Is een prima potjequote:
En Sneijder krijgt zo weer een diploma cadeau.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er is ook echt bijna alleen maar rotzooi beschikbaar qua Nederlanders
Jij denkt dat PAOK leuker wordt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vind er ook weinig aan, al gebeurt er zo nu en dan wat
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde dat net in de hax chat posten maar je bent er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Gent of Wienquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan hierna ook alweer? (in de VCL)
AA Gent of Rapid Wien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan hierna ook alweer? (in de VCL)
Wacht even..die hadden hun trainer al ontslagen. Hebben ze de 2e eruit gegooid?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AA Gent of Rapid Wien.
AA Gent heeft nog gisteren na twee/drie duels alweer haar trainer ontslagen (lol)
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
We mogen nog best blij zijn dat er in den Nederlanden fans bij mogen zijn.Volgende maand in de Premier League ook waarschijnlijk, al is dat nog onder voorbehoud met de steeds toenemende besmettingen. Hoe zit het met La Liga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:07:23 ]
Maak je niet druk maatquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
te lang geen spel gedaan, kan er niks van
Dan moet je vaker joinen, spel leer je snel. Met uitzondering van een aantal users.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
te lang geen spel gedaan, kan er niks van
Was dat onder de naam Vollenhoven?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat Stijn ooit meespeelde.
Nee hij was veel beter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was dat onder de naam Vollenhoven?
Curve Fever was leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat Stijn ooit meespeelde.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
AZ speelt echt verschrikkelijk op zijn Nederlands. Denken leuk mee te doen, aan het eind is het gewoon 1-0 voor Kiev en dan krijg je weer de interviews ‘dat er meer in zat’ en ‘dat we ons nu moeten focussen op de EL’ et cetera.
Wat zijn de controlmogelijkheden, wasd en schieten is spatiebalkquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je vaker joinen, spel leer je snel. Met uitzondering van een aantal users.
Ik noem geen namen.
Werkelijk geen idee. Er wordt op de achtergrond gewerkt eraan, maar Spanje is sowieso een hotspot volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgende maand in de Premier League ook waarschijnlijk, al is dat nog onder voorbehoud met de steeds toenemende besmettingen. Hoe zit het met La Liga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |