Deze bijvoorbeeld, vooral met deze mooie nazomerquote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mo blijft altijd in mijn gedachte met bepaalde liedjes.
Kloptquote:Op zondag 13 september 2020 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury had er geen zin of geen erg in.
Giethoorn is leuk en helemaal als de zon schijn. En Mo kan je altijd met je mee nemenquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had vandaag een mooie dag.
Ben naar Giethoorn geweest, lekker op het water, zeer toeristisch natuurlijk, maar fijn.
Heerlijk weer, en Mo gaat in mijn hart gewoon mee.
Het is moeilijk zonder hem, maar herinneringen zijn mooi, dierbaar.
Ik had nog zoveel met hem willen doen.
Daarom is meelezen en teruglezen voor mij belangrijk.
De 40+, en dan vooral de oude garde was belangrijk voor hem.
Mo leest dit nu met een big smilequote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had vandaag een mooie dag.
Ben naar Giethoorn geweest, lekker op het water, zeer toeristisch natuurlijk, maar fijn.
Heerlijk weer, en Mo gaat in mijn hart gewoon mee.
Het is moeilijk zonder hem, maar herinneringen zijn mooi, dierbaar.
Ik had nog zoveel met hem willen doen.
Daarom is meelezen en teruglezen voor mij belangrijk.
De 40+, en dan vooral de oude garde was belangrijk voor hem.
Hij is geen moment uit mijn gedachten.quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Giethoorn is leuk en helemaal als de zon schijn. En Mo kan je altijd met je mee nemen
Dat begrijp ik en het zal heel moeilijk voor je zijn, maar er komt een tijd dat er steeds meer mooie herinneringen naar boven komenquote:Op zondag 13 september 2020 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij is geen moment uit mijn gedachten.
Het hoeft ook geen treurtopic te worden als we het over Mo hebben, het is best fijn om er met een lach over te hebben. Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks met Iggy gaat bij jou thuis, misschien is ze helemaal op d'r plek en wordt het een hele relaxte poes.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
Maar het moet geen treurtopic worden.
Mo was een apart geval.
Maar lief, je moest hem snappen.
Grote bek, klein hartje.
En met gebruiksaanwijzing.
Over 2 weken krijg ik 1 van zijn katten, ik houd mijn hart vast.
Eén van die katten is een stukje Mo. Hij hield zielsveel van ze.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
Maar het moet geen treurtopic worden.
Mo was een apart geval.
Maar lief, je moest hem snappen.
Grote bek, klein hartje.
En met gebruiksaanwijzing.
Over 2 weken krijg ik 1 van zijn katten, ik houd mijn hart vast.
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.quote:Op zondag 13 september 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen treurtopic te worden als we het over Mo hebben, het is best fijn om er met een lach over te hebben. Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks met Iggy gaat bij jou thuis, misschien is ze helemaal op d'r plek en wordt het een hele relaxte poes.
Katten voelen dingen aan. Ik had een vreselijke kater uit het asiel gehaald. En een vriend kwam over de vloer en die kut kater lag op zijn schoot. Ik mocht hem amper aanrakenquote:Op zondag 13 september 2020 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.
Mo zei toen zelf, het is fijn dat Iggy nu ook iemand voor zichzelf heeft.
Katten kiezen zelf, dat klopt.quote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten voelen dingen aan. Ik had een vreselijke kater uit het asiel gehaald. En een vriend kwam over de vloer en die kut kater lag op zijn schoot. Ik mocht hem amper aanraken
Ja en niet één keer maar altijd als hij bij me was. Dat was best bijzonderquote:
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.quote:
Ja en geduld.quote:Op zondag 13 september 2020 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.![]()
Maar hoop dat de rust haar goed doet.
Ik ga er alles aan doen.quote:
Wil je er wel aan beginnen dan?quote:Op zondag 13 september 2020 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er alles aan doen.
Baardaap heeft ze ook laten steriliseren, en toen bleek dat Iggy een tumor in haar baarmoeder had.
Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassenquote:Op zondag 13 september 2020 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.![]()
Maar hoop dat de rust haar goed doet.
Wat lul je nou.quote:Op zondag 13 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassen
Nee, dat kan hier niet. Maar het zijn wel binnenkatten al 5 jaar.quote:Op zondag 13 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassen
Je hebt een beetje Mo.quote:Op zondag 13 september 2020 22:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Heb altijd een bepaald gevoel en medelijden met Iggy gehad.
Ze waren zeer dierbaarquote:
Wat fijn voor Iggy dat ze nu bij jou mag.quote:Op zondag 13 september 2020 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.
Mo zei toen zelf, het is fijn dat Iggy nu ook iemand voor zichzelf heeft.
quote:Op maandag 14 september 2020 01:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je mag hier ook YT spammen hoor.
oh jammer...quote:Op maandag 14 september 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet ergens anders gaan spammen
quote:
Ik voel me vereerd dat je mijn quotes uit een ander topic haalt. Ik snap de bedoeling niet zo goed.quote:Op maandag 14 september 2020 02:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
oh jammer...
[..]![]()
![]()
![]()
Man888888888888quote:Op maandag 14 september 2020 02:25 schreef chufi het volgende:
Die post moest eik in Humor topic van Fann
Bemoeien met dingen is een dingetjequote:
huhuhu........quote:Op maandag 14 september 2020 02:25 schreef chufi het volgende:
Die post moest eik in Humor topic van Fann
wandelweerquote:
Heeeeyyyyyyyquote:Op maandag 14 september 2020 05:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huhuhu........
[..]
wandelweerniet gedaan vannacht... vanavond weer
![]()
denk ik
Het is weer voor allesquote:Op maandag 14 september 2020 05:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huhuhu........
[..]
wandelweerniet gedaan vannacht... vanavond weer
![]()
denk ik
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heenquote:
Niks mis mee tochquote:Op maandag 14 september 2020 05:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heen
Gisteren gekanood in het Amsterdamse bos met een kudde roeisters. Dat werd natuurlijk een wedstrijdje nadat we hadden afgesproken rustig een toeristisch rondje te peddelen. Allemaal het rondje van een uur binnen het half uur afgelegdquote:
Wat is dat voor topic?quote:Op maandag 14 september 2020 05:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heen
we zullen zien... geen ideequote:
Oh die ellendequote:Op maandag 14 september 2020 06:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja...........![]()
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7617 FC DTS
Ik zal eens kijken wie daar allemaal zitten danquote:Op maandag 14 september 2020 06:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaar soms is dat enige topic wat actief is 's nachts, dat dan weer wel
Oh ja die is daar voor de punten, maar je kan ook gewoon meekletsenquote:Op maandag 14 september 2020 06:07 schreef pullup het volgende:
Het laatste dat ik er van mee kreeg waren alle ruzies van mario om wat punten
Nicequote:Op maandag 14 september 2020 06:09 schreef pullup het volgende:
Ik blijf lekker hier zo![]()
Best weinig tijd de laatste weken om wat te posten maar dat komt vast wel weer
Zo erg?quote:
Mooiquote:
Daarnet was alles nog pico belloquote:
Echt welquote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een echte vent toont geen emotie.
Zo dan. Wat gewelddadigquote:Op maandag 14 september 2020 09:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla heel je Haagse klote zooi kapot !!!
Hey ik was gisteren ook in het Amsterdams Bosquote:Op maandag 14 september 2020 06:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren gekanood in het Amsterdamse bos met een kudde roeisters. Dat werd natuurlijk een wedstrijdje nadat we hadden afgesproken rustig een toeristisch rondje te peddelen. Allemaal het rondje van een uur binnen het half uur afgelegd![]()
Nu goed zure schouders want dat is weer een andere beweging
Vandaag maar weer eens racefietsen
ja...niks voor mijquote:
Samequote:Op maandag 14 september 2020 06:09 schreef pullup het volgende:
Ik blijf lekker hier zo![]()
Best weinig tijd de laatste weken om wat te posten maar dat komt vast wel weer
Nee dit kijk ik niet.quote:
Ik heb gisteren een zwaardvecht training gehad van een gast die in Vikings speeldequote:
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het waterquote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey ik was gisteren ook in het Amsterdams BosIk had daar mijn zwaardvecht workshop!
Ik zag toen ik richting parkeerplaats liep iets wat op een roeibaan leek, roeien jullie daar altijd?
ah is dat de Bosbaan! Kijk, dan weet ik dat nu ook. Mooi gebied trouwens!quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het water
Schermen ?quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een zwaardvecht training gehad van een gast die in Vikings speelde(en Game of Thrones)
dar kan je mij nooit mee rakenquote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zwaardvechten
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Hehequote:Op maandag 14 september 2020 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.
die op de foto zijn niet zo groot ...quote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die Zwaarden zijn veels te zwaar
Ik weet zéker van welquote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Dat zwaard boven mijn hoofd?quote:Op maandag 14 september 2020 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oefen jij ook met een zwaar zwaard ?
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden johquote:
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doetquote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
In Utrecht in het Merwedekanaal, neem ik aan.quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het water
trapboksenquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doet)
En schiet met wapensquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vechten? Ik sprint zo tussen je benen door en een kickje omhoog en je bent nergensquote:
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 14 september 2020 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden joh
quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zou toch ook met hem gaan zweefvliegen?quote:Op maandag 14 september 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja @:Sodeknetters zou me nog een les geven
Hard tegen hardquote:
Valt in de praktijk wel mee als je Prisha en BDS bij elkaar zet.quote:
Oh jeequote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt in de praktijk wel mee als je Prisha en BDS bij elkaar zet.
Waar heb je dat dan wel geleerd?quote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben getraind om meerdere aanvallers te gelijk te vechten
Ik hoef niet te vechten om je voor mijn te laten knielen of buigen. Ik vraag dat gewoon lief en jij doet dat gewoon.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wil jij ook vechten twee tegen een durf ik ook
quote:Op maandag 14 september 2020 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vechten om je voor mijn te laten knielen of buigen. Ik vraag dat gewoon lief en jij doet dat gewoon.
Die hebje in allerlei soorten en matenquote:Op maandag 14 september 2020 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aikido is altijd nog beter dan naar die rare race wagentjes kijken
en ik in Macramé, leg je zo in de knoopquote:Op maandag 14 september 2020 10:23 schreef Domnivoor het volgende:
Zoek maar geen ruzie met mij. Ik ben zeer bedreven in origami.
En ik vouw je zo dubbelquote:Op maandag 14 september 2020 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ik in Macramé, leg je zo in de knoop
Maar bds ik lach zo lief met mijn zweepje. Wil je alsjeblieft je zwaard neer leggen? Dank je voor je medewerking.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik srijd met mijn heilige zwaard !
Zweefvliegen had ik al elders een keer gedaanquote:Op maandag 14 september 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou toch ook met hem gaan zweefvliegen?
Dan kun je gelijk de schietstoel gebruiken.
quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat BDS in no time op zn dak zit
quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ik in Macramé, leg je zo in de knoop
Fallusquote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat erectus Latijn is voor zwaard? Ik dacht ik gooi het even in de groep.
gladio toch? Hij had het gister over een zwaard dat de Gladius heette en dat was afgeleid van gladio of zoiets.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat erectus Latijn is voor zwaard? Ik dacht ik gooi het even in de groep.
In Utrecht noemen we iemand die ze niet op een rijtje heeft een ‘achterlijke gladiool.’quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
gladio toch? Hij had het gister over een zwaard dat de Gladius heette en dat was afgeleid van gladio of zoiets.
Hey dat is interessant. Een gladiool is ook een bloem. Bij de Nijmeegse vierdaagse welbekend.quote:Op maandag 14 september 2020 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Utrecht noemen we iemand die ze niet op een rijtje heeft een ‘achterlijke gladiool.’
Gladioelus promtus maximusquote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey dat is interessant. Een gladiool is ook een bloem. Bij de Nijmeegse vierdaagse welbekend.
De uitdrukking komt van de bloem. Als je gladiolen(knollen) plant zit er soms één tussen die maanden later opkomt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey dat is interessant. Een gladiool is ook een bloem. Bij de Nijmeegse vierdaagse welbekend.
Leuk hč. Het kanoën was gewoon daarnaast op alle watertjes door het bosquote:Op maandag 14 september 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah is dat de Bosbaan! Kijk, dan weet ik dat nu ook. Mooi gebied trouwens!
tssssssssskkkkkkkkkquote:Op maandag 14 september 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:
Ik besteed mijn vrije dag met het schoonmaken van mijn huisgoffer wat heb ik een hekel aan huishoudelijke klusjes
Dweilen doe ik wel een andere keer. Dikke doei.
quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Een man die dat van me eist breng ik persoonlijk om
quote:Op maandag 14 september 2020 12:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vrouw mensen moeten wel hun plaats kennen
Ik kan vechtenquote:Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Mannen moeten hun plaats kennen. Wordt eens tijd dat jullie eens niet vertroeteld worden door de maatschappij.
Typisch man weer dit alles oplossen met geweld.quote:
Dat is het laaste middelquote:Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typisch man weer dit alles oplossen met geweld.
Misschien heb ik je wel gezien zonder dat ik het wistquote:Op maandag 14 september 2020 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk hč. Het kanoën was gewoon daarnaast op alle watertjes door het bos
Ik ben een ontzettend slechte huisvrouw. Ramen moeten nodig een keer gezeemd worden. Laatste keer deed mijn hulp dat, en die heb ik al bijna 3.5 jaar niet meer...oepsiequote:Op maandag 14 september 2020 12:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tssssssssskkkkkkkkk
slechte huisvrouw hoorschaam je!
![]()
[ afbeelding ]
Wie moet dat zijn ....quote:Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga even op bezoek bij de voormalige schoonmoeder van een FOK!mod. Tot later!
ik heb geen hulp die dat voor mij doet ,half jaar geleden voor het laatst gedaan.quote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend slechte huisvrouw. Ramen moeten nodig een keer gezeemd worden. Laatste keer deed mijn hulp dat, en die heb ik al bijna 3.5 jaar niet meer...oepsie
ik ook niet meer...wel jammer want dit soort dingen heb ik zo'n hekel aan. Ik kan me er ook niet toe aanzetten het te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb geen hulp die dat voor mij doet ,half jaar geleden voor het laatst gedaan.
Van de week maar eens de motivatie voor zien te vinden
Hier ook geen airco.quote:Op maandag 14 september 2020 13:51 schreef chufi het volgende:
Hier zometeen maar weer alle ramen dicht gooien ivm met de stijgende buiten temperatuur... nog steeds geen airco hier ..
Zo denk ik ook altijdquote:Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet meer...wel jammer want dit soort dingen heb ik zo'n hekel aan. Ik kan me er ook niet toe aanzetten het te doen.
Kan nog naar buiten kijken, dus het is nog te doen
quote:
Beeldquote:Op maandag 14 september 2020 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat goed straks op onze reis naar de maan en terug puzz....zolang we maar door het raampje naar buiten kunnen kijken!
jaaaquote:Op maandag 14 september 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beeld![]()
Of nou ja stoffig beeld wss
Daar zie ik dan wel weer de lol van inquote:Op maandag 14 september 2020 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wordt samen de raampjes lappen
Dat wordt lekker stuntelenquote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zie ik dan wel weer de lol van in
Ik heb gewoon de gordijnen dichtquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend slechte huisvrouw. Ramen moeten nodig een keer gezeemd worden. Laatste keer deed mijn hulp dat, en die heb ik al bijna 3.5 jaar niet meer...oepsie
quote:
Ik ben ook niet zo makkelijk te vergetenquote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben je nog steeds niet vergeten @:Prisha Na mijn vakantie zouden we met het bestuur evalueren of er enige versoepeling wat betreft de coronamaatregelen mogelijk is. Dat gaat waarschijnlijk eind deze week of volgende week gebeuren.
Laat ik dat maar voor me houdenquote:
Het klonk wel ingewikkeld.quote:Op maandag 14 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden
Gieten we je op de volgende meeting wel vol met bier, tot je gaat praten.quote:Op maandag 14 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden
is niet zo moeilijk hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
Een leuke FOK!ster wil mij in het echte leven ontmoeten.
Klacht: ik heb geen echt leven
Nee hoor... ik begon gewoon bij zijn laaste post en in dat deel stond ie er al maar voor de rest ga ik niet zoekenquote:Op maandag 14 september 2020 15:41 schreef chufi het volgende:
Oh shit nu heb ik Fann aan het pluizen gezet
quote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor
[..]
Van mij mag je maar zonde van je tijd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor de rest ga ik niet zoeken dus geen paniek
OKquote:Op maandag 14 september 2020 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor... ik begon gewoon bij zijn laaste post en in dat deel stond ie er al maar voor de rest ga ik niet zoeken![]()
er staat ook niks ik dus... geen paniek...
nee ik zat hiero...quote:Op maandag 14 september 2020 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag je maar zonde van je tijd.
Ja die is van vrijdag visdagquote:
Zo is dat .. zolang het maar niet elke dag isquote:Op maandag 14 september 2020 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd uitgebreid en gezond te zijn.
Nee, meestal kook ik wel goed voor mezelf, vind koken ook leuk.quote:Op maandag 14 september 2020 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .. zolang het maar niet elke dag is
ja en wat frituur van Boskamp ookquote:Op maandag 14 september 2020 20:39 schreef Gooddeal het volgende:
Boek van Wim Kieft moet gepromoot worden geloof ik.
moderne fratsenquote:Op maandag 14 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
1/3 vrije dag.. delen ze die ook al uit tegenwoordig
Ze delen niets uit tegenwoordigquote:Op maandag 14 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
1/3 vrije dag.. delen ze die ook al uit tegenwoordig
Raar gedoe allemaal.quote:
Beste weken sinds een half jaarquote:Op maandag 14 september 2020 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar gedoe allemaal.
Jij bent weer lekker aan het werk las ik, bevalt wel hč.
Dat lijkt me tricky en ik neig naar neequote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb gotver een enorm probleem met die kat van Mo.
Kreeg een bericht van baardaap, die gaat Iggy in pension doen.
Ze zeiken alles onder, slopen zijn hele tent.
Moet ik die erfenis echt aanvaarden?
Wat moeilijk, ik weet dat je Iggy graag een nieuw huis geeft, vooral om het Mo zijn kat was, maar een kat die anders onder piest is echt niet te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb gotver een enorm probleem met die kat van Mo.
Kreeg een bericht van baardaap, die gaat Iggy in pension doen.
Ze zeiken alles onder, slopen zijn hele tent.
Moet ik die erfenis echt aanvaarden?
Tof dat je zo positief bent en weer lekker bezig bent, krijg je weer energie van. Jammer van Basel, maar hopelijk blijft het daar bij.quote:Op maandag 14 september 2020 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Beste weken sinds een half jaarAllemaal nieuwe plannetjes smeden en eindeloos meefietsen en toeteren, ben al kapot op een goede manier, enige minpuntje is dat onze geplande wedstrijd in Basel komende november al weer gecanceld. is.
Voorlopig kan het niet stuk ( corona verhoede het)
Ze had wel altijd haar issues. Geen kleding op de vloer, dat soort dingenquote:Op maandag 14 september 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeilijk, ik weet dat je Iggy graag een nieuw huis geeft, vooral om het Mo zijn kat was, maar een kat die anders onder piest is echt niet te doen.
Is hij ooit wel zindelijk geweest?
Dan denk ik niet dat ze ooit nog goed zindelijk gaat worden en zal ze bij jou ook buiten de bak piesen, dus moet je je afvragen of je dat wel wil. Ik snap dat het heel gevoelig ligt, want kat van Mo, maar ik zou er niet aan beginnen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze had wel altijd haar issues. Geen kleding op de vloer, dat soort dingen
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan dat er echt niet meer bij hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze ooit nog goed zindelijk gaat worden en zal ze bij jou ook buiten de bak piesen, dus moet je je afvragen of je dat wel wil. Ik snap dat het heel gevoelig ligt, want kat van Mo, maar ik zou er niet aan beginnen.
En dat geeft ook geen garantie, het is heel jammer en triest, maar ik begrijp het wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Gedragstherapeut voor katten, 150 euro voor een gesprek.
Ik haak af denk ik.
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.quote:Op maandag 14 september 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je zo positief bent en weer lekker bezig bent, krijg je weer energie van. Jammer van Basel, maar hopelijk blijft het daar bij.
Wowquote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Gedragstherapeut voor katten, 150 euro voor een gesprek.
Ik haak af denk ik.
Tough besluit om te nemen maar ik denk echt wel terecht hoorquote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan dat er echt niet meer bij hebben.
Heb met hard werken alles een beetje op de rit.
Ik moet dit niet doen.
Trainen zonder doel, dat lijkt me heel lastig.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.
Ik. ken zat Olympische atleten die er een jaartje tegen aangeplakt hebben nu het is verplaatst. ookallemaalpositief maar vraagme af of dat gaatomslaanals er injanuari bijvoorbeed noggeen schot in lijkt te zitten.
Gaan ze dan op de gok elke dag zich nog kapot trainen?
Met de onzekerheid heb.je groot kans dat de motivatie ineens naar beneden keldert, niemand weet hoe het er over een half jaar aan toe is.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.
Ik. ken zat Olympische atleten die er een jaartje tegen aangeplakt hebben nu het is verplaatst. ookallemaalpositief maar vraagme af of dat gaatomslaanals er injanuari bijvoorbeed noggeen schot in lijkt te zitten.
Gaan ze dan op de gok elke dag zich nog kapot trainen?
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de onzekerheid heb.je groot kans dat de motivatie ineens naar beneden keldert, niemand weet hoe het er over een half jaar aan toe is.
Is je spatiebalk naar de knoppen?
Wegbrengen naar de vuilbak? Want voor een paar tientjes heb je een ander toetsenbord.quote:Op maandag 14 september 2020 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Jamoet hem maar eens wegbrengen
Het is steeds erger aan het worden
Het is het toetsenbord van mijn laptoppie. Open maken en zooi er uit laten halen zou kunnen werken. Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wegbrengen naar de vuilbak? Want voor een paar tientjes heb je een ander toetsenbord.
Somsishetbbestfijnomgeenspatiestegebruiken.
Ow ja dan wordt het wat lastiger om een nieuw toetsenbord van een paar tientjes te halen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is het toetsenbord van mijn laptoppie. Open maken en zooi er uit laten halen zou kunnen werken. Geen idee eigenlijk
Er gaat weer iemand te veel aan verdienenquote:Op maandag 14 september 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dan wordt het wat lastiger om een nieuw toetsenbord van een paar tientjes te halen.
Probeer het anders eens
Kan je het niet zelf proberen met een spuitbusje perslucht?quote:Op maandag 14 september 2020 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat weer iemand te veel aan verdienen
Met proberen bedoelde ik zonder spaties typen, ik wilde pullup er niet toe aanzetten om al zijn toetsen los te makenquote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef Laysa het volgende:
Mijn man probeerde dat ooit ook eens. En moest toen een nieuwe kopen
Ik heb zo'n beetje meegelezen de laatste weken over jou en Mo.quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Trainen zonder doel, dat lijkt me heel lastig.
Ik heb er al op gespuugdquote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf proberen met een spuitbusje perslucht?
Koop dan gewoon een dure nieuwe ..quote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
Heb ik een dure macbook, ga ik toch geen toetsenbord van een paar tientjes aansluiten
Vlag op een strontschuit, maar dan andersom.quote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
Heb ik een dure macbook, ga ik toch geen toetsenbord van een paar tientjes aansluiten
Owquote:Op maandag 14 september 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met proberen bedoelde ik zonder spaties typen, ik wilde pullup er niet toe aanzetten om al zijn toetsen los te maken
Helemaal niet nu ik weet dat hij een dure MacBook heeftquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet nu ik weet dat hij een dure MacBook heeft
Ik wil dat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 21:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje meegelezen de laatste weken over jou en Mo.
Probeer het met die kat.![]()
Ik vind het juist een ontzettend fijn apparaat, je moet er natuurlijk niet boven kruimelen en kwijlen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef Laysa het volgende:
Mac is ook gewoon minder fijn uiteindelijk...Je bent zo beperkt.
Schoon (laten) maken en dan doen wat @tonja met haar toetsenbord doet als ze garnalen gaat eten.quote:
plasticfolie erover spannenquote:Op maandag 14 september 2020 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoon (laten) maken en dan doen wat @:tonja met haar toetsenbord doet als ze garnalen gaat eten.
Begrijp ik goed.quote:Op maandag 14 september 2020 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.
Maar heb mijn beperkingen. Als ze mijn bank onderzeikt, kan ik niet zomaar een nieuwe kopen.
Ik ga haar wel een kans geven.quote:Op maandag 14 september 2020 21:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Begrijp ik goed.
Daarom zal ik het op mezelf betrekken: wanneer ik niet zou weten hoe zoiets zou uit pakken wanneer ik het niet zou doen... dan zou ik spijt krijgen (voor de duidelijkheid GD: dat is hoe ik er vanuit mijn beleving tegen aan kijk).
Veel sterkte met je keuze!!
Goed voor jou, de kat (en in memoriam Mo).quote:
Laatste joint was na de uitslag.quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dapper... Misschien af en toe een jointje roken of zo ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |