quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Drinken doen we niet meer, drinken is het nieuwe roken
Er is genoeg voor iedereen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:24 schreef shiitake het volgende:
Wat zullen we eten, 7 dagen lang...
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
er is genoeg voor iedereen dus drinken we samen....
Goede titel welquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had vroeger een elpee van de band Veulpoepers, en de Elpee heette Diarree.
Daar stond dat nummer ook op..
Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik drink al een decade geen alcohol meerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo gezond dan?
oh shit het is nog echt ookquote:
< Geeft rummetjelight doorquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer
Ohquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik drink al een decade geen alcohol meer
roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
geneugtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
roken, drinken en eten zijn lekker, roken heb ik 3 en een half gleden afgezworen, drinken doe ik nu 1x per week en met eten ben ik bezig met intermitted fasten, en NU KAPPEN over alle geneugten des levens!!!
quote:
A drink a day, keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zal die peuk echt niet snel meer pakken maar het feit dat ik af en toe een drankje kan pakken maakt het denkt wel gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |