Het zit tussen de oren hoor. Het idee dat er dan iets leeft in je huis. Onzin eigenlijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat denk ik, en vooral die reclames niet
Na, snap je welquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het zit tussen de oren hoor. Het idee dat er dan iets leeft in je huis. Onzin eigenlijk
Wat leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja sameKan niet zonder eigenlijk.
Ik heb zelfs wat liedjes van Mo op de playlist staan die hij hier ooit tipte.
Nee even de spieren wat rust gunnen. Is effe nodig. Wel binnenkort iets anders gevaarlijks....voor de tegenstander danquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Pris? Morgen kruisboogschieten?
Die pak ik straks als slaapmuts.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat rustig hier.... Eens kijken of we wat kunnen lokken.
< Zet fles rum op tafel
Leeft @Prisha nog in berenvelletjes?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Pris? Morgen kruisboogschieten?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee even de spieren wat rust gunnen. Is effe nodig. Wel binnenkort iets anders gevaarlijks....voor de tegenstander dan![]()
Buikdansen!
De satisfyer 2 is ook een goede slaapmutsquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die pak ik straks als slaapmuts.
Of OP.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Leeft @:prisha nog in berenvelletjes?
Dat mag hoor, er is genoeg voor iedereen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die pak ik straks als slaapmuts.
Nog even over nadenken, of laten bezinken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb sinds ik Mo kende geen t.v. meer aangehad. Had genoeg aan hem.![]()
IK betaal 18 euro per maand aan digitenne. En ik merk nu dat ik het wel fijn vind om iets op de achtergrond aan te hebben, maar kijk eigenlijk niets echt bewust.
Misschien kan ik beter een radio of een geluidsinstallatie iets aanschaffen.
Ze mocht willen dat ze bij mij voor de open haard in lingerie een beetje leuk mocht doen op een berenvelquote:
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
De satisfyer 2 is ook een goede slaapmuts
30 liter zekerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag hoor, er is genoeg voor iedereen!
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even over nadenken, of laten bezinken.
Nou.. ik voel me geflest.. of beter gezegd.. geëmmerd!quote:
Je had al wel een klimpaal voor hem met hutquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.
Het doet me echt zeer.
Maar moet nu niet halsoverkop dingen gaan willen.
Wat is gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. ik voel me geflest.. of beter gezegd.. geëmmerd!
Heb ik 24 liter emmers... en een recept voor 24 liter... Dat lijkt ok
Maar wat denk je.. 24 liter en geen druppel meerDe bubbeleaa en verplaatsen is plots wat minder leuk
Even laten bezinken inderdaad. Je voelt zelf denk ik het beste aan waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.
Het doet me echt zeer.
Maar moet nu niet halsoverkop dingen gaan willen.
Nou.. als ik mijn recept volg.. zit de emmer tot de rand vol.. Dan gaat de turbo werken... en schuimt en borrelt het de pan bubbelaar uit.quote:
schuimt nog welquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. als ik mijn recept volg.. zit de emmer tot de rand vol.. Dan gaat de turbo werken... en schuimt en borrelt het de pan bubbelaar uit.
Ja, die staat hier. Echt pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had al wel een klimpaal voor hem met hut
Klopt. Ik ben ook niet in mijn beste doen nog.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Even laten bezinken inderdaad. Je voelt zelf denk ik het beste aan waar je aan toe bent.
hoe op...mega faalquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En ohja.. dat was ook nog wel ff een dingetje.. zet ik de nieuwe bubbelaar er op.. .. denk na een paar uur... waarom bubbelt het toch niet.. ??
Kijk ik nog eens goed.. staat de hele emmer bol... Zat dat ding verstopt .. bijna 24 liter explosie .
Maar daar weet jij dan weer alles van
En dat is ook helemaal niet gek. Daar zal tijd overheen moeten gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook niet in mijn beste doen nog.
Geeft niets, lekker blijven posten en niet gaan verstoppenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
wacht waar zat ie mee verstopt dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk ik nog eens goed.. staat de hele emmer bol... Zat dat ding verstopt .. bijna 24 liter explosie .
Ik sta altijd op scherpquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet gek. Daar zal tijd overheen moeten gaan.
Geen idee eigenlijk.. het was wat paniek.. want ik trok hem er af.. en toen spoot het omhoog.. daarna wat geport en snel er weer op.. en toen was het goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
wacht waar zat ie mee verstopt dan?
Ja die kan nu gedronken worden...maar heb wat koudwatervrees. Durf bijna niet meer, Flessen zijn nog heel in elk gevalquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de driedubbele ... dat moet toch bijna tijd zijn
That's a nice changequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die kan nu gedronken worden...maar heb wat koudwatervrees. Durf bijna niet meer, Flessen zijn nog heel in elk geval
ik weet wat je bedoelt maar het klinkt een beetje fout zoquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. het was wat paniek.. want ik trok hem er af.. en toen spoot het omhoog.. daarna wat geport en snel er weer op.. en toen was het goed.
Misschien nog wat plastic resten van de het fabricageproces?
Ook dáár is niets fouts aanquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt maar het klinkt een beetje fout zo![]()
vechtenquote:
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als GD het goed vind wil ik hem ook wel horenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.
Zal ik hem dm'en? Misschien vind je het ook niks hoor
Ze prikt je lek hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Neh lijkt me niet verstandig
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze prikt je lek hoor
quote:
doe maar gewoon hier. Luister wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.
Zal ik hem dm'en? Misschien vind je het ook niks hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
doe maar gewoon hier. Luister wel.
Het buikdansen is al een goed wapen...dan is de rest niet eens meer nodigquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarna spuugt ze vuur over je...
En dat is nog maar het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |