Ben je alweer terug van je fietsvakansie?quote:
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Kiev is echt veel slechter dan ik dacht. Az moet dit kunnen winnen.
Stug.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.
De bal is rond.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.
@Coco.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Deze wedstrijd snakt naar de rust. Wij ook.
Haxballgoden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik niet, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
Arne coacht hetzelfde als wat je op een gemiddeld amateurveld de hele dag hoort.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet zo gek als je hem 6 jaar geleden met een steen van een brug hebt gesodemieterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |