Ze moeten spelers kopen die het gras opeten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ moet nu al met volgend seizoen bezig zijn.
Minimaal 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit ook alweer?
Als ze wat leuke pielers kunnen halen is er een grote kans dat ze bovenin meedoen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze moeten spelers kopen die het gras opeten.
Opdonderen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Dacht dat dit over het superieure vrouwenvoetbal ging, maar helaas is dit man... 🤢 Manne 🤢 mannenvoetbal 🤢🤢🤢
Ben weer weg
Waar zijn de Douglasjes van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze wat leuke pielers kunnen halen is er een grote kans dat ze bovenin meedoen.
Oké.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Dacht dat dit over het superieure vrouwenvoetbal ging, maar helaas is dit man... 🤢 Manne 🤢 mannenvoetbal 🤢🤢🤢
Ben weer weg
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Ben weer weg
Zeker! Al anderhalve week. Was echt genotquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van je fietsvakansie?
Ben jij een typetje? #dtvquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:41 schreef Generationalpha het volgende:
Dit wordt duidelijk zo'n wedstrijd waarbij AZ 90 minuten domineert en Kiev met een of andere klutsbal de 1-0 erin frommelt.
Grote klasse. Nog leuke dingen gezien/gedaan behalve het fietsen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker! Al anderhalve week. Was echt genot
Volwassen overwinning heet dat dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef Generationalpha het volgende:
Dit wordt duidelijk zo'n wedstrijd waarbij AZ 90 minuten domineert en Kiev met een of andere klutsbal de 1-0 erin frommelt.
Dat lijkt mij niet, geen basis elf mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Zitten hier nog internationals van Oekraïne bij?
Binnenkort in ieder geval niet meer, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Oh oh, straks gif in de theequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef De_Kraam het volgende:
Boadu schiet.
Bij ome Putin in de achtertuin.
Nu al zin in het Oranje onder De Boer die zich stuk gaat lopen op Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
‘Gedomineerd’quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al zin in het Oranje onder De Boer die zich stuk gaat lopen op Oekraïne.
Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
Tweede helft zal wel weer extreem kut worden. Druijff erin dit dat.
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Als hij dat had maakte hij niet telkens dezelfde fouten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.quote:
Blessureleed gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Hebben alleen nauwelijks verloren in de afgelopen twee jaar, dus best een zeldzame nederlaag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.
Alleen die vervelende sportjournalisten willen dat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.
Blessureleed gehad. Speelt normaal ook altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.
Zonder Louis kunnen ze beter niet gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grote klasse. Nog leuke dingen gezien/gedaan behalve het fietsen?
Al die clubs zijn toch failliet gegaan daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.
Al is Tsygankov er niet bij en dat is wel zo'n beetje hun beste speler denk ik. (Is die geblesseerd ofzo?)
Wel als ze met dat soort kuttrainers komen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zonder Louis kunnen ze beter niet gaan.
Die hep een blessure ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.
Al is Tsygankov er niet bij en dat is wel zo'n beetje hun beste speler denk ik. (Is die geblesseerd ofzo?)
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik ga sporten. Hopelijk wint AZ zonder mij.
Transportquote:
Er is ook echt bijna alleen maar rotzooi beschikbaar qua Nederlandersquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze met dat soort kuttrainers komen ja.
Ik wilde dat net in de hax chat posten maar je bent er niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, de ABN AMRO klootzak leeft nog.
HOE IK HET DOE?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, de ABN AMRO klootzak leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |