Ze moeten spelers kopen die het gras opeten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ moet nu al met volgend seizoen bezig zijn.
Minimaal 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit ook alweer?
Als ze wat leuke pielers kunnen halen is er een grote kans dat ze bovenin meedoen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze moeten spelers kopen die het gras opeten.
Opdonderen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Dacht dat dit over het superieure vrouwenvoetbal ging, maar helaas is dit man... 🤢 Manne 🤢 mannenvoetbal 🤢🤢🤢
Ben weer weg
Waar zijn de Douglasjes van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze wat leuke pielers kunnen halen is er een grote kans dat ze bovenin meedoen.
Oké.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Dacht dat dit over het superieure vrouwenvoetbal ging, maar helaas is dit man... 🤢 Manne 🤢 mannenvoetbal 🤢🤢🤢
Ben weer weg
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Ben weer weg
Zeker! Al anderhalve week. Was echt genotquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van je fietsvakansie?
Ben jij een typetje? #dtvquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:41 schreef Generationalpha het volgende:
Dit wordt duidelijk zo'n wedstrijd waarbij AZ 90 minuten domineert en Kiev met een of andere klutsbal de 1-0 erin frommelt.
Grote klasse. Nog leuke dingen gezien/gedaan behalve het fietsen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker! Al anderhalve week. Was echt genot
Volwassen overwinning heet dat dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef Generationalpha het volgende:
Dit wordt duidelijk zo'n wedstrijd waarbij AZ 90 minuten domineert en Kiev met een of andere klutsbal de 1-0 erin frommelt.
Dat lijkt mij niet, geen basis elf mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Zitten hier nog internationals van Oekraïne bij?
Binnenkort in ieder geval niet meer, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Oh oh, straks gif in de theequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef De_Kraam het volgende:
Boadu schiet.
Bij ome Putin in de achtertuin.
Nu al zin in het Oranje onder De Boer die zich stuk gaat lopen op Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
‘Gedomineerd’quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al zin in het Oranje onder De Boer die zich stuk gaat lopen op Oekraïne.
Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
Tweede helft zal wel weer extreem kut worden. Druijff erin dit dat.
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Als hij dat had maakte hij niet telkens dezelfde fouten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.quote:
Blessureleed gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Hebben alleen nauwelijks verloren in de afgelopen twee jaar, dus best een zeldzame nederlaag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.
Alleen die vervelende sportjournalisten willen dat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.
Blessureleed gehad. Speelt normaal ook altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.
Zonder Louis kunnen ze beter niet gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grote klasse. Nog leuke dingen gezien/gedaan behalve het fietsen?
Al die clubs zijn toch failliet gegaan daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.
Al is Tsygankov er niet bij en dat is wel zo'n beetje hun beste speler denk ik. (Is die geblesseerd ofzo?)
Wel als ze met dat soort kuttrainers komen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zonder Louis kunnen ze beter niet gaan.
Die hep een blessure ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.
Al is Tsygankov er niet bij en dat is wel zo'n beetje hun beste speler denk ik. (Is die geblesseerd ofzo?)
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik ga sporten. Hopelijk wint AZ zonder mij.
Transportquote:
Er is ook echt bijna alleen maar rotzooi beschikbaar qua Nederlandersquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze met dat soort kuttrainers komen ja.
Ik wilde dat net in de hax chat posten maar je bent er niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, de ABN AMRO klootzak leeft nog.
HOE IK HET DOE?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, de ABN AMRO klootzak leeft nog.
Is een prima potjequote:
En Sneijder krijgt zo weer een diploma cadeau.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er is ook echt bijna alleen maar rotzooi beschikbaar qua Nederlanders
Jij denkt dat PAOK leuker wordt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vind er ook weinig aan, al gebeurt er zo nu en dan wat
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde dat net in de hax chat posten maar je bent er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Gent of Wienquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan hierna ook alweer? (in de VCL)
AA Gent of Rapid Wien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan hierna ook alweer? (in de VCL)
Wacht even..die hadden hun trainer al ontslagen. Hebben ze de 2e eruit gegooid?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AA Gent of Rapid Wien.
AA Gent heeft nog gisteren na twee/drie duels alweer haar trainer ontslagen (lol)
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
We mogen nog best blij zijn dat er in den Nederlanden fans bij mogen zijn.Volgende maand in de Premier League ook waarschijnlijk, al is dat nog onder voorbehoud met de steeds toenemende besmettingen. Hoe zit het met La Liga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:07:23 ]
Maak je niet druk maatquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
te lang geen spel gedaan, kan er niks van
Dan moet je vaker joinen, spel leer je snel. Met uitzondering van een aantal users.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
te lang geen spel gedaan, kan er niks van
Was dat onder de naam Vollenhoven?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat Stijn ooit meespeelde.
Nee hij was veel beter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was dat onder de naam Vollenhoven?
Curve Fever was leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat Stijn ooit meespeelde.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
AZ speelt echt verschrikkelijk op zijn Nederlands. Denken leuk mee te doen, aan het eind is het gewoon 1-0 voor Kiev en dan krijg je weer de interviews ‘dat er meer in zat’ en ‘dat we ons nu moeten focussen op de EL’ et cetera.
Wat zijn de controlmogelijkheden, wasd en schieten is spatiebalkquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je vaker joinen, spel leer je snel. Met uitzondering van een aantal users.
Ik noem geen namen.
Werkelijk geen idee. Er wordt op de achtergrond gewerkt eraan, maar Spanje is sowieso een hotspot volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgende maand in de Premier League ook waarschijnlijk, al is dat nog onder voorbehoud met de steeds toenemende besmettingen. Hoe zit het met La Liga?
Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het grote gelijk van Saekerhett jongens!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Er wordt op de achtergrond gewerkt eraan, maar Spanje is sowieso een hotspot volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over iemand anders.
Ik kan me werkelijk geen post van jou herinneren.
Ja buitenlandse ploegen komen nooit onterecht op achterstand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....
sowquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is goedkoop gelul en dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....
AZ had gewoon de 1e helft veel minder goed moeten zijn, dan was het goedgekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja buitenlandse ploegen komen nooit onterecht op achterstand.
Jammer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Typisch Nederlands ja.. optisch overwicht maar de tegenstander zet even aan en het is kassa
Speelde dat altijd in de werkuren op de middelbare school.quote:
1e helft controleerden ze op zijn Frank de Boersquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is goedkoop gelul en dat weet je best.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?
Oeiquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon precies wat je zei. Ik zei het ook al.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...
Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon precies wat je zei. Ik zei het ook al.
Dat vind jij, misschien. Wat typisch Nederlands zou zijn, is naïef met grote gaten in de organisatie gezellig voetballen a la Utrecht. Dat doet AZ onder Slot dus 'juist' niet. Ze hadden de beste verdediging in de Eredivisie nota bene. En werden alleen door United op Old Trafford van de kaart geveegd vorig seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...
Dat lijkt op die ene site die @onlogisch altijd aanhaalt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.
Willem2 ook 200% eraf tegen Luxemburgse postbodes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof andere ploegen niet zo'n foutje kunnen maken, nee dat kan alleen als je als NEDERLANDSE club de eerste helft beter bent. Wat een onnozelheid.
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.
Typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Willem2 ook 200% eraf tegen Luxemburgse postbodes.
Anders gaan ze er de volgende ronde wel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze spelen dan thuis toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders gaan ze er de volgende ronde wel uit.
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uitquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.
Leuk logo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?
Ik heb daar ooit een Football Manager game mee gehadquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik hem niet al te vaak tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uit![]()
Maar goed, jij hebt een te erge plaat voor je kop om dat in te zien dus het is eigenlijk al een verloren zaak om hier op in te gaan.
Terwijl het spel van Willem II ook niet typisch naïef Nederlands is.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uit![]()
Maar goed, jij hebt een te erge plaat voor je kop om dat in te zien dus het is eigenlijk al een verloren zaak om hier op in te gaan.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.
één wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
Is het eigenlijk één wedstrijd of heen en terug?
En als het één wedstrijd is, geldt dan nog steeds uit- en thuisvoordeel dus als AZ scoort zijn ze dan door?
Schotten kunnen niet voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tegen Rangers. Nou doei hé.
Eentje werkt bij de slager en bij de andere kan je voor de wedstrijd een baguette kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Grappig feitje dat Rangers tegen datzelfde team moest, vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tegen Rangers. Nou doei hé.
Weet jij of het vanavond wel Rambotijd is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
Is het eigenlijk één wedstrijd of heen en terug?
En als het één wedstrijd is, geldt dan nog steeds uit- en thuisvoordeel dus als AZ scoort zijn ze dan door?
Dus Kiev heeft dubbel voordeel?quote:
Dubbel voordeel?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus Kiev heeft dubbel voordeel?
Ik vind dat niet echt eerlijk.
Maar als ze eruit liggen krijgt Ajax meer geld, dus mij een zorg.
Rangers was best goed vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schotten kunnen niet voetballen.
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schotten kunnen niet voetballen.
Zeg nergens dat het hele forum fout zit, alleen dat wat ik zeg vaak hout snijdt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele forum zit fout, behalve hij.
Ik ben benieuwd hoe lang de Dick-bandwagon dit keer stand houdt in Europa.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het hele forum fout zit, alleen dat wat ik zeg vaak hout snijdt.
Hou jij je bek nou maar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Feyenoord kon ook niet van Trencin winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.
21=5quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kon ook niet van Trencin winnen.
Mimimimiquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees dan consequent of blijf van mijn posts af.
Nee. SolGod wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat AZ weer in de laatste minuut scoren?
gras is groen, 11 tegen 11, de bal is rond.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat AZ weer in de laatste minuut scoren?
Druk van de Champions League.quote:
Saekerhett had dit voorzien.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom speelt Vlaar nog? Hij moet wel een afwijking hebben waardoor het letterlijk onmogelijk is voor hem om een bal naar voren te spelen.
Jij bent zeker nieuw op fok?quote:
Beetje de zwarte Fischer en Andersen van AZ.quote:
Waarom kijk je ditquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo ver over was die nou ook weer niet.
Als Benfica onverhoopt de CL niet haalt, gaat Ajax pot 2 in.quote:
Denk dat ze ook best ver kunnen komen in de EL.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
AZ kan nog genoeg leren in de Europa League, dus heel dramatisch is dit ook weer niet.
Dat is vlakbij de McDonalds daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Velyka Vasylkivska St, 55, Kyiv, Oekraïne, 02000
Mogen we zeggen dat ze niks in de CL te zoeken hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
AZ kan nog genoeg leren in de Europa League, dus heel dramatisch is dit ook weer niet.
Dat mag jij zeker zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen we zeggen dat ze niks in de CL te zoeken hebben?
Kiev gelukkig welquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dit zegt, je ook gelijk hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn van a naar z gewend natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:38 schreef xzaz het volgende:
De bal van a naar b spelen is al moeilijk voor die downies van az
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |