Wat gaaf! Maar dat gaat hem nu inderdaad even niet worden, maar uitstel is nog geen afstel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:tonja zou me nog meenemen op karaoke tour ergens in Amsterdam...is maar goed dat dat nu even on hold staat

Onzin...quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche doe ik het al niet ... zegt genoeg lijkt me

Lefgozerquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een mp3tje

Ik douche in bad kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin...
Eenden douchen helemaal niet.. die gaan in bad

Ik ookquote:

Natuurlijk wel, of het klinkt is een tweede.quote:

nooit gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf! Maar dat gaat hem nu inderdaad even niet worden, maar uitstel is nog geen afstel natuurlijk.

Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj zwamt dan weer lekker

Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een mp3tje

yesquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb wel zin in een meet ooit eigenlijk.

Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche doe ik het al niet ... zegt genoeg lijkt me

Paul heequote:

omg in de auto echt welquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegen

Fok haalt de kerst niet, hoe houden we dan contactquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:

40+-muziekmeetquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:12 schreef Gooddeal het volgende:

Ja doe ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing nooit onder de douche, in de auto daarentegen

Ik denk dat jij er buiten valt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Fok haalt de kerst niet, hoe houden we dan contact

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |