Deisyy staat linksquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho toen was ik nog niet geboren hè

Weet niet of ze dat ook in de kroeg verkopen of dat je het daar als mixdrankej apart moet bestellen..quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mixblikjes, dat is het toch net niet, vind ik

is heel leuk om te doenquote:

Nee hoor maar ze zijn inmiddels volwassenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou de enige hier die de term "Breezersletjes" kent...

Ik ken hem ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

40+ zo te lezen zelfsquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor maar ze zijn inmiddels volwassen

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef shiitake het volgende:
* shiitake gaat even wat inschenken.

ALLE goeie drank moet je niet mixen, is een doodzonde.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.

Neequote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

lang geleden dus .. ben al die namen vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ zo te lezen zelfs

Geen blikjes in de kroeg volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in de kroeg verkopen of dat je het daar als mixdrankej apart moet bestellen..

Joh, scroll ffquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
lang geleden dus .. ben al die namen vergeten

Nu al?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:59 schreef shiitake het volgende:
* shiitake gaat even wat inschenken.

In Utopia kon het wel ... 3 muntjes dacht ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen blikjes in de kroeg volgens mij.

oh ja kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
In Utopia kon het wel ... 3 muntjes dacht ik

en andere dranken...zo'n lekker doordrenkt vat en dan een mooie andere drank daar in laten staan...ja die combi's zijn er wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeft

Of een fles Port in de Blue Stiltonquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en andere dranken...zo'n lekker doordrenkt vat en dan een mooie andere drank daar in laten staan...ja die combi's zijn er wel.

Pina colada uit een grote mixbekerquote:

Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pina colada uit een grote mixbeker![]()
Ik weet even niet meer of Oma een mix blikje had toen

Ik weet het ook niet meer. Ik heb het verdrongen denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..

We zoeken nog een blondje voor in het middenquote:

Ik heb mijn rode port tijd gehad, het werd te lekker en te makkelijk, godver daar kon ik wat van op...quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of een fles Port in de Blue Stilton

Volgens mij wel, en die werden steeds gejat door de andere bewonersquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar bij BaasBeach ook blikjes hadden toen..

quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rode port tijd gehad, het werd te lekker en te makkelijk, godver daar kon ik wat van op...
sta nu op mijn kop van een paar biertjes en 2 mixjes rum...
beter!

In de jaren 80 had je een prachtig reclame van Bacardi Rum. Stonden ze ergens op een eiland in de regen...liedje met iets van behind the clouds there's always sun.... sipping on Baccardi Rum..quote:

< Verft snel zijn haar blondquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zoeken nog een blondje voor in het midden

Ja, ik zocht die met het skieën, die hebben we nog nagespeeld, met onze koffers de berg af in Oostrnrijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de jaren 80 had je een prachtig reclame van Bacardi Rum. Stonden ze ergens op een eiland in de regen...liedje met iets van behind the clouds there's always sun.... sipping on Baccardi Rum..
of zo

En korte jurkjes ... win - winquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb volgende week een naaidate met wijn![]()
Jurkjes korter maken, maar hé er wordt tenminste genaaid.

gevondenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik zocht die met het skieën, die hebben we nog nagespeeld, met onze koffers de berg af in Oostrnrijk.
Stomdronken uiteraard, maar dat is beter, want dan breek je niets

Gaaf!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:

Moet je wel en hoog stemmetje opzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verft snel zijn haar blond
In het midden

quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Als de jurkjes maar niet te kort worden met de wijn erbij.

Yeah!quote:

Spannendquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:

Heb een hele tijd kleding zelf gemaakt, ook kleding voor de kinderen maar met wijntjes moet je opletten heb je zo een minirokquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:

Wie heeft het over zingen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel en hoog stemmetje opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |