Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon precies wat je zei. Ik zei het ook al.
Dat vind jij, misschien. Wat typisch Nederlands zou zijn, is naïef met grote gaten in de organisatie gezellig voetballen a la Utrecht. Dat doet AZ onder Slot dus 'juist' niet. Ze hadden de beste verdediging in de Eredivisie nota bene. En werden alleen door United op Old Trafford van de kaart geveegd vorig seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...
Dat lijkt op die ene site die @onlogisch altijd aanhaalt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.
Willem2 ook 200% eraf tegen Luxemburgse postbodes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof andere ploegen niet zo'n foutje kunnen maken, nee dat kan alleen als je als NEDERLANDSE club de eerste helft beter bent. Wat een onnozelheid.
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja jij roept 100 dingen, dan heb je inderdaad weleens gelijk.
Typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Willem2 ook 200% eraf tegen Luxemburgse postbodes.
Anders gaan ze er de volgende ronde wel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze spelen dan thuis toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders gaan ze er de volgende ronde wel uit.
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uitquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.
Leuk logo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?
Ik heb daar ooit een Football Manager game mee gehadquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?
Gelukkig kom ik hem niet al te vaak tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uit![]()
Maar goed, jij hebt een te erge plaat voor je kop om dat in te zien dus het is eigenlijk al een verloren zaak om hier op in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |