Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het grote gelijk van Saekerhett jongens!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Er wordt op de achtergrond gewerkt eraan, maar Spanje is sowieso een hotspot volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over iemand anders.
Ik kan me werkelijk geen post van jou herinneren.
Ja buitenlandse ploegen komen nooit onterecht op achterstand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....
sowquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is goedkoop gelul en dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wedstrijd is gelukkig nog niet klaar, maar dit weet je gewoon. Dit is zo typisch Nederlands....
AZ had gewoon de 1e helft veel minder goed moeten zijn, dan was het goedgekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja buitenlandse ploegen komen nooit onterecht op achterstand.
Jammer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Typisch Nederlands ja.. optisch overwicht maar de tegenstander zet even aan en het is kassa
Speelde dat altijd in de werkuren op de middelbare school.quote:
1e helft controleerden ze op zijn Frank de Boersquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is goedkoop gelul en dat weet je best.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Optisch overwicht? Heb je dan een viesdik oog?
Oeiquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon precies wat je zei. Ik zei het ook al.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het anders precies wat ik zei. Neem straks het interview van Arne maar op. “Had niet gehoeven hè...” Nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |