chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ook niet voor jou om te klikken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat niet?quote:Op maandag 14 september 2020 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou om te klikken.![]()
Ik denk aan jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A niffo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A niffoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekkerrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 14:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh daar raak je een gevoelige snaar![]()
![]()
Alleen de stilte om me heen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerder een valse noot.quote:Op maandag 14 september 2020 14:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh daar raak je een gevoelige snaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel moet je er maken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
365They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn er nogal watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan kom jij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gadverdamme.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nou nouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met wodka?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel eerst in de wodka dopen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Want?quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel eerst in de wodka dopen.![]()
Moeten? Ehmm dit jaar nog 2.. eigenlijk 3 omdat ik vroeg ingepland sta voor een jaarcursus die volgend jaar van start gaat. Maar deze is voor mezelf. En wat dat betreft heb ik wat meer vrijheid.quote:
Binnenkort weer eens verder aan een nieuwe cursus. Stond eerder in mijn planning, maar ik was wat te stressy dus heb even rustig aan gedaan.![]()
Deden wat vrouwen in Utopia en dan in de poes doen, werden ze eerder dronkenquote:
Had er nog nooit van gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is altijd een goed idee. Geen reden nodig.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O je hebt nog een paar maanden toch.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Moeten? Ehmm dit jaar nog 2.. eigenlijk 3 omdat ik vroeg ingepland sta voor een jaarcursus die volgend jaar van start gaat. Maar deze is voor mezelf. En wat dat betreft heb ik wat meer vrijheid.
Binnenkort weer eens verder aan een nieuwe cursus. Stond eerder in mijn planning, maar ik was wat te stressy dus heb even rustig aan gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de poes? Ik heb alleen gehoord dat men het in de achteruitgang steekt.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deden wat vrouwen in Utopia en dan in de poes doen, werden ze eerder dronken
Had er nog nooit van gehoord![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.![]()
![]()
![]()
Ehm daar zie ik ook het nut niet van in ....quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het zelfde effect als ee shotje wodka in je oogbol, maar dan minder pijnlijk.Jeetje wat een wereld ...quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord![]()
Ik dacht in de poes, maar kan mij vergissenquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
In de poes? Ik heb alleen gehoord dat men het in de achteruitgang steekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De alcohol wordt zo veel sneller opgenomen, dus word je veel sneller dronken. (Ook via de oogbol dus, maar dan heb je wel een kansje op blindheid enzo.)quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm daar zie ik ook het nut niet van in ....![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef jerney het volgende:
Oh en mijn maandelijkse les dan. Voor de rest vat inspiratie en warm ups hier en daar.
Zonder wrijving geen glans![]()
Je komt het ook tegen op oude zeilschepen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.![]()
Dat werkt ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoordActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Voor eentje nog een week ofzo (les gedeelte is al af, maar ik procrastineer me altijd een ongeluk met de introquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt nog een paar maanden toch.) , de andere nog een maandje extra denk ik.
![]()
Ik stel het procratineren altijd zo lang mogelijk uit.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Voor eentje nog een week ofzo (les gedeelte is al af, maar ik procrastineer me altijd een ongeluk met de intro) , de andere nog een maandje extra denk ik.
![]()
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stel het procratineren altijd zo lang mogelijk uit.Helpt niet bij stressgevoeligheid
![]()
![]()
Hmmm ik liep dus net even buiten. Maar dam'n warmt hard op... nu gaat het meestal beetje gelijk op met hierbinnen. Maar gok zo graad of 6 warmer buiten nuDo what you love, love what you do!![]()
Ineens voorbijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is het wel lekker met de warmte.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee manquote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het wel lekker met de warmte.
HoiFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:
💋❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker gewerkt?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja haags?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Askim💋❤💋❤💋❤💋❤❤💋❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dubbele dienst.quote:
Jeetjequote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij was dit een DOS spel. Het was een soort pacman achtig iets maar dan met blote mannen. Als je in handen viel van zo'n man werd je in je poepertje genomen. Lijkt mij leuk om weer eens te spelen. Hoe heet dit spel?![]()
Owjah, was een aantal jaren geleden nog in een Youtube-video over games van vroeger die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Je moest ze met een jachtgeweer van je af schieten.quote:![]()
Kenniknietquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen![]()
Da's VEUL ouder!quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen![]()
![]()
Die was ook leuk jaquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Weet je toevallig nog welke video?quote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, was een aantal jaren geleden nog in een Youtube-video over games van vroeger die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Je moest ze met een jachtgeweer van je af schieten.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog welke video?
Zag er erg primitief uit trouwens.![]()
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.quote:![]()
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 802 / 3550
2. Dotteke / 372 / 3674
3. Jacquelinehasselbaink / 351 / 4017
4. mario390 / 336 / 1559
5. kree / 313 / 1359
6. Superbadeendje / 272 / 2206
7. Ferrous / 242 / 1110
8. devzero / 222 / 861
9. jerney / 204 / 2215
10. Maanvis / 193 / 696
11. aloa / 189 / 2683
12. Mrsloveable / 184 / 1748
13. ToT / 180 / 2990
14. DerRabbit / 161 / 719
15. Rob / 137 / 822
16. Jippie / 135 / 1856
17. engine / 118 / 333
18. Schakeltopia / 111 / 1972
19. Dr.Mikey / 103 / 711
20. maily / 96 / 1008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Keisaai
Ik was fan van de flauwe point and click adventures
Nog altijd, maarja.![]()
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)quote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
Vroeger meer obscene zonder de graphics.Do what you love, love what you do!![]()
Hahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.
Die snapte ik nog wel.![]()
![]()
Jammer! Ja, weet niet meer. Maar zou t graag willen zienquote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)
Vroeger meer obscene zonder de graphics.Ik weet nog dat er een enorme ophef was over Carmageddon!
![]()
![]()
Die heb ik nog ergens liggen denk ikquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik weet nog dat er een enorme ophef was over Carmageddon!
Dat spel werd toch verboden?
Mortal Combat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of dat ook echt gebeurd is, maar er was wel een oproep om het te laten verbieden, ja.quote:Op maandag 14 september 2020 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen denk ikDat spel werd toch verboden?
Er was ook zo'n spel dat je een dementerend oud vrouwtje was in een eng oud huis en je maakte de debielste enge dingen mee.
Was weer zwaar beledigend voor Alzheimer-patiënten dus wilde men die ook laten verbieden.![]()
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?
Simon the sorcerer vond ik wel leuk! En Grim Fandango, Day of the tentacle, Monkey island, Broken sword
The longest journey deel 1 was ook nog wel leuk en in 2 moest je opeens vechten, wtf?![]()
![]()
Vond het toen al bizar maar ok was al over 16. Als je bedenkt dat kinderen daar nu toch echt wel veel eerder mee in aanraking komenquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Sup?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@Geerdquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.
Simon the sorcerer vond ik wel leuk! En Grim Fandango, Day of the tentacle, Monkey island, Broken sword
The longest journey deel 1 was ook nog wel leuk en in 2 moest je opeens vechten, wtf?Day of the tentacle!
![]()
Die was leuk!
Monkey island vond ik leuk, maar het spel crashte altijd vlak voor het eind!
JAREN later een versie gevonden die wel werkte, en tja....het was echt nog maar een paar minuutjes gameplay dat ik steeds gemist had!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was jonger denk ik en ik dacht “AWESOME!”Okee dan!
![]()
Nu niet meer?quote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef jerney het volgende:
Ja, zeker jonger. Want mijn buurmeisje was er nog
Eens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel te warm iddquote:Op maandag 14 september 2020 14:16 schreef kree het volgende:
Hmmm ik liep dus net even buiten. Maar dam'n warmt hard op... nu gaat het meestal beetje gelijk op met hierbinnen. Maar gok zo graad of 6 warmer buiten nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey geerdquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Streetfighter vond ik wel leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hequote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Day of the tentacle!
![]()
Die was leuk!
Monkey island vond ik leuk, maar het spel crashte altijd vlak voor het eind!
JAREN later een versie gevonden die wel werkte, en tja....het was echt nog maar een paar minuutjes gameplay dat ik steeds gemist had!ook op de ipad te krijgen nu
Broken Sword ook, maar die crasht steeds halverwegeSo I feel your pain
![]()
![]()
Laat hem knielen dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook echt games gekocht waarvan ik dacht: "WTF? Hoe kunnen ze hier in godsnaam geld voor vragen?"
Tering blokkerig en dan ook nog eens stilstaande plaatjes waar je je wat doorheen moet zien te klikken.
Natuurlijk was E.T. the extraterrestial wel de allerergste.
Paar pogingen gewaagd het te spelen, maar ik snapte er geen zak van.
Toen het jaren later uitgeroepen werd tot de slechtste gamedie ooit gemaakt was, was het duidelijk dat ik er weinig aan gemist had toen ik het in de kast getyft had!![]()
![]()
Iig goed nieuws is die brandmelder die ze ophingen gaat iig niet af als ik een dikke peuk aan het roken benZou er nog eens bij moeten komen lol
Tekken was ook wel geinig.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Soulblade en Tekken vond ik wel lollig, met 2 personen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef kree het volgende:
Iig goed nieuws is die brandmelder die ze ophingen gaat iig niet af als ik een dikke peuk aan het roken benZou er nog eens bij moeten komen lol
![]()
![]()
Pegging.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah die heb ik gemistquote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
Heb ook echt games gekocht waarvan ik dacht: "WTF? Hoe kunnen ze hier in godsnaam geld voor vragen?"
Tering blokkerig en dan ook nog eens stilstaande plaatjes waar je je wat doorheen moet zien te klikken.
Natuurlijk was E.T. the extraterrestial wel de allerergste.
Paar pogingen gewaagd het te spelen, maar ik snapte er geen zak van.
Toen het jaren later uitgeroepen werd tot de slechtste gamedie ooit gemaakt was, was het duidelijk dat ik er weinig aan gemist had toen ik het in de kast getyft had!
Blokkerig kon ik mee leven als de grapjes lame genoeg waren.![]()
![]()
Owh my Lol Valt nog mee dat ze niet continu camera bewaking bij me binnen hangen. Lol What the hell. Naja ok brandje is wel uitgeblust beetje maar ben nog beetje pissed erover hoe ze dit deed.quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.
Het is ook niet dat ik dan iemand ben die nooit wil praten enzo. Maar de druppel was die buurman erbij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah die heb ik gemist
Blokkerig kon ik mee leven als de grapjes lame genoeg waren.
Klik maar ff een beetje hier doorheen als je wil.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jullie weten teveel over elkaar![]()
![]()
Boodschappen zijn ook weer in huis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.quote:
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klik maar ff een beetje hier doorheen als je wil.nee daarvoor had ik geen geduld gehad idd
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.![]()
![]()
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahanee daarvoor had ik geen geduld gehad idd
De punten stroomden binnen terwijl je niks deed, je moest onderdelen van een telefoon verzamelen om er mee naar huis te kunnen bellen, je pleurde af en toe in een gat wat totaal geen invloed ergens op had want als je je nek uitrekte kun je er zo weer uit vliegen enz.
Op de aanwezigheid van een telefoon na had het echt NIETS met de film te maken!![]()
![]()
Heel wat uurtjes ook nog.quote:
Oh dat spel ken ik niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik overweeg trouwens om de batterij uit die brandmelder te halen van ze. Want ok hij is nooit nodig geweest en zie het alweer gebeuren dat ik een keer laat in de avond een peuk opsteek en dat ie ineens afgaat en er paniek is allom... lol.
Andere kan heb het wel eens overwogen om er eentje te kopen puur op veiligheid wel. Dus naja goh. Nou wordt leuk topic als ie in keer diep in de nacht afgaat dat kan ik je nu al vertellen...Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook meer met mortal kombat.quote:Op maandag 14 september 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Streetfighter vond ik wel leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ergens heb ik daar dan toch wel weer waardering voorquote:Op maandag 14 september 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!
De punten stroomden binnen terwijl je niks deed, je moest onderdelen van een telefoon verzamelen om er mee naar huis te kunnen bellen, je pleurde af en toe in een gat wat totaal geen invloed ergens op had want als je je nek uitrekte kun je er zo weer uit vliegen enz.
Op de aanwezigheid van een telefoon na had het echt NIETS met de film te maken!![]()
![]()
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.Dit ja! Grafisch was het volgens mij echt identiek.
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dit ja! Grafisch was het volgens mij echt identiek.
Over nutteloze games gesproken. Op de commodore 64 had je er eentje met Donald Duck die allemaal kut jobs moest doen om een soort speeltuin in te richten voor Kwik, Kwek en Kwak. Waar je dan ook echt in kon spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef jerney het volgende:
Over nutteloze games gesproken. Op de commodore 64 had je er eentje met Donald Duck die allemaal kut jobs moest doen om een soort speeltuin in te richten voor Kwik, Kwek en Kwak. Waar je dan ook echt in kon spelenken ik
Neequote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het wel lekker met de warmte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik speelde vaak paperboyquote:Op maandag 14 september 2020 15:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik speelde hem best wel graagOm de meloenen expres te laten vallen.
Commander keenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idd, dat liet veel aan je fantasie over.quote:
Lekker doe mij ook maar theeA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
......A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb vroeger best wel spelletjes gespeeld.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Spannendquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil je dat niet meer doen.quote:
Computernerdsquote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat liet veel aan je fantasie over.![]()
![]()
Ik ook maar je groeit er een soort van overheen. Vroeger fps enzo de hele shit. Nu doe ik simpele spelletjes op ipad die zo uit het dos tijdperk kunnen zijn Hahaquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vroeger best wel spelletjes gespeeld.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch leukquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is niet meer in te halen johquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met gemakquote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen johZonder wrijving geen glans![]()
Ken ik nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
15:06 Taco - Puttin' On The RitzZonder wrijving geen glans![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
15:06 Taco - Puttin' On The RitzActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Laatste game die ik heb gespeeld was sims 2. God gamesMeteen al mijn online vriendjes in mijn macht, Modus heb ik ook nog in een seksshop geplant. Ik zou het niet goed doen in das experiment.
Pc wel goed naar de klote geholpen met al die shady mods.![]()
![]()
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen joh![]()
Ik speel soms nog gta onlineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar niet op de commodorequote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Laatste game die ik heb gespeeld was sims 2. God gamesMeteen al mijn online vriendjes in mijn macht, Modus heb ik ook nog in een seksshop geplant. Ik zou het niet goed doen in das experiment.
Pc wel goed naar de klote geholpen met al die shady mods.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, ik ook. Is allemaal rap gegaan he.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.![]()
![]()
Hij is idd een Nederlander.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
15:06 Taco - Puttin' On The RitzActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Player😁😁😁😎quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee die was daar iets te traag voor denk ik.2354323 floppies ook ws. Nóg meer wachten!
Het leukste was nog toen net de cd-rom writer er was en wij die toevallig hadden./ Dam'n dat was leuk verdienen wel. Met de cd-r
Dat is nog net voor er echt internet was voor iedereen en dan nog met inbellen met modum @5kbpsDo what you love, love what you do!![]()
Denk het nietquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Mwa, maar toen was ze meer aanwezig dan nu.. we zien wel wat de eindstand wordtquote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is vooral leuk met vrienden.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vlak bij mij.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veelquote:Op maandag 14 september 2020 15:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als hij zo weinig aanwezig is als nu...A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oh oh oh gelijk weer monetizenquote:Op maandag 14 september 2020 15:13 schreef kree het volgende:
Het leukste was nog toen net de cd-rom writer er was en wij die toevallig hadden./ Dam'n dat was leuk verdienen wel. Met de cd-r
Dat is nog net voor er echt internet was voor iedereen en dan nog met inbellen met modum @:5kbps
Ah ja inbellen.. bij deze wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan mijn vader.
*ramramram* GA VAN DAT INTERNET AF *zachtjes typen*
ICQ![]()
![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veelZonder wrijving geen glans![]()
Katwijk aan zeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat was de moneytize option van toen LOLquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh oh oh gelijk weer monotizen
Ah ja inbellen.. bij deze wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan mijn vader.
*ramramram* GA VAN DAT INTERNET AF *zachtjes typen*
ICQDo what you love, love what you do!![]()
Argh te langzaam met editenquote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was de moneytize option van toen LOL
Ja, boefje! Ik was daar nooit zo mee bezig. Wel napster leeg trekken.Tot ik leerde dat dat niet mocht, natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed dat je niet lotrandse plassen wohntPlassen is zee.
![]()
Hey deissy. Niet gaan varen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topicquote:Op maandag 14 september 2020 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).1992517!4d4.4114135
En ik woon in Den Haag.
https://www.google.com/ma(...)1375871747351214&z=6Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssssquote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Argh te langzaam met editen
Ja, boefje! Ik was daar nooit zo mee bezig. Wel napster leeg trekken.Tot ik leerde dat dat niet mocht, natuurlijk
Sta ik daar ook nog tussen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topic
https://www.google.com/ma(...)1375871747351214&z=6Zonder wrijving geen glans![]()
Daarna ookquote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssss
Pubers zijn kutwezens![]()
![]()
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.quote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.Zonder wrijving geen glans![]()
WeggestuurdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.quote:Op maandag 14 september 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.
Van een paar mensen wist ik het wel en de rest ken ik niet. Hooguit van naam.quote:Op maandag 14 september 2020 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mboquote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat een verademing toen kabel internet beschikbaar kwam.quote:Op maandag 14 september 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mbo
Ja ik snap ook niet waarom mijn ouders het ondergingen en de pc niet van mijn kamer werd gesleurd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mbo![]()
![]()
Het is wel grappig om te zien en was beetje mijn doel van toen ik dat hele topic maakte. Niet om mensen op een specifiek adres te zetten maar om te zien zit er iemand in de buurt. En wereldwijd Maar beetje in en uit zoemen enzo. Topic is btw nog gewoon open hoor. Maar stukkie weggezakt en heb er niet onwijs behoefte aan om hem te blijven bumpen tot in het hiernamaals. Dus zie vanzelf wel als het opleeft of niet.quote:Op maandag 14 september 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een verademing toen kabel internet beschikbaar kwam.![]()
![]()
Ja heel Nederland is blauwquote:Op maandag 14 september 2020 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien en was beetje mijn doel van toen ik dat hele topic maakte. Niet om mensen op een specifiek adres te zetten maar om te zien zit er iemand in de buurt. En wereldwijd Maar beetje in en uit zoemen enzo. Topic is btw nog gewoon open hoor. Maar stukkie weggezakt en heb er niet onwijs behoefte aan om hem te blijven bumpen tot in het hiernamaals. Dus zie vanzelf wel als het opleeft of niet.
Even in zoomenquote:
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.quote:
Maar dit zijn de mensen die zich aanmelden staat niet voor heel fok. Want stel dat op het kaartje dan was ie nog een stuk voller geweest. Maar is het 400 ofzo heb ik er toegevoegd op.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.
Maar dit zijn de mensen die zich aanmelden staat niet voor heel fok. Want stel dat op het kaartje dan was ie nog een stuk voller geweest. Maar is het 400 ofzo heb ik er toegevoegd op.
Dat is aardig veel. Ook dubbele?quote:Op maandag 14 september 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.
Maar dit zijn de mensen die zich aanmelden staat niet voor heel fok. Want stel dat op het kaartje dan was ie nog een stuk voller geweest. Maar is het 400 ofzo heb ik er toegevoegd op.Zonder wrijving geen glans![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na het weekend is er altijd een steiging.quote:Op maandag 14 september 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
Gaat niet de goede kant op
RIVM registreert 1300 nieuwe coronabesmettingenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is op dinsdag pasquote:Op maandag 14 september 2020 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na het weekend is er altijd een steiging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.quote:Op maandag 14 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is aardig veel. Ook dubbele?Do what you love, love what you do!![]()
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah zoquote:Op maandag 14 september 2020 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.
En mensen die op anoniem gaan worden er automatisch uit gegooid of moet je dat ook handmatig doen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eigenlijk zou ik hem mss ff weer een keer een bump moeten geven dat hele topic. Is alweer tijd terug.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey lief konijntje, bier kan je ook thuis drinken als het café niet meer kanquote:Op maandag 14 september 2020 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang het café en het bier maar blijven bestaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: