Schermen ?quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een zwaardvecht training gehad van een gast die in Vikings speelde(en Game of Thrones)
dar kan je mij nooit mee rakenquote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zwaardvechten
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Hehequote:Op maandag 14 september 2020 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.
die op de foto zijn niet zo groot ...quote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die Zwaarden zijn veels te zwaar
Ik weet zéker van welquote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Dat zwaard boven mijn hoofd?quote:Op maandag 14 september 2020 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oefen jij ook met een zwaar zwaard ?
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden johquote:
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doetquote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
In Utrecht in het Merwedekanaal, neem ik aan.quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het water
trapboksenquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doet)
En schiet met wapensquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vechten? Ik sprint zo tussen je benen door en een kickje omhoog en je bent nergensquote:
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 14 september 2020 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden joh
quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |