Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al zin in het Oranje onder De Boer die zich stuk gaat lopen op Oekraïne.
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Zwitserland en Spanje speelde niemand van de basiself 90 minuten.
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
Tweede helft zal wel weer extreem kut worden. Druijff erin dit dat.
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liefst zes. Maar ze werden wel volledig van de kaart geveegd door Spanje.
Als hij dat had maakte hij niet telkens dezelfde fouten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zat zondagochtend weer bij FOX en geen seconde zelfkritiek, prachtig.
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.quote:
Blessureleed gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom staat Idrissi er langs? Niet in vorm?
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Iedrissie, Druijff doet Arne altijd pas het laatste kwartier. (en niet per se bij een nul nul)
Hebben alleen nauwelijks verloren in de afgelopen twee jaar, dus best een zeldzame nederlaag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, ze worden al weggespeeld door AZ, dus die kans zit erin. Daar wint Oranje wel van dus.
Alleen die vervelende sportjournalisten willen dat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de vervelende Frons de Boer bij Oranje.
Blessureleed gehad. Speelt normaal ook altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom speelt Idrissi eigenlijk niet? Die vind ik beter dan Gudmundsson.
Zonder Louis kunnen ze beter niet gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grote klasse. Nog leuke dingen gezien/gedaan behalve het fietsen?
Al die clubs zijn toch failliet gegaan daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent dat dit Kiev azelfs in Oekraine niet echt top meer is.
Al is Tsygankov er niet bij en dat is wel zo'n beetje hun beste speler denk ik. (Is die geblesseerd ofzo?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |