Schermen ?quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een zwaardvecht training gehad van een gast die in Vikings speelde(en Game of Thrones)
dar kan je mij nooit mee rakenquote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zwaardvechten
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Hehequote:Op maandag 14 september 2020 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar mooie technieken geleerd.
die op de foto zijn niet zo groot ...quote:Op maandag 14 september 2020 09:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die Zwaarden zijn veels te zwaar
Ik weet zéker van welquote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dar kan je mij nooit mee raken
Dat zwaard boven mijn hoofd?quote:Op maandag 14 september 2020 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oefen jij ook met een zwaar zwaard ?
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden johquote:
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doetquote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
In Utrecht in het Merwedekanaal, neem ik aan.quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het water
trapboksenquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
(Prisha die ook aan kickboksen en vuurspuwen doet)
En schiet met wapensquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vechten? Ik sprint zo tussen je benen door en een kickje omhoog en je bent nergensquote:
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 14 september 2020 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was leuk! Maar lastig. Hij probeerde in korte tijd ons iets teveel te leren en ik kan dat niet allemaal in 1x onthouden joh
quote:Op maandag 14 september 2020 09:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BDS zonder wapen Prisha met zwaard wie wint er ?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zou toch ook met hem gaan zweefvliegen?quote:Op maandag 14 september 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja @:Sodeknetters zou me nog een les geven
Oh jeequote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt in de praktijk wel mee als je Prisha en BDS bij elkaar zet.
Waar heb je dat dan wel geleerd?quote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben getraind om meerdere aanvallers te gelijk te vechten
Ik hoef niet te vechten om je voor mijn te laten knielen of buigen. Ik vraag dat gewoon lief en jij doet dat gewoon.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wil jij ook vechten twee tegen een durf ik ook
quote:Op maandag 14 september 2020 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vechten om je voor mijn te laten knielen of buigen. Ik vraag dat gewoon lief en jij doet dat gewoon.
Die hebje in allerlei soorten en matenquote:Op maandag 14 september 2020 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aikido is altijd nog beter dan naar die rare race wagentjes kijken
en ik in Macramé, leg je zo in de knoopquote:Op maandag 14 september 2020 10:23 schreef Domnivoor het volgende:
Zoek maar geen ruzie met mij. Ik ben zeer bedreven in origami.
En ik vouw je zo dubbelquote:Op maandag 14 september 2020 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ik in Macramé, leg je zo in de knoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |