Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik nam dat vroeger wel hoor of cola beerenburg als ik skeer was

Waarom zou je dat doen? De rum was zeker op :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan de andere kant, whiskey die gerijpt is in een rumvat

Mag je whiskey wel in gebruikte vaten stoppen? Of geldt dat alleen voor bourbonquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

< Plaatst Deisyy nu in een hokjequote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.

Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeftquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

En andersomquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeft

mix n matchquote:

Drink jij dat?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook bier dat gerijpt wordt in een vat waar Whiskey ingezeten heeft

Geen idee of het mag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je whiskey wel in gebruikte vaten stoppen? Of geldt dat alleen voor bourbon

Schelen we toch niet zoveel in leeftijdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n 20 jaar geleden ook best lekker, Breezer, geen idee of ze dat nog verkopen.

yepquote:

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het eerste glad is nog niet eens op.
Trots op mezelf.

Nee GOAquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Plaatst Deisyy nu in een hokje

Vooral mix-blikjesquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Wist ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Schelen we toch niet zoveel in leeftijd

Je stijgt in aanzien. Ik mag het ook wel zolang het geen overheersende sterke drank smaak krijgtquote:

Ik brouw ook mijn eigen bierquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je stijgt in aanzien. Ik mag het ook wel zolang het geen overheersende sterke drank smaak krijgt

Mixblikjes, dat is het toch net niet, vind ikquote:

Ja, die bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat.
Maar hier.. eentje voor jou:

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is een mooi nummer uit de jaren ‘40.

Wat leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik brouw ook mijn eigen bier
En idd, dat laatste, eens.

Ho ho toen was ik nog niet geboren hèquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat.
Maar hier.. eentje voor jou:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |