ja en wat frituur van Boskamp ookquote:Op maandag 14 september 2020 20:39 schreef Gooddeal het volgende:
Boek van Wim Kieft moet gepromoot worden geloof ik.
moderne fratsenquote:Op maandag 14 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
1/3 vrije dag.. delen ze die ook al uit tegenwoordig
Ze delen niets uit tegenwoordigquote:Op maandag 14 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
1/3 vrije dag.. delen ze die ook al uit tegenwoordig
Raar gedoe allemaal.quote:
Beste weken sinds een half jaarquote:Op maandag 14 september 2020 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar gedoe allemaal.
Jij bent weer lekker aan het werk las ik, bevalt wel hč.
Dat lijkt me tricky en ik neig naar neequote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb gotver een enorm probleem met die kat van Mo.
Kreeg een bericht van baardaap, die gaat Iggy in pension doen.
Ze zeiken alles onder, slopen zijn hele tent.
Moet ik die erfenis echt aanvaarden?
Wat moeilijk, ik weet dat je Iggy graag een nieuw huis geeft, vooral om het Mo zijn kat was, maar een kat die anders onder piest is echt niet te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb gotver een enorm probleem met die kat van Mo.
Kreeg een bericht van baardaap, die gaat Iggy in pension doen.
Ze zeiken alles onder, slopen zijn hele tent.
Moet ik die erfenis echt aanvaarden?
Tof dat je zo positief bent en weer lekker bezig bent, krijg je weer energie van. Jammer van Basel, maar hopelijk blijft het daar bij.quote:Op maandag 14 september 2020 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Beste weken sinds een half jaarAllemaal nieuwe plannetjes smeden en eindeloos meefietsen en toeteren, ben al kapot op een goede manier, enige minpuntje is dat onze geplande wedstrijd in Basel komende november al weer gecanceld. is.
Voorlopig kan het niet stuk ( corona verhoede het)
Ze had wel altijd haar issues. Geen kleding op de vloer, dat soort dingenquote:Op maandag 14 september 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeilijk, ik weet dat je Iggy graag een nieuw huis geeft, vooral om het Mo zijn kat was, maar een kat die anders onder piest is echt niet te doen.
Is hij ooit wel zindelijk geweest?
Dan denk ik niet dat ze ooit nog goed zindelijk gaat worden en zal ze bij jou ook buiten de bak piesen, dus moet je je afvragen of je dat wel wil. Ik snap dat het heel gevoelig ligt, want kat van Mo, maar ik zou er niet aan beginnen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze had wel altijd haar issues. Geen kleding op de vloer, dat soort dingen
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan dat er echt niet meer bij hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze ooit nog goed zindelijk gaat worden en zal ze bij jou ook buiten de bak piesen, dus moet je je afvragen of je dat wel wil. Ik snap dat het heel gevoelig ligt, want kat van Mo, maar ik zou er niet aan beginnen.
En dat geeft ook geen garantie, het is heel jammer en triest, maar ik begrijp het wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Gedragstherapeut voor katten, 150 euro voor een gesprek.
Ik haak af denk ik.
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.quote:Op maandag 14 september 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je zo positief bent en weer lekker bezig bent, krijg je weer energie van. Jammer van Basel, maar hopelijk blijft het daar bij.
Wowquote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Gedragstherapeut voor katten, 150 euro voor een gesprek.
Ik haak af denk ik.
Tough besluit om te nemen maar ik denk echt wel terecht hoorquote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan dat er echt niet meer bij hebben.
Heb met hard werken alles een beetje op de rit.
Ik moet dit niet doen.
Trainen zonder doel, dat lijkt me heel lastig.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.
Ik. ken zat Olympische atleten die er een jaartje tegen aangeplakt hebben nu het is verplaatst. ookallemaalpositief maar vraagme af of dat gaatomslaanals er injanuari bijvoorbeed noggeen schot in lijkt te zitten.
Gaan ze dan op de gok elke dag zich nog kapot trainen?
Met de onzekerheid heb.je groot kans dat de motivatie ineens naar beneden keldert, niemand weet hoe het er over een half jaar aan toe is.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ooit zal het wel weer gaan, nog een jaartje covid gaat wel lastig worden. Financieel en qua motivatie.
Ik. ken zat Olympische atleten die er een jaartje tegen aangeplakt hebben nu het is verplaatst. ookallemaalpositief maar vraagme af of dat gaatomslaanals er injanuari bijvoorbeed noggeen schot in lijkt te zitten.
Gaan ze dan op de gok elke dag zich nog kapot trainen?
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de onzekerheid heb.je groot kans dat de motivatie ineens naar beneden keldert, niemand weet hoe het er over een half jaar aan toe is.
Is je spatiebalk naar de knoppen?
Wegbrengen naar de vuilbak? Want voor een paar tientjes heb je een ander toetsenbord.quote:Op maandag 14 september 2020 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Jamoet hem maar eens wegbrengen
Het is steeds erger aan het worden
Het is het toetsenbord van mijn laptoppie. Open maken en zooi er uit laten halen zou kunnen werken. Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wegbrengen naar de vuilbak? Want voor een paar tientjes heb je een ander toetsenbord.
Somsishetbbestfijnomgeenspatiestegebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |