Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassenquote:Op zondag 13 september 2020 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.![]()
Maar hoop dat de rust haar goed doet.
Wat lul je nou.quote:Op zondag 13 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassen
Nee, dat kan hier niet. Maar het zijn wel binnenkatten al 5 jaar.quote:Op zondag 13 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen tuin en zo ? Kan ie lekker buiten plassen
Je hebt een beetje Mo.quote:Op zondag 13 september 2020 22:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Heb altijd een bepaald gevoel en medelijden met Iggy gehad.
Ze waren zeer dierbaarquote:
Wat fijn voor Iggy dat ze nu bij jou mag.quote:Op zondag 13 september 2020 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.
Mo zei toen zelf, het is fijn dat Iggy nu ook iemand voor zichzelf heeft.
quote:Op maandag 14 september 2020 01:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je mag hier ook YT spammen hoor.
oh jammer...quote:Op maandag 14 september 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet ergens anders gaan spammen
quote:
Ik voel me vereerd dat je mijn quotes uit een ander topic haalt. Ik snap de bedoeling niet zo goed.quote:Op maandag 14 september 2020 02:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
oh jammer...
[..]![]()
![]()
![]()
Man888888888888quote:Op maandag 14 september 2020 02:25 schreef chufi het volgende:
Die post moest eik in Humor topic van Fann
Bemoeien met dingen is een dingetjequote:
huhuhu........quote:Op maandag 14 september 2020 02:25 schreef chufi het volgende:
Die post moest eik in Humor topic van Fann
wandelweerquote:
Heeeeyyyyyyyquote:Op maandag 14 september 2020 05:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huhuhu........
[..]
wandelweerniet gedaan vannacht... vanavond weer
![]()
denk ik
Het is weer voor allesquote:Op maandag 14 september 2020 05:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huhuhu........
[..]
wandelweerniet gedaan vannacht... vanavond weer
![]()
denk ik
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heenquote:
Niks mis mee tochquote:Op maandag 14 september 2020 05:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa iedereen zit tegenwoordig in dat onzintopic... dus ik ga daar ook maar vaker heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |