nummer van Alestorm
waar googlede je op dat je dit kreegquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij staat er echt tussen
Over rare dingen gesproken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
waar googlede je op dat je dit kreeg
je had een baard vroegerquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
waar googlede je op dat je dit kreeg
Als we dan toch allemaal mogen:quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
heerlijk nummer van Alestorm
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
je had een baard vroeger![]()
Dat is van Pirates of the Carribean
je bent leuker zonder baardquote:
iets teveel rum op denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
.
Maar ik scrolde gewoon te ver omlaag hier op FOK
Edit: Gekut hier altijd met dat quoten![]()
Spam ze maarquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Prisha het volgende:
Er zijn best veel piraten en/of rum nummers![]()
edit: rumnummers? Dat ziet er mooi uit als je dat woord zo ziet
die teletubbiesquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is wel leuk gedaan, maar laten we hopen dat het nooit gebeurt
Rum = lekkerrrquote:
Ik drink eigenlijk nooit rum, jij wel, puur bedoel ik dan?quote:
Wilde net gaan klagen dat pina een wijvendrankje is... maar eigenlijk is dit wel een lekker nummer, al dacht ik dat het wat sneller en swingerder ging in mijn geheugen.quote:
Vind je het erg als ik er een slokje Rum bij neem?quote:
meestal gemixt. Heb alleen 1 soort rum puur gedronken. Die is te lekker om te mixen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit rum, jij wel, puur bedoel ik dan?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
meestal gemixt. Heb alleen 1 soort rum puur gedronken. Die is te lekker om te mixen.
Ik vond het altijd een verschrikkelijk nummer. En inderdaad heel langzaam.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde net gaan klagen dat pina een wijvendrankje is... maar eigenlijk is dit wel een lekker nummer, al dacht ik dat het wat sneller en swingerder ging in mijn geheugen.
truequote:
Dit nummer heeft nooit geswingdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde net gaan klagen dat pina een wijvendrankje is... maar eigenlijk is dit wel een lekker nummer, al dacht ik dat het wat sneller en swingerder ging in mijn geheugen.
#wijvendrankjesmatterquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nooit geswingdEn een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.
Meer een puberdrankje voor de discotheek tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nooit geswingdEn een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
meestal gemixt. Heb alleen 1 soort rum puur gedronken. Die is te lekker om te mixen.
Je bent in de war met Breezer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer een puberdrankje voor de discotheek toch
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd zit ik nog op een droogje. Zo toch maar eens wat inschenken.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#wijvendrankjesmatter
eenschquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.
Het is heel belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd zit ik nog op een droogje. Zo toch maar eens wat inschenken.
Het idee zag er prima uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Het ging om het idee
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen hoor
Aan de andere kant, whiskey die gerijpt is in een rumvatquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.
Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik nam dat vroeger wel hoor of cola beerenburg als ik skeer was
Waarom zou je dat doen? De rum was zeker op :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan de andere kant, whiskey die gerijpt is in een rumvat
Mag je whiskey wel in gebruikte vaten stoppen? Of geldt dat alleen voor bourbonquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
< Plaatst Deisyy nu in een hokjequote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.
Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeftquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En andersomquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeft
mix n matchquote:
Drink jij dat?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee of het mag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je whiskey wel in gebruikte vaten stoppen? Of geldt dat alleen voor bourbon
Schelen we toch niet zoveel in leeftijdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.
yepquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het eerste glad is nog niet eens op.
Trots op mezelf.
Nee GOAquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Plaatst Deisyy nu in een hokje
Vooral mix-blikjesquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Schelen we toch niet zoveel in leeftijd
Je stijgt in aanzien. Ik mag het ook wel zolang het geen overheersende sterke drank smaak krijgtquote:
Ik brouw ook mijn eigen bierquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Ik mag het ook wel zolang het geen overheersende sterke drank smaak krijgt
Mixblikjes, dat is het toch net niet, vind ikquote:
Ja, die bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat.
Maar hier.. eentje voor jou:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is een mooi nummer uit de jaren ‘40.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw ook mijn eigen bier
En idd, dat laatste, eens.
Ho ho toen was ik nog niet geboren hèquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat.
Maar hier.. eentje voor jou:
Deisyy staat linksquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho toen was ik nog niet geboren hè
Weet niet of ze dat ook in de kroeg verkopen of dat je het daar als mixdrankej apart moet bestellen..quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mixblikjes, dat is het toch net niet, vind ik
is heel leuk om te doenquote:
Nee hoor maar ze zijn inmiddels volwassenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou de enige hier die de term "Breezersletjes" kent...
Ik ken hem ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
40+ zo te lezen zelfsquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor maar ze zijn inmiddels volwassen
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef shiitake het volgende:
* shiitake gaat even wat inschenken.
ALLE goeie drank moet je niet mixen, is een doodzonde.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
lang geleden dus .. ben al die namen vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ zo te lezen zelfs
Geen blikjes in de kroeg volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in de kroeg verkopen of dat je het daar als mixdrankej apart moet bestellen..
Joh, scroll ffquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
lang geleden dus .. ben al die namen vergeten
Nu al?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef shiitake het volgende:
* shiitake gaat even wat inschenken.
In Utopia kon het wel ... 3 muntjes dacht ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen blikjes in de kroeg volgens mij.
oh ja kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
In Utopia kon het wel ... 3 muntjes dacht ik
en andere dranken...zo'n lekker doordrenkt vat en dan een mooie andere drank daar in laten staan...ja die combi's zijn er wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of een fles Port in de Blue Stiltonquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en andere dranken...zo'n lekker doordrenkt vat en dan een mooie andere drank daar in laten staan...ja die combi's zijn er wel.
Pina colada uit een grote mixbekerquote:
Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pina colada uit een grote mixbeker![]()
Ik weet even niet meer of Oma een mix blikje had toen
Ik weet het ook niet meer. Ik heb het verdrongen denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..
We zoeken nog een blondje voor in het middenquote:
Ik heb mijn rode port tijd gehad, het werd te lekker en te makkelijk, godver daar kon ik wat van op...quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of een fles Port in de Blue Stilton
Volgens mij wel, en die werden steeds gejat door de andere bewonersquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rode port tijd gehad, het werd te lekker en te makkelijk, godver daar kon ik wat van op...
sta nu op mijn kop van een paar biertjes en 2 mixjes rum...
beter!
In de jaren 80 had je een prachtig reclame van Bacardi Rum. Stonden ze ergens op een eiland in de regen...liedje met iets van behind the clouds there's always sun.... sipping on Baccardi Rum..quote:
< Verft snel zijn haar blondquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zoeken nog een blondje voor in het midden
Ja, ik zocht die met het skieën, die hebben we nog nagespeeld, met onze koffers de berg af in Oostrnrijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de jaren 80 had je een prachtig reclame van Bacardi Rum. Stonden ze ergens op een eiland in de regen...liedje met iets van behind the clouds there's always sun.... sipping on Baccardi Rum..
of zo
En korte jurkjes ... win - winquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb volgende week een naaidate met wijn![]()
Jurkjes korter maken, maar hé er wordt tenminste genaaid.
gevondenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik zocht die met het skieën, die hebben we nog nagespeeld, met onze koffers de berg af in Oostrnrijk.
Stomdronken uiteraard, maar dat is beter, want dan breek je niets
Gaaf!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je wel en hoog stemmetje opzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verft snel zijn haar blond
In het midden
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Als de jurkjes maar niet te kort worden met de wijn erbij.
Yeah!quote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb een hele tijd kleding zelf gemaakt, ook kleding voor de kinderen maar met wijntjes moet je opletten heb je zo een minirokquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft het over zingen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel en hoog stemmetje opzetten.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Even iemand jaloers maken met die naaidate volgende week
In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb een hele tijd kleding zelf gemaakt, ook kleding voor de kinderen maar met wijntjes moet je opletten heb je zo een minirok
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.
In andere gevallen geld; eerst drinken dan naaien
Waarschijnlijk ook een app.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
hmm alhoewel...naaidate? ze hebben tegenwoordig overal namen voor...toch???
[..]
of tegelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Zipping on Bacardi Rumquote:
Even overleggen met Shiiquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie heeft het over zingen?
Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een app.
"Stiksel" ofzo.
Ik hoop dat daar nog een paar t's missenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mobieltje = Mark of the Beast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...![]()
sorry hoor
ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/ziequote:
Inderdaad, ik hoorde het deuntje en herkende het meteenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/zie
Mijn zus had vroeger een elpee van de band Veulpoepers, en de Elpee heette Diarree.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Drinken doen we niet meer, drinken is het nieuwe roken
Er is genoeg voor iedereen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:24 schreef shiitake het volgende:
Wat zullen we eten, 7 dagen lang...
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
er is genoeg voor iedereen dus drinken we samen....
Goede titel welquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had vroeger een elpee van de band Veulpoepers, en de Elpee heette Diarree.
Daar stond dat nummer ook op..
Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik drink al een decade geen alcohol meerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?
oh shit het is nog echt ookquote:
< Geeft rummetjelight doorquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer
Ohquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer
roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
geneugtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!
quote:
quote:Levend opgenomen in Trefsentrum Lieve Hemel in Hilvarenbeek.
quote:
A drink a day, keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zal die peuk echt niet snel meer pakken maar het feit dat ik af en toe een drankje kan pakken maakt het denkt wel gemakkelijker.
hahahaquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Intussen in een Spaans hotel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |