Heerlijk! Heb ik weleens verteld dat ik al zingend een parkeergarage inreed en er geen erg in had dat het raampje nog naar beneden was nadat ik een kaartje had gepakt?quote:

Gezien je naam heb je iets met zwammenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.

Waar buitenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er buiten valt.

Suske en Wiske titels !quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Suske en Wiske en de Zingende Zwammen denken.

Natuurlijk was die voor mijquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was voor jou! Om je keel te smeren

quote:

Jij slaat ze kapot tegen paaltjesquote:

ik drumquote:

Dat was een van mijn grooste zondes ooitquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij slaat ze kapot tegen paaltjes

Die van tonja is ook kapotquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij slaat ze kapot tegen paaltjes

wehehehe dat echoot ook nog eens zo lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Heb ik weleens verteld dat ik al zingend een parkeergarage inreed en er geen erg in had dat het raampje nog naar beneden was nadat ik een kaartje had gepakt?

Is ook wel best ergquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was een van mijn grooste zondes ooit

en je speelt de synthquote:

Mjaquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
wehehehe dat echoot ook nog eens zo lekker

Was je boos?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gibson gitaar van 600 euro ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |