Terwijl het spel van Willem II ook niet typisch naïef Nederlands is.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op kerel. Jij kraamt zo ontzettend veel onzin uit![]()
Maar goed, jij hebt een te erge plaat voor je kop om dat in te zien dus het is eigenlijk al een verloren zaak om hier op in te gaan.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit heel vaak goed. Heel erg vaak zelfs.
één wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
Is het eigenlijk één wedstrijd of heen en terug?
En als het één wedstrijd is, geldt dan nog steeds uit- en thuisvoordeel dus als AZ scoort zijn ze dan door?
Schotten kunnen niet voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tegen Rangers. Nou doei hé.
Eentje werkt bij de slager en bij de andere kan je voor de wedstrijd een baguette kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan jij ons iets meer vertellen over Progrès Niedercorn?
Grappig feitje dat Rangers tegen datzelfde team moest, vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tegen Rangers. Nou doei hé.
Weet jij of het vanavond wel Rambotijd is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
Is het eigenlijk één wedstrijd of heen en terug?
En als het één wedstrijd is, geldt dan nog steeds uit- en thuisvoordeel dus als AZ scoort zijn ze dan door?
Dus Kiev heeft dubbel voordeel?quote:
Dubbel voordeel?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus Kiev heeft dubbel voordeel?
Ik vind dat niet echt eerlijk.
Maar als ze eruit liggen krijgt Ajax meer geld, dus mij een zorg.
Rangers was best goed vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schotten kunnen niet voetballen.
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schotten kunnen niet voetballen.
Zeg nergens dat het hele forum fout zit, alleen dat wat ik zeg vaak hout snijdt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele forum zit fout, behalve hij.
Ik ben benieuwd hoe lang de Dick-bandwagon dit keer stand houdt in Europa.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het hele forum fout zit, alleen dat wat ik zeg vaak hout snijdt.
Hou jij je bek nou maar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Feyenoord kon ook niet van Trencin winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Feyenoord kon er twee keer niet van winnen.
21=5quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kon ook niet van Trencin winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |