quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Even iemand jaloers maken met die naaidate volgende week
In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb een hele tijd kleding zelf gemaakt, ook kleding voor de kinderen maar met wijntjes moet je opletten heb je zo een minirok
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval geld;: eerst naaien dan drinken.
In andere gevallen geld; eerst drinken dan naaien
Waarschijnlijk ook een app.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
hmm alhoewel...naaidate? ze hebben tegenwoordig overal namen voor...toch???
[..]
of tegelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Zipping on Bacardi Rumquote:
Even overleggen met Shiiquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie heeft het over zingen?
Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een app.
"Stiksel" ofzo.
Ik hoop dat daar nog een paar t's missenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mobieltje = Mark of the Beast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hou op over app's...schoondochter had het over een mijlpaal van kleindochter...volgens de app...![]()
sorry hoor
ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/ziequote:
Inderdaad, ik hoorde het deuntje en herkende het meteenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...heerlijk was die reclame...doet nu nog steeds wel iets als ik het hoor/zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |