quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Even iemand jaloers maken met die naaidate volgende week

In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb een hele tijd kleding zelf gemaakt, ook kleding voor de kinderen maar met wijntjes moet je opletten heb je zo een minirok

quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.
In andere gevallen geld; eerst drinken dan naaien

Waarschijnlijk ook een app.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
hmm alhoewel...naaidate? ze hebben tegenwoordig overal namen voor...toch???

[..]

of tegelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]

[..]

Zipping on Bacardi Rumquote:

Even overleggen met Shiiquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie heeft het over zingen?

Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een app.
"Stiksel" ofzo.

Ik hoop dat daar nog een paar t's missenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]

Mobieltje = Mark of the Beast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...
sorry hoor

ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/ziequote:

Inderdaad, ik hoorde het deuntje en herkende het meteenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/zie

Mijn zus had vroeger een elpee van de band Veulpoepers, en de Elpee heette Diarree.quote:

quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Drinken doen we niet meer, drinken is het nieuwe roken

Er is genoeg voor iedereen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:24 schreef shiitake het volgende:
Wat zullen we eten, 7 dagen lang...

quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
er is genoeg voor iedereen dus drinken we samen....

Goede titel welquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had vroeger een elpee van de band Veulpoepers, en de Elpee heette Diarree.
Daar stond dat nummer ook op..

Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:

Ik drink al een decade geen alcohol meerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?

oh shit het is nog echt ookquote:

< Geeft rummetjelight doorquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer

Ohquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer

roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:

geneugtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!

quote:

A drink a day, keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zal die peuk echt niet snel meer pakken maar het feit dat ik af en toe een drankje kan pakken maakt het denkt wel gemakkelijker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |