Deze bijvoorbeeld, vooral met deze mooie nazomerquote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mo blijft altijd in mijn gedachte met bepaalde liedjes.
Kloptquote:Op zondag 13 september 2020 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury had er geen zin of geen erg in.
Giethoorn is leuk en helemaal als de zon schijn. En Mo kan je altijd met je mee nemenquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had vandaag een mooie dag.
Ben naar Giethoorn geweest, lekker op het water, zeer toeristisch natuurlijk, maar fijn.
Heerlijk weer, en Mo gaat in mijn hart gewoon mee.
Het is moeilijk zonder hem, maar herinneringen zijn mooi, dierbaar.
Ik had nog zoveel met hem willen doen.
Daarom is meelezen en teruglezen voor mij belangrijk.
De 40+, en dan vooral de oude garde was belangrijk voor hem.
Mo leest dit nu met een big smilequote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had vandaag een mooie dag.
Ben naar Giethoorn geweest, lekker op het water, zeer toeristisch natuurlijk, maar fijn.
Heerlijk weer, en Mo gaat in mijn hart gewoon mee.
Het is moeilijk zonder hem, maar herinneringen zijn mooi, dierbaar.
Ik had nog zoveel met hem willen doen.
Daarom is meelezen en teruglezen voor mij belangrijk.
De 40+, en dan vooral de oude garde was belangrijk voor hem.
Hij is geen moment uit mijn gedachten.quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Giethoorn is leuk en helemaal als de zon schijn. En Mo kan je altijd met je mee nemen
Dat begrijp ik en het zal heel moeilijk voor je zijn, maar er komt een tijd dat er steeds meer mooie herinneringen naar boven komenquote:Op zondag 13 september 2020 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij is geen moment uit mijn gedachten.
Het hoeft ook geen treurtopic te worden als we het over Mo hebben, het is best fijn om er met een lach over te hebben. Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks met Iggy gaat bij jou thuis, misschien is ze helemaal op d'r plek en wordt het een hele relaxte poes.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
Maar het moet geen treurtopic worden.
Mo was een apart geval.
Maar lief, je moest hem snappen.
Grote bek, klein hartje.
En met gebruiksaanwijzing.
Over 2 weken krijg ik 1 van zijn katten, ik houd mijn hart vast.
Eén van die katten is een stukje Mo. Hij hield zielsveel van ze.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
Maar het moet geen treurtopic worden.
Mo was een apart geval.
Maar lief, je moest hem snappen.
Grote bek, klein hartje.
En met gebruiksaanwijzing.
Over 2 weken krijg ik 1 van zijn katten, ik houd mijn hart vast.
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.quote:Op zondag 13 september 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen treurtopic te worden als we het over Mo hebben, het is best fijn om er met een lach over te hebben. Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks met Iggy gaat bij jou thuis, misschien is ze helemaal op d'r plek en wordt het een hele relaxte poes.
Katten voelen dingen aan. Ik had een vreselijke kater uit het asiel gehaald. En een vriend kwam over de vloer en die kut kater lag op zijn schoot. Ik mocht hem amper aanrakenquote:Op zondag 13 september 2020 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo was het gekste met Pixl . Iggy plastte wel eens in huis. Pix is altijd nr 1 geweest bij Mo. Iggy lag altijd maar op een stoel, en na een paar maanden kwam ze ineens naar mij toe.
Mo zei toen zelf, het is fijn dat Iggy nu ook iemand voor zichzelf heeft.
Katten kiezen zelf, dat klopt.quote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten voelen dingen aan. Ik had een vreselijke kater uit het asiel gehaald. En een vriend kwam over de vloer en die kut kater lag op zijn schoot. Ik mocht hem amper aanraken
Ja en niet één keer maar altijd als hij bij me was. Dat was best bijzonderquote:
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.quote:
Ja en geduld.quote:Op zondag 13 september 2020 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een pissende kat in een klein huisje dat wordt een hel.![]()
Maar hoop dat de rust haar goed doet.
Ik ga er alles aan doen.quote:
Wil je er wel aan beginnen dan?quote:Op zondag 13 september 2020 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga er alles aan doen.
Baardaap heeft ze ook laten steriliseren, en toen bleek dat Iggy een tumor in haar baarmoeder had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |