Gisteren gekanood in het Amsterdamse bos met een kudde roeisters. Dat werd natuurlijk een wedstrijdje nadat we hadden afgesproken rustig een toeristisch rondje te peddelen. Allemaal het rondje van een uur binnen het half uur afgelegdquote:
Wat is dat voor topic?quote:Op maandag 14 september 2020 05:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heen
we zullen zien... geen ideequote:
Oh die ellendequote:Op maandag 14 september 2020 06:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja...........![]()
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7617 FC DTS
Ik zal eens kijken wie daar allemaal zitten danquote:Op maandag 14 september 2020 06:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaar soms is dat enige topic wat actief is 's nachts, dat dan weer wel
Oh ja die is daar voor de punten, maar je kan ook gewoon meekletsenquote:Op maandag 14 september 2020 06:07 schreef pullup het volgende:
Het laatste dat ik er van mee kreeg waren alle ruzies van mario om wat punten
Nicequote:Op maandag 14 september 2020 06:09 schreef pullup het volgende:
Ik blijf lekker hier zo![]()
Best weinig tijd de laatste weken om wat te posten maar dat komt vast wel weer
Daarnet was alles nog pico belloquote:
Echt welquote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een echte vent toont geen emotie.
Zo dan. Wat gewelddadigquote:Op maandag 14 september 2020 09:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla heel je Haagse klote zooi kapot !!!
Hey ik was gisteren ook in het Amsterdams Bosquote:Op maandag 14 september 2020 06:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren gekanood in het Amsterdamse bos met een kudde roeisters. Dat werd natuurlijk een wedstrijdje nadat we hadden afgesproken rustig een toeristisch rondje te peddelen. Allemaal het rondje van een uur binnen het half uur afgelegd![]()
Nu goed zure schouders want dat is weer een andere beweging
Vandaag maar weer eens racefietsen
ja...niks voor mijquote:
Samequote:Op maandag 14 september 2020 06:09 schreef pullup het volgende:
Ik blijf lekker hier zo![]()
Best weinig tijd de laatste weken om wat te posten maar dat komt vast wel weer
Nee dit kijk ik niet.quote:
Ik heb gisteren een zwaardvecht training gehad van een gast die in Vikings speeldequote:
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het waterquote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey ik was gisteren ook in het Amsterdams BosIk had daar mijn zwaardvecht workshop!
Ik zag toen ik richting parkeerplaats liep iets wat op een roeibaan leek, roeien jullie daar altijd?
ah is dat de Bosbaan! Kijk, dan weet ik dat nu ook. Mooi gebied trouwens!quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de fameuze Bosbaan en daar wordt vaak geroeid idd, maar volgens mij zit pullup vooral op de Amstel of bij Utrecht langs het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |