quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
meestal gemixt. Heb alleen 1 soort rum puur gedronken. Die is te lekker om te mixen.

Ik vond het altijd een verschrikkelijk nummer. En inderdaad heel langzaam.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde net gaan klagen dat pina een wijvendrankje is... maar eigenlijk is dit wel een lekker nummer, al dacht ik dat het wat sneller en swingerder ging in mijn geheugen.

truequote:

Dit nummer heeft nooit geswingdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde net gaan klagen dat pina een wijvendrankje is... maar eigenlijk is dit wel een lekker nummer, al dacht ik dat het wat sneller en swingerder ging in mijn geheugen.
 En een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.
 En een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.

#wijvendrankjesmatterquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nooit geswingdEn een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.

Meer een puberdrankje voor de discotheek tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nooit geswingdEn een goede pina colada is toch wel heel erg lekker hoor, maar inderdaad misschien toch wel een beetje een wijvendrankje.

Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
meestal gemixt. Heb alleen 1 soort rum puur gedronken. Die is te lekker om te mixen.

quote:
Klopt. Het ging om het ideequote:

Je bent in de war met Breezer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer een puberdrankje voor de discotheek toch

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd zit ik nog op een droogje. Zo toch maar eens wat inschenken.

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#wijvendrankjesmatter

eenschquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.

Het is heel belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd zit ik nog op een droogje. Zo toch maar eens wat inschenken.

Het idee zag er prima uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Het ging om het idee

quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen hoor

Aan de andere kant, whiskey die gerijpt is in een rumvatquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige rummen moet je niet mixen heb ik begrepen, hetzelfde geldt voor whiskeys.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |